Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
33z dziś
6312z ostatnich 7 dni
22480z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Prace geodezyjne

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace geodezyjne

Data zamieszczenia: 2023-06-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1 Maja 6
45-068 Opole
powiat: Opole
zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl
https://kowr.eb2b.com.pl/
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Prace geodezyjne - 6 zadań częściowych
Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie częściowe nr 1
Podział geodezyjny działki nr 9/18 o pow. 20,0000 ha, obręb Pągów, gmina Wilków, powiat namysłowski, woj. opolskie, w trybie rolnym zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
Zakres prac:
o wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działki wymienionej powyżej.
Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) kopię operatu geodezyjnego w formie elektronicznej,
b) pozytywny protokół weryfikacji wyników zgłoszonej pracy geodezyjnej, dotyczącej podziału nieruchomości objętej umową.
Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.

2) Zadanie częściowe nr 2
Podział geodezyjny działki nr 6 o pow. 19,4000 ha, obręb Pągów, gmina Wilków, powiat namysłowski, woj. opolskie, w trybie rolnym zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Zakres prac:
o wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działki wymienionej powyżej.
Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) kopię operatu geodezyjnego w formie elektronicznej,
b) pozytywny protokół weryfikacji wyników zgłoszonej pracy geodezyjnej, dotyczącej podziału nieruchomości objętej umową.
Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.

3) Zadanie częściowe nr 3
Podział geodezyjny działki nr 39/1 o pow. 32,5300 ha, obręb Pągów, gmina Wilków, powiat namysłowski, woj. opolskie, KW OP1U/00060812/3, w trybie rolnym zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
Zakres prac:
o wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działki wymienionej powyżej.
Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) kopię operatu geodezyjnego w formie elektronicznej,
b) pozytywny protokół weryfikacji wyników zgłoszonej pracy geodezyjnej, dotyczącej podziału nieruchomości objętej umową.
Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.

4) Zadanie częściowe nr 4
Podział geodezyjny działki nr 16 o pow. 19,0200 ha, obręb Pągów, gmina Wilków, powiat namysłowski, woj. opolskie, w trybie rolnym zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
Zakres prac:
o wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działki wymienionej powyżej.
Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) kopię operatu geodezyjnego w formie elektronicznej,
b) pozytywny protokół weryfikacji wyników zgłoszonej pracy geodezyjnej, dotyczącej podziału nieruchomości objętej umową.
Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.

5) Zadanie częściowe nr 5
Podział geodezyjny działek nr 23, 27, 28 i 29 o pow. łącznej 37,6200 ha, obręb Pągów, gmina Wilków, powiat namysłowski, woj. opolskie, KW OP1U/00060812/3, w trybie rolnym zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
Zakres prac:
o wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej.
Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) kopię operatu geodezyjnego w formie elektronicznej,
b) pozytywny protokół weryfikacji wyników zgłoszonej pracy geodezyjnej, dotyczącej podziału nieruchomości objętej umową.
Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.

6) Zadanie częściowe nr 6
Podział geodezyjny działek nr 5/2, 5/1, 30/1, 30/2, 26 i 53 o pow. łącznej 71,4500 ha, obręb Pszeniczna, gmina Wilków, powiat namysłowski, woj. opolskie, KW OP1U/00061375/4, w trybie rolnym zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ.
Zakres prac:
o wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej.
Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) kopię operatu geodezyjnego w formie elektronicznej,
b) pozytywny protokół weryfikacji wyników zgłoszonej pracy geodezyjnej, dotyczącej podziału nieruchomości objętej umową.
Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.

CPV: 71250000-5

Dokument nr: 2023/BZP 00260942, OP.WOP.ZP.5.2023.U

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-23 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kowr.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia odbywa się w języku polskim przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem
https://kowr.eb2b.com.pl/ i pod numerem postępowania wskazanym w ust. 11.17 SWZ.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie
Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Wymagania techniczne i organizacyjne
korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej dostępny pod adresem
internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms. Wykonawca przystępując do postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania
konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie
oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca korzystając z Platformy zobowiązuje się do przestrzegania
postanowień zawartych w ww. instrukcji oraz w regulaminie Platformy. Wszelkie dokumenty,
oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie,
według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce
,,Pomoc" - ,,Instrukcje". Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy
wynosi 50 MB. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia
30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452),, określa
następujące niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: 1) stały
dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s; 2) komputer klasy
PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, procesor Intel IV 4GHZ, jeden
z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje; 3)zainstalowana dowolna najnowsza
wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer
minimalnie wersja 11.0; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader.
Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia w sprawie sporządzania elektronicznych
dokumentów oraz komunikacji elektronicznej określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru
danych: 1) wszelkie operacje na Platformie opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z
dokładnością co do setnej części sekundy;2) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i
zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest
dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert; 3) oznaczenie
czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz
dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po prawej stronie dokumentu w kolumnie ,,Data przesłania".
Za datę przekazania na Platformę oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych
informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich
wczytania do Platformy. Potwierdzeniem prawidłowo przekazanego (dokumentu elektronicznego) jest
automatyczne wygenerowanie komunikatu systemowego o treści ,,Plik został przesłany", po każdej
prawidłowo wykonanej operacji. Oferta i oświadczenia dotyczące przesłanek wykluczenia
z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu pod rygorem nieważności muszą
być
sporządzone w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1),
dalej jako ,,RODO", wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie
zamówienia/złożyły ofertę. Zamawiający informuje, że: 1. Administrator danych
osobowych Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych, jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z
siedzibą w Warszawie (01-207) przy Ul. Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan
skontaktować poprzez adres e-mail:kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, Ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa. 2. Inspektor Ochrony
Danych Osobowych W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się
Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem
e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.3. Cele i podstawy
prawne przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy
z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póżn. zm. (dalej
PZP), w celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które
wynikają zobowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w
celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z
ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164
z późn.zm.).4. Odbiorcy danych osobowych Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom
i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
jest jawne. Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie
w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt
1i 2 PZP. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z
przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć
dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną,
usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych
osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową
lubkurierską.5. Okres przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą
przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres
przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych
KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i
w stosunku do niego. Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia
postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały
czas trwania umowy. 6. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych Podanie
Pani/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma
charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. Prawa osób, których dane dotyczą Zgodnie z
RODO przysługuje Pani/Panu:1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2) prawo
do sprostowania (poprawiania) swoich danych; 3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji,
gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z
przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; 4) prawo do ograniczenia przetwarzania
danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa. Jeżeli
chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem
Ochrony Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany
w pkt1. Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Zautomatyzowane
podejmowanie decyzji W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował
wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. 9.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy W związku z jawnością postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw trzecich (tj.
państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską,
Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://kowr.eb2b.com.pl/
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-23 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.