wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utwardzenie placu Targowiska Miejskiego i ustawienie kontenera sanitarnego |
Data zamieszczenia: | 2023-09-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Aleksandrowski Program Mieszkaniowy Sp. z o. o 1 Maja 28/30 95-070 Aleksandrów Łódzki powiat: zgierski zam.pub@apm-al.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/817941 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Aleksandrów Łódzki |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-09-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Utwardzenie placu Targowiska Miejskiego i ustawienie kontenera sanitarnego o pow. do 25 m^2 w Aleksandrowie Łódzkim przy Ul. 1 Maja nr 41 Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie placu Targowiska Miejskiego i ustawienie kontenera sanitarnego o pow. do 25 m^2 w Aleksandrowie Łódzkim przy Ul. 1 Maja nr 41. Zamówienie obejmuje również: obsługę geodezyjną Program Zapewnienia Jakości - sporządzenie i zatwierdzenie przez Inwestora lub osobę występującą w jego imieniu, np. Inspektora Nadzoru projekty organizacji ruchu, wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na terenie budowy protokolarnemu zatwierdzeniu wszelkich materiałów użytych do przebudowy przez Inspektora Nadzoru powołanego przez Zamawiającego (materiały nie zatwierdzone będą zgodnie z prawem usunięte z terenu budowy na koszt Wykonawcy zadania inwestycyjnego), wykonanie prac demontażowych związanych z przebudową inwentaryzację powykonawczą, CPV: 45233228-3, 45220000-5,45200000-9,45330000-9-,45310000-3,45450000-6, 44211100-3,44211110-6 Dokument nr: 2023/BZP 00395385, 4/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-09-28 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/apm_al 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/apm_al 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający wymaga komunikacji między stronami wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2. Osobą uprawnioną ze strony Zamawiającego do komunikowania się z Wykonawcami pod względem formalno - prawnym jest Roksana Ostrowska - 42-218-56-68, w dni robocze w godz.ch 8.00-14.00. 3. Osobami uprawnionymi ze strony Zamawiającego do komunikowania się z Wykonawcami pod względem merytorycznym jest: Katarzyna Kowalska tel. 530-583-725. 4. UWAGA! Zamawiający przypomina, że w toku niniejszego postępowania, zgodnie z art. 61 ust.2 ustawy PZP komunikacja ustna dopuszczalna jest jedynie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub SWZ, a także ofert. 5. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/apm_al 6. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego", a nie za pośrednictwem adresu email. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/817941 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-09-28 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/apm_al Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 4/2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie placu Targowiska Miejskiego i ustawienie kontenera sanitarnego o pow. do 25 m^2 w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. 1 Maja nr 41. Zamówienie obejmuje również: obsługę geodezyjną Program Zapewnienia Jakości - sporządzenie i zatwierdzenie przez Inwestora lub osobę występującą w jego imieniu, np. Inspektora Nadzoru projekty organizacji ruchu, wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na terenie budowy protokolarnemu zatwierdzeniu wszelkich materiałów użytych do przebudowy przez Inspektora Nadzoru powołanego przez Zamawiającego (materiały nie zatwierdzone będą zgodnie z prawem usunięte z terenu budowy na koszt Wykonawcy zadania inwestycyjnego), wykonanie prac demontażowych związanych z przebudową inwentaryzację powykonawczą, 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233228-3 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne 44211110-6 - Baraki 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału dotyczące: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej: 200 000,00 PLN b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej: 200 000,00 PLN. 2) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie min. 2 roboty budowlane, z których każda w swym zakresie obejmowała wykonanie budowy lub przebudowy nawierzchni, o wartość każdej z robót min. 100 000,00 zł wraz z podatkiem vat. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian opisany został we wzorze umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-10-27 |
© eurobudowa.pl 2004-2025