JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
7129z ostatnich 7 dni
28203z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Projekt, dostawa, montaż i uruchomienie kotłowni gazowej niskoparametrowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Projekt, dostawa, montaż i uruchomienie kotłowni gazowej niskoparametrowej

Data zamieszczenia: 2023-09-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Celsium Sp. z o.o. z siedzibą w Skarżysku - Kamiennej
ul. 11 Listopada 7
26-110 Skarżysko-Kamienna
powiat: skarżyski
(041) 252 89 80, (041) 252 89 83, 606-835-782, 723 732 415, 662 299 462, 601 545 859
celsium@celsium.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Skarżysko-Kamienna
Wadium: 5 000,00 zł
Nr telefonu: (041) 252 89 80, (04
Termin składania ofert: 2023-09-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
w postępowaniu na realizację zadania pn.:
,,Projekt, dostawa, montaż i uruchomienie kotłowni gazowej niskoparametrowej o docelowej mocy około 140 kW pracującej na potrzeby co. i c.w.u. istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego
przy Ul. Legionów 107 w Skarżysku - Kamiennej"
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Zakres przedmiotu zamówienia.
o Przedmiot zamówienia polega na realizacji kompleksowej usługi polegającej na zaprojektowaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu kotłowni gazowej niskoparametrowej zasilanej gazem ziemnym wysoko-metanowym typu E o planowanej docelowej mocy cieplnej ok. 140 kW, na potrzeby centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy Ul. Legionów 107 w Skarżysku - Kamiennej. Kotłownia będzie zlokalizowana w istniejącym kontenerze na działce nr ewid. 2/5 (Identyfikator działki 261001_1.0009.AR_79.2/5).
2. Szczegółowy zakres prac.
2.1. Opracowanie wielobranżowego Projektu Budowlanego oraz projektów wykonawczych (wersja papierowa i cyfrowa) budowy kotłowni gazowej o mocy cieplnej około 140 kW. Projekty budowlany i wykonawczy powinny zawierać następujące elementy:
a) Branża instalacyjna: dobór źródła ciepła, podgrzewacza ciepłej wody (z możliwością wykorzystania istniejącego) oraz armatury regulacyjnej do współpracy kotłowni z instalacją centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z wykonaniem połączeń z istniejącymi przyłączami. Wymagamy dostarczenia mocy cieplnej 120kW na potrzeby centralnego ogrzewania i 40 kW na potrzeby ciepłej wody użytkowej przy pracy źródła z priorytetem przygotowania ciepłej wody użytkowej,
b) Branża elektryczna i AKPiA,
c) Innych niezbędnych do realizacji zadania.
Wszystkie wykonane projekty muszą być zatwierdzone i zaakceptowane przez Zamawiającego.
2.2. Zakres prac do wykonania: a) Budynek kotłowni:
o Kotłownia będzie zlokalizowana w istniejącym kontenerze. Należy zdemontować i przekazać protokolarnie do zamawiającego elementy istniejącej instalacji technologicznej kotłowni. Istniejący kocioł gazowy po odłączeniu od instalacji pozostaje w kontenerze.
o Istnieje możliwość wykorzystania istniejącego komina.
o Układ podgrzewania ciepłej wody oraz układ regulacji pogodowej instalacji centralnego ogrzewania będą zlokalizowane w istniejącym budynku wielorodzinnym.
b) Zespół niskoparametrowych kotłów z palnikami gazowymi i układem odprowadzenia spalin.
o Kotły niskoparametrowe z palnikami gazowymi modulowanymi zasilanymi gazem wysoko-metanowym E. Ciśnienie nominalne instalacji co. i c.w.u. - PN6.
o Instalacja wewnętrzna w budynku zaprojektowana na parametry pracy: co. - 90/70 °C (zmienna, w zależności od temperatury zewnętrznej), c.w.u. - 60 °C (stała).
o Parametry temperaturowe pracy kotłowni zmienne w zakresie 70 - 90 °C.
o Kotłownia powinna zostać zaprojektowana z dwoma kotłami pracującymi w kaskadzie w tym (na potrzeby centralnego ogrzewania 120 kW i na potrzeby ciepłej wody użytkowej 40 kW, pracujących z priorytetem przygotowania ciepłej wody użytkowej).
o Wszystkie zastosowane urządzenia wchodzące w skład kotłowni muszą być fabrycznie nowe, tzn. wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 roku.
c) Zdalny monitoring i sterowanie pracą kotłowni.
