dolnośląskie (Legnica)
mazowieckie (Sochaczew)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sprzedaż energii elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2023-09-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Oświetlenie Uliczne i Drogowe sp. z o.o. - Pełnomocnik zamawiających ul. Wrocławska 71A 62-800 Kalisz powiat: Kalisz Tel.: +48 625986418 psobczak@ouid.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Kalisz |
Wadium: | 200 000,00 zł |
Nr telefonu: | Tel.: +48 625986418 |
Termin składania ofert: | 2023-10-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Sprzedaż energii elektrycznej dla potrzeb gmin i ich jednostek organizacyjnych oraz innych podmiotów należących do grupy zakupowej Numer referencyjny: 25/PN/2023 II.1.2)Główny kod CPV 09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby Zamawiających - gmin i ich jednostek organizacyjnych oraz innych podmiotów należących do grupy zakupowej do punktów poboru szczegółowo opisanych w wykazie stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. Zamawiający zawrą Umowy indywidualnie lub w imieniu i na rzecz podmiotów stosownie do informacji zawartej w załączniku nr 1 do SWZ. Przedmiot zamówienia nie obejmuje czynności związanych z dystrybucją energii elektrycznej. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych przez Zamawiających z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej wskazanym podmiotom w roku 2024, w ilości zgodnej z szacowanym zapotrzebowaniem wynoszącym 7 841 390,500 kWh. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 09310000 Elektryczność II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL82 Podkarpackie Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: obszar działania miast/gmin i ich jednostek organizacyjnych oraz pozostałych podmiotów należących do grupy zakupowej II.2.4)Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby Zamawiających - gmin i ich jednostek organizacyjnych oraz innych podmiotów należących do grupy zakupowej do punktów poboru szczegółowo opisanych w wykazie stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. Zamawiający zawrą Umowy indywidualnie lub w imieniu i na rzecz podmiotów stosownie do informacji zawartej w załączniku nr 1 do SWZ. Przedmiot zamówienia nie obejmuje czynności związanych z dystrybucją energii elektrycznej. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych przez Zamawiających z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej wskazanym podmiotom w roku 2024, w ilości zgodnej z szacowanym zapotrzebowaniem wynoszącym 7 841 390,500 kWh. 2. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy dla poszczególnych Zamawiających wynosi: 1. Gmina Miejska Przeworsk wraz z jednostkami organizacyjnymi / pozostałe podmioty 1 128 881,50 kWh 2. Gmina Przeworsk wraz z jednostkami organizacyjnymi / pozostałe podmioty 1 976 780,00 kWh 3. Miasto Jarosław wraz z jednostkami organizacyjnymi / pozostałe podmioty 4 735 729,0000 kWh Szczegółowe dane dotyczące sprzedaży energii zawiera Formularz Cenowy - załącznik nr 3b do SWZ 3. Szacowana ilość sprzedaży energii nie stanowi ze strony Zamawiających zobowiązania do zakupu energii elektrycznej o takiej wartości i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Rzeczywista ilość zakupionej energii potwierdzona wskazaniami układów pomiarowo-rozliczeniowych w trakcie realizacji umów, wynikać będzie wyłącznie z bieżących potrzeb Zamawiających, a ceny określone przez Wykonawcę w ofercie będą wiążące dla Wykonawcy niezależnie od rzeczywistych ilości. Zgodnie z art. 433 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający deklaruje, że zmniejszenie ilości zamawianej energii nie nastąpi o więcej niż 10% pierwotnego zakresu zamówienia. Powyższa okoliczność tj. zmniejszenie ilości zamawianej energii do wskazanego procentu nie będzie wpływała na zmianę wysokości stawek jednostkowych Wykonawcy. 4. Zamawiający mają prawo do zmiany ilości (zwiększenia, zmniejszenia) punktów poboru energii elektrycznej w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym stawki cenowe podane w Formularzu ofertowym obowiązują także w przypadku nowych/dodatkowych punktów poboru energii elektrycznej. 5. Rozliczenia między stronami z tytułu zakupu energii elektrycznej odbywać się będą zgodnie z zapisami określonymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. 6. W przypadkach w których wystąpi konieczność przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w ramach realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania w imieniu Zamawiających wszelkich czynności związanych z procesem zmiany sprzedawcy energii elektrycznej (zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej właściwego OSD). Szczegółowe czynności zawarte zostały w projekcie umowy. 7. Zamawiający w razie potrzeby udzieli stosownego (pisemnego) pełnomocnictwa wyłonionemu w wyniku wyboru oferty najkorzystniejszej ww. postępowaniu przetargowym Wykonawcy do przeprowadzenia wszelkich czynności związanych z procesem zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/01/2024 Koniec: 31/12/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Umowa zostanie zawarta na czas oznaczony i obowiązywać będzie od dn. jej zawarcia do 31.12.2024. Realizacja dostaw energii elektrycznej rozpocznie się od dnia 01.01.2024 r CPV: 09300000, 09310000 Dokument nr: 532682-2023, 25/PN/2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 03/10/2023 Czas lokalny: 11:00 Miejsce: Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Otwarcia ofert dokona powołana w tym celu komisja przetargowa. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego - platformy e-Zamówienia, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0f24406-4712-11ee-a60c-9ec5599dddc1 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 03/10/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: obszar działania miast/gmin i ich jednostek organizacyjnych oraz pozostałych podmiotów należących do grupy zakupowej Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 31/12/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30/08/2023 Kontakt: Oświetlenie Uliczne i Drogowe sp. z o.o. - Pełnomocnik zamawiających Krajowy numer identyfikacyjny: 6181607268 ul. Wrocławska 71A Kalisz Kod NUTS: PL41 Wielkopolskie 62-800 Polska Osoba do kontaktów: Paweł Sobczak E-mail: psobczak@ouid.pl Tel.: +48 625986418 |
© eurobudowa.pl 2004-2025