dolnośląskie (Legnica)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż regałów przesuwnych i stacjonarnych |
Data zamieszczenia: | 2023-09-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie Jasna 2/4 00-013 Warszawa powiat: Warszawa 22 553-78-65 zamowienia.publiczne@warszawa.wsa.gov.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/816165 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | 5 000,00 zł |
Nr telefonu: | 22 553-78-65 |
Termin składania ofert: | 2023-09-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i montaż regałów przesuwnych i stacjonarnych w pomieszczeniach archiwum Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy Ul. Jana Kazimierza 10 Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów przesuwnych i stacjonarnych (dalej zwanych regałami) w pomieszczeniach archiwum Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy Ul. Jana Kazimierza 10. 2. Zgodnie z wymaganiami zamawiającego regały muszą być: 1) zgodne z Opisem Przedmiotu Zamówienia (dalej zwanym OPZ), stanowiącym załącznik nr 11 SWZ; 2) pomiarami pomieszczeń oraz projektem wykonawczym o których mowa w §6 Projektowanych Postanowień Umowy (PPU); 3) ustawione przez wykonawcę w miejscu przeznaczenia, kompletnie zmontowane, wypoziomowane ustabilizowane i właściwie zamocowane; 4) fabrycznie nowe i nieużywane; 5) w pełni sprawne i odpowiadające standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia regałów; 6) wolne od wad prawnych i fizycznych. 3. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę gwarancji na dostarczone regały oraz na montaż regałów na okres minimum 3 lat. 4. Termin gwarancji wskazany przez zamawiającego w ust. 3 będzie liczony od daty odbioru końcowego i jest terminem minimalnym. Ostateczny termin gwarancji zależeć będzie od terminu wskazanego w ofercie wykonawcy, co będzie odpowiednio punktowane zgodnie z kryteriami oceny ofert. CPV: 39131100-0 Dokument nr: 2023/BZP 00389329, WSA-ZP-10-2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-09-29 11:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/wsa_warszawa/proceedings 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie stanowiące załącznik Nr 3 do SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje wykonawcy przekazują: 1) drogą elektroniczną: zamowienia.publiczne@warszawa.wsa.gov.pl 2) lub poprzez platformę zakupową dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wsa_warszawa/proceedings 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, t.j.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) szyfrowanie na stronie platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3., g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych wykonawcy, jego pracowników, podwykonawców i pracowników podwykonawców oraz podmiotów udostępniających zasoby i ich pracowników jest Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie z siedzibą przy Ul. Jasnej 2/4, 00-013 Warszawa. 2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@warszawa.wsa.gov.pl 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenia analiz związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi, realizacji oraz rozliczenia umowy zawartej z wybranym wykonawcą oraz w celu archiwizacji. 4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi: 1) ustawa Prawo zamówień publicznych, wydane na jej podstawie akty Wykonawcze, ustawa o rachunkowości, ustawa o finansach publicznych oraz ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (art. 6 ust. 1 lit. c oraz e RODO ); 2) zamiar zawarcia i realizacji umowy z wykonawcą będącym osobą fizyczną (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); 3) prawnie uzasadniony interes administratora polegający na prowadzeniu analiz związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi oraz innych analiz na potrzeby wewnętrzne; współpracy z innymi instytucjami lub rozpatrywaniu wniosków osób lub instytucji, oraz na realizacji i rozliczaniu zawartych umów z wykonawcami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 5. Zamawiający przetwarza: 1) dane osobowe wykonawcy (będącego osobą fizyczną), którego oferta nie została wybrana - dane podane przez wykonawcę w ofercie, załącznikach do oferty oraz innych dokumentach składanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2) dane osobowe wykonawcy (będącego osobą fizyczną), którego oferta została wybrana i z którym zawarto umowę - dane podane przez wykonawcę w ofercie i załącznikach do oferty oraz dane podane przy zawieraniu i w trakcie realizacji umowy; 3) dane osobowe pracowników wykonawców, których oferta nie została wybrana oraz podwykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby i ich pracowników - dane podane w ofercie i innych dokumentach składanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4) dane osobowe pracowników wykonawcy, którego oferta została wybrana oraz podwykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby i ich pracowników - dane podane w ofercie i innych dokumentach składanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dane podane przy zawieraniu umowy i w trakcie jej realizacji, w szczególności imiona i nazwiska pracowników, ich adresy e-mail i telefony służbowe oraz informacje wymagane do weryfikacji spełnienia warunków dotyczących zatrudnienia. 6. Zamawiający przetwarza dane osobowe: 1) podane przez wykonawców w ofertach i załącznikach do oferty oraz innych dokumentach składanych w trakcie postępowania - przez okres 5 albo 15 lat (w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE), począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy; 2) obejmujące nazwy albo imiona i nazwiska oraz siedziby lub miejsca prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsca zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz cenach lub kosztach zawartych w ofertach - na ogólnodostępnej stronie internetowej zamawiającego przez okres 15 lat od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż przez okres wynikający z przepisów o archiwizacji; 3) podane przy zawieraniu i w trakcie realizacji umów - przez okres realizacji umowy, a następnie przez okres wskazany w przepisach o rachunkowości, o archiwizacji oraz przepisach dotyczących projektów współfinansowanych ze środków UE; 4) dane osobowe wskazane w ust. 5 wykorzystywane do potrzeb analiz związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi przetwarzane są w wewnętrznych zasobach zamawiającego przez okres 15 lat, a następnie podlegają przeglądowi w celu ustalenia, czy nie są już potrzebne do realizacji ww. celu. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/816165 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-09-29 11:00 Miejsce składania ofert: poprzez platformę zakupową dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wsa_warszawa/proceedings Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: WSA-ZP-10-2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 508130,00 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów przesuwnych i stacjonarnych (dalej zwanych regałami) w pomieszczeniach archiwum Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ul. Jana Kazimierza 10. 