Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5891z ostatnich 7 dni
22422z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Sprzedaż energii elektrycznej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprzedaż energii elektrycznej

Data zamieszczenia: 2023-09-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Oświetlenie Uliczne i Drogowe sp. z o.o. - Pełnomocnik zamawiających
ul. Wrocławska 71A
62-800 Kalisz
powiat: Kalisz
Tel.: +48 625986418
psobczak@ouid.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kalisz
Wadium: 200 000,00 zł
Nr telefonu: Tel.: +48 625986418
Termin składania ofert: 2023-10-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Sprzedaż energii elektrycznej dla potrzeb gmin i ich jednostek organizacyjnych oraz innych podmiotów należących do grupy zakupowej

Numer referencyjny: 25/PN/2023
II.1.2)Główny kod CPV
09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby Zamawiających - gmin i ich jednostek organizacyjnych oraz innych podmiotów należących do grupy zakupowej do punktów poboru szczegółowo opisanych w wykazie stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. Zamawiający zawrą Umowy indywidualnie lub w imieniu i na rzecz podmiotów stosownie do informacji zawartej w załączniku nr 1 do SWZ.

Przedmiot zamówienia nie obejmuje czynności związanych z dystrybucją energii elektrycznej.

Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych przez Zamawiających z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.

Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej wskazanym podmiotom w roku 2024, w ilości zgodnej z szacowanym zapotrzebowaniem wynoszącym 7 841 390,500 kWh.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09310000 Elektryczność
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL82 Podkarpackie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

obszar działania miast/gmin i ich jednostek organizacyjnych oraz pozostałych podmiotów należących do grupy zakupowej

II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby Zamawiających - gmin i ich jednostek organizacyjnych oraz innych podmiotów należących do grupy zakupowej do punktów poboru szczegółowo opisanych w wykazie stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych.

Zamawiający zawrą Umowy indywidualnie lub w imieniu i na rzecz podmiotów stosownie do informacji zawartej w załączniku nr 1 do SWZ.

Przedmiot zamówienia nie obejmuje czynności związanych z dystrybucją energii elektrycznej.

Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych przez Zamawiających z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.

Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej wskazanym podmiotom w roku 2024, w ilości zgodnej z szacowanym zapotrzebowaniem wynoszącym 7 841 390,500 kWh.

2. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy dla poszczególnych Zamawiających wynosi:

1. Gmina Miejska Przeworsk wraz z jednostkami organizacyjnymi / pozostałe podmioty 1 128 881,50 kWh

2. Gmina Przeworsk wraz z jednostkami organizacyjnymi / pozostałe podmioty 1 976 780,00 kWh

3. Miasto Jarosław wraz z jednostkami organizacyjnymi / pozostałe podmioty 4 735 729,0000 kWh

Szczegółowe dane dotyczące sprzedaży energii zawiera Formularz Cenowy

- załącznik nr 3b do SWZ

3. Szacowana ilość sprzedaży energii nie stanowi ze strony Zamawiających zobowiązania do zakupu energii elektrycznej o takiej wartości i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Rzeczywista ilość zakupionej energii potwierdzona wskazaniami układów pomiarowo-rozliczeniowych w trakcie realizacji umów, wynikać będzie wyłącznie z bieżących potrzeb Zamawiających, a ceny określone przez Wykonawcę w ofercie będą wiążące dla Wykonawcy niezależnie od rzeczywistych ilości. Zgodnie z art. 433 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający deklaruje, że zmniejszenie ilości zamawianej energii nie nastąpi o więcej niż 10% pierwotnego zakresu zamówienia. Powyższa okoliczność tj. zmniejszenie ilości zamawianej energii do wskazanego procentu nie będzie wpływała na zmianę wysokości stawek jednostkowych Wykonawcy.

4. Zamawiający mają prawo do zmiany ilości (zwiększenia, zmniejszenia) punktów poboru energii elektrycznej w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym stawki cenowe podane w Formularzu ofertowym obowiązują także w przypadku nowych/dodatkowych punktów poboru energii elektrycznej.

5. Rozliczenia między stronami z tytułu zakupu energii elektrycznej odbywać się będą zgodnie z zapisami określonymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

6. W przypadkach w których wystąpi konieczność przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w ramach realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania

w imieniu Zamawiających wszelkich czynności związanych z procesem zmiany sprzedawcy energii elektrycznej (zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej właściwego OSD). Szczegółowe czynności zawarte zostały w projekcie umowy.

7. Zamawiający w razie potrzeby udzieli stosownego (pisemnego) pełnomocnictwa wyłonionemu w wyniku wyboru oferty najkorzystniejszej ww. postępowaniu przetargowym Wykonawcy do przeprowadzenia wszelkich czynności związanych z procesem zmiany sprzedawcy energii elektrycznej.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2024
Koniec: 31/12/2024
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Umowa zostanie zawarta na czas oznaczony i obowiązywać będzie od dn. jej zawarcia do 31.12.2024. Realizacja dostaw energii elektrycznej rozpocznie się od dnia 01.01.2024 r

CPV: 09300000, 09310000

Dokument nr: 532682-2023, 25/PN/2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 03/10/2023
Czas lokalny: 11:00
Miejsce:

Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Otwarcia ofert dokona powołana w tym celu komisja przetargowa.

W przypadku awarii systemu teleinformatycznego - platformy e-Zamówienia, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0f24406-4712-11ee-a60c-9ec5599dddc1

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 03/10/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

obszar działania miast/gmin i ich jednostek organizacyjnych oraz pozostałych podmiotów należących do grupy zakupowej

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 31/12/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
30/08/2023

Kontakt:
Oświetlenie Uliczne i Drogowe sp. z o.o. - Pełnomocnik zamawiających
Krajowy numer identyfikacyjny: 6181607268
ul. Wrocławska 71A
Kalisz
Kod NUTS: PL41 Wielkopolskie
62-800
Polska
Osoba do kontaktów: Paweł Sobczak
E-mail: psobczak@ouid.pl
Tel.: +48 625986418

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.