Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
514z dziś
5546z ostatnich 7 dni
24300z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie napraw pokontrolnych komina żelbetonowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie napraw pokontrolnych komina żelbetonowego

Data zamieszczenia: 2023-09-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Ełku Spółka z o.o
ul. Kochanowskiego 62
19-300 Ełk
powiat: ełcki
tel. (0-87) 621 36 40, 621 43 11 tel./ fax (0-87) 621 43 12
sekretariat@pec.elk.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ełk
Wadium: 2 000,00 zł
Nr telefonu: tel. (0-87) 621 36 4
Termin składania ofert: 2023-09-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zamówienie niniejsze w trybie przetargu nieograniczonego jest zamówienie sektorowym w rozumieniu
art. 5 ust. 4 ustawy PZP. Zamawiający na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP nie ma obowiązku
stosować przepisów ustawy, stąd postępowanie prowadzone jest zgodnie z ,,Regulaminem udzielania
zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane w Przedsiębiorstwie Energetyki
Cieplnej w Ełku Spółka z o.o.," a w postępowaniu nie obowiązują przepisy ustawy Prawo zamówień
publicznych.
,,Wykonanie napraw pokontrolnych komina żelbetonowego H-120m"
III. O PIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw pokontrolnych komina żelbetonowego H-120m
zgodnie z Zakresem prac określonym w załączniku nr 2 do SWZ.
Miejsce wykonana napraw Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Ełku Sp. z o.o. Ciepłownia C-III,
ul. Ciepła 10, 19-300 Ełk.
Naprawy mają zostać wykonane zgodnie z następującą dokumentacją:
1) Zakres prac - załącznik nr 2 do SWZ
2) Ekspertyza komina żelbetowego - dostępna na wniosek potencjalnego Wykonawcy
3) Dokumentacja zdjęciowa dostępna pod linkiem:
https://drive.google.com/drive/folders/1kKYw_I0PGFiQsJLZj_MU5qD9PKcbbNMQ?usp=drive_link
4) Oświetlenie przeszkodowe szkic - załącznik nr 9 do SWZ.

Dokument nr: 38/2023

Otwarcie ofert: 7.1 Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, jednak nie później niż
następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Składanie ofert:
1. Papierowa forma złożenia oferty
1) Wymaga się by oferta była dostarczona w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie
jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania, opatrzonym informacją o adresacie,
firmie (nazwie) wykonawcy wraz z adresem i numerem sprawy, oznaczona w następujący
sposób:
,,OFERTA PRZETARGOWA - NR SPRAWY 38/2023 - nie otwierać przed
27.09.2023r."
2) W przypadku braku tej informacji zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za
zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym
otwarciem, a w przypadku składania ofert pocztą lub pocztą kurierską za jej nie otwarcie
w trakcie sesji otwarcia.
3) Poza oznaczeniami podanymi wyżej, koperta powinna posiadać nazwę i adres
Wykonawcy.
2. Oferty w formie papierowej należy składać na adres:
sekretariacie Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Ełku Spółka z o.o., 19-300 Ełk, ul.
Kochanowskiego 62, d o dnia 27.09.2023 r. do godz. 10:00
3. Elektroniczna forma złożenia oferty
1) Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej opatrzoną kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, profilem zaufanym, osobistym lub własnoręcznym pod rygorem nieważności na
adres: sekretariat@pec.elk.pl do dnia 27.09.2023r. do godz. 10:00 w tytule wpisując:
,,OFERTA PRZETARGOWA - NR SPRAWY 38/2023 - nie otwierać przed
27.09.2023r."
2) Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę jest poczta
elektroniczna. UWAGA ! złożenie oferty na nośniku danych (np. CD lub pendrive) jest
niedopuszczalne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą
elektroniczną.
3) Oferta w postaci elektronicznej powinna zostać złożona w jednym z następujących formatów danych :
pdf, doc. docx. lub rtf.
4) Po stworzeniu lub wygenerowaniu oferty przez Wykonawcę zostaną opatrzone profilem zaufanym ,
osobistym lub
kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawionym przez dostawcę
kwalifikowanej usługi zaufania , będącym podmiotem świadczącym określone w ustawie z dnia 5
września 2016r. - o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z dnia 2016r. poz.