o Kotłownia powinna być jednostką bezobsługową, w pełni zautomatyzowaną wyposażoną w układ sterowania i nadzoru pracą urządzeń z możliwością lokalniej oraz zdalniej obsługi.
o Wymagamy wykorzystania istniejącego opomiarowania zużycia energii elektrycznej, wody oraz produkcji ciepła.
o Sterowanie kotłownią powinno uwzględniać układ regulacji pogodowej z możliwością implementacji cztero punktowej charakterystyki sterowania temperaturą CO.
o System sterowania i monitoringu musi zapewnić między innymi:
- informacje o stanach alarmowych, ostrzeżeniach oraz sygnał gotowości jednostki,
- możliwość załączania/wyłączania kotłów gazowych, zmianę parametrów grzewczych oraz innych uzgodnionych z Zamawiającym,
- wskazania wszystkich niezbędnych parametrów pracy układu: ciśnienia, temperatury, przepływy, moce, ilości ciepła itp.,
- wskazania chwilowe i danych pomiarowych mierzonych przez wszystkie zamontowane układy pomiarowe energii cieplnej - komunikacja poprzez centralkę HAKAR PLS.
o Oprogramowanie wizualizacyjne wykorzystywane przez Celsium zapewnia pełną kontrolę obiektu poprzez zdalna komunikacje GSM z lokalnym sterownikiem nadzorującym pracę kotłów gazowych. W związku z tym sterownik obiektowy powinien posiadać możliwość komunikacji z centralką NETLAND HAKAR PLS poprzez otwarty protokół komunikacyjny uzgodniony z inwestorem. Wykaz rejestrów wraz z opisem dostarczy Wykonawca Zamawiającemu.
d) Przyłącza do sieci zewnętrznych: cieplnej, gazowej, elektroenergetycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej i innych.
o Kontener ze źródłem ciepła wyposażony jest we wszystkie wymagane przyłącza mediów.
o W zakresie zamówienia jest połączenie instalacji technologicznej kotłowni z tymi przyłączami.
IV. Wymagania stawiane Wykonawcy związane z realizacją zamówienia.
1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1.1. Uzyskanie wszystkich niezbędnych do realizacji projektu decyzji, pozwoleń i uzgodnień. Zamawiający podpisze pełnomocnictwo na reprezentowanie go w zakresie uzyskania decyzji i pozwoleń budowlanych. Uzyskanie pozwolenia na budowę układu lub dokonanie właściwego zgłoszenia zamiaru wykonania robót leżeć będą po stronie Wykonawcy. Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem decyzji, pozwoleń, uzgodnień Wykonawca powinien wliczyć do ceny ryczałtowej wykonania zadania.
1.2. Powołanie do kierowania robotami budowlanymi {w tym branżowymi) osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie dla danej branży, w zakresie i na warunkach określonych w Prawie Budowlanym. Kierownik budowy winien prowadzić dokumentację budowy, o której mowa w Prawie budowlanym, w tym dziennik budowy oraz udostępniania go przedstawicielom Zamawiającego oraz innym upoważnionym osobom lub organom celem dokonywania wpisów, potwierdzeń, zgłoszeń.
1.3. Organizację i koordynację całego procesu realizacji inwestycji oraz działań innych podmiotów zaangażowanych w jej realizację tj. w szczególności podwykonawców, dostawców, usługodawców.
1.4. Kompletację oraz dostawę wszelkich niezbędnych urządzeń, materiałów, armatury i innych elementów we wszystkich branżach wg zaakceptowanych przez Zamawiającego projektów wykonawczych w zakresie realizacji prac.
1.5. Realizacja robót montażowych kompletnej kotłowni gazowej.
1.6. Przeprowadzanie przewidzianych przepisami czynności i uzyskanie dokumentów dopuszczających do pracy urządzenia kotłowni przez Dozór Techniczny wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w toku czynności kontrolnych wykonywanych przez organy administracyjne w tym: nadzór budowlany, sanepid, straż pożarną lub inne służby, Wykonawca usunie je na własny koszt.
