Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1056z dziś
6088z ostatnich 7 dni
24842z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Modernizacja kotłowni poprzez dostawę i montaż pieca

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja kotłowni poprzez dostawę i montaż pieca

Data zamieszczenia: 2023-09-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny w Janowicach Wielkich
Sudecka
58-520 Janowice Wielkie
powiat: karkonoski
75 75 47 500
sekretariat@zpir.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Janowice Wielkie
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 75 75 47 500
Termin składania ofert: 2023-09-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Poprawa efektywności energetycznej w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym w Janowicach Wielkich celem zmiany systemu ogrzewania w szczególności: Modernizacja kotłowni poprzez dostawę i montaż pieca
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pieców gazowych na gaz skroplony o łącznej mocy 516,1 kW oraz budowa instalacji wspomagającej - wewnętrznej stacji uzdatniania wody. W związku ze specyfiką zamówienia, zamówienie zostało podzielone na części. Podział Zamówienia na części wynika z faktu, że część główna (część I - montaż pieców gazowych) stanowi dostawę, zaś część II (budowa instalacji wspomagającej) stanowi roboty budowlane. Dla każdej z części została sporządzona dokumentacja projektowa.
Prace objęte zamówieniem będą wykonywane w budynku w którym prowadzona jest statutowa działalność lecznicza. Na czas remontu z użytkowania zostaną jedynie wyłączone pomieszczenia objęte postępowaniem.