1579.),
5) Podpisany dokument elektroniczny oferty powinien zostać zaszyfrowany, tj. opatrzony hasłem
dostępowym. W tym celu wykonawca może posłużyć się narzędziami oferowanymi przez
oprogramowanie , w którym przygotowuje ofertę (np. Adobe Acrobat) lub skorzystać z dostępnych na
rynku narzędzi na licencji (np. 7-zip)
6) Wykonawca zamieszcza hasło dostępu w treści e-maila powołując się na znak postępowania
przetargowego. Jeżeli jest to niezbędne treść maila może zawierać inne informacje dla prawidłowego
dostępu do dokumentu, w szczególności informacje o wykorzystanym programie szyfrującym lub
procedurze odszyfrowania danych zawartych w ofercie.
7) Wykonawca przesyła Zamawiającemu zaszyfrowaną i podpisaną ofertę na wskazany adres poczty
elektronicznej w taki sposób, aby dokument ten dotarł do Zamawiającego przed upływem terminu
składania ofert.
8) Datą przesłania oferty będzie potwierdzanie dostarczenia wiadomości zawierającej ofertę z serwera
pocztowego Zamawiającego.
9) W przypadku składania oferty drogą pocztową za termin jej złożenia przyjęty będzie dzień i godz.
otrzymania oferty przez Zamawiającego, natomiast za datę przekazania oferty, wniosków
zawiadomień , dokumentów elektronicznych oświadczeń oraz innych dokumentów przyjmuje się datę
ich przekazania na skrzynkę.
4. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
Wprowadzanie zmian następuje w formie w jakiej została złożona oferta przy zachowaniu
wymagań określonych dla składania oferty podlegającej zmianie tj. w zaklejonej kopercie lub
w pliku dodatkowo oznakowanym napisem ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE". Dokumenty
oznaczone dopiskiem ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE" zostaną otwarte bezpośrednio
podczas otwarcia ofert. Dokumenty zawierające zmiany, po stwierdzeniu skuteczności
dokonania zmian zostaną dołączone do oferty, której zmiany dotyczą.
5. Do wycofania oferty musi być dołączony dokument, z którego wynika, że osoba podpisująca
wycofanie oferty jest uprawniona do reprezentowania wykonawcy.
6. Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom niezwłocznie.

Miejsce i termin realizacji:
VIII. T ERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia maksymalnie do 31.12.2023 r. od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
II. T RYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie niniejsze w trybie przetargu nieograniczonego jest zamówieniem sektorowym w rozumieniu
art. 5 ust. 4 ustawy PZP. Zamawiający na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP nie ma obowiązku
stosować przepisów ustawy, stąd postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie
z § 26 ,,Regulaminu udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane w
Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej w Ełku Spółka z o.o." (dalej ,,Regulamin"), a w postępowaniu
nie obowiązują przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV. Z AMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE NEGOCJACJE
Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji zaoferowanej ceny poprzez zaproszenie min. 2
Wykonawców, którzy przedstawili najkorzystniejszą cenę do złożenia ofert dodatkowych w terminie
wyznaczonym przez Zamawiającego.
V. C ZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VI.
Z AMÓWIENIA
PODOBNE / DODATKOWE
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień podobnych lub dodatkowych.Nr sprawy: 38/2023
VII. P ODWYKONAWSTWO
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań
dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części)
przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu
zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej
ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć
podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie
takie należy umieścić na Ofercie.
IX. W ARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW .
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
podstawie przesłanek o których mowa w pkt X oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, które
dotyczą:
1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie
tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia /
nie spełnia.
2) Zdolność techniczna i zawodowa oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
a) Wykaz robót wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, 2 robót w zakresie wykonania prac remontowych na wysokości powyżej 80 m o
wartości każda 50 000,00 złotych brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz
załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich
3 miesięcy - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ wykaz robót.
b) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, tj.:
- kierownik budowy posiadający wymagane prawem uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiada
prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terenieNr sprawy: 38/2023
Rzeczpospolitej Polskiej we wskazanym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia warunku
należy dołączyć wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.
- Osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadające odpowiednie i niezbędne uprawnienia
do wykonania przedmiotowego zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunku należy
dołączyć wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.
Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcę do przedstawienia posiadanych
uprawnień przez osoby wskazane w wykazie osób.
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia /
nie spełnia.
3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z
przedmiotem zamówienia na kwotę sumy gwarancyjnej minimum 1 000 000 ,00 PLN (słownie: jeden
milion złotych PLN).
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia /
nie spełnia.
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w pkt IX SWZ,
należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ oraz wykaz robót stanowiący
załącznik nr 7 SWZ, wykaz osób stanowiący załącznik nr 8 do SWZ oraz polisę ubezpieczeniową.
X. P ODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawcę zgodnie z § 34
,,Regulaminu udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane
w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej w Ełku Spółka z o. o."
