wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie napraw pokontrolnych komina żelbetonowego |
Data zamieszczenia: | 2023-09-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Ełku Spółka z o.o ul. Kochanowskiego 62 19-300 Ełk powiat: ełcki tel. (0-87) 621 36 40, 621 43 11 tel./ fax (0-87) 621 43 12 sekretariat@pec.elk.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Ełk |
Wadium: | 2 000,00 zł |
Nr telefonu: | tel. (0-87) 621 36 4 |
Termin składania ofert: | 2023-09-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zamówienie niniejsze w trybie przetargu nieograniczonego jest zamówienie sektorowym w rozumieniu art. 5 ust. 4 ustawy PZP. Zamawiający na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP nie ma obowiązku stosować przepisów ustawy, stąd postępowanie prowadzone jest zgodnie z ,,Regulaminem udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej w Ełku Spółka z o.o.," a w postępowaniu nie obowiązują przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. ,,Wykonanie napraw pokontrolnych komina żelbetonowego H-120m" III. O PIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw pokontrolnych komina żelbetonowego H-120m zgodnie z Zakresem prac określonym w załączniku nr 2 do SWZ. Miejsce wykonana napraw Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Ełku Sp. z o.o. Ciepłownia C-III, ul. Ciepła 10, 19-300 Ełk. Naprawy mają zostać wykonane zgodnie z następującą dokumentacją: 1) Zakres prac - załącznik nr 2 do SWZ 2) Ekspertyza komina żelbetowego - dostępna na wniosek potencjalnego Wykonawcy 3) Dokumentacja zdjęciowa dostępna pod linkiem: https://drive.google.com/drive/folders/1kKYw_I0PGFiQsJLZj_MU5qD9PKcbbNMQ?usp=drive_link 4) Oświetlenie przeszkodowe szkic - załącznik nr 9 do SWZ. Dokument nr: 38/2023 Otwarcie ofert: 7.1 Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, jednak nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Składanie ofert: 1. Papierowa forma złożenia oferty 1) Wymaga się by oferta była dostarczona w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania, opatrzonym informacją o adresacie, firmie (nazwie) wykonawcy wraz z adresem i numerem sprawy, oznaczona w następujący sposób: ,,OFERTA PRZETARGOWA - NR SPRAWY 38/2023 - nie otwierać przed 27.09.2023r." 2) W przypadku braku tej informacji zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym otwarciem, a w przypadku składania ofert pocztą lub pocztą kurierską za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia. 3) Poza oznaczeniami podanymi wyżej, koperta powinna posiadać nazwę i adres Wykonawcy. 2. Oferty w formie papierowej należy składać na adres: sekretariacie Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Ełku Spółka z o.o., 19-300 Ełk, ul. Kochanowskiego 62, d o dnia 27.09.2023 r. do godz. 10:00 3. Elektroniczna forma złożenia oferty 1) Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym, osobistym lub własnoręcznym pod rygorem nieważności na adres: sekretariat@pec.elk.pl do dnia 27.09.2023r. do godz. 10:00 w tytule wpisując: ,,OFERTA PRZETARGOWA - NR SPRAWY 38/2023 - nie otwierać przed 27.09.2023r." 2) Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę jest poczta elektroniczna. UWAGA ! złożenie oferty na nośniku danych (np. CD lub pendrive) jest niedopuszczalne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 3) Oferta w postaci elektronicznej powinna zostać złożona w jednym z następujących formatów danych : pdf, doc. docx. lub rtf. 4) Po stworzeniu lub wygenerowaniu oferty przez Wykonawcę zostaną opatrzone profilem zaufanym , osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania , będącym podmiotem świadczącym określone w ustawie z dnia 5 września 2016r. - o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z dnia 2016r. poz. 1579.), 5) Podpisany dokument elektroniczny oferty powinien zostać zaszyfrowany, tj. opatrzony hasłem dostępowym. W tym celu wykonawca może posłużyć się narzędziami oferowanymi przez oprogramowanie , w którym przygotowuje ofertę (np. Adobe Acrobat) lub skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji (np. 7-zip) 6) Wykonawca zamieszcza hasło dostępu w treści e-maila powołując się na znak postępowania przetargowego. Jeżeli jest to niezbędne treść maila może zawierać inne informacje dla prawidłowego dostępu do dokumentu, w szczególności informacje o wykorzystanym programie szyfrującym lub procedurze odszyfrowania danych zawartych w ofercie. 7) Wykonawca przesyła Zamawiającemu zaszyfrowaną i podpisaną ofertę na wskazany adres poczty elektronicznej w taki sposób, aby dokument ten dotarł do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8) Datą przesłania oferty będzie potwierdzanie dostarczenia wiadomości zawierającej ofertę z serwera pocztowego Zamawiającego. 9) W przypadku składania oferty drogą pocztową za termin jej złożenia przyjęty będzie dzień i godz. otrzymania oferty przez Zamawiającego, natomiast za datę przekazania oferty, wniosków zawiadomień , dokumentów elektronicznych oświadczeń oraz innych dokumentów przyjmuje się datę ich przekazania na skrzynkę. 4. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Wprowadzanie zmian następuje w formie w jakiej została złożona oferta przy zachowaniu wymagań określonych dla składania oferty podlegającej zmianie tj. w zaklejonej kopercie lub w pliku dodatkowo oznakowanym napisem ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE". Dokumenty oznaczone dopiskiem ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE" zostaną otwarte bezpośrednio podczas otwarcia ofert. Dokumenty zawierające zmiany, po stwierdzeniu skuteczności dokonania zmian zostaną dołączone do oferty, której zmiany dotyczą. 5. Do wycofania oferty musi być dołączony dokument, z którego wynika, że osoba podpisująca wycofanie oferty jest uprawniona do reprezentowania wykonawcy. 6. Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom niezwłocznie. Miejsce i termin realizacji: VIII. T ERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin realizacji zamówienia maksymalnie do 31.12.2023 r. od dnia podpisania umowy. Wymagania: II. T RYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Zamówienie niniejsze w trybie przetargu nieograniczonego jest zamówieniem sektorowym w rozumieniu art. 5 ust. 4 ustawy PZP. Zamawiający na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP nie ma obowiązku stosować przepisów ustawy, stąd postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z § 26 ,,Regulaminu udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej w Ełku Spółka z o.o." (dalej ,,Regulamin"), a w postępowaniu nie obowiązują przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. IV. Z AMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE NEGOCJACJE Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji zaoferowanej ceny poprzez zaproszenie min. 2 Wykonawców, którzy przedstawili najkorzystniejszą cenę do złożenia ofert dodatkowych w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. V. C ZĘŚCI ZAMÓWIENIA Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. VI. Z AMÓWIENIA PODOBNE / DODATKOWE Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień podobnych lub dodatkowych.Nr sprawy: 38/2023 VII. P ODWYKONAWSTWO Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. IX. W ARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW . 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek o których mowa w pkt X oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, które dotyczą: 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia. 2) Zdolność techniczna i zawodowa oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: a) Wykaz robót wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 robót w zakresie wykonania prac remontowych na wysokości powyżej 80 m o wartości każda 50 000,00 złotych brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ wykaz robót. b) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - kierownik budowy posiadający wymagane prawem uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiada prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terenieNr sprawy: 38/2023 Rzeczpospolitej Polskiej we wskazanym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia warunku należy dołączyć wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ. - Osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadające odpowiednie i niezbędne uprawnienia do wykonania przedmiotowego zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunku należy dołączyć wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ. Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcę do przedstawienia posiadanych uprawnień przez osoby wskazane w wykazie osób. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia. 3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę sumy gwarancyjnej minimum 1 000 000 ,00 PLN (słownie: jeden milion złotych PLN). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w pkt IX SWZ, należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ oraz wykaz robót stanowiący załącznik nr 7 SWZ, wykaz osób stanowiący załącznik nr 8 do SWZ oraz polisę ubezpieczeniową. X. P ODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawcę zgodnie z § 34 ,,Regulaminu udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej w Ełku Spółka z o. o." W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu, o których mowa w pkt. X SWZ, należy przedłożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ oraz odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wydruk z właściwego rejestru / ewidencji. XI. I NFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY WRAZ ZE ZŁOŻONĄ OFERTĄ . Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SWZ Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 5 do SWZ Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ. 