wielkopolskie (Poznań)
świętokrzyskie (Kielce)
śląskie (Bytom)
dolnośląskie (Lubin)
mazowieckie (Piaseczno)
łódzkie (Kalinko)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prace geodezyjne |
Data zamieszczenia: | 2023-06-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA 1 Maja 6 45-068 Opole powiat: Opole zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl https://kowr.eb2b.com.pl/ |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Prace geodezyjne - 6 zadań częściowych Krótki opis przedmiotu zamówienia 1) Zadanie częściowe nr 1 Podział geodezyjny działki nr 9/18 o pow. 20,0000 ha, obręb Pągów, gmina Wilków, powiat namysłowski, woj. opolskie, w trybie rolnym zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. Zakres prac: o wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działki wymienionej powyżej. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu: a) kopię operatu geodezyjnego w formie elektronicznej, b) pozytywny protokół weryfikacji wyników zgłoszonej pracy geodezyjnej, dotyczącej podziału nieruchomości objętej umową. Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości. 2) Zadanie częściowe nr 2 Podział geodezyjny działki nr 6 o pow. 19,4000 ha, obręb Pągów, gmina Wilków, powiat namysłowski, woj. opolskie, w trybie rolnym zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. Zakres prac: o wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działki wymienionej powyżej. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu: a) kopię operatu geodezyjnego w formie elektronicznej, b) pozytywny protokół weryfikacji wyników zgłoszonej pracy geodezyjnej, dotyczącej podziału nieruchomości objętej umową. Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości. 3) Zadanie częściowe nr 3 Podział geodezyjny działki nr 39/1 o pow. 32,5300 ha, obręb Pągów, gmina Wilków, powiat namysłowski, woj. opolskie, KW OP1U/00060812/3, w trybie rolnym zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. Zakres prac: o wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działki wymienionej powyżej. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu: a) kopię operatu geodezyjnego w formie elektronicznej, b) pozytywny protokół weryfikacji wyników zgłoszonej pracy geodezyjnej, dotyczącej podziału nieruchomości objętej umową. Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości. 4) Zadanie częściowe nr 4 Podział geodezyjny działki nr 16 o pow. 19,0200 ha, obręb Pągów, gmina Wilków, powiat namysłowski, woj. opolskie, w trybie rolnym zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ. Zakres prac: o wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działki wymienionej powyżej. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu: a) kopię operatu geodezyjnego w formie elektronicznej, b) pozytywny protokół weryfikacji wyników zgłoszonej pracy geodezyjnej, dotyczącej podziału nieruchomości objętej umową. Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości. 5) Zadanie częściowe nr 5 Podział geodezyjny działek nr 23, 27, 28 i 29 o pow. łącznej 37,6200 ha, obręb Pągów, gmina Wilków, powiat namysłowski, woj. opolskie, KW OP1U/00060812/3, w trybie rolnym zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ. Zakres prac: o wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu: a) kopię operatu geodezyjnego w formie elektronicznej, b) pozytywny protokół weryfikacji wyników zgłoszonej pracy geodezyjnej, dotyczącej podziału nieruchomości objętej umową. Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości. 6) Zadanie częściowe nr 6 Podział geodezyjny działek nr 5/2, 5/1, 30/1, 30/2, 26 i 53 o pow. łącznej 71,4500 ha, obręb Pszeniczna, gmina Wilków, powiat namysłowski, woj. opolskie, KW OP1U/00061375/4, w trybie rolnym zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ. Zakres prac: o wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu: a) kopię operatu geodezyjnego w formie elektronicznej, b) pozytywny protokół weryfikacji wyników zgłoszonej pracy geodezyjnej, dotyczącej podziału nieruchomości objętej umową. Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości. CPV: 71250000-5 Dokument nr: 2023/BZP 00260942, OP.WOP.ZP.5.2023.U Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-23 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://kowr.eb2b.com.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kowr.eb2b.com.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/ i pod numerem postępowania wskazanym w ust. 11.17 SWZ. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca korzystając z Platformy zobowiązuje się do przestrzegania postanowień zawartych w ww. instrukcji oraz w regulaminie Platformy. Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce ,,Pomoc" - ,,Instrukcje". Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 50 MB. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452),, określa następujące niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s; 2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje; 3)zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia w sprawie sporządzania elektronicznych dokumentów oraz komunikacji elektronicznej określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: 1) wszelkie operacje na Platformie opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy;2) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert; 3) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po prawej stronie dokumentu w kolumnie ,,Data przesłania". Za datę przekazania na Platformę oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy. Potwierdzeniem prawidłowo przekazanego (dokumentu elektronicznego) jest automatyczne wygenerowanie komunikatu systemowego o treści ,,Plik został przesłany", po każdej prawidłowo wykonanej operacji. Oferta i oświadczenia dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu pod rygorem nieważności muszą być sporządzone w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej jako ,,RODO", wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia/złożyły ofertę. Zamawiający informuje, że: 1. Administrator danych osobowych Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy Ul. Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail:kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, Ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa. 2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póżn. zm. (dalej PZP), w celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają zobowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn.zm.).4. Odbiorcy danych osobowych Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1i 2 PZP. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lubkurierską.5. Okres przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i w stosunku do niego. Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych Podanie Pani/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. Prawa osób, których dane dotyczą Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; 3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; 4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa. Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany w pkt1. Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. 9. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw trzecich (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/ TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-23 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025