Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6416z ostatnich 7 dni
26204z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Termomodernizacja naziemna budynku, ocieplenie ścian w gruncie, docieplenie posadzek

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Termomodernizacja naziemna budynku, ocieplenie ścian w gruncie, docieplenie posadzek

Data zamieszczenia: 2023-08-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Tomasz Prokopiuk Przedsiębiorstwo Handlowe Export-Import
Ustrzesz 13
21-300 Radzyń Podlaski
powiat: radzyński
t.prokopiuk@wp.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/169140
Województwo: lubelskie
Miasto: Radzyń Podlaski
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-08-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Termomodernizacja budynku usługowego w miejscowości Krasnystaw przy Ul. Kościuszki 3,5,7
Powstaje w kontekście projektu
RPLU.15.01.00-06-0530/22 - Głęboka termomodernizacja budynku usługowego zlokalizowanego w miejscowości Krasnystaw

Część 1
Termomodernizacja naziemna budynku

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku usługowego położonego w Krasnymstawie przy Ul. Kościuszki 3,5,7. Przedmiot zamówienia obejmuje: ocieplenie ścian nadziemia, ocieplenie podcienia, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, ocieplenie ścian w gruncie oraz docieplenie posadzek.
Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 3 części, o czym mowa w dalszej części Zapytania ofertowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załącznik nr 1a do Zapytania ofertowego (opis przedmiotu zamówienia dla cz. nr I zamówienia), Załącznik nr 1b do Zapytania ofertowego (opis przedmiotu zamówienia dla cz. nr II zamówienia), Załącznik nr 1c do Zapytania ofertowego (opis przedmiotu zamówienia dla cz. nr III zamówienia) oraz Załącznik nr 1d do Zapytania ofertowego (Audyt energetyczny - dla wszystkich części zamówienia).
Przedmiot zamówienia należy wykonać w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.).
Materiały użyte przez Wykonawcę do wykonania przedmiotowej roboty muszą posiadać wymagane przepisami prawa normy, aprobaty, certyfikaty, atesty, itp. Muszą być w szczególności zgodne z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1213).
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 5 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego opatrzonego klauzulą ,,bez zastrzeżeń" - dotyczy wszystkich części zamówienia.
Zamawiający wyklucza możliwość skrócenia terminów gwarancji i rękojmi, wynikających z oferty wyłonionego Wykonawcy.
Uwaga:
1. Jeżeli w jakiejkolwiek części Zapytania ofertowego (w tym w załącznikach do niego) wskazano znaki towarowe lub nazwy własne produktów, to należy przyjąć, że są one uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu jedynie wskazanie wymagań w zakresie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jeżeli w Zapytaniu ofertowym lub jakimkolwiek załączniku wskazano znaki towarowe lub nazwy własne produktów należy przyjąć, że stało się tak ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. Należy przyjąć, że każdemu odwołaniu do znaku towarowego lub nazwy własnej towarzyszą słowa ,,lub równoważne".
2. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów równoważnych (przez co należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych (niższych) od wskazanych w Zapytaniu ofertowym) lub lepszych (o parametrach przewyższających wymagania Zamawiającego, ustanowione w Zapytaniu ofertowym), zapewniające osiągnięcie efektu wymaganego do osiągnięcia celów projektu. Udokumentowanie ,,równoważności" proponowanych rozwiązań leży po stronie Wykonawcy.
3. W przypadku użycia w Zapytaniu ofertowym lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, lub lepsze. Wykonawca analizując Zapytanie ofertowe i załączniki do niego powinien założyć, że każdemu odniesieniu w nim użytemu towarzyszy sformułowanie ,,lub równoważne".
4. W przypadku, gdy w Zapytaniu ofertowym lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały o parametrach technicznych i jakościowych tożsamych lub lepszych. Wykonawca, który zastosuje materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w ofercie, że zastosowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w Zapytaniu ofertowym oznakowania oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane materiały spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że materiały spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że materiały, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
5. Ewentualne użycie w Zapytaniu ofertowym lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.

