wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
dolnośląskie (Wrocław)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa mas chemoutwardzalnych do poziomego oznakowania dróg |
Data zamieszczenia: | 2023-09-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZAKŁAD REMONTÓW I KONSERWACJI DRÓG Plac Czerwca 1976 Roku 1 02-495 Warszawa powiat: Warszawa kancelaria@zrikd.waw.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-09-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA mas chemoutwardzalnych do poziomego oznakowania dróg Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa do końca 2023 roku niżej wymienionego asortymentu: 1. Masy chemoutwardzalnej: 1.1. w kolorze białym 10 000 kg 1.2. utwardzacz do ww. masy chemoutwardzalnej 100 kg 2.1. w kolorze żółtym 50 kg 2.2. utwardzacz do ww. masy chemoutwardzalnej 0,5 kg 3.1. w kolorze czarnym 50 kg 3.2. utwardzacz do ww. masy chemoutwardzalnej 0,5 kg 4.1. w kolorze czerwonym 5 000 kg CPV: 44800000-8, 44811000-8,34922110-0,44832000-1 Dokument nr: 2023/BZP 00395101, DPZP/271/601/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-09-21 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c4ab5c4-5203-11ee-9aa3-96d3b4440790 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia lub poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że oferta może być przekazana wyłącznie za pomocą Platformy e-Zamówienia. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c4ab5c4-5203-11ee-9aa3-96d3b4440790 Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-8c4ab5c4-5203-11ee-9aa3-96d3b4440790 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagania dotyczące RODO zostały określone SWZ, w dziale Ochrona Danych Osobowych 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wymagania dotyczące RODO zostały określone SWZ, w dziale Ochrona Danych Osobowych Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-09-21 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem zakładki ,,Oferty / wnioski" na platformie e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DPZP/271/601/2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa do końca 2023 roku niżej wymienionego asortymentu: 1. Masy chemoutwardzalnej: 1.1. w kolorze białym 10 000 kg 1.2. utwardzacz do ww. masy chemoutwardzalnej 100 kg 2.1. w kolorze żółtym 50 kg 2.2. utwardzacz do ww. masy chemoutwardzalnej 0,5 kg 3.1. w kolorze czarnym 50 kg 3.2. utwardzacz do ww. masy chemoutwardzalnej 0,5 kg 4.1. w kolorze czerwonym 5 000 kg 4.2. utwardzacz do ww. masy chemoutwardzalnej 50 kg 5.1. w kolorze niebieskim 50 kg 5.2. utwardzacz do ww. masy chemoutwardzalnej 0,5 kg 2. Mikrokul szklanych 1 000 kg 3. Rozcieńczalnika (rozpuszczalnika) 50 litrów 4. Aktywnego gruntu - podkładu do betonu 50 kg 5. Płynu do mycia urządzeń i narzędzi aplikujących masy chemoutwardzalne 100 litrów 6. Utwardzacza do masy chemoutwardzalnej 50 kg 4.2.6.) Główny kod CPV: 44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 44811000-8 - Farba drogowa 34922110-0 - Elementy szklane do znakowania dróg 44832000-1 - Rozpuszczalniki 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert: Cena (100%) 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, sporządzone zgodnie ze wzorem załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie musi być sporządzone w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Przedmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia: Dla mas chemoutwardzalnych: o aktualna Aprobata Techniczna lub Krajowa Ocena Techniczna o Krajowa Deklaracja Właściwości Użytkowych potwierdzające spełnienie wymogów zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia tj.: - wartość wskaźnika szorstkości SRT na oznakowaniu używanym, dla barwy białej, żółtej, czarnej, czerwonej i niebieskiej, w ciągu całego okresu użytkowania >= 45 SRT (klasa S1) - współczynnik luminancji oznakowania w całym okresie użytkowania barwy białej >= 0,70 (klasa LF4) lub >= 0,30 (klasa B2) - współczynnik luminancji oznakowania w całym okresie użytkowania barwy żółtej >=0,40 (klasa LF1) lub >= 0,20 (klasa B1) Lub - współczynnik luminancji Qd dla oznakowania w całym okresie użytkowania barwy białej >= 100 mcd m-2 lx-1 (klasa Q2) - współczynnik luminancji Qd dla oznakowania w całym okresie użytkowania barwy żółtej >= 80 mcd m-2 lx-1 (klasa Q1) Dla mikrokul szklanych: o Dokumenty potwierdzające zgodność z normą PN-EN 1423:2012 lub równoważną* oraz potwierdzające spełnienie wymogów zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia tj.: - maksymalna średnica kulek < 1mm - współczynnik załamania światła n (klasa A) >= 1,5 - zawartość kulek z defektami <= 20 % **Zamawiający powołując się na wskazaną normę dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021r. poz. 2351, z 2022r. poz. 88) oraz przepisami odrębnymi. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Wskazane w sekcji 5.8 niniejszego ogłoszenia. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Części III ust. 1 pkt 3 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert: Cena (100%) 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-10-20 |
© eurobudowa.pl 2004-2025