Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wynajem domku/namiotu Świętego Mikołaja wraz z jego montażem/demontażem, transportem oraz Animacje podczas Festynu |
Data zamieszczenia: | 2023-09-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta ul. Solna 1 78-100 Kołobrzeg powiat: kołobrzeski mariusz.juszko@rck.kolobrzeg.eu |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Kołobrzeg |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-09-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: Wynajem domku/namiotu Świętego Mikołaja wraz z jego montażem/demontażem, transportem oraz Animacje podczas Festynu Mikołajkowego w dniach 06-10 grudnia 2023 r.. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Domek Świętego Mikołaja lub namiot sferyczny: o wypełnienie terenu o wymiarach: 10m x 10m o domek drewniany z zadaszeniem lub namiot sferyczny; o możliwość wejścia do środka lub przebywania przed domkiem lub namiotem, w ogródku. o dekoracje wewnętrzne lub zewnętrzne: kominek, łańcuchy, światełka, tron Mikołaja, sanie, renifery. o przedmiot zamówienia obejmuje również: a) transport domku lub namiotu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca wydarzenia znajdującego się w granicach administracyjnych Miasta Kołobrzeg; b) wyładunek domku lub namiotu, montaż w tym posadowienie w sposób uzgodniony z Zamawiającym we wskazanym przez Zamawiającego miejscu wydarzenia; c) demontaż domku lub namiotu wraz z załadunkiem i transportem z miejsca wydarzenia po zakończonym wydarzeniu. d) uporządkowanie terenu wydarzenia po wykonanym montażu i demontażu domku lub namiotu i innej infrastruktury wraz z wywozem nieczystości - śmieci powstałych w wyniku wykonywanych czynności montażu i demontażu domku lub namiotu. e) montaż domku lub namiotu w dniu 05 grudnia 2023 r. najpóźniej do godz. 15:00 f) Demontaż domku lub namiotu w dniu 11 grudnia 2023 r. najpóźniej do godz. 15:00 wraz z załadunkiem i transportem 2. Animacje w dniach 06-10 grudnia 2023 r.: a) W dniu 06 grudnia 2023 r. opracowanie programu mikołajkowego z uwzględnieniem rozświetlenia choinki i otwarcie Festynu Mikołajkowego (ok. 16:00). b) W dniu 06 grudnia 2023 r. 15:00-18:00 udostępnienie nieodpłatnie fotolustra lub fotobudki zawierającego motywy bożonarodzeniowe dla wszystkich uczestników wydarzenia. Zapewnienie obsługi tego urządzenia. c) Oprawa animacyjna wydarzeń wraz ze scenariuszem/opisem animacji. Animatorzy w strojach dedykowanych tematyce świątecznej, w tym w stroju Świętego Mikołaja (środa-piątek 15:00-18:00, sobota-niedziela 13:00-18:00). d) Animatorzy wykonują 1 sekwencję do 20 minut w ciągu godz., w formie zabaw (taniec, śpiew, zabawa ruchowa) i zaangażowania publiczności do uczestnictwa. Święty Mikołaj 1 sekwencja 30 minut w ciągu godz. przy Domku lub namiocie sferycznym Świętego Mikołaj). e) Przygotowanie, opracowanie i przeprowadzenie animacji dla dzieci w formie warsztatów bożonarodzeniowych z podanych poniżej zostaną wykonane przynajmniej 4 formy: o Dekorowanie aromatycznych, imbirowych pierników o Tworzenie oryginalnych świątecznych kartek 3d o Puchaty wianek z żywej, pachnącej jodły z pachnącymi naturaliami o Wianki z faszyny, filcu i bombeczek o Warsztaty tworzenia aromatycznych świątecznych trufli, czekoladek, pralin o ,,Lampiony na Wigilijny Stół" - tworzenie śnieżnych lampionów z ozdobnych słoików o Tworzenie aromatycznych, pachnących świętami świec z węzy pszczelej o Warsztaty tworzenia kultowych ozdób choinkowych o Mięciutka skarpeta Świętego Mikołaja na prezenty - (czerwona lub zielona) o Białe, koralikowe szaleństwo - warsztaty tworzenia lodowej biżuterii o Malowanie na szkle - witrażyki (poliwęglanowe) o Fabryka Świątecznych Choinek - dekorowanie prawdziwej, pachnącej lasem mini-choinki o Warsztaty zdobienia złotych donic do sadzenia choineczek o Warsztaty florystyczne - stroiki na wigilijny stół (stroiki jodłowe, wiklinowe, słomkowe - z naturaliami, szyszkami i bombkami) o Warsztaty tworzenia kolorowych, ludowych łańcuchów z bibułek na choinkę o Inna zaproponowana przez oferenta forma f) Przygotowanie 4 występów bożonarodzeniowych trwających 60 minut każdy w dniach 7-10 grudnia, w oparciu o lokalnych młodych twórców lub grup artystycznych. W każdym z występów może brać udział do kilku artystów/grup. Wykonawca dobierając repertuar jest także zobowiązany do zabezpieczenia niezbędnej infrastruktury do przeprowadzenia proponowanych aktywności (scena, nagłośnienie i oświetlenie - oferent może zaproponować inne, tańsze rozwiązanie). g) Podczas pracy stoisk jarmarcznych w godz.ch 11.00 - 18.00 wykonawca zapewnia muzykę świąteczną (mechaniczną). Jest też zobowiązany do pokrycia kosztów ZAIKS-u. Składanie ofert: VI. Miejsce składania ofert. Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail mariusz.juszko@rck.kolobrzeg.eu do dnia 25 września 2023 r. do godz. 15.00. Wymagania: III. Wykonawca winien złożyć swoją propozycję finansową na załączonej ofercie cenowej. Do oferty należy dołączyć wizualizację przedmiotu zamówienia. IV. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie drogą elektroniczną. VII. Opis sposobu obliczania ceny 1. Na załączonej ofercie cenowej, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia. 2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. 3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, odbywać się będą w złotych polskich. VIII. Informacje o formalnościach 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania. 2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny lub unieważni postępowanie. 4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga. 5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. IX. Termin płatności: Usługa płatna na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT w terminie 14 dni po realizacji zamówienia / usługi / zlecenia. X. Zabezpieczenie wykonania umowy: jak w treści wzoru umowy, jeżeli jest przewidziane. XI. Okres związania ofertą: 30 dni. XII. Opis kryteriów oceny ofert, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów sposobu oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100 pkt (100% 100 pkt) a) Punkty za kryterium ,,Cena zamówienia brutto" zostaną obliczone wg. następującego wzoru: Cena Oferty najtańszej -----------------x 60 = ilość punktów Cena Oferty badanej b) Punkty za kryterium ,,Scenariusz z opisem animacji oraz proponowanym harmonogram jak również opisem niezbędnej do ich realizacji infrastruktury" gdzie scenariusz - max 20 pkt., infrastruktura - max 20 pkt. x (40 pkt) ilość punktów x - opis działań wraz z harmonogramem i infrastrukturą Maksymalnie za kryterium Scenariusz można uzyskać 40 punktów. Kontakt: V. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest specjalista ds. promocji p. Mariusz Juszko, mariusz.juszko@rck.kolobrzeg.eu |
© eurobudowa.pl 2004-2025