Szczegóły dotyczące wniesienia wadium określone są w rozdziale VI Zapytania ofertowego.
Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca, wedle swego wyboru może złożyć ofertę na jedną, dwie wybrane przez siebie części zamówienia, bądź na wszystkie części zamówienia.
Część nr I zamówienia - Termomodernizacja naziemna budynku
Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku położonego w Krasnymstawie przy Ul. Kościuszki 3,5,7. Przedmiot zamówienia obejmuje: ocieplenie ścian nadziemia, ocieplenie podcienia, montaż stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymianę parapetów zewnętrznych i wewnętrznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a do Zapytania ofertowego (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załącznik nr 1d do Zapytania ofertowego (Audyt energetyczny).
Okres gwarancji
minimum 5 lat

Część 2
Ocieplenie ścian w gruncie

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku usługowego położonego w Krasnymstawie przy Ul. Kościuszki 3,5,7. Przedmiot zamówienia obejmuje: ocieplenie ścian nadziemia, ocieplenie podcienia, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, ocieplenie ścian w gruncie oraz docieplenie posadzek.
Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 3 części, o czym mowa w dalszej części Zapytania ofertowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załącznik nr 1a do Zapytania ofertowego (opis przedmiotu zamówienia dla cz. nr I zamówienia), Załącznik nr 1b do Zapytania ofertowego (opis przedmiotu zamówienia dla cz. nr II zamówienia), Załącznik nr 1c do Zapytania ofertowego (opis przedmiotu zamówienia dla cz. nr III zamówienia) oraz Załącznik nr 1d do Zapytania ofertowego (Audyt energetyczny - dla wszystkich części zamówienia).
Przedmiot zamówienia należy wykonać w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.).
Materiały użyte przez Wykonawcę do wykonania przedmiotowej roboty muszą posiadać wymagane przepisami prawa normy, aprobaty, certyfikaty, atesty, itp. Muszą być w szczególności zgodne z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1213).
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 5 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego opatrzonego klauzulą ,,bez zastrzeżeń" - dotyczy wszystkich części zamówienia.
Zamawiający wyklucza możliwość skrócenia terminów gwarancji i rękojmi, wynikających z oferty wyłonionego Wykonawcy.
Uwaga:
1. Jeżeli w jakiejkolwiek części Zapytania ofertowego (w tym w załącznikach do niego) wskazano znaki towarowe lub nazwy własne produktów, to należy przyjąć, że są one uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu jedynie wskazanie wymagań w zakresie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jeżeli w Zapytaniu ofertowym lub jakimkolwiek załączniku wskazano znaki towarowe lub nazwy własne produktów należy przyjąć, że stało się tak ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. Należy przyjąć, że każdemu odwołaniu do znaku towarowego lub nazwy własnej towarzyszą słowa ,,lub równoważne".
2. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów równoważnych (przez co należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych (niższych) od wskazanych w Zapytaniu ofertowym) lub lepszych (o parametrach przewyższających wymagania Zamawiającego, ustanowione w Zapytaniu ofertowym), zapewniające osiągnięcie efektu wymaganego do osiągnięcia celów projektu. Udokumentowanie ,,równoważności" proponowanych rozwiązań leży po stronie Wykonawcy.
3. W przypadku użycia w Zapytaniu ofertowym lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, lub lepsze. Wykonawca analizując Zapytanie ofertowe i załączniki do niego powinien założyć, że każdemu odniesieniu w nim użytemu towarzyszy sformułowanie ,,lub równoważne".
4. W przypadku, gdy w Zapytaniu ofertowym lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały o parametrach technicznych i jakościowych tożsamych lub lepszych. Wykonawca, który zastosuje materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w ofercie, że zastosowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w Zapytaniu ofertowym oznakowania oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane materiały spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że materiały spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że materiały, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
5. Ewentualne użycie w Zapytaniu ofertowym lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.