1.7. Przeprowadzenia rozruchu technologicznego i regulacji kotłowni wraz z protokolarnym uzyskaniem pozytywnych wyników pracy w zakresie parametrów cieplnych. Próba ruchowa zrealizowana będzie w postaci nieprzerwanej, bezusterkowej pracy kotłowni przez 72h na parametrach umożliwiających zaprezentowanie i potwierdzenie jej zdolności funkcjonalnych i eksploatacyjnych przy obciążeniu znamionowym. Jeżeli próba ruchowa nie może zostać zakończona pozytywnie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy z powodu wad/usterek, któregoś z elementów kotłowni, po usunięciu tych wad/usterek próba ruchowa powinna zostać wykonana nie później niż do dnia stanowiącego termin wykonania zadania Do czasu odbioru końcowego eksploatację kotłowni wszystkich urządzeń kotłowni prowadzić będzie Wykonawca. W tym celu zobowiązany jest on do zapewnienia odpowiedniej ilości osób posiadających odpowiednie uprawnienia.
1.8. Przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji kotłowni wraz z wykonaniem instrukcji obsługi i eksploatacji kotłowni (DTR) w wersji papierowej i cyfrowej.
2. W czasie wykonywania prac należy zapewnić warunki bhp i p.poż. zgodnie z obowiązującymi przepisami, prace prowadzić w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu osób i mienia.
3. Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, uzgodnioną i zatwierdzoną dokumentacją, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami.
4. Wykonawca ma prawo do uzyskania wszelkich informacji,-które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
5. Podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
5.1. Zorganizowania we własnym zakresie i na swój koszt zaplecza robót,
5.2. Zapewnienia na własny koszt wszelkich niezbędnych mediów do wykonywania prac budowlano-montażowych w tym: wody, energii elektrycznej itp.,
5.3. Zapewnienia organizacji robót i dostaw materiałów w sposób wykluczający powstanie zniszczeń (należy przewidzieć odpowiednie zabezpieczenia),
5.4. W przypadku spowodowania szkód bezzwłocznie usunąć je na własny koszt i ponieść koszty ewentualnych odszkodowań,
5.5. Zatrudnienia pracowników w odpowiedniej ilości i odpowiednich kwalifikacjach oraz zastosowania odpowiedniego sprzętu,
5.6. Przeprowadzenia niezbędnych prób, odbiorów i nadzorów na swój koszt.
6. Wszystkie materiały i urządzenia zastosowane do realizacji zamówienia muszą spełniać warunki określone w art.10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz.U. Nr 89, poz. 414 z późn. zm.). Należy przedłożyć stosowne dokumenty o dopuszczeniu wyrobów do obrotu i stosowania w budownictwie.
7. Po realizacji należy uporządkować teren do stanu sprzed rozpoczęcia robót, a wszelkie pozostałości, odpady wywieźć na odpowiednie składowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8. Opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej we wszystkich branżach w wersji papierowej oraz cyfrowej (nośnik danych) przekazanej Zamawiającemu, co najmniej 7 dni przed terminem odbioru końcowego. W ramach dokumentacji powykonawczej Wykonawca przekaże Zamawiającemu m.in.;
5.1. projekty powykonawcze wszystkich branży,
5.2. oryginał dziennika budowy,
5.3. dokumentacje techniczno-ruchowe zainstalowanych urządzeń wchodzących w skład kotłowni,
5.4. instrukcje obsługi, konserwacji i eksploatacji wybudowanej kotłowni. Wykonawca powinien dostarczyć pełną instrukcję eksploatacyjną zawierającą m.in. schematy technologiczne w tym schemat w formacie A3 zalaminowany i umieszczony na ścianie pomieszczenia kotłowni, podstawowe zasady funkcjonowania zainstalowanej automatyki, sposób jej programowania i obsługi na poziomie użytkownika. Instrukcja eksploatacji i konserwacji wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni także kompletne oznakowanie obiektów, urządzeń, rurociągów, stref i innych elementów wymagających oznakowania zgodnie z obowiązującymi przepisami,
5.5. protokoły z pomiarów, prób, odbiorów robot, w tym zanikających lub ulegających zakryciu, między innymi protokołów z pomiarów: elektrycznych, szczelności, rezystancji uziemienia, instalacji odgromowej, rezystancji połączeń wyrównawczych, rezystancji izolacji, skuteczność ochrony przeciwporażeniowej, skuteczności działania zabezpieczeń, natężenia oświetlenia, z działania i alarmowania systemu detekcji gazu, działania wyłącznika p.poż., sprawdzenia skuteczności działania systemu alarmowego . Wszystkie pomiary musza być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia,
5.6. atesty, aprobaty, deklaracje zgodności materiałów i wyrobów zastosowanych w realizacji inwestycji, w tym między innymi certyfikatami pochodzenia wyrobów,
5.7. karty gwarancyjne maszyn i urządzeń w języku polskim,
5.8. protokoły z rozruchu technologicznego,
5.9. oraz inne nie wymienione powyżej.

