Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usługi naprawy i konserwacji systemów alarmowych oraz sygnalizacji włamania i napadu oraz CCTV |
Data zamieszczenia: | 2023-08-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Galewice Ul. Wieluńska 5 98-405 Galewice powiat: wieruszowski Nrtel.627838618, fax 627838625 sekretariat@Galewice.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Galewice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Nrtel.627838618, fax |
Termin składania ofert: | 2023-08-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Gmina Galewice zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na: ŚWIADCZENIE USŁUGI NAPRAWY I KONSERWACJI SYSTEMÓW SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU ORAZ CCTV POZWALAJĄCE NA CAŁODOBOWY NADZÓR I MONITOROWANIE W/W SYSTEMÓW III. Przedmiot zamówienia Świadczenie usługi naprawy i konserwacji systemów alarmowych oraz sygnalizacji włamania i napadu oraz CCTV pozwalające na całodobowy nadzór i monitorowanie w/w systemów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: Realizację pełnego, stałego i całodobowego serwisu technicznego systemów alarmowych włamania i napadu mienia Gminy Galewice w lokalizacjach: 1. Urząd Gminy w Galewicach. 2. Magazyn przy budynku Urzędu Gminy w Galewicach. 3. Stacja Uzdatniania Wody w Osieku. 4. Stacja Uzdatniania Wody w Galewicach. 5. Stacja Uzdatniania Wody w Niwiskach. 6. Stacja Uzdatniania Wody w Ostrówku. 7. Stacja Uzdatniania Wody w Węglewicach. Realizacja pełnego, stałego i całodobowego serwisu technicznego systemów monitoringu wizyjnego CCTV w lokalizacjach: 1. Oczyszczalnia Ścieków w Galewicach. 2. Oczyszczalnia Ścieków w Węglewicach. 3. Plac GS w Galewicach. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje czynności: 1. Utrzymanie lokalnych systemów alarmowych w stanie przydatnym do użytku poprzez, dokonywanie odpowiednich czynności konserwacyjnych w tym: a) sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń; b) sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek, łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie; c) sprawdzenie zgodności z wymaganiami wszystkich połączeń giętkich; d) sprawdzenie czy zasilacze główne i rezerwowe pracują i są sprawne; e) sprawdzenie centrali i jej obsługi zgodnie z procedurą zakładu instalacji alarmowej; f) sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia; g) sprawdzenia poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego; h) sprawdzenie czy system jest w stanie całkowitej gotowości do pracy; i) konserwacje przeprowadzone będą jednoczasowo; j) sporządzenie protokołu z wykonania czynności konserwacyjnych systemu alarmowego i CCTV. 2. Odbiór sygnału lokalnego systemu alarmowego o zaistniałej sytuacji alarmowej tj. włamanie, napad, sabotaż, zanik zasilania sieciowego (dotyczy obwodu, do którego podłączony jest nadajnik i centrala alarmowa), alarm przy rozbrojeniu systemu. 3. Monitorowanie sygnału alarmowego - włamanie i napad. 4. Monitorowanie sygnału alarmowego - sabotaż systemu, sabotaż nadajnika (w przypadku ingerencji osoby nieupoważnionej w system np. w przypadku zwarcia lub przerwy w okablowaniu, otwarcia czujki, otwarcia obudowy centrali alarmowej, zerwania czujki, sygnalizatora lub innego elementu systemu). 5. Monitorowanie sygnału alarmowego o zaniku zasilania sieciowego. 6. Monitorowanie sygnału alarmowego w przypadku uszkodzenia układu zasilającego czujki. 7. Monitorowanie sygnału alarmowego - załączenie/wyłączenie (sygnał informacyjny pozwalający stwierdzić, czy osoba upoważniona właściwie zabezpieczyła obiekt i o której godz. to nastąpiło. 8. Telefoniczne powiadamianie o zaistniałej sytuacji w obiekcie po wywołanym alarmie (operator telefonuje pod wskazane numery telefonów, informując o zaistniałym alarmie, przyczynie i okolicznościach wystąpienia alarmu). 9. Rejestrowanie uzgodnionych sygnałów przyjętych z lokalnego systemu alarmowego. 