Szczegóły dotyczące wniesienia wadium określone są w rozdziale VI Zapytania ofertowego.
Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca, wedle swego wyboru może złożyć ofertę na jedną, dwie wybrane przez siebie części zamówienia, bądź na wszystkie części zamówienia.
Część nr II zamówienia - Ocieplenie ścian w gruncie
Przedmiotem tej części zamówienia jest ocieplenie ścian w gruncie i wykonanie nowej opaski odwadniającej wokół budynku położonego w Krasnymstawie przy Ul. Kościuszki 3,5,7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1b do Zapytania ofertowego (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załącznik nr 1d do Zapytania ofertowego (Audyt energetyczny).
Okres gwarancji
minimum 5 lat

Część 3
Docieplenie posadzek

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku usługowego położonego w Krasnymstawie przy Ul. Kościuszki 3,5,7. Przedmiot zamówienia obejmuje: ocieplenie ścian nadziemia, ocieplenie podcienia, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, ocieplenie ścian w gruncie oraz docieplenie posadzek.
Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 3 części, o czym mowa w dalszej części Zapytania ofertowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załącznik nr 1a do Zapytania ofertowego (opis przedmiotu zamówienia dla cz. nr I zamówienia), Załącznik nr 1b do Zapytania ofertowego (opis przedmiotu zamówienia dla cz. nr II zamówienia), Załącznik nr 1c do Zapytania ofertowego (opis przedmiotu zamówienia dla cz. nr III zamówienia) oraz Załącznik nr 1d do Zapytania ofertowego (Audyt energetyczny - dla wszystkich części zamówienia).
Przedmiot zamówienia należy wykonać w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.).
Materiały użyte przez Wykonawcę do wykonania przedmiotowej roboty muszą posiadać wymagane przepisami prawa normy, aprobaty, certyfikaty, atesty, itp. Muszą być w szczególności zgodne z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1213).
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 5 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego opatrzonego klauzulą ,,bez zastrzeżeń" - dotyczy wszystkich części zamówienia.
Zamawiający wyklucza możliwość skrócenia terminów gwarancji i rękojmi, wynikających z oferty wyłonionego Wykonawcy.
Uwaga:
1. Jeżeli w jakiejkolwiek części Zapytania ofertowego (w tym w załącznikach do niego) wskazano znaki towarowe lub nazwy własne produktów, to należy przyjąć, że są one uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu jedynie wskazanie wymagań w zakresie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jeżeli w Zapytaniu ofertowym lub jakimkolwiek załączniku wskazano znaki towarowe lub nazwy własne produktów należy przyjąć, że stało się tak ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. Należy przyjąć, że każdemu odwołaniu do znaku towarowego lub nazwy własnej towarzyszą słowa ,,lub równoważne".
2. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów równoważnych (przez co należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych (niższych) od wskazanych w Zapytaniu ofertowym) lub lepszych (o parametrach przewyższających wymagania Zamawiającego, ustanowione w Zapytaniu ofertowym), zapewniające osiągnięcie efektu wymaganego do osiągnięcia celów projektu. Udokumentowanie ,,równoważności" proponowanych rozwiązań leży po stronie Wykonawcy.
3. W przypadku użycia w Zapytaniu ofertowym lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, lub lepsze. Wykonawca analizując Zapytanie ofertowe i załączniki do niego powinien założyć, że każdemu odniesieniu w nim użytemu towarzyszy sformułowanie ,,lub równoważne".
4. W przypadku, gdy w Zapytaniu ofertowym lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały o parametrach technicznych i jakościowych tożsamych lub lepszych. Wykonawca, który zastosuje materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w ofercie, że zastosowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w Zapytaniu ofertowym oznakowania oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane materiały spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że materiały spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że materiały, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
5. Ewentualne użycie w Zapytaniu ofertowym lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.

Szczegóły dotyczące wniesienia wadium określone są w rozdziale VI Zapytania ofertowego.
Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 3 części. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca, wedle swego wyboru może złożyć ofertę na jedną, dwie wybrane przez siebie części zamówienia, bądź na wszystkie części zamówienia.
Część nr III zamówienia - Docieplenie posadzek
Przedmiotem tej części zamówienia jest docieplenie posadzek w budynku położonym w Krasnymstawie przy Ul. Kościuszki 3,5,7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1c do Zapytania ofertowego (Opis przedmiotu zamówienia) oraz Załącznik nr 1d do Zapytania ofertowego (Audyt energetyczny).
Okres gwarancji
minimum 5 lat

CPV: 45000000-7, 45210000-2, 45320000-6, 45420000-7, 45421100-5, 45000000-7, 45210000-2, 45320000-6, 45000000-7, 45210000-2

Dokument nr: 2023-52356-169140

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-08-21

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-08

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
krasnostawski
Gmina
Krasnystaw
Miejscowość
Krasnystaw

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
krasnostawski
Gmina
Krasnystaw
Miejscowość
Krasnystaw

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
krasnostawski
Gmina
Krasnystaw
Miejscowość
Krasnystaw

Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia do 11 grudnia 2023 r. (termin ten dotyczy wszystkich części zamówienia).

