Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4273z ostatnich 7 dni
21738z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznych

Data zamieszczenia: 2023-09-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: CRK ZIELEŃ I REKREACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Ignacego Jana Paderewskiego 2-6
63-400 Ostrów Wielkopolski
powiat: ostrowski (wielkopolski)
627354334
sekretariat@crkzir.com
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Ostrów Wielkopolski
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 627354334
Termin składania ofert: 2023-09-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznych na dachach budynków, których właścicielem jest CRK Zieleń i Rekreacja Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na dwa zadania
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem oraz uruchomienie w pełni funkcjonalnej instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 39,6 kWp wyposażonej we wszelkie niezbędne instalacje lub urządzenia dodatkowe (np. instalacja odgromowa) na dachu budynku Laguny w Ostrowie Wielkopolskim przy Ul. Plażowej 10 - obręb 0185 dz. 108/13
i obręb 0190 dz. 4
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie wszelkich innych usług lub prac koniecznych celem dostawy montażu i uruchomienia przedmiotowej instalacji fotowoltaicznej oraz przygotowanie wszelkiej wymaganej dokumentacji (w tym projektu, dokumentacji technicznej) oraz wszelkich dokumentów potrzebnych do zawarcia przez Użytkownika instalacji umów z operatorem energetycznym.
Instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z konstrukcji wsporczych z profili stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie, lub profili aluminiowych( w przypadku konieczności, należy zastosować system balastowy do profili wsporczych), paneli fotowoltaicznych, jednego inwertera trójfazowego o mocy około 45kW, instalacji elektrycznej, odgromowej. Inwenter musi być wyposażony w moduł wi-fi.
Opracowanie zakłada budowę instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy nie mniejszej niż 39,6 kWp, która będzie się składać z modułów fotowoltaicznych o mocy panelu minimum 550 W.
Konstrukcja dachu: dach deskowany pokryty papą.
1.2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem oraz uruchomienie w pełni funkcjonalnych dwóch instalacji fotowoltaicznych o mocy nie mniejszej niż 12,1 kWp i 8,25kWp wyposażonych we wszelkie niezbędne instalacje lub urządzenia dodatkowe (np. instalacja odgromowa) na dachu budynku Biurowca siedziby Spółki w Ostrowie Wielkopolskim przy Ul. Paderewskiego 2-6 - obręb 0095 dz. 19/9.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie wszelkich innych usług lub prac koniecznych celem dostawy montażu i uruchomienia przedmiotowej instalacji fotowoltaicznych oraz przygotowanie wszelkiej wymaganej dokumentacji (w tym projektu, dokumentacji technicznej) oraz wszelkich dokumentów potrzebnych do zawarcia przez Użytkownika instalacji umów z operatorem energetycznym.
Instalacje fotowoltaiczne składać się będzie z konstrukcji wsporczych z profili stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie, lub profili aluminiowych ( w przypadku konieczności, należy zastosować system balastowy do profili wsporczych), paneli fotowoltaicznych, dwóch inwerterów trójfazowych o mocy około 14kWp i 9kWp ( po jednym dla każdej z instalacji), instalacji elektrycznej, odgromowej. Inwenter musi być wyposażony w moduł wi-fi.
Opracowanie zakłada budowę instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy nie mniejszej niż 12,1 kWp i 8,25kWp , która będzie się składać z modułów fotowoltaicznych o mocy paneli minimum 550 W.
Konstrukcja dachu: dach deskowany pokryty papą/styropapa.
2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem oraz uruchomienie w pełni funkcjonalnej instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy nie mniejszej niż 29,7 kWp wyposażonej we wszelkie niezbędne instalacje lub urządzenia dodatkowe (np. instalacja odgromowa) na dachu budynku Bazy Technicznej i dachu wiaty garażowej w Ostrowie Wielkopolskim przy Ul. Plażowej 10 - obręb 0185 dz. 108/11.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie wszelkich innych usług lub prac koniecznych, celem dostawy montażu i uruchomienia przedmiotowej instalacji fotowoltaicznej oraz przygotowanie wszelkiej wymaganej dokumentacji (w tym projektu, dokumentacji technicznej) oraz wszelkich dokumentów potrzebnych do zawarcia przez Użytkownika instalacji umów z operatorem energetycznym.
Instalacje fotowoltaiczne składać się będą z konstrukcji wsporczych z profili stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie, lub profili aluminiowych ( w przypadku konieczności, należy zastosować system balastowy do profili wsporczych), paneli fotowoltaicznych, dwóch inwerterów trójfazowych o łącznej mocy około nie mniejszej niż 35 kWp (inwentery muszą zostać dobrane do mocy paneli zainstalowanych na wskazanych połaciach dachów), instalacji elektrycznej, odgromowej. Inwentery muszą być wyposażony w moduł wi-fi.
Opracowanie zakłada budowę instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy nie mniejszej niż 29,7 kWp, która będzie się składać z modułów fotowoltaicznych o mocy paneli minimum 550 W.
Strona południowa dach budynku administracyjnego ma zostać w pełni wypełniona panelami fotowoltaicznymi, pozostałą część paneli winna być zamontowana na wiacie garażowej.
2.2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem oraz uruchomienie w pełni funkcjonalnej instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,6 kW wyposażonej we wszelkie niezbędne instalacje lub urządzenia dodatkowe (np. instalacja odgromowa) na dachu budynku Plażowa-toalety w Ostrowie Wielkopolskim przy Ul. Plażowej 10 - obręb 0193 dz. 1/13
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie wszelkich innych usług lub prac koniecznych celem dostawy montażu i uruchomienia przedmiotowej instalacji fotowoltaicznej oraz przygotowanie wszelkiej wymaganej dokumentacji (w tym projektu, dokumentacji technicznej) oraz wszelkich dokumentów potrzebnych do zawarcia przez Użytkownika instalacji umów z operatorem energetycznym.
Instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z konstrukcji wsporczych z profili stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie, lub profili aluminiowych ( w przypadku konieczności, należy zastosować system balastowy do profili wsporczych), paneli fotowoltaicznych, dwóch inwenterów trójfazowych o mocy 45 kWp (inwentery muszą zostać dobrane do mocy paneli zainstalowanych na wskazanych połaciach dachów), instalacji elektrycznej, odgromowej. Inwentery muszą być wyposażone w moduły wi-fi.
Opracowanie zakłada budowę instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy nie mniejszej niż 39,6 kWp, która będzie się składać z modułów fotowoltaicznych o mocy panelu minimum 550 W.
Konstrukcja dachu: Restauracja plażowa - dach deskowany pokryty papą, Budynek sanitariaty dach pokryty blachą.

