JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
266z dziś
7433z ostatnich 7 dni
29470z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie remontu budynku stacji przygotowania węgla

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontu budynku stacji przygotowania węgla

Data zamieszczenia: 2023-06-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A
ul. Towarowa 1
44-330 Jastrzębie-Zdrój
powiat: Jastrzębie-Zdrój
(+48) 71 787 35 34, 32 756 4962, 32 756 2572, 32 756 2774, 32 756 2574, 32 756 2576
dokumentacja@zwp.jsw.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Jastrzębie-Zdrój
Wadium: 40 000,00 PLN
Nr telefonu: (+48) 71 787 35 34,
Termin składania ofert: 2023-07-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa aukcji: 237/INW/23 - Wykonanie remontu budynku stacji
przygotowania węgla ob. 1.1 w ZPMW KWK ,,Pniówek" - etap I
6. Lista produktów
Lp. Nazwa zadania Ilość Jednostka miary
1. Wykonanie remontu budynku stacji
przygotowania węgla ob. 1.1 w
ZPMW KWK ,,Pniówek" - etap I 1 pakiet

Dokument nr: 237/INW/23, 7483

Otwarcie ofert: 9. Terminy
Termin rozpoczęcia licytacji: 2023-07-14 10:00

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-07-07 23:59
Ofertę można złożyć w jednej z następujących form:
- w formie pisemnej , przez przesłanie oferty w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji.
Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW S.A. Zakład
Wsparcia Produkcji, Ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.
- w formie wiadomości e-mail , jest składana jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w formie
pisemnej ze wszystkimi koniecznymi elementami. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej
wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji (dokumentacja@zwp.jsw.pl). W tytule wiadomości e-mail
Wykonawca podaje numer aukcji.
- w formie elektronicznej , składana jest w formie plików pdf obejmujących treść oferty i została
podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki
mailowej wskazanej w punkcie 12 Ogłoszenia o aukcji(dokumentacja@zwp.jsw.pl). W tytule wiadomości e-
mail Wykonawca podaje numer aukcji.

Miejsce i termin realizacji:
15. Termin dostawy/wykonania
Termin wykonania całości zadania: do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
W związku z tym iż remontowa część obiektu ma miejsce w rejonach z dużymi drganiami, na
bezpośrednim styku z szybem wydobywczym ,,Ludwik" oraz w rejonach ze strefą wybuchową 22, dużą
cześć robót będzie możliwa do wykonania w czasie postoju zakładu (część soboty i niedziela).
Sposób wykonania jest określony w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2.
16. Sposób dostawy/wykonania
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna.