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających (Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w rozdz. 6.5 pkt 7 g wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków).
Warunki zmiany umowy
Warunki zmiany umowy określone są w rozdziale XV Zapytania ofertowego.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 roboty budowlane dotyczące termomodernizacji budynku o powierzchni robót wynoszącej min. 1 000 m2 oraz obejmujących montaż okien i/lub drzwi w ilości nie mniejszej niż 100 sztuk w każdej z robót.
Przez należyte wykonanie zamówienia, Zamawiający rozumie wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zawartą umową, terminowo i bez zastrzeżeń.
W przypadku składania oferty wspólnej, warunki udziału w postępowaniu dotyczące doświadczenia Wykonawcy spełniać musi co najmniej 1 z Wykonawców składających ofertę wspólnie bądź wszyscy Wykonawcy łącznie.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo:
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W przypadku składania oferty wspólnej, brak powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym wykazać musi każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie.
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 7 ust 1 w zw. z ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 129).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Wraz z ofertą sporządzoną zgodnie z wzorem formularza cenowego stanowiącym Załącznik nr 2a do Zapytania ofertowego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) wykaz wykonanych robót budowlanych potwierdzających spełnianie warunku udziału w niniejszym postępowaniu sporządzony zgodnie z wzorem wykazu wykonanych robót stanowiącym załącznik nr 3a do Zapytania ofertowego,
2) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych wskazanych w wykazie wykonanych robót budowlanych,
3) oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych sporządzone zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego,
4) potwierdzenie wniesienia wadium:
a) w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu - dowód dokonania przelewu,
b) w przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w rozdz. VI Zapytania - dokument gwarancji bądź poręczeń - w zależności od formy wnoszenia wadium,
5) podpisany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedstawiony w opisie przedmiotu zamówienia przedmiar robót - w zakresie dot. części na którą Wykonawca składa ofertę. Kosztorys ofertowy obligatoryjnie musi zawierać wszystkie pozycje określone w przedmiarze robót, dotyczące danej części zamówienia.
2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia (konsorcja, spółki cywilne), Wykonawcy ci składają poza dokumentami wymienionymi w ustępie 1, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3. Jeżeli oferta nie będzie podpisana przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo upoważniające tą osobę do reprezentowania Wykonawcy i składania w jej imieniu oświadczeń woli. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e.
4. W przypadku składania oferty wspólnej, oferta (formularz cenowy), wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót wskazanych w wykazie, potwierdzenie wniesienia wadium oraz kosztorys ofertowy, składane są przez pełnomocnika Wykonawców ubiegających się wspólnie o niniejsze zamówienie. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych składane jest natomiast osobno przez każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o niniejsze zamówienie.
Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą.Oferta musi być zabezpieczona wadium o wysokości:
1) dla części nr I zamówienia: 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych),
2) dla części nr II zamówienia: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych),
3) dla części nr III zamówienia: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
Szczegóły dotyczące wniesienia wadium określone są w rozdziale VI Zapytania ofertowego.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-08-04
Data ostatniej zmiany
2023-08-04 15:45:22

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena oferty brutto - 100% (100 pkt)
Szczegóły określone są w rozdziale XI Zapytania ofertowego.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena oferty brutto - 100% (100 pkt)
Szczegóły określone są w rozdziale XI Zapytania ofertowego.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena oferty brutto - 100% (100 pkt)
Szczegóły określone są w rozdziale XI Zapytania ofertowego.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Tomasz Prokopiuk
tel.:
e-mail: t.prokopiuk@wp.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.