Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
3800z ostatnich 7 dni
23841z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie robót budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót budowlanych

Data zamieszczenia: 2023-06-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Alwerni Sp. z o.o
ul. H. Sienkiewicza 48
32-566 Alwernia
powiat: chrzanowski
Tel.12 283 12 78
projekty@zuk-alwernia.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Alwernia
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.12 283 12 78
Termin składania ofert: 2023-07-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
3) Przedmiot zamówienia - wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Regulice, Al. Jana Pawła II, dla ZUK w Alwerni Sp. z o.o., przy uwzględnieniu niżej przedstawionych opisów, warunków i wymagań oraz załączonej dokumentacji projektowej, STWiORB oraz przedmiaru.
1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej, a w szczególności:
1.1 wykonanie kanalizacji grawitacyjnej sanitarnej przewiert sterowany PE DN 225 SDR 11 RC (S1-S36) sieć główna (903,27 mb+32,42 mb),
1.2 wykonanie kanalizacji grawitacyjnej sanitarnej wykopem, odcinki boczne na odcinku SI - S36, rury PCV SN8 DN 160-200 (113,68 mb+329,10 mb),
1.3 wykonanie odtworzenia jezdni Al. Jana Pawła li w Regulicach w podbudowie z kruszywa pośladzie wykopu,
1.4 montaż studni betonowych 1000-1200 - 46 kpl z włazami samopoziomującymi (,,pływające") w drogach asfaltowych (Al. J. P. II), studni PP425 - 3 kpl.,
1.5 roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe terenów zielonych i innych,
1.6 regulacja docelowa włazów studziennych,
1.7 elementy zabezpieczające technologicznie studzienki kanalizacyjne w trakcie kładzenia masy bitumicznej (asfaltowej).
2. Prace należy realizować zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB).
3. Integralną częścią Zapytania niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do niego a w szczególności dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami, STWiORB i przedmiar.
4. Podwykonawstwo.
4.1 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
4.2 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonanie przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
4.3 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada powierzenie części zamówienia podwykonawcom do oferty musi być załączony ich wykaz (nazwy, firmy) z
zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znane na etapie składania ofert.
4.4 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia
Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
5. Opis wymagań i warunków związanych z wykonaniem zamówienia.
5.1 W ramach zamówienia należy zrealizować w szczególności również prace obejmujące:
5.1.1 wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej w formie papierowej w 2 egz. i w 2 egz. wersji elektronicznej zawierającej wymagane pozwolenia administracyjne, kopii wszystkich stron dziennika robót/budowy, protokoły odbiorów robót oraz rysunki techniczne, tworzące dokumentację powykonawczą wraz z naniesionymi zmianami (zatwierdzonymi przez projektanta i projektantów branżowych, kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego i inspektorów nadzoru inwestorskiego branżowych, zamawiającego), jakie wystąpiły w toku prac, jak również karty zatwierdzenia materiałów podpisane przez projektanta i projektantów branżowych, inspektora nadzoru inwestorskiego i inspektorów nadzoru inwestorskiego branżowych, wyniki przeprowadzonych prób, pomiarów, badań, książkę obiektu budowlanego (do uzgodnienia z Zamawiającym), oświadczenia dotyczące zgodności zakończonych prac z dokumentacją projektową i sztuką budowlaną projektanta i projektantów branżowych, kierownika budowy oraz inspektora nadzoru inwestorskiego i inspektorów nadzoru inwestorskiego branżowych (o ile występują), karty utrzymania poszczególnych elementów, tabele elementów wytworzonych; przekazanie zdjęć dotyczących stanu terenu przyległego przed rozpoczęciem robót budowlanych oraz samego terenu inwestycji, a także po realizacji inwestycji,
