mazowieckie (Sochaczew)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | ,,Rekultywacja wraz z remediacją terenu z nadaniem nowych wartości użytkowych związanych ze zwiększeniem powierzchni biologicznie czynnej" |
Data zamieszczenia: | 2023-08-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Starostwo Powiatowe w Policach ul. Tanowska 8 72-010 Police powiat: policki Tel.: +48 914328100, Faks: +48 913178900 powiat@policki.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Police |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: +48 914328100, |
Termin składania ofert: | 2023-09-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: ,,Rekultywacja wraz z remediacją terenu zlokalizowanego w Policach przy Ul. Kamiennej z nadaniem nowych wartości użytkowych związanych ze zwiększeniem powierzchni biologicznie czynnej" Numer referencyjny: PR.272.10.2023 II.1.2)Główny kod CPV 90722300 Usługi rekultywacji gruntu II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem umowy jest przeprowadzenie rekultywacji wraz z remediacją terenu zlokalizowanego w Policach przy Ul. Kamiennej z nadaniem nowych wartości użytkowych związanych ze zwiększeniem powierzchni biologicznie czynnej. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa Specyfikacji Warunków Zamówienia. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 90732200 Usługi usuwania skażonej gleby II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL428 Szczeciński Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Police, Ul. Kamienna II.2.4)Opis zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest przeprowadzenie rekultywacji wraz z remediacją terenu zlokalizowanego w Policach przy Ul. Kamiennej z nadaniem nowych wartości użytkowych związanych ze zwiększeniem powierzchni biologicznie czynnej. 2. Zadanie zostanie zrealizowane poprzez: 1) sporządzenie sprawozdania ze stanu początkowego i wykonania dokumentacji fotograficznej miejsca realizacji Zadania; 2) wydobycie części zanieczyszczonego gruntu zidentyfikowanego na terenie nieruchomości, o których mowa w ust. 2, z wyznaczonych obszarów wymagających przeprowadzenia remediacji; 3) przekazanie powstałego odpadu, w postaci zanieczyszczonej gleby i ziemi, uprawnionemu podmiotowi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Potwierdzeniem tego faktu będą karty przekazania odpadu, które stanowić będą załącznik do sprawozdania z przeprowadzenia remediacji; 4) przeprowadzenie badań kontrolnych w trakcie wykonywania prac, o których mowa w pkt 2; 5) uzupełnienie wyrobisk powstałych w wyniku wydobycia zanieczyszczonej ziemi gruntem niezanieczyszczonym; 6) przygotowanie terenu pod prace rekultywacyjne; 7) przeprowadzenie rekultywacji technicznej poprzez: a) niwelację terenu poprzez jego wyrównanie, b) nawiezienie materiału ziemistego na warstwę rekultywacyjną w celu odtworzenia warstwy biologicznej; 8) przeprowadzenie rekultywacji biologicznej; 9) roboty polegające na: a) wysiewie traw, wykonaniu nasadzeń krzewów i drzew, w liczbie i w gatunkach określonych w decyzjach Burmistrza Polic znak OŚ.6131.3.2021.MWE z dnia 22 marca 2021 r. oraz Starosty Polickiego znak SR.613.56.2021.JZ z dnia 30 czerwca 2021 r., będących dokumentacją projektową, o której mowa w ust. 5, b) pracach pielęgnacyjnych nasadzeń, o których mowa w lit. a powyżej; 10) uporządkowanie terenu nieruchomości, o których mowa w ust. 2, po wykonanych czynnościach określonych w pkt 1 - 9; 11) wykonanie sprawozdania końcowego z wykonanych czynności, określonych w pkt 1 - 10, wraz z dokumentacją fotograficzną miejsca realizacji Zadania, na potwierdzenie nadania nowych wartości użytkowych terenu związanych ze zwiększeniem powierzchni biologicznie czynnej o 2,3079 ha. 3. Wykonawca z chwilą wydobycia zanieczyszczonej gleby lub ziemi staje się posiadaczem odpadu i ponosi na zasadzie ryzyka pełną odpowiedzialność za należyte zagospodarowanie odpadów powstałych w trakcie realizacji umowy, a w szczególności za szkody powstałe wskutek zagospodarowania odpadów niezgodnie z niniejszą umową oraz niezgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa Specyfikacji Warunków Zamówienia. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, licząc od daty odbioru końcowego. W ramach gwarancji wykonawca zobowiązuje się usunąć wszelkie usterki, wady i nieprawidłowości, które wystąpią po zrealizowaniu przedmiotu umowy. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są w § 16 projektu umowy Projekt stanowiący przedmiot zamówienia finansowany jest z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.5 ,,Poprawa jakości środowiska miejskiego", poddziałanie 2.5.2. - program Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: doświadczenie kadry wskazanej przez Wykonawcę do realizacji zadania / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 15/12/2023 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Projekt stanowiący przedmiot zamówienia finansowany jest z programu operacyjnego Infrastruktura i środowisko 2014-2020, działanie 2.5 ,,Poprawa jakości środowiska miejskiego", poddziałanie 2.5.2. - program Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. II.2.14)Informacje dodatkowe Na podstawie art. 257 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. CPV: 90722300, 90732200 Dokument nr: 473271-2023, PR.272.10.2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 05/09/2023 Czas lokalny: 08:45 Miejsce: platforma e-zamówienia Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 05/09/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Police, Ul. Kamienna Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 03/12/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31/07/2023 Kontakt: Starostwo Powiatowe w Policach ul. Tanowska 8 Police Kod NUTS: PL428 Szczeciński 72-010 Polska Osoba do kontaktów: Karolina Wilk E-mail: powiat@policki.pl Tel.: +48 914328100 Faks: +48 913178900 |
© eurobudowa.pl 2004-2025