CPV: 42515000-9, 44621210-4,44611500-1,45331110-0,45231300-8,45300000-0,45330000-9-,45333000-0,45332000-3,45332200-5

Dokument nr: 2023/BZP 00393861, ZP-381-II-3/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-09-29 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-af32ce42-5097-11ee-9aa3-96d3b4440790
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formularz do komunikacji w postępowaniu
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 oraz 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) -- dalej RODO -- Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu jest Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny w Janowicach Wielkich, z siedzibą w Janowicach Wielkich (58- 520) przy Ul. Sudeckiej 15, telefon: +48 75 7547500, fax : +48 7547503.
2) Cele i podstawy przetwarzania.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. -- Prawo zamówień publicznych. Następnie Państwa dane będziemy przetwarzać w celu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
3) Odbiorcy danych osobowych.
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz inne podmioty, z którymi administrator posiada stosowne zapisy o powierzeniu danych.
4) Okres przechowywania danych.
Państwa dane będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a następnie - zgodnie z obowiązującą u administratora Instrukcją kancelaryjną oraz przepisami o archiwizacji dokumentów.
5) Prawa osób, których dane dotyczą.
Zgodnie z przepisami prawa przysługuje Państwu:
o prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych
o prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
o prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)
6) Informacja o wymogu podania danych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.
7) W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-09-29 10:00
Miejsce składania ofert: ezamówienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Wymagania:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 890,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Łużyckim Banku Spółdzielczym w Lubaniu nr rachunku 18 8392 0004 8401 0272 2000 0010 z dopiskiem ,,Wadium - nr postępowania ZP-381-II-3/2023" tytułem ,,Poprawa efektywności energetycznej w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym w Janowicach Wielkich celem zmiany systemu ogrzewania w szczególności: Modernizacja kotłowni poprzez dostawę i montaż pieca gazowego na gaz skroplony".
5. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 29 września 2023 r. o godz. 10:00
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał poręczenia lub gwarancji w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania (z zastrzeżeniem, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny w Janowicach Wielkich;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja, obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum)
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-381-II-3/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pieców gazowych na gaz skroplony o łącznej mocy 516,1 kW oraz budowa instalacji wspomagającej - wewnętrznej stacji uzdatniania wody. W związku ze specyfiką zamówienia, zamówienie zostało podzielone na części. Podział Zamówienia na części wynika z faktu, że część główna (część I - montaż pieców gazowych) stanowi dostawę, zaś część II (budowa instalacji wspomagającej) stanowi roboty budowlane. Dla każdej z części została sporządzona dokumentacja projektowa.
Prace objęte zamówieniem będą wykonywane w budynku w którym prowadzona jest statutowa działalność lecznicza. Na czas remontu z użytkowania zostaną jedynie wyłączone pomieszczenia objęte postępowaniem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44621210-4 - Wodne kotły grzewcze
44611500-1 - Zbiorniki na wodę
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis oceny ofert jest zawarty w rozdziale III pkt. V SWZ
Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert oraz ich wagę:
a) cena oferty -waga kryterium 60%
b) gwarancja Wykonawcy -waga kryterium 40%
Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się w niniejszym przetargu najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w oparciu o kryteria ,,cena", ,,gwarancja Wykonawcy".
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale III SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego co najmniej jedno zadanie w ramach jednej umowy polegające na wykonaniu robót budowlanych w budynkach użyteczności publicznej , w skład których wchodziło wykonanie przebudowy istniejącej kotłowni na kotłownię gazową o łącznej wartości zadania minimum 500.000,00 zł.
b) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedna osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci elektrycznej, gazowej i hydraulicznej. W przypadku podmiotów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te posiadały równoważne uprawnienia do w/w. Zamawiający uzna uprawnienia równoważne zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie Ustawy Prawo Budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób. Uwagi: 1) Pod pojęciami ,,budowa", ,,przebudowa", ,,remont" rozumie się pojęcia zdefiniowane odpowiednio w art. 3 pkt. 6, 7a i 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.). 2) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.
Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót budowlanych od wymaganych przez Zamawiającego.
c) Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia:
1) kierownik budowy - 1 osoba skierowana do realizacji zamówienia posiadająca uprawnienia tj. prawo do pełnienia na terytorium RP samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń grzewczych bez ograniczeń.
2) co najmniej 1 osoba skierowana do realizacji zamówienia, posiadająca kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji hydraulicznych, gazowych G1, G2, G3 i sieci elektroenergetycznych (uprawnienia SEP, UDT lub równoważne).
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym,
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
3. Przedłożenie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł.
4. Wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego co najmniej jedno zadanie w ramach jednej umowy polegające na wykonaniu robót budowlanych w budynkach użyteczności publicznej , w skład których wchodziło wykonanie przebudowy istniejącej kotłowni na kotłownię gazową o łącznej wartości zadania minimum 500.000,00 zł. na postawie referencji lub innego dokumentu.
5 . Złoży wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia zgodnie z zał.
Nr 6.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z
postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2
- zobowiązanie podmiotu do oddania
do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów
zgodnie z załącznikiem Nr. 3 SWZ
- wniesienia wadium do zabezpieczenia swojej oferty
- posiada ubezpieczenie od OC związane z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykaz dostaw i robót budowlanych zgodnie z
załącznikiem Nr.5 SWZ
2. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia zgodnie z
załącznikiem Nr.6 SWZ
3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy
kapitałowej zgodnie z załącznikiem Nr.7 SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 890,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Łużyckim Banku Spółdzielczym w Lubaniu nr rachunku 18 8392 0004 8401 0272 2000 0010 z dopiskiem ,,Wadium - nr postępowania ZP-381-II-3/2023" tytułem ,,Poprawa efektywności energetycznej w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym w Janowicach Wielkich celem zmiany systemu ogrzewania w szczególności: Modernizacja kotłowni poprzez dostawę i montaż pieca gazowego na gaz skroplony".
5. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 29 września 2023 r. o godz. 10:00
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał poręczenia lub gwarancji w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania (z zastrzeżeniem, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny w Janowicach Wielkich;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja, obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy najpóźniej do dnia podpisania umowy, w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacje są zawarte w rozdziale III pkt. IX SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr.4 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis oceny ofert jest zawarty w rozdziale III pkt. V SWZ
Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert oraz ich wagę:
a) cena oferty -waga kryterium 60%
b) gwarancja Wykonawcy -waga kryterium 40%
Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się w niniejszym przetargu najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w oparciu o kryteria ,,cena", ,,gwarancja Wykonawcy".
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.