5.1.2 przygotowanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej sporządzonej przez uprawnioną osobę, a także dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zgodnie z zapisami umowy, z tym że powykonawczą dokumentację geodezyjną należy zgłosić do zasobu geodezyjnego zgodnie z przepisami prawa geodezyjnego i dostarczyć Zamawiającemu mapę z potwierdzeniem pozytywnej weryfikacji danych lub stosowne oświadczenie geodety dotyczące złożenia opracowanej mapy do właściwego organu i docelowo w/w mapę. Dodatkowo Zamawiający wymaga opracowania wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą mapy z inwentaryzacji powykonawczej obrazującej położenie i kształt obiektów budowlanych oraz sposób zagospodarowania i ukształtowania terenu po zakończeniu procesu budowlanego sporządzonej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa geodezyjnego,
5.1.3 opracowanie instrukcji utrzymania i konserwacji wytworzonych elementów w ramach przedmiotu zamówienia, przedstawionej w formie tabelarycznej,
5.1.4 dokumenty w dokumentacji powykonawczej powinny być opieczętowane i podpisane przez kierownika budowy/robót, a wszelkie kserokopie, wydruki e-mail lub inne dokumenty winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kierownika budowy/robót. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobligowany do przedłożenia dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez podmiot posiadający oryginał,
5.1.5 Wykonawca jest zobowiązany do przekazania materiałów/ dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1.1. - 5.1.4 na nośniku cyfrowym,
5.1.6 zgłoszenie inwentaryzacji powykonawczej do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
5.1.7 naprawy, serwis elementów wytworzonych przez okres minimum 36 miesięcy, naprawa i serwis obejmuje w szczególności wykonanie wszelkich czynności związanych bezpośrednio z remontem istniejącego elementu lub jego wymianą na nowy i przywrócenie mu stanu właściwego, zarówno pod względem użytkowym, jak i technicznym. Polega również na częściowej rozbiórce lub demontażu elementu oraz na uzupełnieniu ubytków i zastosowaniu nowych materiałów itd.
5.2 Przez zakończenie budowy/robót budowlanych strony rozumieją zakończenie budowy/robót i zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego budowy/robót budowlanych wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą. Natomiast stwierdzenie wykonania przedmiotu umowy zgodnie z niniejszą umową następuje odbiorem końcowym, na podstawie protokołu odbioru końcowego.
5.3 Przekazanie terenu budowy/robót nastąpi na podstawie protokołu przekazania. Przejęcie terenu przez Zamawiającego nastąpi z chwilą podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego budowy/robót.
5.4 Po zakończeniu prac budowlanych teren należy uporządkować, a elementy nie podlegające przebudowie (zieleń, elementy infrastruktury, nawierzchnie itp.), doprowadzić do stanu jak przed ich rozpoczęciem.
5.5 Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego, które będą miały miejsce w siedzibie biura Zamawiającego lub na terenie realizacji inwestycji.
5.6 Wykonawca o ile zajdzie taka konieczność zobowiązany jest do sporządzenia oraz uzyskania stosownych opinii, zatwierdzeń i zgłoszeń projektu czasowej lub stałej organizacji ruchu. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do dopełnienia wszelkich niezbędnych formalności z tym związanych.
5.7 Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania.
5.8 Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP.
5.9 Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przy realizacji prac technologii i sposobu ich wykonywania, która zapewni ich prowadzenie ,,na mokro", czyli techniką ,,bezpyłową", która pozwoli na uniknięcie zapylenia, a tym samym zanieczyszczenia powietrza i narażenia osób pracujących, jak i postronnych, na wystąpienie warunków szkodliwych dla zdrowia i środowiska.
5.10 Zamawiający zaznacza, iż w wycenie oferty należy uwzględnić specyfikę terenu, jego ukształtowanie oraz należy założyć, iż część robót należy wykonać w sposób ręczny zgodnie z przygotowaną dokumentacją projektową.
5.11 Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowane nazwą firmy.
5.12 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac oraz na terenie przekazanym Wykonawcy przez Zamawiającego, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac.
5.13 Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót budowlanych do ogrodzenia terenu budowy i ustawienia tablic informacyjnych. Ogrodzenie terenu budowy musi mieć estetyczną oraz jednolitą graficznie formę i skutecznie
uniemożliwiać przedostanie się na teren placu budowy osób postronnych. Dopuszczalne jest stosowanie częściowego ogrodzenia terenu w zależności od rodzaju wykonywanych robót w celu umożliwienia korzystania z części terenu.