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu, o których mowa w pkt. X SWZ, należy
przedłożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ oraz odpis z właściwego rejestru albo
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wydruk z właściwego rejestru /
ewidencji.
XI.
I NFORMACJA
O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY WRAZ ZE ZŁOŻONĄ OFERTĄ .
Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ,
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SWZ
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 5 do SWZ
Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ.
5. Wykaz robót - załącznik nr 7 do SWZ
6. Wykaz osób - załącznik nr 8 do SWZ
7. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub
wydruk z właściwego rejestru / ewidencji - zawierające dane aktualne na dzień składania ofert,
8. Pełnomocnictwo/ dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie
wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
W sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej nie zostały złożone wraz
z ofertą bądź są nie kompletne Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia bądź złożenia w terminie
przez siebie wyznaczonym.
XII. I NFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI .
1. Niniejsze postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
2. Oferta może zostać złożona w formie pisemnej z własnoręcznym podpisem lub w formie
elektronicznej opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym. Oferta złożona w formie elektronicznej powinna zostać zaszyfrowana.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.
- Prawo pocztowe osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
z uwzględnieniem wymogów dotyczących formy, ustanowionych poniżej.
4. Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów i oświadczeń drogą elektroniczną pod warunkiem
niezwłocznego przekazania oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem za
pośrednictwem operatora pocztowego.
5. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy
przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną na e-mail: sekretariat@pec.elk.pl,
6. Uważa się je za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem określonego
terminu.
7. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002
r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie
potwierdza fakt ich otrzymania.
8. W postępowaniu Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w SWZ.
XIII. W YJAŚNIENIA UDZIELANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO .
1. Każdy z Wykonawców może zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień.
Zapytania należy kierować na e-mail i/lub na adres Zamawiającego z zaznaczeniem na dokumencie:
2. Dotyczy przetargu nieograniczonego na ,,Naprawa komina" - 38/2023 - Zapytanie.
3. Wyjaśnienia będą udzielane niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu
składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie
później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
4. Jeżeli Wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął po upływie terminu, o którym mowa powyżej lub
dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez
rozpoznania.
5. Kopię odpowiedzi wraz z opisem zapytania (bez podania źródła zapytania) Zamawiający
przekaże wykonawcom, którym została przekazana SWZ oraz zamieści na stronie internetowej
prowadzonego postępowanie.
6. Zamawiający może zmienić treść Specyfikacji Warunków Zamówienia w każdym uzasadnionym
przypadku. Każda wprowadzona zmiana stanie się częścią Specyfikacji oraz zostanie doręczona do
wszystkich Wykonawców, którym przekazano SWZ oraz zamieszczona na własnej stronie
internetowej Zamawiającego.Nr sprawy: 38/2023
7. Jeżeli w wyniku zmiany treści SWZ nie prowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu
niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach Zamawiający przedłuży termin
składania ofert i poinformuje o tym Wykonawców, którym przekazano SWZ oraz zamieści tę
informację na własnej stronie internetowej.
8. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wyjaśnień do treści SWZ.
9. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu udzielenia wyjaśnień.
XV. T ERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu ostatecznego terminu do składania
ofert.
2. Przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może zwrócić się do wykonawców o wyrażenie
zgody na przedłużenie tego terminu o wyznaczony czas. Przedłużenie terminu związania ofertą
wymaga przedłużenia wadium.
XVI. O PIS PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Przygotowanie oferty
1.1. Wykonawca przedłoży pełną ofertę w zakresie przedmiotu zamówienia objętego zamówieniem
- co do zakresu, parametrów zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SWZ.
1.2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
1.3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę samodzielnie lub wspólnie z innymi
Wykonawcami. Złożenie więcej niż jednej oferty przez Wykonawcę spowoduje odrzucenie
wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
1.4. Oferta musi być sporządzona języku polskim, musi być złożona w formie zapewniającej
czytelność jej treści.
1.5. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane oraz opieczętowane przez osobę
uprawnioną do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym,
wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
1.6. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy,
należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.
1.7. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez
zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz
dane.
1.8. Zamawiającemu przysługuje prawo do unieważnienia postępowania w każdym momencie, a
Wykonawcy nie przysługuje żadne odszkodowanie z tego powodu.
1.9. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być dołączone do oferty wraz z tłumaczeniem
na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń na
wezwanie Zamawiającego należy uzupełnić o tłumaczenie.
1.10. Zaleca się, aby oferta w formie papierowej posiadała wszystkie kolejno strony ponumerowane, a
cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta
uniemożliwiając jej samoistną dekompletację).