Wymagania:
(tryb postępowania - Aukcja elektroniczna)
1. Języki
Język polski
Opis
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie
malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu
cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe
podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych
postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji.
O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników
postępowania.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).
Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając
ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!!
Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej
niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan
bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się.
3. Informacje dodatkowe
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie ,,Regulaminu określającego sposób
przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych nieobjętych
ustawą Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia
30.11.2021 r. dalej: Regulamin.
Uwaga !
Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać
informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.
Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 4962.
Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie
zakupowej
dostępnej
na
stronie
internetowej
o
adresie:https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html
oraz na stronie Zamawiającego pod
poniższym linkiem:https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/
Wnioski o wyjaśnienie treści
dokumentacja@zwp.jsw.pl
ogłoszenia
należy
przesyłać
na
skrzynkę
mailową
o
adresie:
Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną
na skrzynkę mailową o adresie: dokumentacja@zwp.jsw.pl (załączają do wiadomości mailowej) nie może
przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca
zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.
Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub
uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Specyfikacji technicznej w niniejszym
postępowaniu.
4. Waluta
PLN
7. Kryteria oceny
Lp.
1.
Nazwa kryterium
Cena
8. Reguły
Licytacja otwarta
Aukcja japońska
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy całego kontraktu
Czas na decyzję: 60 sekund
10. Widok
Oferent nie widzi nazw pozostałych oferentów
Informacje o ofertach
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia
podwykonawcom.
5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w
formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
6. Kryterium oceny - najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą
ceną.
7. Jeżeli przedmiotem licytacji jest pakiet nie jest dopuszczalne złożenie oferty częściowej. Po
przeprowadzeniu licytacji Wykonawcy zostaną wezwani do rozpisania pakietu na poszczególne pozycje,
suma wartości pozycji nie może przekraczać kwoty wskazanej w toku licytacji.
Warunki płatności
1. Zapłata wynagrodzenia z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia regulowana będzie na podstawie
wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT, przelewem w terminie do 60 dni od daty dostarczenia faktury
do CUW - jednostki organizacyjnej Zamawiającego. Strony uznają, że za datę zapłaty zobowiązania uznaje
się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
2. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.
3. Fakturę za realizację przedmiotu zamówienia należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa
S.A. KWK ,,Pniówek", ul. Krucza 18, 43-251 Pawłowice.
4. Fakturę za realizację przedmiotu zamówienia należy dostarczyć ich na adres: Jastrzębska Spółka
Węglowa S.A., ul. Armii Krajowej 56, 44-330 Jastrzębie Zdrój.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania częściowego po wykonaniu danego etapu robót - nie
częściej niż raz w miesiącu, zgodnie z Harmonogramem wykonania robót, sporządzonym przez
Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym (przed podpisaniem umowy).
6. Podstawą do wystawiania faktur będą każdorazowo pozytywne protokoły odbioru robót podpisane przez
upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego.
7. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.
17. Warunki udziału
.I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na
platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl oraz zgłosić udział w aukcji najpóźniej do
godz. 23:59 w dniu, w którym upływa termin składania ofert.
Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod
adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html
Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert.
Wysokość wadium: 40 000,00 PLN
Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form:
1. 1. Pieniądzu w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem pocztowym):
nr konta 49 1020 2498 0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 237/INW/23".
Dokument wydrukowano przez Agnieszka Bajor w systemie Logintrade.NET z platformy jsw.logintrade.net: 2023-06-23 08:17
Strona 5 z 8Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert na rachunku
bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków odpowiadających kwotowo oznaczonemu
wadium.
2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, (w jednym z poniższych sposobów) jeżeli przed upływem
terminu składania ofert:
- w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji JSW S.A. zostanie złożony oryginał gwarancji bankowej lub
ubezpieczeniowej,
- oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem
elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki mailowej dokumentacja@zwp.jsw.pl
- oryginał bądź kopia gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia
gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub dokumentowej)
zostanie przesłana na adres skrzynki mailowej: dokumentacja@zwp.jsw.pl
W szczególności treść gwarancji powinna zawierać:
a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze żądanie
Organizatora aukcji (Beneficjenta) w sytuacjach określonych w § 15 ,,Regulaminu ... nieobjętych ustawą
Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 760/X/2021 z dnia 30.11.2021
r. ,
b) wskazanie sumy gwarancyjnej,
c) wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji,
d) określenie terminu ważności gwarancji.
Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować będzie
odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu.
Kasa ZWP JSW S.A. jest czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, środę i piątek w godzinach od
08:00 do 09:00 oraz 12:30 do 13:30.
3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiadającej
wartości wadium jest możliwe:
- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,
- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.
Wadium uznaje się zaskutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do
Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez CUW) o
przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu (wzór oświadczenie
stanowi załącznik do ogłoszenia).
Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich braku
wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym. Wskazane należności
powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości. W tym celu Wykonawca składa do CUW
JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne oświadczenie (w 2 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja
Obsługi Zobowiązań) potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich
księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w
CUW JSW S.A. - Sekcja Obsługi Zobowiązań).
W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła elektroniczną kopię
podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: blokady-wadium@jsw.pl
Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są: Pani Dorota Siedlaczek nr
tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739.
Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW.
III. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej:
1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1.
Dokument wydrukowano przez Agnieszka Bajor w systemie Logintrade.NET z platformy jsw.logintrade.net: 2023-06-23 08:17
Strona 6 z 82. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium.
3. Dodatkowe wymagane od Wykonawcy dokumenty:
A. Wykaz zamówień (co najmniej jednego) wskazujących, że Wykonawca (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm, lider bądź
jeden z uczestników/członków konsorcjum) wykonał w okresie ostatnich dziesięciu lat, licząc od dnia ogłoszenia postępowania (jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) roboty budowlane związane z remontem obiektów na zakładzie górniczym
na łączną kwotę min. 1 000 000,00 zł netto. Ww. wykaz winien zawierać wartości i przedmioty wykonanych robót oraz daty wykonania i
dane podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane.
B. Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego
podziemnych zakładów górniczych wydobywających węgiel kamienny lub inne upoważnione
osoby, dla których wskazane w ww. wykazie zamówienia były wykonywane, potwierdzające, że zostały one wykonane należycie.
C. Oświadczenie, że wszyscy pracownicy realizujący przedmiotowe zamówienie są
pracownikami Wykonawcy oraz że Wykonawca do wykonania zadania zatrudni odpowiednią
ilość doświadczonych pracowników, w tym z odpowiednimi uprawnieniami i kwalifikacjami,
określonymi szczegółowo w Specyfikacji technicznej - pkt V.9, stanowiącej Załącznik nr 2.
D. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej i zapoznaniu się z rejonem objętym zakresem
robót i planem sytuacyjnym. Wykonawca dołącza do oferty wypełniony i podpisany Załącznik
nr 4. (Zapoznanie się przez Wykonawcę z obiektem będzie możliwe w dni robocze (od
poniedziałku do piątku) w godz. 7:00 - 12:00 w obecności przedstawiciela kopalni po wcześniejszym telefonicznym
uzgodnieniu terminu (tel. 32 756 27 74).
4. Kserokopię, poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu
z
właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
W przypadku Wykonawcy zagranicznego, który nie podlega rejestracji w KRS lub nie został
ujawniony w CEIDG (wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami) oryginał lub kopia
odpisu z innego odpowiedniego rejestru handlowego, obejmujący informację o zasadach
reprezentacji razem z tłumaczeniem na język polski potwierdzonym przez Wykonawcę.
5. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub kopię notarialnie
poświadczoną za zgodność z oryginałem.
Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim.
Prawa i obowiązki zamawiającego
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania w
całości lub części (w zakresie poszczególnych zadań) bez podania przyczyn na każdym etapie
Postępowania.
3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną,
korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.
4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.
5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: dokumentacja@zwp.jsw.pl
do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację.
6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą stosownie do
postanowień Regulaminu.
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji
elektronicznej
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna.
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna.
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja techniczna.
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne

Kontakt:
12. Kontakt w sprawach formalnych
Dział Zamówień Niepublicznych Inwestycje: Agnieszka Bajor nr tel.: 32 756 4962,
e-mail: dokumentacja@zwp.jsw.pl
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia
KWK Pniówek:
Michał Czerwiński: +48 32 756 2572
Wacław Wita +48 32 756 2774
Łukasz Baszyński: +48 32 756 2574
Sebastian Szary +48 32 756 2774
Artur Tomaszewski: +48 32 756 2576

Przetargi z podobnych kategorii

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.