5.14 W trakcie prowadzenia prac budowlanych kierownik budowy/robót ma obowiązek dopilnowania w szczególności:
5.14.1 oznaczenia terenu prac tablicami informacyjnymi i ostrzegawczymi zgodnie z wytycznymi, planem BIOZ (o ile jest wymagane) i ustaleniami z Zamawiającym,
5.14.2 zabezpieczenia istniejącej infrastruktury i zieleni przed uszkodzeniami,
5.14.3 wykonania zdjęć dotyczących stanu terenu przyległego przed rozpoczęciem robót budowlanych oraz samego terenu inwestycji, i na żądanie przesłanie ich przedstawicielowi Zamawiającego, dodatkowo dołączenia jako element dokumentacji powykonawczej,
5.14.4 po wykonaniu prac wraz ze zgłoszeniem ich do odbioru końcowego dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia o zgodności robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz wiedzą techniczną, ewentualnym wykazaniu zmian nieistotnych potwierdzonych przez projektanta, wykonaniu prac zgodnie z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz że teren budowy doprowadzony został do należytego stanu i porządku.
5.15 Wykonawca musi zaoferować:
5.15.1 co najmniej 36-miesięczny okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia,
5.15.2 co najmniej 60-miesięczny okres rękojmi na całość przedmiotu zamówienia,
5.15.3 zapisy w dokumentacji projektowej dotyczące określonych w kartach katalogowych niektórych urządzeń lub ich elementów, a wymagające dłuższego okresu gwarancji są obowiązujące wyłącznie w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę urządzeń, które w ramach podstawowej gwarancji ich producentów zawarte są w ich standardowej ofercie (kartach produktu, katalogach, kartach gwarancyjnych i innych dokumentach lub oświadczeniach producenta). W przypadku gdy na określone urządzenia bądź ich elementy producent udziela standardowo dłuższej niż minimalnie bądź maksymalnie punktowany okres gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania w dniu odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, w formie cesji, uprawnień gwarancyjnych i warunków oraz obowiązków z nich wynikających, które zostały opisane w dostarczonych Zamawiającemu kartach produktu, katalogach, kartach gwarancyjnych itp. dokumentach lub oświadczeniach producenta. W takim przypadku uprawnienia z tytułu gwarancji, jak i obowiązki związane z przestrzeganiem jej warunków po upływie okresu zaoferowanego w ofercie przez Wykonawcę, przechodzą na Zamawiającego,
5.15.4 gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. W przypadku udzielania przez producenta gwarancji dłuższej niż oferowana przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest przekazać ją Zamawiającemu.
5.16 Równoważność:
5.16.1 Zastosowane ewentualnie przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej wskazania pochodzenia technologii lub wyrobów służą określeniu wzorcowych standardów cech technicznych i jakościowych oraz funkcjonalnych, jak i formy użytkowej i architektonicznej, estetyki, kolorystyki, konstrukcji i bezpieczeństwa. Zamawiający zaznacza, iż użyte ewentualnie w Zapytaniu
przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych technologii lub wyrobów, tj. typów, modeli, systemów, elementów, materiałów itp. mają jedynie charakter przykładowy i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne, funkcjonalne, jakościowe, użytkowe, estetyczne, kolorystyczne, materiałowe, konstrukcyjne, architektoniczne, dotyczące bezpieczeństwa itp. wymienione w Zapytaniu, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność, załączając stosowne opisy techniczne i funkcjonalne lub technologiczne itp. Ponadto, jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do Zapytania), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez Zamawiającego, oraz w razie konieczności uzyskania również niezbędnych uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych.
5.16.2 Przy oferowaniu technologii lub wyrobów innych niż opisane w Zapytaniu, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w Zapytaniu, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne lub technologiczne itp. pozwalające na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z Zapytaniem. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania w treści oferty nazwy, producenta, typu lub modelu oferowanego wyrobu oraz opisu jego właściwości technicznych, funkcjonalnych, jakościowych, użytkowych, architektonicznych, estetycznych, materiałowych, kolorystycznych, konstrukcyjnych, dotyczących bezpieczeństwa itp., jak i technologicznych (kompletne karty produktowe, karty charakterystyki, karty materiałowe, prospekty, katalogi, foldery, oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia itp.).
