łódzkie (Piotrków Trybunalski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa stacji uzdatniania wody |
Data zamieszczenia: | 2023-09-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W SZTUMIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Kochanowskiego 28 82-400 Sztum powiat: sztumski info@pwik-sztum.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/814813 |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Sztum |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-09-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Postolin i Parpary Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1 - przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Postolin - część 1 została podzielona na dwa etapy: Etap I Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy stacji uzdatniania wody w miejscowości Postolin sporządzonej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU). W ramach opracowania dokumentacji projektowej przedsięwzięcia niezbędne jest: a) wykonanie zakresu prac przygotowawczych, b) wykonanie aktualnych map do celów projektowych, c) uzyskanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów - jeśli będzie taka konieczność, d) opracowanie projektów budowlano - wykonawczych w zakresie branży: o architektury, zagospodarowania terenu, o konstrukcji, o technologii, o sanitarnej, o elektrycznej, e) opracowanie przedmiarów robót, f) opracowanie informacji BIOZ dla przedsięwzięcia, g) dokonanie niezbędnych uzgodnień i sprawdzeń, h) uzyskanie pozytywnej opinii i zatwierdzenie przez Zamawiającego sporządzonego przez Wykonawcę kompletnego projektu przez złożeniem zgłoszenia budowy, i) uzyskanie wszelkich koniecznych dokumentów i opinii niezbędnych do uzyskania zgłoszenia budowy. Etap II Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną dokumentacją projektową, wcześniej uzgodnioną z Zamawiającym, oraz pełnienie nadzoru autorskiego na budowie podczas realizacji zadania, wg sporządzonych opracowań projektowych, wykonania zamiennych i dodatkowych dokumentacji projektowych w zakresie i terminach niezbędnych dla realizacji przedmiotu umowy. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU) który stanowią załącznik nr 8 do SWZ. Część 2 - przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Parpary - część 2 została podzielona na dwa etapy: Etap I Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy stacji uzdatniania wody w miejscowości Parpary sporządzonej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU). W ramach opracowania dokumentacji projektowej przedsięwzięcia niezbędne jest: a) wykonanie zakresu prac przygotowawczych, b) wykonanie aktualnych map do celów projektowych, c) uzyskanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów - jeśli będzie taka konieczność, d) opracowanie projektów budowlano - wykonawczych w zakresie branży: o architektury, zagospodarowania terenu, o konstrukcji, o technologii, o sanitarnej, o elektrycznej, e) opracowanie przedmiarów robót, f) opracowanie informacji BIOZ dla przedsięwzięcia, g) dokonanie niezbędnych uzgodnień i sprawdzeń, h) uzyskanie pozytywnej opinii i zatwierdzenie przez Zamawiającego sporządzonego przez Wykonawcę kompletnego projektu przez złożeniem zgłoszenia budowy, i) uzyskanie wszelkich koniecznych dokumentów i opinii niezbędnych do uzyskania zgłoszenia budowy. Etap II Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną dokumentacją projektową, wcześniej uzgodnioną z Zamawiającym, oraz pełnienie nadzoru autorskiego na budowie podczas realizacji zadania, wg sporządzonych opracowań projektowych, wykonania zamiennych i dodatkowych dokumentacji projektowych w zakresie i terminach niezbędnych dla realizacji przedmiotu umowy. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU) który stanowią załącznik nr 8 do SWZ. CPV: 45000000-7, 71200000-0,71247000-1,45200000-9,45330000-9-,45231100-6 Dokument nr: 2023/BZP 00386960, ZP.3.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-09-22 08:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/814813 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/814813 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 2. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z "Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych". 3. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. 4. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: 1) .zip 2) .7Z 9. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 5. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB. 6. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 7. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Sztumie Sp. z o.o. z siedzibą w Sztumie (82-400) przy ulicy Kochanowskiego 28. 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: info@pwiksztum. pl. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy p.z.p. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/814813 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-09-22 08:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/814813 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025