CPV: 31712331-9

Dokument nr: 2023/BZP 00378591, 2/CRKZIR/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-09-15 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c98d691-48b0-11ee-9aa3-96d3b4440790
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresem www.ezamowienia.gov.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ,,CRK Zieleń i Rekreacja" Sp. z o.o. , Ul. Paderewskiego 2-6, 63-400 Ostrów Wielkopolski, Tel. 62 735 43 34, e-mail: sekretariat@crkzir.com.pl zwanym dalej Administratorem.
1) Z Administratorem można się skontaktować pisząc lub telefonując na wskazane wyżej adres i nr telefonu oraz za pośrednictwem powołanego inspektora ochrony danych, pisząc na adres e-mail: sekretariat@crkzir.com.pl.
2) Administrator przetwarza Pani/ Pana dane osobowe należące do kategorii podstawowych danych identyfikacyjnych:
o imię i nazwisko, nazwa, NIP, REGON,
o dane dotyczące zamieszkania lub siedziby (adres),
o dane umożliwiające bezpośredni kontakt (adres e-mail, numery telefonu),
o dane rozliczeniowe (numer rachunku bankowego).
3) Administrator przetwarza Pani/ Pana dane osobowe w następujących celach związanych z:
o zawarciem i wykonaniem umowy - w myśl art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
o prowadzeniem ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej - w celu wypełnienia obowiązku prawnego w myśl art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości;
o ustaleniem, dochodzeniem lub obroną roszczeń - na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora danych w myśl art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
o archiwizacją - w celu wypełnienia obowiązku prawnego w myśl art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z art. 5 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
4) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych do ww. celów jest dobrowolne, jednak że ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością zawarcia umowy przez Administratora.
5) Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione:
o pracownikom i współpracownikom CRK Zieleń i Rekreacja Sp. z o.o. posiadającym upoważnienie do przetwarzania danych osobowych Kontrahentów w związku z wykonywaniem przez nich obowiązków służbowych;
o dostawcom usług technicznych i organizacyjnych dla CRK Zieleń i Rekreacja
Sp. z o.o. (w szczególności dostawcom i podmiotom wyspecjalizowanym w zapewnianiu obsługi technicznej systemów teleinformatycznych);
o podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
6) Powyższe będzie miało na celu jedynie realizację obowiązków ustawowych lub prawidłową realizację zawartej umowy.
7) Posiadane przez nas Pani/Pana dane osobowe w celu ich przetwarzania w całości zostały nam udostępnione przez Panią/Pana w związku ze złożeniem oferty lub zawarciem umowy. Wszelkie posiadane przez nas dane pochodzą od Pani/Pana.
8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, w którym są przetwarzane z systematyczną kontrolą oceny ich przydatności. W szczególności będą one przetwarzane przez okres ważności oferty lub trwania umowy, lecz nie dłużej niż przez okres trwania umowy, a w przypadku wyrażania zgody -- do czasu wycofania zgody. Okres przetwarzania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymaganym przepisami prawa, w tym przepisami prawa podatkowego i o rachunkowości.
9) W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano zgodnie z prawem, przed jej wycofaniem.
10) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.
11) Administrator nie będzie stosował wobec Pani/Pana zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
12) Przysługuje Pani/Panu dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, prawo ograniczenia przetwarzania i prawo przenoszenia danych.
13) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych .

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-09-15 12:00
Miejsce składania ofert: www.ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.