5.16.3 W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest również złożyć wraz z ofertą tabelę równoważności.
5.16.4 Zamawiający podkreśla, iż dopuszcza tolerancję +/- 10% w stosunku do podanych wymagań (rozmiarów, wymiarów lub obliczeń wobec wszystkich elementów wyrobów, założeń lub funkcji) traktowanych w zależności od danego parametru podanego w Zapytaniu jako wymaganie minimalne albo maksymalne, przy czym zmienione parametry (rozmiary, wymiary lub obliczenia) proponowane jako rozwiązanie równoważne muszą mieścić się w powyższych zakresach (minimalnych albo maksymalnych) określonych w Zapytaniu, a ponadto zachowywać proporcję zgodną ze wzorem, w stosunku do wszystkich rozmiarów, wymiarów lub obliczeń danego wyrobu, założeń lub funkcji.
5.16.5 W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

Składanie ofert:
Termin i miejsce złożenia oferty: do dnia 10 lipca 2023r. do godz. 12:00, na
adres e-mail: e-mail: projekty@zuk-alwernia.pl lub pocztą bądź kurierem w
sekretariacie Zamawiającego, Ul. H. Sienkiewicza 48,32-566 Alwernia.

Wymagania:
2) Do udzjelenia zamówienia stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2022r. póz. 1710 z późn. zm.), gdyż wartość zamówienia dla Zamawiających sektorowych jest poniżej progów unijnych (art. 2 ust. 1 pkt 2) w związku z art. 3 i art. 5 ust. 1 pkt 1) lit. c) tej ustawy.
6. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu szczegółowego wraz ze stawkami narzutów (w wersji papierowej i elektronicznej - edytowanej, rozszerzenie .xml).
7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca winien złożyć:
7.1 wykaz podwykonawców o ile są przewidziani na etapie podpisania umowy,
7.2 aktualną kopię opłaconej polisy ubezpieczenia OC,
7.3 wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z aktualnymi kopiami dokumentów potwierdzających ich uprawnienia oraz przynależność do właściwych izb zawodowych. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Obszaru Gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej,
7.4 wykaz (lista) osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z aktualnymi kopiami dokumentów potwierdzających ich zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w zakresie jakiego dotyczy,
7.5 uzgodniony z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy prac,
7.6 zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
8. Zamawiający informuje, iż na dzień ogłoszenia niniejszego zapytania nie dysponuje wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami, zgodami i decyzjami itp., dlatego też dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania w przypadku ich nieuzyskania, bądź uzyskania ich w części, bądź w późniejszym terminie, albo też przedłużenia zakładanego terminu zawarcia umowy, a w konsekwencji przedłużenia terminu realizacji zamówienia o stosowną liczbę dni liczonych od dnia ich uzyskania. W przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w zdaniu poprzednim Zamawiający dopuszcza również ewentualnie stosowne ograniczenie zakresu zamówienia, jak i odpowiednią zmianę zarówno zakresu przedmiotu zamówienia oraz terminu jego realizacji i wynagrodzenia za jego wykonanie, w przypadku nieuzyskania odpowiednich dokumentów dla całości inwestycji lub ich uzyskania w późniejszym terminie odpowiednio dla określonego zakresu zamówienia.
4) Pytania i wnioski do treści zapytania i załączników można składać, w
zalecanym terminie co najmniej na dwa dni przed upływem terminu składania ofert, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: e-mail: projekty@zuk-alwernia.pl
6) Ofertę sporządzoną w języku polskim, odpowiednio do treści wzoru formularza
oferty stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania, należy złożyć w wymaganym czasie i terminie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, bądź kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo jako skan podpisanych dokumentów, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: e-mail: projekty@zuk-alwernia.pl
ewentualnie osobiście lub pocztą bądź kurierem w sekretariacie Zamawiającego, ul. H. Sienkiewicza 48, 32-566 Alwernia.
8) Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
9) Kryteria oceny ofert.
1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1.1 Cena brutto za całość zamówienia - 70%
1.2 Gwarancja na całość zamówienia - 20%
1.3 Rękojmia na całość zamówienia -10%
Jeżeli Wykonawca w treści oferty nie wskaże ceny oferty, zaoferuje krótsze niż minimalnie wymagane okresy gwarancji lub rękojmi, Zamawiający będzie zobligowany odrzucić jego ofertę, jako niezgodną z postanowieniami Zapytania. Natomiast w przypadku, jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie wskaże oferowanego okresu gwarancji lub rękojmi, a złoży pozostałe zawarte w nim oświadczenia, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje minimalny wymagany okres gwarancji lub rękojmi, a w konsekwencji w tych kryteriach otrzyma 0 pkt.