1.11. Zaleca się, aby oferta w postaci elektronicznej została przygotowana w formacie danych : pdf,
doc. docx. lub rtf.Nr sprawy: 38/2023
1.12. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16
kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako
tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnej kopercie (oferta w postaci
papierowej) lub w osobnym pliku (oferta w postaci elektronicznej) wraz z jednoczesnym
zaznaczeniem ,,załączniki stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa", a następnie wraz z plikami
stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).
1.13. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii (wykonanych z oryginału) i
potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty, za
wyjątkiem oświadczeń, które należy składać w oryginale i pełnomocnictwa, które wymagane jest
w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza.
1.14. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania przedstawienia oryginału dokumentu dołączonego
do oferty lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez
Wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do prawdziwości.
1.15. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia oraz w
przypadku, podmiotów na których zasobach wykonawca będzie polegał, kopie dokumentów
dotyczących odpowiednio wykonawców lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z
oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty albo wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia publicznego odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich
dotyczą.
1.16. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej
ofertę.
1.17. W sytuacji, gdy z dokumentacji dotyczącej Wykonawcy nie wynika upoważnienie do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy przez osobę podpisującą ofertę i potwierdzającą
dokumenty za zgodność
z oryginałem, należy dołączyć stosowne upoważnienie
/pełnomocnictwo w oryginale lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem.
1.18. Udzielone pełnomocnictwo musi upoważniać do działania w imieniu Wykonawcy, a treść
pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których
pełnomocnik jest upoważniony w przypadku, gdy jest to osoba upoważniona do reprezentowania
Wykonawcy zgodnie z wymogami obowiązującego prawa; pełnomocnictwo sporządzone w
języku obcym jest składane wraz z tłumaczeniem na język polski;
2. Oferta wspólna
W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki:
2.1. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela / partnera
wiodącego.
2.2. Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie
upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty.
2.3. Przedstawiciel / wiodący partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w
imieniu każdego i na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji
kontraktu. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie
lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
7.2 Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
7.3 Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego
na wniesienie protestu.
7.4 W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
7.5 Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe
w obliczeniu ceny, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami
zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając
o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Jeżeli wykonawca nie wyrazi zgody
na poprawienie innej omyłki polegającej na niezgodności oferty z dokumentami
zamówienia, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty jego oferta zostanie
odrzucona.
7.6 Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z § 39 ,,Regulaminu udzielania zamówień
sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane w Przedsiębiorstwie Energetyki
Cieplnej w Ełku Spółka z o. o.,"
7.7 Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym jego etapie bez wybrania
którejkolwiek z ofert oraz bez podania przyczyny, a w szczególności w sytuacji określonej
w § 41 ,,Regulaminu udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty
budowlane w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej w Ełku Spółka z o. o.,"
XVIII. O PIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo.
2. Cena powinna zostać określona zgodnie z formularzem ofertowym najpierw wykonawca musi podać
cenę netto oferowanego asortymentu następnie należy podać brutto oraz stawkę VAT.
3. Cena musi być podana do dwóch miejsc po przecinku.
4. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem
zamówienia w tym podatki.
5. Cena może być tylko jedna.
6. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania).Nr sprawy: 38/2023
XIX. K RYTERIA OCENY I WYBORU OFERTY
1. Kryteria oceny ofert:
1) W przedmiotowym postępowaniu przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastosuje
następujące kryteria:
Cena oferty - 100%
2) Punkty będą przyznawane za poszczególne części składowe oceny ofert wyznaczone w oparciu o
przyjęte kryteria oraz ich wagi
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów
w/w kryteriów.
3)
Punkty za kryterium ,,Cena oferty" zostaną obliczone w nasypujący sposób i oferta może otrzymać
w tym kryterium 100 pkt.
Wartość brutto oferty najtańszej
Punkty w kryterium Cena = ------------------------------------------- x 100 pkt
Wartość brutto oferty badanej
2. Wynik
1) Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który złożył najlepszą ofertę pod
względem kryteriów oceny ofert.
XX. Z ABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XXI. W ADIUM
1. Wykonawca winien wpłacić wadium w kwocie 2 000,00 zł
2. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, przelewem na konto PEKAO S.A /O Ełk nr rachunku
bankowego: 33 1240 3376 1111 0010 0211 9114 w tytule ,,wadium- 38/2023" lub w jednej lub kilku
z poniżej podanych form:
a) W pieniądzu,
b) w poręczeniach bankowych,
c) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
3. Potwierdzenie wniesienia wadium winno być dołączone do oferty.
4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia
wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
5. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać zobowiązanie do wypłaty kwoty
wadium bezwarunkowo, bez jakichkolwiek zastrzeżeń, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego
wzywające do zapłaty wadium.
