Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Odśnieżanie i likwidowanie śliskości oraz utrzymanie czystości na drogach na powierzchniach chodników, jezdni, placów, ścieżek rowerowych, schodów terenowych i stref przejść dla pieszych |
Data zamieszczenia: | 2023-09-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wałbrzych- Miasto na Prawach Powiatu - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta ul. Matejki 1 58-300 Wałbrzych powiat: Wałbrzych Tel.: +48 746444970 a.plesner@um.walbrzych.pl https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,138767,a0b4b91a4d8b7da56ab2711853f7b588.html, |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wałbrzych |
Wadium: | 20.000,00 zł |
Nr telefonu: | Tel.: +48 746444970 |
Termin składania ofert: | 2023-10-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Odśnieżanie i likwidowanie śliskości oraz utrzymanie czystości na drogach zlokalizowanych na terenie Gminy Wałbrzych na powierzchniach chodników, jezdni, placów, ścieżek rowerowych, schodów terenowyc Numer referencyjny: DU.260.26.2023 II.1.2)Główny kod CPV 90620000 Usługi odśnieżania II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i likwidowanie śliskości oraz bieżące utrzymanie czystości powierzchni chodników, jezdni, placów, ścieżek rowerowych, schodów terenowych i stref przejść dla pieszych na drogach zlokalizowanych na terenie Gminy Wałbrzych. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 77312100 Usługi odchwaszczania 90000000 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90512000 Usługi transportu odpadów 90612000 Usługi zamiatania ulic 90630000 Usługi usuwania oblodzeń 90611000 Usługi sprzątania ulic II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL517 Wałbrzyski Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Wałbrzych II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i likwidowanie śliskości oraz bieżące utrzymanie czystości powierzchni chodników, jezdni, placów, ścieżek rowerowych, schodów terenowych i stref przejść dla pieszych na drogach zlokalizowanych na terenie Gminy Wałbrzych. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy składa z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji, o którym mowa w ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. 1) Wielkość zamówienia podstawowego: - 200.818 m2 - powierzchnia pasa drogowego do codziennego utrzymania, w tzw. okresie śnieżnym i bezśnieżnym (zakres zgodnie z załącznikiem Nr 1 do umowy - Zasady), - 153.113 m2 - powierzchnia pasa drogowego do codziennego utrzymania - od poniedziałku do piątku w tzw. okresie letnim (zakres zgodnie z załącznikiem Nr 1 do umowy - Zasady), - 401 szt. przejść dla pieszych, w tym 114 szt. z wysepką - do utrzymania w tzw. okresie śnieżnym (zakres zgodnie z załącznikiem Nr 1 do umowy - Zasady), - 369 szt. koszy w ramach utrzymania codziennego przez cały okres realizacji zamówienia (zakres zgodnie z załącznikiem Nr 1 do umowy - Zasady), - 10.000 m2 - jednokrotnych czynności odśnieżania, posypywania, oczyszczania na chodnikach, jezdniach, placach, ścieżkach rowerowych i schodach terenowych, które Zamawiający może zlecić dodatkowo do wykonania w trakcie trwania umowy. 2) Wielkość zamówienia objętego prawem opcji (możliwość zamówienia w ramach umowy zakresu większego do 10 % od zakresu podstawowego): - 20.081,80 m2 - powierzchnia pasa drogowego do codziennego utrzymania, w tzw. okresie śnieżnym i bezśnieżnym (zakres zwiększy zamówienie określone w załączniku Nr 1 do umowy - Zasady), - 15.311,30 m2 - powierzchnia pasa drogowego do codziennego utrzymania - od poniedziałku do piątku w tzw. okresie letnim (zakres zwiększy zamówienie określone w załączniku Nr 1 do umowy - Zasady), - 39 szt. przejść dla pieszych, w tym 11 szt. z wysepką - do utrzymania w tzw. okresie śnieżnym (za-kres zwiększy zamówienie określone w załączniku Nr 1 do umowy - Zasady), - 36 szt. koszy w ramach utrzymania codziennego przez cały okres realizacji zamówienia (zakres zwiększy zamówienie określone w załączniku Nr 1 do umowy - Zasady), - 1.000 m2 - jednokrotnych czynności odśnieżania, posypywania, oczyszczania na chodnikach, jezdniach, placach, ścieżkach rowerowych i schodach terenowych, które Zamawiający może zlecić dodat-kowo do wykonania w trakcie trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakresu obowiązków Wykonawcy oraz zasady współpracy i wzajemnych rozliczeń Wykonawcy z Zamawiającym zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ i w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Przy wykonywaniu usług Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez takie odśnieżanie i usuwanie oblodzenia w okresie zimowym, aby na trasie przejścia osoby niepełnosprawnej - przejazdu osoby na wózku inwalidzkim nie występowały muldy, zlodowaciałe odcinki chodnika, zaspy śnieżne, a tworzone przejścia były takiej szerokości, aby mogła przez nie przejechać osoba na wózku inwalidzkim. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Czas rozpoczęcia akcji utrzymania jezdni polegającego na ich posypywaniu, odpłużaniu lub posypywaniu z odpłużaniem / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 12 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: tak Opis opcji: Zamawiający przewiduje możliwość zwiększania przedmiotu zamówienia z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia zakresu usług objętych zamówieniem podstawowym na warunkach zawartej umowy do wielkości określonej w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ - tabela ,,Zakres objęty prawem opcji". Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie w budżecie środków finansowych na realizację usług. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu umowy objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji podstawowego przedmiotu umowy. II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe CPV: 90620000, 77312100, 90000000, 90512000, 90612000, 90630000, 90611000 Dokument nr: 531855-2023, DU.260.26.2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 02/10/2023 Czas lokalny: 12:00 Miejsce: Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Biuro Zamówień Publicznych, Ul. Kopernika 2, POLSKA, (patio) za pośrednictwem platformy przetargowej poprzez odszyfrowanie ofert przez zamawiającego. Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,138767,a0b4b91a4d8b7da56ab2711853f7b588.html Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,138767,a0b4b91a4d8b7da56ab2711853f7b588.html, TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 02/10/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Wałbrzych Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 30/12/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30/08/2023 Kontakt: Gmina Wałbrzych- Miasto na Prawach Powiatu - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta Krajowy numer identyfikacyjny: 886 25 84 003 ul. Matejki 1 Wałbrzych Kod NUTS: PL517 Wałbrzyski 58-300 Polska Osoba do kontaktów: Agnieszka Plesner E-mail: a.plesner@um.walbrzych.pl Tel.: +48 746444970 |
© eurobudowa.pl 2004-2025