5. Wykaz robót - załącznik nr 7 do SWZ 6. Wykaz osób - załącznik nr 8 do SWZ 7. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wydruk z właściwego rejestru / ewidencji - zawierające dane aktualne na dzień składania ofert, 8. Pełnomocnictwo/ dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. W sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej nie zostały złożone wraz z ofertą bądź są nie kompletne Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia bądź złożenia w terminie przez siebie wyznaczonym. XII. I NFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI . 1. Niniejsze postępowanie jest prowadzone w języku polskim. 2. Oferta może zostać złożona w formie pisemnej z własnoręcznym podpisem lub w formie elektronicznej opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta złożona w formie elektronicznej powinna zostać zaszyfrowana. 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z uwzględnieniem wymogów dotyczących formy, ustanowionych poniżej. 4. Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów i oświadczeń drogą elektroniczną pod warunkiem niezwłocznego przekazania oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem za pośrednictwem operatora pocztowego. 5. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną na e-mail: sekretariat@pec.elk.pl, 6. Uważa się je za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem określonego terminu. 7. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 8. W postępowaniu Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w SWZ. XIII. W YJAŚNIENIA UDZIELANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO . 1. Każdy z Wykonawców może zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień. Zapytania należy kierować na e-mail i/lub na adres Zamawiającego z zaznaczeniem na dokumencie: 2. Dotyczy przetargu nieograniczonego na ,,Naprawa komina" - 38/2023 - Zapytanie. 3. Wyjaśnienia będą udzielane niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. 4. Jeżeli Wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął po upływie terminu, o którym mowa powyżej lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 5. Kopię odpowiedzi wraz z opisem zapytania (bez podania źródła zapytania) Zamawiający przekaże wykonawcom, którym została przekazana SWZ oraz zamieści na stronie internetowej prowadzonego postępowanie. 6. Zamawiający może zmienić treść Specyfikacji Warunków Zamówienia w każdym uzasadnionym przypadku. Każda wprowadzona zmiana stanie się częścią Specyfikacji oraz zostanie doręczona do wszystkich Wykonawców, którym przekazano SWZ oraz zamieszczona na własnej stronie internetowej Zamawiającego.Nr sprawy: 38/2023 7. Jeżeli w wyniku zmiany treści SWZ nie prowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach Zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym Wykonawców, którym przekazano SWZ oraz zamieści tę informację na własnej stronie internetowej. 8. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wyjaśnień do treści SWZ. 9. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu udzielenia wyjaśnień. XV. T ERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 1. Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu ostatecznego terminu do składania ofert. 2. Przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wyznaczony czas. Przedłużenie terminu związania ofertą wymaga przedłużenia wadium. XVI. O PIS PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Przygotowanie oferty 1.1. Wykonawca przedłoży pełną ofertę w zakresie przedmiotu zamówienia objętego zamówieniem - co do zakresu, parametrów zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SWZ. 1.2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 1.3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę samodzielnie lub wspólnie z innymi Wykonawcami. Złożenie więcej niż jednej oferty przez Wykonawcę spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 1.4. Oferta musi być sporządzona języku polskim, musi być złożona w formie zapewniającej czytelność jej treści. 1.5. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane oraz opieczętowane przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. 1.6. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne. 1.7. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane. 1.8. Zamawiającemu przysługuje prawo do unieważnienia postępowania w każdym momencie, a Wykonawcy nie przysługuje żadne odszkodowanie z tego powodu. 1.9. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być dołączone do oferty wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń na wezwanie Zamawiającego należy uzupełnić o tłumaczenie. 1.10. Zaleca się, aby oferta w formie papierowej posiadała wszystkie kolejno strony ponumerowane, a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację). 1.11. Zaleca się, aby oferta w postaci elektronicznej została przygotowana w formacie danych : pdf, doc. docx. lub rtf.Nr sprawy: 38/2023 1.12. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnej kopercie (oferta w postaci papierowej) lub w osobnym pliku (oferta w postaci elektronicznej) wraz z jednoczesnym zaznaczeniem ,,załączniki stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa", a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). 1.13. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii (wykonanych z oryginału) i potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty, za wyjątkiem oświadczeń, które należy składać w oryginale i pełnomocnictwa, które wymagane jest w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza. 1.14. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania przedstawienia oryginału dokumentu dołączonego do oferty lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do prawdziwości. 1.15. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia oraz w przypadku, podmiotów na których zasobach wykonawca będzie polegał, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawców lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty albo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 1.16. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. 1.17. W sytuacji, gdy z dokumentacji dotyczącej Wykonawcy nie wynika upoważnienie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy przez osobę podpisującą ofertę i potwierdzającą dokumenty za zgodność z oryginałem, należy dołączyć stosowne upoważnienie /pełnomocnictwo w oryginale lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem. 1.18. Udzielone pełnomocnictwo musi upoważniać do działania w imieniu Wykonawcy, a treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony w przypadku, gdy jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z wymogami obowiązującego prawa; pełnomocnictwo sporządzone w języku obcym jest składane wraz z tłumaczeniem na język polski; 2. Oferta wspólna W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki: 2.1. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela / partnera wiodącego. 2.2. Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty. 2.3. Przedstawiciel / wiodący partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego i na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. 7.2 Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 7.3 Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. 7.4 W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 7.5 Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Jeżeli wykonawca nie wyrazi zgody na poprawienie innej omyłki polegającej na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty jego oferta zostanie odrzucona. 7.6 Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z § 39 ,,Regulaminu udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej w Ełku Spółka z o. o.," 7.7 Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym jego etapie bez wybrania którejkolwiek z ofert oraz bez podania przyczyny, a w szczególności w sytuacji określonej w § 41 ,,Regulaminu udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej w Ełku Spółka z o. o.," XVIII. O PIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY 1. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo. 2. Cena powinna zostać określona zgodnie z formularzem ofertowym najpierw wykonawca musi podać cenę netto oferowanego asortymentu następnie należy podać brutto oraz stawkę VAT. 3. Cena musi być podana do dwóch miejsc po przecinku. 4. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia w tym podatki. 5. Cena może być tylko jedna. 6. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania).Nr sprawy: 38/2023 XIX. K RYTERIA OCENY I WYBORU OFERTY 1. Kryteria oceny ofert: 1) W przedmiotowym postępowaniu przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastosuje następujące kryteria: Cena oferty - 100% 2) Punkty będą przyznawane za poszczególne części składowe oceny ofert wyznaczone w oparciu o przyjęte kryteria oraz ich wagi Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w/w kryteriów. 3) Punkty za kryterium ,,Cena oferty" zostaną obliczone w nasypujący sposób i oferta może otrzymać w tym kryterium 100 pkt. Wartość brutto oferty najtańszej Punkty w kryterium Cena = ------------------------------------------- x 100 pkt Wartość brutto oferty badanej 2. Wynik 1) Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który złożył najlepszą ofertę pod względem kryteriów oceny ofert. XX. Z ABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY Zamawiający nie przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. XXI. W ADIUM 1. Wykonawca winien wpłacić wadium w kwocie 2 000,00 zł 2. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, przelewem na konto PEKAO S.A /O Ełk nr rachunku bankowego: 33 1240 3376 1111 0010 0211 9114 w tytule ,,wadium- 38/2023" lub w jednej lub kilku z poniżej podanych form: a) W pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3. Potwierdzenie wniesienia wadium winno być dołączone do oferty. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać zobowiązanie do wypłaty kwoty wadium bezwarunkowo, bez jakichkolwiek zastrzeżeń, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium. 6. Zamawiający dokona zatrzymania wadium w przypadkach określonych w § 30 ,,Regulaminu udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej w Ełku Spółka z o. o.,"Nr sprawy: 38/2023 XXII. U MOWA RAMOWA Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. XXIII. Z WROT KOSZTÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. XXIV. W ARUNKI UMOWY 1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji. 2. O miejscu i terminie podpisania umowy powiadomi Zamawiający. 3. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. 4. Postanowienia umowy zawarto we wzorze (projekcie) umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. XXV. Z MIANA UMOWY Zamawiający nie przewiduje istotnych zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. XXVI. I NFORMACJE O FORMALNOŚCIACH , JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO . Zamawiający w terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia powiadomienia o wyborze oferty podpisze zawiadomi wybranego wykonawcę o dacie i terminie podpisania umowy, chyba że wpłynie tylko jedna oferta, nie podlegająca odrzuceniu, wówczas umowa może być zawarta niezwłocznie po wyborze. XXVII. ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ W toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oferentowi przysługuje skarga na zapisy specyfikacji lub działania Zamawiającego zgodnie z § 45 ,,Regulaminem udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowlane w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej w Ełku Spółka z o.o.". Skargi rozpatruje Zarząd Spółki a jego decyzje w sprawie skarg są ostateczne. XXVIII. Z ALICZKI Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. XXIX. P OSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. W sprawach nieuregulowanych, zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny. 2. Zasady udostępniania dokumentów: 1) Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wNr sprawy: 38/2023 rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, dokumenty i informacje zastrzeżone przez uczestników postępowania w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych. 2) Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg. poniższych zasad: b) zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku, c) zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów, d) zamawiający wyznaczy członka komisji, w którego obecności udostępnione zostaną dokumenty, e) zamawiający udostępnia dokumenty poprzez: - wgląd w miejscu wyznaczonym przez zamawiającego, w siedzibie zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania. - przesłanie kopii pocztą, faksem zgodnie z wyborem wnioskodawcy we wniosku. f) Jeżeli kopiowanie będzie przebiegać za pomocą kserokopiarki zamawiającego, odbywać się to będzie odpłatnie, cena za 1 stronę (A4) 0,35 zł, XXX. I NNE INFORMACJE Zadanie finansowane ze środków własnych. Uwagi: XXXI. RODO 1. W przypadku pozyskiwania danych osobowych od osób fizycznych w celu ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zgodnie z oświadczeniem zawartym w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. a) Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Unii Europejskiej PL), zwanym dalej ,,RODO", informuję, że: b) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Ełku Spółka z o.o., 19-300 Ełk, ul. Kochanowskiego 62, c) Przedstawicielem Administratora jest Zarząd Spółki. d) Kontakt do Administratora: telefon: +48 87 621 43 11, email: sekretariat@pec.elk.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. e) W sprawach ochrony danych osobowych można się skontaktować poprzez email: sekretariat@pec.elk.pl. f) Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać w okresie wykonywania umowy/ transakcji, w czasie przez który możesz wnieść reklamację lub pozew, a także w okresie przez który zobowiązani jesteśmy do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa i interesu prawnego Administratora. g) Każdemu, którego dane są przetwarzane przysługuje prawo do: ? żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ? prawa do ich sprostowania, ? usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawa do cofnięcia zgody. h) Każdemu, którego dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochrona danych osobowych w państwie członkowskim Pni/ Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. Biuro Prezesa Urzędu ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 20, 00-193 Warszawa. Kontakt: XIV. O SOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami: w sprawach proceduralnych: Pani Aneta Rydzewska - a.rydzewska@pec.elk.pl w sprawach merytorycznych: Pan Paweł Wróbel - p.wrobel@pec.elk.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025