10. Możliwość wywołania próbnego alarmu, 11. Naprawianie systemu alarmowego w przypadku usterki - na podstawie telefonicznego lub pisemnego zlecenia serwisowego do 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii przez zamawiającego, 12. Podejmowanie naprawy w dni robocze w możliwie najkrótszym czasie, nie później jednak niż w 72 godz. od chwili zgłoszenia usterki przez zamawiającego, chyba że Zamawiający na piśmie wyznaczy inny, późniejszy termin. 13. Dokonywanie, na zlecenie Zamawiającego lub w miarę potrzeb technicznych zmian w oprogramowaniu centrali alarmowej. IV. Warunki udziału Wykonawców w postępowaniu O wykonanie przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. Złożą ofertę zgodną z warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym, w wyznaczonym w nim terminie, na formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 2. Posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (informacja KRS lub CEiDG). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, (oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000.00 zł. brutto). 4. Posiadają zdolności techniczne lub zawodowe do wykonywania przedmiotu zamówienia tj. dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5. Zobowiązują się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi w zakresie objętym niniejszym zapytaniem ofertowym przepisami prawa. Dokument nr: RO.89.2023 Składanie ofert: VI. Sposób składania ofert 1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 28 sierpnia 2023 roku o godz. 12.00. O dacie złożenia oferty decyduje data wpływu oferty do Urzędu Gminy w Galewicach. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. 2. Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Urząd Gminy w Galewicach Ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice. 3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w sposób gwarantujący jej poufność i nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Adresatem koperty powinien być Zamawiający a koperta powinna posiadać oznaczenie: OFERTA NA: ŚWIADCZENIE USŁUGI NAPRAWY I KONSERWACJI SYSTEMÓW SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU ORAZ CCTV POZWALAJĄCE NA CAŁODOBOWY NADZÓR I MONITOROWANIE W/W SYSTEMÓW 1. Oferty przesłane niezgodnie z w/w wytycznymi oraz po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane 2. Wójt Gminy zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wyboru oferty bez podania przyczyny. Miejsce i termin realizacji: V. Termin realizacji przedmiotu zamówienia Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 1 września 2023 r. do dnia 31 grudnia 2024 r. Wymagania: II. Tryb udzjelenia zamówienia Zapytanie ofertowe zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) oraz zgodnie z zarządzeniem nr 59.2022 Wójta Gminy Galewice z dnia 31 marca 2022 r. w sprawie wprowadzenie regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00zł w Urzędzie Gminy w Galewicach. VII. Ocena ofert 1. Jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest cena. 2. Oferowana cena brutto powinna obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i ofert częściowych. 4. Cena podana w ofercie jest ceną ostateczną i nie podlega negocjacjom. 5. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wyłącznie za zrealizowanie przedmiotu zamówienia. 6. Wskazanym jest, aby przed złożeniem oferty, Wykonawca przeprowadził wizję lokalną w celu oceny, na własną odpowiedzialność, wszelkich czynników (dostosowanie odpowiedniej technologii, dobór materiałów i urządzeń) wpływających na przygotowanie oferty. 7. Zobowiązuje się oferenta do zachowania danych dotyczących obiektów i nierozpowszechnianie ich. VIII. Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających IX. Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez podwykonawców XI. Zmiana zapytania ofertowego Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeśli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian. XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania bez podawania przyczyn Kontakt: X. Kontakt z Zamawiającym Osobą upoważnioną do kontaktów z wykonawcami jest Arkadiusz Gołdyn - nr tel. 627838634; 571 228 325 pokój nr 304, email: a.Roldyn@galewicc.pl i Sekretarz Gminy -Renata Świeściak - nr tel. 627838617, email: sekretarz@galewice.pl Urząd Gminy w Galewicach pokój nr 208. |
© eurobudowa.pl 2004-2025