2. Punkty przyznawane za kryterium ,,cena brutto za całość zamówienia" będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cnaj: Co) x 70 gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cnaj - najniższa cena spośród ważnych ofert,
Co - cena podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany,
Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie tego kryterium wynosi 70.
3. Punkty przyznawane za kryterium ,,gwarancja na całość zamówienia", będą liczone wg następującego wzoru:
G = ((Go-36)/36) x 20 gdzie:
G - liczba punktów przyznana danej ofercie za udzieloną gwarancję na całość zamówienia w miesiącach,
Go - gwarancja podana w miesiącach przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany,
Okres gwarancji na całość zamówienia udzielony ponad 72 miesiące nie będzie dodatkowo punktowany, a do wzoru zostanie podstawiony jako 72 miesięczny, natomiast za zaoferowanie wymaganego minimalnego 36 miesięcznego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma 0 pkt i nie będzie on podstawiany do wzoru. Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie tego kryterium wynosi 20.
4. Punkty przyznawane za kryterium ,,rękojmia na całość zamówienia", będą liczone wg następującego wzoru:
R = ((Ro-60)/12) x 10 gdzie:
R - liczba punktów przyznana danej ofercie za udzieloną rękojmię na całość zamówienia w miesiącach,
Ro - rękojmia podana w miesiącach przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany,
Okres rękojmi na całość zamówienia udzielony na ponad 72 miesiące nie będzie dodatkowo punktowany, a do wzoru zostanie podstawiony jako 72 miesięczny, natomiast za zaoferowanie wymaganego minimalnego 60 miesięcznego okresu rękojmi Wykonawca otrzyma 0 pkt i nie będzie on podstawiany do wzoru. Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie tego kryterium wynosi 10.
5. Punkty przyznane w ramach każdego z kryteriów zostaną następnie zsumowane.
5.1 Suma ta stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
5.2 Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (bez zaokrągleń).
5.3 Oferta Wykonawcy, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów, uznana zostanie za najkorzystniejszą. W przypadku równych wyników decyduje wysokość ceny, tj. za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy z najniższą ceną.
6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny i jej istotnych części składowych.
10) Warunki udziału w postępowaniu - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych poniżej, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:
2.3.1 posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00 PLN brutto (słownie: jeden milion złotych brutto),
2.3.2 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 3.000.000,00 PLN brutto (słownie: trzy miliony złotych brutto).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzorów stanowiących Załączniki do Zapytania.
2.4 zdolności techniczne] lub zawodowej, tj.:
2.4.1 dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, czyli:
2.4.1.1 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą uprawnienia budowlane zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, a także posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu obowiązków kierownika robót oraz doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu co najmniej dwoma zakończonymi robotami budowlanymi w zakresie budowy/przebudowy/remontu sieci kanalizacji sanitarnej o długości łącznej sieci w wykazanych dwóch robotach wynoszącej co najmniej 2.000 m, w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r. póz. 682 z późn. zm.), mogq również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. między innymi w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r. póz. 334) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania ww. kwalifikacji lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r. póz. 551),
2.4.2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci w zakresie kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej o długości min. 1500 mb, w tym co najmniej 1000 mb metodą przewiertu sterowanego, rurami PE (polietylen), o średnicy minimum DN 200 (średnicy 200 mm),
2.4.3 dysponuje odpowiednimi urządzeniami, tj. posiada co najmniej jedno urządzenie do poziomów sterowanych HDD (czyli realizacji robót metodą horyzontalnego przewiertu sterowanego).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzorów stanowiących Załączniki do Zapytania.
3. nie podlegał wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj.:
3.1 w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządził szkody poprzez niewykonanie zamówienia lub nienależyte jego wykonanie, bądź też wyrządzona szkoda została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia niniejszego postępowania,
3.2 nie zalegał z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
3.3 nie został wobec niego złożony wniosek o ogłoszenie upadłości lub nie została podjęta przez Wykonawcę uchwała o likwidacji,
3.4 sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
3.5 zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r. póz. 129 z późn. zm.), zwanej poniżej ustawą z postępowania wyklucza się:
3.5.1 Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
3.5.2 Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2022r., póz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
3.5.3 Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r., póz. 120 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
- przy czym ocena spełniania warunków udziału i braku podstaw do wykluczenia dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w treści oferty.