6. Zamawiający dokona zatrzymania wadium w przypadkach określonych w § 30 ,,Regulaminu
udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane w Przedsiębiorstwie
Energetyki Cieplnej w Ełku Spółka z o. o.,"Nr sprawy: 38/2023
XXII. U MOWA RAMOWA
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XXIII. Z WROT KOSZTÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
XXIV. W ARUNKI UMOWY
1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu
widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.
2. O miejscu i terminie podpisania umowy powiadomi Zamawiający.
3. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji
oraz danych zawartych w ofercie.
4. Postanowienia umowy zawarto we wzorze (projekcie) umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
XXV.
Z MIANA UMOWY
Zamawiający nie przewiduje istotnych zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
XXVI. I NFORMACJE O FORMALNOŚCIACH , JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE
OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO .
Zamawiający w terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia powiadomienia o wyborze oferty podpisze
zawiadomi wybranego wykonawcę o dacie i terminie podpisania umowy, chyba że wpłynie tylko jedna
oferta, nie podlegająca odrzuceniu, wówczas umowa może być zawarta niezwłocznie po wyborze.
XXVII.
ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ
W toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oferentowi przysługuje skarga na zapisy
specyfikacji lub działania Zamawiającego zgodnie z § 45 ,,Regulaminem udzielania zamówień
sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej w Ełku
Spółka z o.o.". Skargi rozpatruje Zarząd Spółki a jego decyzje w sprawie skarg są ostateczne.
XXVIII.
Z ALICZKI
Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
XXIX. P OSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach nieuregulowanych, zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych
oraz Kodeks cywilny.
2. Zasady udostępniania dokumentów:
1) Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu
wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się
od chwili ich otwarcia. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wNr sprawy: 38/2023
rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, dokumenty i informacje zastrzeżone
przez uczestników postępowania w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych.
2) Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg. poniższych zasad:
b) zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku,
c) zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów,
d) zamawiający wyznaczy członka komisji, w którego obecności udostępnione zostaną
dokumenty,
e) zamawiający udostępnia dokumenty poprzez:
- wgląd w miejscu wyznaczonym przez zamawiającego, w siedzibie zamawiającego oraz w czasie
godzin jego urzędowania.
- przesłanie kopii pocztą, faksem zgodnie z wyborem wnioskodawcy we wniosku.
f) Jeżeli kopiowanie będzie przebiegać za pomocą kserokopiarki zamawiającego, odbywać się to
będzie odpłatnie, cena za 1 stronę (A4) 0,35 zł,
XXX.
I NNE INFORMACJE
Zadanie finansowane ze środków własnych.

Uwagi:
XXXI. RODO
1. W przypadku pozyskiwania danych osobowych od osób fizycznych w celu ubiegania się o udzielenie
niniejszego zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zgodnie z oświadczeniem zawartym w
Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
a) Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(4.5.2016 L 119/38 Dziennik Unii Europejskiej PL), zwanym dalej ,,RODO", informuję, że:
b) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Ełku
Spółka z o.o., 19-300 Ełk, ul. Kochanowskiego 62,
c) Przedstawicielem Administratora jest Zarząd Spółki.
d) Kontakt do Administratora: telefon: +48 87 621 43 11, email: sekretariat@pec.elk.pl lub pisemnie
na adres siedziby administratora.
e) W sprawach ochrony danych osobowych można się skontaktować poprzez email:
sekretariat@pec.elk.pl.
f) Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać w okresie wykonywania umowy/ transakcji, w czasie
przez który możesz wnieść reklamację lub pozew, a także w okresie przez który zobowiązani
jesteśmy do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa i interesu prawnego
Administratora.
g) Każdemu, którego dane są przetwarzane przysługuje prawo do:
? żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
? prawa do ich sprostowania,
? usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawa do cofnięcia zgody.
h) Każdemu, którego dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu
nadzorczego zajmującego się ochrona danych osobowych w państwie członkowskim Pni/ Pana
zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. Biuro Prezesa
Urzędu ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 20, 00-193 Warszawa.

Kontakt:
XIV. O SOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami:
w sprawach proceduralnych: Pani Aneta Rydzewska - a.rydzewska@pec.elk.pl
w sprawach merytorycznych: Pan Paweł Wróbel - p.wrobel@pec.elk.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.