lubelskie (Lublin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługi wykonania projektu budowlanego i technicznego |
Data zamieszczenia: | 2023-09-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
POLIAMID PLASTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Zajęcza 3 57-300 Kłodzko powiat: kłodzki 789037984 ak@poliamid.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/171451 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Kłodzko |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 789037984 |
Termin składania ofert: | 2023-09-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługi wykonania projektu budowlanego i technicznego Powstaje w kontekście projektu FEDS.09.04-IP.01-0060/23 - Transformacja działalności Poliamid Plastics Sp. z o. o., umożliwiająca zwiększenie wolumenu produkcji, optymalizację zużycia energii oraz wprowadzenie do oferty zmodyfikowanych produktów ograniczając Część 1 Usługi wykonania projektu budowlanego i technicznego Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis Oferta wykonania projektu budowlanego i technicznego dla przedsięwzięcia: ,,Hala produkcyjno-magazynowa - rozbudowa istniejącego zakładu, Kłodzko Ul. Zajęcza 3" Planowana rozbudowa - ok. 6 000 m2. Zakres prac projektowych objętych wyceną: 1. Etap 1: - Projekt koncepcji programowo-przestrzennej hali produkcyjnej i magazynowej na istniejącej działce Inwestora, uwzględniając etapowanie rozbiórek istniejących hal. - Uzyskanie niezbędnych map zasadniczych, ewidencyjnych, wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów - Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego oczekiwanych materiałów i instalacji jako podstawa do zapytania ofertowego. - 2x Kosztorys inwestorski na KNR (odrębny na halę produkcyjno-magazynową i na część socjalno-biurową) 2. Etap 2: Projekt budowlany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2020, poz. 1609) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, w tym pozwolenie na budowę zawierający: - Wykonanie mapy do celów projektowych - Wykonanie badań geologicznych - Uzyskanie decyzji środowiskowej - Uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń koniecznych do uzyskania PnB - Projekt budowlany architektoniczny z elementami konstrukcji i instalacji w niezbędnym zakresie do uzyskania pozwolenia na budowę. - Opinię i uzgodnienie dokumentacji przez rzeczoznawców ds.; BHP i ergonomii, zabezpieczeń przeciwpożarowych, higieniczno-sanitarnych, - Projekt zagospodarowania terenu branży architektonicznej, instalacji elektrycznych, sanitarnych zewnętrznych. - Projekt budowlany branży drogowej (drogi dojazdowe, parkingi) 3. Etap 3 (rozwinięcie etapu nr 2 w zakresie niezbędnym do rozpoczęcia prac budowlanych): Projekt techniczny stanowiący podstawę prawidłowego wykonania robót budowlanych. - Projekt techniczny konstrukcyjny - Projekt techniczny instalacji elektrycznej - Projekt techniczny branży sanitarnej - Projekt techniczny branży drogowej 4. Funkcja Kierownika Projektu podczas rozmów i wyboru Generalnego Wykonawcy oraz podczas trwania budowy. W ramach takiej usługi: - pilotaż kwestii formalno - prawne podczas całości inwestycji, - Nadzór Autorski w czasie pełnienia tej funkcji, - przedstawiciel Inwestora na Naradach Budowy - wsparcie przy wyborze Generalnego Wykonawcy i podwykonawców lokalnych, weryfikowanie ich pod kątem technicznym, rekomendowanie Inwestorowi - sprawdzanie / rozwiązywanie wszystkie kwestie związane z koordynacją międzybranżową - Zgłoszenie do odpowiednich służb zakończenia prac budowlanych w celu uzyskania Pozwolenia na Użytkowanie, uczestnictwo we wszystkich procesach odbiorowych - Inspektora ds. Sanitarnych, PSP oraz Inspektora Nadzoru Budowlanego wydającego pozwolenie na użytkowanie. Okres gwarancji nie dotyczy Etap 1 Realizacja prac projektowych i uzyskanie pozwolenia na budowę Etap 2 Usługi związane z nadzorem budowy CPV: 71220000-6, 71320000-7, 79415200-8 Dokument nr: 2023-8203-171451, 1/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-09-08 SPOSÓB SKŁADANIA OFERT: - wyłącznie poprzez Bazę Konkurencyjności - oferty złożone w inny sposób nie będą podlegały ocenie. Prosimy o składanie ofert podpisanych elektronicznie lub skan wersji papierowej. Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-09 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo dolnośląskie Powiat kłodzki Gmina Kłodzko Miejscowość Kłodzko Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2023-09-11 Koniec realizacji 2024-05-31 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis Realizacja prac projektowych i uzyskanie pozwolenia na budowę Etap 2 Początek realizacji 2024-06-01 Koniec realizacji 2025-06-30 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis Usługi związane z nadzorem budowy Wymagania: Komunikacja odbywa się wyłącznie poprzez Bazę Konkurencyjności, zakładka PYTANIA. Warunki zmiany umowy Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: - zmiana terminu realizacji umowy: a. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; b. Wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c. Gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, inna podobnego typu lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem d. Wydłużeniem okresu realizacji projektu przez Zamawiającego we wniosku o dofinansowanie e. Na wniosek Wykonawcy poparty uzasadnionymi czynnikami, które mogą doprowadzić do dodatkowych wniosków badawczych, a które uzależnione są od dłuższych analiz problemu - zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, - wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy lub rozbieżności między złożoną ofertą a zawartą umową. - zmiana nr konta wykonawcy lub innych danych podmiotowych, - zmiany w dokumentacji projektowej, - zmiany osób reprezentujących strony, - zmiany terminów płatności, - zmiany formy prawnej którejkolwiek ze stron umowy, - zmiany adresowe którejkolwiek ze stron umowy Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie są powiązani osobowo ani kapitało w Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. W sytuacji wystąpienia powiązania Wykonawca będzie podlegał odrzuceniu z postępowania. Z postępowania wyklucza się: a) obywateli rosyjskich lub osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy z siedzibą w Rosji; b) osoby prawne, podmioty lub organy, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub c) osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy działające w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia. Dokonanie oceny braku przeciwwskazań do udziału w postępowaniu, następowało będzie na podstawie oświadczenia oferenta zawartego w formularzu ofertowym. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Podpisany i wypełniony załącznik nr 1, tj. oświadczenie o braku powiązań i niestanowieniu tzw. rosyjskiego wykonawcy. 2. Szczegółowa oferta wykonawcy - własny dokument 3. Dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie W przypadku braku któregokolwiek z dokumentów Zamawiający ma prawo wezwać oferenta do uzupełnień. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Wymagane jest dołączenie referencji/oświadczenia/innych dokumentów potwierdzających realizację usług dla budynków przemysłowych o powierzchni użytkowej min. 5000m2 - wymagane są min. 3 realizacje w okresie ostatnich 5 lat. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-09-01 Data ostatniej zmiany 2023-09-01 21:14:10 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 1. Cena brutto - 100% Punkty zostaną obliczone za pomocą następującego wzoru: (wartość oferty najkorzystniejszej/ wartość oferty badanej) x W x 100 Kontakt: Osoby do kontaktu Artur Kurtyka tel.: 789037984 e-mail: ak@poliamid.com |
© eurobudowa.pl 2004-2025