Składanie ofert:
4. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie w terminie do dnia 18.09.2023 do godz. 11.00.

Miejsce i termin realizacji:
V. Wymagany termin realizacji zamówienia, termin płatności.
1. Termin realizacji: do dnia 31 października 2023 r.

Wymagania:
II. Tryb udzielenie zamówienia
Postępowanie jest zamówieniem ,,sektorowym", poniżej progów kwotowych określonych ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.), lecz z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, gwarantującej wykonanie zadania w sposób efektywny, oszczędny i terminowy. Mi.
2. Termin płatności wyniesie 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury VAT.
VI. Warunki jakie musi spełnić Oferent:
1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłata wadium na konto Zamawiającego w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł). Nr konta: Bank Millenium 60 1160 2202 0000 0002 7890 2369. Wadium może być wniesione w pieniądzu, w formie ubezpieczenia lub gwarancji bankowej.
1.1. W przypadku wadium pieniężnego za dzień wniesienia wadium uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego, przy czym dla ważności oferty obciążenie to musi nastąpić przed upływem terminu wyznaczonego na złożenie oferty.
1.2. Wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi być gwarancją bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich.
1.3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
1.4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu Umowy.
1.5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
1.6. Jeśli wadium było wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
1.7. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
o odmówił podpisania umowy,
o zawarcie Umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia. Ponadto muszą posiadać niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie oraz potencjał techniczny.
3. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150 % ceny ofertowej.
4. Dysponowanie kadrą posiadającą uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami do wykonania tego zadania.
5. Dopuszcza się możliwość zlecenia przez Wykonawcę, za zgodą Zamawiającego, części robót podwykonawcom na zasadach określonych w art.6471 kodeksu cywilnego oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy. Podwykonawca winien posiadać odpowiednie uprawnienia do realizacji podzleconego zakresu robót. Wykonawca ponosi całkowita odpowiedzialność za podzlecony zakres robót tak w zakresie terminów jak i jakości oraz sposobu realizacji. W umowach z Podwykonawcami Wykonawca musi zapewnić, aby suma wynagrodzeń wszystkich Podwykonawców nie przekroczyła wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
6. Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną w miejscu realizowanego zadania, na własną odpowiedzialność i na własny koszt. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o przeprowadzonej wizji lokalnej pod rygorem odrzucenia oferty.
7. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień: 07.09.2023 r. o godzinie 11:00 koło kotłowni przy ul. Legionów 107 w Skarżysku - Kamiennej. Wykonawca zobowiązany jest o potwierdzenie obecności z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem pod numerem telefonu: 606-835-782 lub adresem e-mailem: cezary.trochimiuk@celsium.pl
Uwaga! W przypadku braku potwierdzenia telefonicznego lub mailowego obecności co najmniej jednego Oferenta wizja iokalna się nie odbędzie.
8. Ofertę musi złożyć na załączonym blankiecie stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
9. Za wykonanie przedmiotu zamówienia Oferent powinien przedstawić cenę ryczałtową netto oraz brutto {z obowiązującym podatkiem VAT) obejmującą całość przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że Wykonawca nie może w przyszłości żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie wykonywania prac uznał, że nie mógł przewidzieć rozmiarów i kosztów prac.
10.Wymagany okres gwarancji na całość zadania minimum 2 lat. W dniu odbioru końcowego Wykonawca przekaże kartę gwarancyjną na całość zrealizowanych przez niego prac w ramach powyższego zadania inwestycyjnego.
11.W ofercie należy określić rozwiązania techniczne realizacji prac m.in. wstępny schemat technologiczny funkcjonowania kotłowni wraz z opisem zastosowanych rozwiązań techniczno-technologicznych zawierających propozycje zastosowanych kotłów (w tym gwarantowane sprawności pracy średnioroczne), pomp i pozostałych elementów składowych kotłowni.
12.Oferent powinien przedstawić i dołączyć do oferty referencje potwierdzające wykonanie robót zbieżnych z zapytaniem ofertowym wraz z opisem zastosowanych rozwiązań techniczno-technologicznych realizacji prac.
13.pla postawionych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia uwarunkowań należy przyjąć odpowiednie rozwiązania techniczne, które będą przedmiotem oferty, a w przypadku wygranej jego dalszej realizacji. Zamawiający nie narzuca żadnego producenta/dostawcy zastosowanych urządzeń.
