Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5891z ostatnich 7 dni
22422z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Odśnieżanie i likwidowanie śliskości oraz utrzymanie czystości na drogach na...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Odśnieżanie i likwidowanie śliskości oraz utrzymanie czystości na drogach na powierzchniach chodników, jezdni, placów, ścieżek rowerowych, schodów terenowych i stref przejść dla pieszych

Data zamieszczenia: 2023-09-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wałbrzych- Miasto na Prawach Powiatu - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta
ul. Matejki 1
58-300 Wałbrzych
powiat: Wałbrzych
Tel.: +48 746444970
a.plesner@um.walbrzych.pl
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,138767,a0b4b91a4d8b7da56ab2711853f7b588.html,
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wałbrzych
Wadium: 20.000,00 zł
Nr telefonu: Tel.: +48 746444970
Termin składania ofert: 2023-10-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Odśnieżanie i likwidowanie śliskości oraz utrzymanie czystości na drogach zlokalizowanych na terenie Gminy Wałbrzych na powierzchniach chodników, jezdni, placów, ścieżek rowerowych, schodów terenowyc

Numer referencyjny: DU.260.26.2023
II.1.2)Główny kod CPV
90620000 Usługi odśnieżania
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i likwidowanie śliskości oraz bieżące utrzymanie czystości powierzchni chodników, jezdni, placów, ścieżek rowerowych, schodów terenowych i stref przejść dla pieszych na drogach zlokalizowanych na terenie Gminy Wałbrzych.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
77312100 Usługi odchwaszczania
90000000 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90512000 Usługi transportu odpadów
90612000 Usługi zamiatania ulic
90630000 Usługi usuwania oblodzeń
90611000 Usługi sprzątania ulic
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL517 Wałbrzyski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Wałbrzych

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i likwidowanie śliskości oraz bieżące utrzymanie czystości powierzchni chodników, jezdni, placów, ścieżek rowerowych, schodów terenowych i stref przejść dla pieszych na drogach zlokalizowanych na terenie Gminy Wałbrzych.

Zakres rzeczowy przedmiotu umowy składa z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji, o którym mowa w ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.

1) Wielkość zamówienia podstawowego:

- 200.818 m2 - powierzchnia pasa drogowego do codziennego utrzymania, w tzw. okresie śnieżnym i bezśnieżnym (zakres zgodnie z załącznikiem Nr 1 do umowy - Zasady),

- 153.113 m2 - powierzchnia pasa drogowego do codziennego utrzymania - od poniedziałku do piątku

w tzw. okresie letnim (zakres zgodnie z załącznikiem Nr 1 do umowy - Zasady),

- 401 szt. przejść dla pieszych, w tym 114 szt. z wysepką - do utrzymania w tzw. okresie śnieżnym (zakres zgodnie z załącznikiem Nr 1 do umowy - Zasady),

- 369 szt. koszy w ramach utrzymania codziennego przez cały okres realizacji zamówienia

(zakres zgodnie z załącznikiem Nr 1 do umowy - Zasady),

- 10.000 m2 - jednokrotnych czynności odśnieżania, posypywania, oczyszczania na chodnikach, jezdniach, placach, ścieżkach rowerowych i schodach terenowych, które Zamawiający może zlecić dodatkowo do

wykonania w trakcie trwania umowy.

2) Wielkość zamówienia objętego prawem opcji (możliwość zamówienia w ramach umowy zakresu większego do 10 % od zakresu podstawowego):

- 20.081,80 m2 - powierzchnia pasa drogowego do codziennego utrzymania, w tzw. okresie śnieżnym i bezśnieżnym (zakres zwiększy zamówienie określone w załączniku Nr 1 do umowy - Zasady),

- 15.311,30 m2 - powierzchnia pasa drogowego do codziennego utrzymania - od poniedziałku do piątku

w tzw. okresie letnim (zakres zwiększy zamówienie określone w załączniku Nr 1 do umowy - Zasady),

- 39 szt. przejść dla pieszych, w tym 11 szt. z wysepką - do utrzymania w tzw. okresie śnieżnym (za-kres zwiększy zamówienie określone w załączniku Nr 1 do umowy - Zasady),

- 36 szt. koszy w ramach utrzymania codziennego przez cały okres realizacji zamówienia

(zakres zwiększy zamówienie określone w załączniku Nr 1 do umowy - Zasady),

- 1.000 m2 - jednokrotnych czynności odśnieżania, posypywania, oczyszczania na chodnikach, jezdniach, placach, ścieżkach rowerowych i schodach terenowych, które Zamawiający może zlecić dodat-kowo do wykonania w trakcie trwania umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakresu obowiązków Wykonawcy oraz zasady współpracy i wzajemnych rozliczeń Wykonawcy z Zamawiającym zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ i w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

Przy wykonywaniu usług Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez takie odśnieżanie i usuwanie oblodzenia w okresie zimowym, aby na trasie przejścia osoby niepełnosprawnej - przejazdu osoby na wózku inwalidzkim nie występowały muldy, zlodowaciałe odcinki chodnika, zaspy śnieżne, a tworzone przejścia były takiej szerokości, aby mogła przez nie przejechać osoba na wózku inwalidzkim.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Czas rozpoczęcia akcji utrzymania jezdni polegającego na ich posypywaniu, odpłużaniu lub posypywaniu z odpłużaniem / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Opis opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość zwiększania przedmiotu zamówienia z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia zakresu usług objętych zamówieniem podstawowym na warunkach zawartej umowy do wielkości określonej w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ - tabela ,,Zakres objęty prawem opcji". Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie w budżecie środków finansowych na realizację usług. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu umowy objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji podstawowego przedmiotu umowy.

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

CPV: 90620000, 77312100, 90000000, 90512000, 90612000, 90630000, 90611000

Dokument nr: 531855-2023, DU.260.26.2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 02/10/2023
Czas lokalny: 12:00
Miejsce:

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Biuro Zamówień Publicznych, Ul. Kopernika 2, POLSKA, (patio) za pośrednictwem platformy przetargowej poprzez odszyfrowanie ofert przez zamawiającego.

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,138767,a0b4b91a4d8b7da56ab2711853f7b588.html

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,138767,a0b4b91a4d8b7da56ab2711853f7b588.html,

TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 02/10/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Wałbrzych

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 30/12/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
30/08/2023

Kontakt:
Gmina Wałbrzych- Miasto na Prawach Powiatu - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta
Krajowy numer identyfikacyjny: 886 25 84 003
ul. Matejki 1
Wałbrzych
Kod NUTS: PL517 Wałbrzyski
58-300
Polska
Osoba do kontaktów: Agnieszka Plesner
E-mail: a.plesner@um.walbrzych.pl
Tel.: +48 746444970

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.