11) Zamawiający zastrzega sobie w toku badania i oceny ofert możliwość weryfikacji treści ofert oświadczeń i dokumentów, ewentualnie wzywać do ich poprawienia lub uzupełnienia oraz możliwość żądania od Wykonawców dodatkowych wyjaśnień dotyczących ich treści, uzupełnień, prezentacji itp., w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia, zaoferowanej ceny itp. oraz w aspekcie posiadanej wiedzy i doświadczenia, osób przewidzianych do realizacji zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, zdolności technicznej lub zawodowej, etc.
12) Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z wymaganiami zapytania, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
13) Zamawiający może odrzucić ofertę Wykonawcy jeżeli została złożona po upływie terminu składania ofert oraz jeżeli uzna w szczególności, iż oferta nie spełnia warunków i wymagań zapytania w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia, albo jej treść nie odpowiada treści zapytania, bądź jest ona niezgodna z przepisami prawa, a także jeżeli istnieją uzasadnione wątpliwości co do jakości oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia lub Wykonawca nie gwarantuje należytego wykonania umowy, albo nie wykaże spełnienia warunków
udziału w postępowaniu, bądź zachodzą w stosunku do niego podstawy wykluczenia z postępowania.
14) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może również negocjować treść ofert, w szczególności w aspektach dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia, zaoferowanej ceny, ulepszania ofert oraz dotyczących innych kryteriów oceny i porównania ofert z zachowaniem zasad przejrzystości postępowania, równego traktowania Wykonawców oraz uczciwej konkurencji.
15) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania lub odstąpienia od udzjelenia zamówienia bez podawania uzasadnienia.
16) Termin realizacji.
1. Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 120 dni, liczonym od dnia zawarcia umowy.
2. Zamawiający zakłada, iż zawarcie umowy nastąpi nie później niż do dnia 25 lipca 2023r., natomiast w przypadku zawarcia umowy w terminie późniejszym Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia zakładanego terminu realizacji zamówienia o stosowną liczbę dni zwłoki w stosunku do planowanego terminu zawarcia umowy, bądź unieważnienia postępowania.
3. Zamawiający podkreśla, iż z uwagi na krótki okres realizacji robót, celem wykonania umowy w wymaganym terminie, zaleca Wykonawcy albo realizację robót i organizację pracy w systemie zmianowym oraz ich wykonywanie również w soboty lub przy zatrudnieniu większej liczby pracowników, bądź przy zastosowaniu łącznie tych rozwiązań.
4. Zamawiający dopuszcza częściowe oddawanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym prac.
5. Zamawiający zaznacza, iż dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji. Wykonawca zapewnia gotowość do realizacji zamówienia w dniu zawarcia umowy.
17) Informacja dotycząca zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający przewiduje obowiązek jego wniesienia.
1. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1.1 pieniądzu,
1.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
1.3 gwarancjach bankowych,
1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
1.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r., póz. 462).
2. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem bankowym na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, natomiast w przypadku wniesienia innego zabezpieczenia, oryginał dokumentu zabezpieczenia należy złożyć Zamawiającemu najpóźniej przed podpisaniem umowy, przy czym jego treść musi uzyskać wcześniejszą akceptację Zamawiającego.