VI. Opis warunków formalno-prawnych, które powinien spełnić oferent.
W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków ofertę należy uzupełnić o następujące dokumenty:
1. Aktualny odpis z właściwego KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie później niż 6 miesięcy przed terminem złożenia oferty.
2. Oświadczenie o nie wszczęciu postępowania upadłościowego, naprawczego lub likwidacyjnego wobec firmy Wykonawcy.
3. Zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w płaceniu podatków oraz właściwego ZUS o terminowym regulowaniu składek, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia ofert.
4. Referencje potwierdzające wykonanie podobnych robót, realizację dostaw, opis rozwiązań techniczno-technologicznych zawierający m.in.: zestawienie gwarantowanych parametrów techniczno-eksploatacyjnych.
5. Deklarowany okres gwarancji, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz warunki gwarancji (należy załączyć wzór karty gwarancyjnej).
Uwaga! Kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upoważnione osoby.
VII. Podwykonawcy.
1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
2. Dopuszcza się możliwość zlecenia przez Wykonawcę, za zgodą Zamawiającego, części robót podwykonawcom na zasadach określonych w art. 6471 Kodeksu cywilnego oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy. Podwykonawca winien posiadać odpowiednie uprawnienia do realizacji podzleconego zakresu robót
3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
4. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli podwykonawców zaangażowanych w realizacji zamówienia, jeżeli są już znani. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizacje zamówienia.
5. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
IX. Składanie ofert (przygotowanie, terminy).
1. Oferent może złożyć tylko jedna ofertę.
2. Oferta powinna być sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Oferta powinna być złożona w zapieczętowanej kopercie. Koperta adresowana na Zamawiającego powinna zawierać opis:
,,Projekt, dostawa, montaż i uruchomienie kotłowni gazowej niskoparametrowej o docelowej mocy około 140 kW pracującej na potrzeby co. i c.w.u. istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Legionów 107 w Skarżysku - Kamiennej"
X. Termin związania ofertą
1. Termin związania ofertą ustala się na 30 dni od dnia otwarcia ofert.
XI. Ocena ofert.
1. Oceny ofert dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zarząd Celsium Sp. z o.o. uwzględniając w kolejności:
1.1. cenę ofertową,
1.2. oferowane warunki gwarancji,
1.3. doświadczenie Zamawiającego z realizacji dotychczasowych tego typu kontraktów,
1.4. referencje potwierdzające wykonanie podobnych robót.
2. Zamawiający nie określa procentowych wielkości wag poszczególnych kryteriów, o których mowa w pkt 1.
3. Oferent nie może się powoływać na okoliczność, iż oferta, którą wybrano, zawiera cenę wyższą niż jego oferta.
4. Z przeprowadzonego postępowania Komisja sporządzi protokół, który po zatwierdzeniu przez Zarząd stanowił będzie podstawę do zawarcia umowy.
5. Informacja o rozstrzygnięciu postępowania przetargowego zostanie zamieszczona na stronie internetowej Spółki.
6. Oferent nie może żądać zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
XII. Opis sposobu obliczania ceny.
1. Wykonawca podaje w ofercie cenę ryczałtową netto oraz brutto za przedmiot realizacji zamówienia.
2. Cena zamówienia winna być wyliczona przy zastosowaniu obowiązującej w dniu składania oferty stawki podatku VAT.
3. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
XIII. Informacje dotyczące unieważnienia postępowania.
Zamawiającemu przysługuje prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu

Kontakt:
VIII. Osoby upoważnione do kontaktu z oferentami:
o Paweł Dziedzic - w zakresie procedur przetargowych
e-mail: pawel.dziedzic@celsium.pl, tel. 723 732 415 - kontakt do dnia 08.09.2023r.,
o Piotr Brzozowski - w zakresie procedur przetargowych
e-mail: piotr.brzozowski@celsium.pl, tel. 662 299 462 - kontakt od dnia 11.09.2023r.,
o Cezary Trochimiuk - w zakresie przedmiotu zamówienia oraz przeprowadzenia wizji lokalnej e-mail: cezary.trochimiuk@celsium.pl, tel. 606 835 782, - kontakt do dnia 07.09.2023r.,
o Krzysztof Borowiec - w zakresie przedmiotu zamówienia - instalacje elektryczne i automatyka węzłów e-mail: krzysztof.borowiec@celsium.pl, tel. 601 545 859,
Informacje udziela się w dni robocze, w godzinach: 8:00 - 14:00.

Przetargi z podobnych kategorii

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.