2. Zgodnie z wymaganiami zamawiającego regały muszą być: 1) zgodne z Opisem Przedmiotu Zamówienia (dalej zwanym OPZ), stanowiącym załącznik nr 11 SWZ; 2) pomiarami pomieszczeń oraz projektem wykonawczym o których mowa w §6 Projektowanych Postanowień Umowy (PPU); 3) ustawione przez wykonawcę w miejscu przeznaczenia, kompletnie zmontowane, wypoziomowane ustabilizowane i właściwie zamocowane; 4) fabrycznie nowe i nieużywane; 5) w pełni sprawne i odpowiadające standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia regałów; 6) wolne od wad prawnych i fizycznych. 3. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę gwarancji na dostarczone regały oraz na montaż regałów na okres minimum 3 lat. 4. Termin gwarancji wskazany przez zamawiającego w ust. 3 będzie liczony od daty odbioru końcowego i jest terminem minimalnym. Ostateczny termin gwarancji zależeć będzie od terminu wskazanego w ofercie wykonawcy, co będzie odpowiednio punktowane zgodnie z kryteriami oceny ofert. 4.2.6.) Główny kod CPV: 39131100-0 - Regały archiwalne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 88 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na dostarczone regały wraz z montażem (G) 4.3.6.) Waga: 6 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji (T) 4.3.6.) Waga: 6 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny; 2) uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy wykonawca wykaże, iż jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 500 000 zł (pięćset tysięcy złotych); 4) zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał należycie, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i montażu regałów archiwalnych (stałych i przesuwnych) o wartości co najmniej 200 000 zł (dwieście tysięcy złotych) bez podatku VAT (każde wykazane zamówienie), gdzie: - jako wykonanie (zakończenie) zamówienia należy rozumieć podpisanie protokołu odbioru końcowego lub innego równoważnego dokumentu; - wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazana przez zamawiającego należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień publikacji w BZP ogłoszenia o zamówieniu, którą wykonawca wykazuje w ramach niniejszego warunku udziału; - okres 5 lat liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert; - zgodnie z art. 117 ust 1. ustawy Pzp, zamawiający zastrzega, że warunek ten nie podlega sumowaniu, oznacza to, że w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z wykonawców musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem w tym zakresie. 2. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia wspólnie przez dwóch lub więcej wykonawców oraz analogicznie w sytuacji, gdy wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, warunek określony w: 1) ust. 1 pkt 3 zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą łącznie spełnianie ww. warunku; 2) ust. 1 pkt 4 zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże samodzielnie spełnianie ww. warunku. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: - art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, - art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącą orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego (tzw. KRK zbiorowe) - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem; b) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej stanowiące załącznik nr 4 do SWZ; c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; d) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; e) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; f) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp wg załącznika nr 3A do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu a) wykonawca składa polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 500 000 zł (pięćset tysięcy złotych); b) wykonawca składa wykaz zrealizowanych zamówień, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których umowy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że wykazane umowy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego umowy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: a) karta techniczna (lub inny dokument dotyczący oferowanych regałów) potwierdzająca spełnianie przez regały parametrów technicznych zawartych w OPZ (konstrukcja szyn jezdnych, konstrukcja podstaw jezdnych, napęd, konstrukcja ścian bocznych regałów, konstrukcja półek), b) dokument (oświadczenie/karta gwarancyjna) potwierdzający okres udzielonej gwarancji na dostarczone regały wraz z montażem, c) atest higieniczny dla oferowanych regałów; d) klasyfikacja regałów w zakresie reakcji na ogień zgodnie z PN-EN 13501-1+A1:2010 jako wyrobu nierozprzestrzeniającego ognia wewnątrz i na zewnątrz budynków; e) deklaracja zgodności oraz Certyfikat uprawniający do oznaczania regałów znakiem bezpieczeństwa B który potwierdza, że regały spełniają wymagania zawarte w PN-EN 15095+A1:2012 i PN-EN 15512:2011 oraz kryteriach bezpieczeństwa. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Jeżeli zamawiający uzna, że złożone przedmiotowe środków dowodowe, są niekompletne jednokrotnie wezwie wykonawcę do ich złożenia lub uzupełniania w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 107 ust. 2 Pzp. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Wykonawca w terminie określonym w klauzuli XXV SWZ składa następujące dokumenty: 1) ofertę według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ; 2) kosztorys ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do SWZ; 3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a wykonawca w formularzu oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów jeśli pierwotny dokument został sporządzony w języku obcym; 4) oświadczenie wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, na potwierdzenie: a) spełnienia warunków udziału w postępowaniu; b) braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu; - oświadczenie nie jest podmiotowym środkiem dowodowym i stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe; - wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenie, podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby; - oświadczenia podmiotów udostępniających zasoby powinny być złożone w formie elektronicznej, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 273 ust. 1 ustawy Pzp; - wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunki udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu; 5) dowód wniesienia wadium - oryginał gwarancji lub poręczenia (na zasadach określonych w klauzuli XVIII ust. 7-10) jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, w przypadku wniesienia gwarancji w formie pieniądza zaleca się załączenie potwierdzenia przelewu wadium; 6) (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych; 7) (jeżeli dotyczy) zobowiązanie podmiotu trzeciego stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów rejestrowych; 8) (jeżeli dotyczy) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp lub zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby - odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy. Warunki zmian umowy określono w § 13 projektowanych postanowień umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 88 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na dostarczone regały wraz z montażem (G) 4.3.6.) Waga: 6 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji (T) 4.3.6.) Waga: 6 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2025