3. Z dokumentu gwarancji/poręczenia powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności z ustanowionego zabezpieczenia w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego, a sądem właściwym dla rozstrzygania ewentualnych sporów będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
4. Poręczenie lub gwarancja powinny zawierać:
4.1 określenie treści zobowiązania: ,,gwarancja/poręczenie" w języku wystawienia gwarancji/poręczenia, jej numer oraz ewentualnie inną informację identyfikującą wystawioną gwarancję lub udzielone poręczenie,
4.2 klauzulę wskazującą, iż gwarancja/poręczenie jest nieodwołalna,
4.3 określenie beneficjenta, tj. Zakład Usług Komunalnych w Alwerni Sp. z o.o., z siedzibą ul. H. Sienkiewicza 48,32-566 Alwernia,
4.4 określenie Zleceniodawcy,
4.5 określenie gwaranta/poręczyciela,
4.6 informację identyfikującą stosunek umowny, którego dotyczy gwarancja lub poręczenie przez wskazanie przedmiotu umowy i jej numeru,
4.7 sumę gwarancyjną lub zakres poręczenia,
4.8 postanowienie, zgodnie z którym gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie należytego wykonania umowy i obejmuje roszczenia z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, w szczególności o zapłatę kar umownych, zwrot kosztów wykonawstwa zastępczego, odszkodowań i innych wierzytelności oraz ewentualne roszczenia z tytułu rękojmi oraz gwarancji,
4.9 postanowienie, zgodnie z którym gwarant/poręczyciel bezwarunkowo dokona zapłaty na rzecz Beneficjenta/uprawnionego z tytułu poręczenia kwotę do określonej wysokości na pierwsze pisemne żądanie, bez konieczności uzasadnienia żądania, składania specyfikacji, wyliczeń, list, i jakichkolwiek innych dokumentów dodatkowych wykazujących wartość lub przedmiot żądania, jak również bez konieczności składania potwierdzeń oraz wzywania Zleceniodawcy do wcześniejszej zapłaty, o ile beneficjent powoła w treści żądania postanowienie umowne stanowiące podstawę powstania roszczenia o zapłatę z tytułu gwarancji lub poręczenia,
4.10 termin, w jakim zostanie zapłacona żądana kwota, który nie może być dłuższy niż 30 dni,
4.11 termin obowiązywania gwarancji/poręczenia,
4.12 sposób doręczenia gwarantowi/poręczycielowi żądania zapłaty (w tym adres do korespondencji), z zastrzeżeniem, że jednym z dostępnych sposobów doręczenia musi być możliwość przesłania żądania pocztą elektroniczną z podpisem elektronicznym kwalifikowanym, bez konieczności angażowania banku lub innych podmiotów oraz bez konieczności potwierdzania podpisów na żądaniu,
4.13 postanowienie, zgodnie z którym prawem właściwym dla gwarancji lub poręczenia jest prawo polskie,
4.14 postanowienie, zgodnie z którym sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów wynikłych z gwarancji/poręczenia jest sąd powszechny właściwy miejscowo według siedziby beneficjenta.
5. Zabezpieczenie wniesione jako gwarancja lub poręczenie musi spełniać warunki zabezpieczenia wniesionego w pieniądzu i Wykonawca nie może w żaden sposób (w szczególności żądaniem dodatkowych dokumentów, stawianiem dodatkowych warunków) ograniczać prawa Zamawiającego do dysponowania zabezpieczeniem w
okolicznościach wymienionych w umowie.
6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
7. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym i zwraca je z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
8. W trakcie wykonywania umowy Wykonawca może dokonać zmiany sposobu zabezpieczenia na jeden lub kilka form, o których mowa w Zapytaniu.
9. Zmiana sposobu zabezpieczenia musi być dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
10. Wysokość zabezpieczenia ustala się w stosunku procentowym do ceny całkowitej podanej w ofercie albo maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy.
11. Zabezpieczenie będzie wynosiło 5% ceny całkowitej podanej w ofercie albo maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy.
12. Jeżeli okres, na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenie, przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi się na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się Wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy.
13. W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie niż w pieniądzu, Zamawiający zmienia formę na zabezpieczenie w pieniądzu, przez wypłatę kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia. Wypłata następuje nie później niż w ostatnim dniu ważności dotychczasowego zabezpieczenia.
14. Zamawiający zwróci 70% wysokości zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu zamówienia i uznania go przez Zamawiającego za należycie wykonane.
15. Na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady oraz gwarancji Zamawiający zatrzyma 30% wysokości zabezpieczenia, które zwróci nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi oraz gwarancji.
16. W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia wartości umowy, jak i zmiany terminu jej realizacji stosownej i odpowiedniej zmianie ulega również wartość i termin zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Kontakt:
5) Osoba do kontaktu z Wykonawcami -Pani Renata Ząbek i Edyta Chanek, tel. 12 283 12 78

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.