Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) |
Data zamieszczenia: | 2023-09-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
POWIAT OBORNICKI ul. 11 Listopada 2A 64-600 Oborniki powiat: obornicki przetargi@pzp.powiatobornicki.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/817248 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Oborniki |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-09-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) - Gmina Rogoźno Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) - Gmina Rogoźno, w oparciu o dokumentację znajdującą się w zasobie geodezyjnym oraz w uzasadnionych przypadkach uzupełnienie o dane uzyskane z pomiaru bezpośredniego, na obszarze Jaracz, Parkowo. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ. 1. Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) - Gmina Rogoźno, w oparciu o dokumentację znajdującą się w zasobie geodezyjnym oraz w uzasadnionych przypadkach uzupełnienie o dane uzyskane z pomiaru bezpośredniego, na obszarze Boguniewo, Nienawiszcz, Słomowo, Szczytno. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ. 1. Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) - Gmina Rogoźno, w oparciu o dokumentację znajdującą się w zasobie geodezyjnym oraz w uzasadnionych przypadkach uzupełnienie o dane uzyskane z pomiaru bezpośredniego, na obszarze Budziszewko, Studzieniec. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ. 1. Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) - Gmina Rogoźno, w oparciu o dokumentację znajdującą się w zasobie geodezyjnym oraz w uzasadnionych przypadkach uzupełnienie o dane uzyskane z pomiaru bezpośredniego, na obszarze Owczegłowy, Pruśce, Sierniki. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ. CPV: 72312000-5, 72320000-4,71355000-1 Dokument nr: 2023/BZP 00393096, OR.272.19.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-09-22 08:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/powiatobornicki 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.), za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatobornicki 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/powiatobornicki. 2. Zaleca się, aby przed rozpoczęciem wypełniania Formularzu składania oferty wykonawca zalogował się do systemu, a jeżeli nie posiada konta, założył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności, np. brak widoku wiadomości prywatnych od zamawiającego w systemie lub wycofania oferty bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta. 3. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB. 4. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy) odbywa się również za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@pzp.powiatobornicki.pl 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu nieotrzymania przez Wykonawcę informacji związanych z prowadzonym postępowaniem, w przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie np. błędnego adresu poczty elektronicznej. 7. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami zawarte są w ,,Instrukcji dla Wykonawców platformazakupowa.pl" oraz ,,Regulamin platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)". 8. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy wykorzystaniu ogólnie dostępnych formatów danych, w szczególności w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .xlsx, .xml, .rtf, .xps, .odt w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 9. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES; b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml, .rtf, .xps, .odt) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES; c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego). 10. W celu dołączenia więcej niż jednego pliku, wykonawca powinien przeciągnąć wszystkie pliki jednocześnie do okienka Załączniki. Pliki dodawane jeden po drugim będą się zastępować. 11. Jeśli Państwa oferta składa się z większej liczby plików, prosimy załączyć na Platformie Zakupowej folder skompresowany (np. .zip .7Z). Załączenie plików w folderze skompresowanym będzie również skutkowało prawidłowym złożeniem oferty w przetargu. 12. Jeśli Wykonawca składa ofertę na kilka części przetargu, powinien przesłać całą dokumentację łącznie. Do Formularza składania oferty należy załączyć odpowiednio nazwane (np. Część/Zadanie 1, Część/Zadanie 5) foldery skompresowane zawierające wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty. Punkt ten będzie miał zastosowanie, gdy zamówienie zostanie podzielone na części. 13. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. 14. Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyć folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie z tego folderu Wykonawca zrobi folder .zip (bez nadawania mu haseł i bez szyfrowania). 15. Wszystkie dokumenty przekazywane za pośrednictwem Platformy Zakupowej składane są w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXX ust. 7 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXX ust. 7 SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/817248 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-09-22 08:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatobornicki Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025