wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | ELEMENTY DO BUDOWY PROTOTYPU OWIJARKI |
Data zamieszczenia: | 2023-09-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Elplant Sp. z o.o Mikowice 13 57-300 Kłodzko powiat: kłodzki +48504262011 elplant@elplant.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/173081 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Kłodzko |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48504262011 |
Termin składania ofert: | 2023-09-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 17/09/2023 będące powtórzeniem Zapytania ofertowego nr 15/06/2023 i Ogłoszenia w Bazie konkurencyjności nr 2023-31695-163362 niezrealizowanego z przyczyn losowych nie leżących po stronie zamawiającego dotyczące wyboru podwykonawcy części prac B+R projektu Usługi planowane w ramach Projektu realizowanego w ramach I osi priorytetowej ,,Wsparcie prowadzenia prac B+R", Działania 1.1 ,,Projekty B+R przedsiębiorstw", Podziałania 1.1.1 ,,Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa" Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 Konkurs 7/1.1.1/2020 Szybka ścieżka - Agrotech Usługa badawcza (kod CPV zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: 16810000-6 Części maszyn rolniczych ) dotycząca wykonania i sprzedaży loco magazyn Zamawiającego ELEMENTÓW DO BUDOWY PROTOTYPU OWIJARKI (1 komplet) z uwzględnieniem nanoszonych poprawek wynikających z prowadzonych przez Zamawiającego prac technicznych i badań przemysłowych. Powstaje w kontekście projektu POIR.01.01.01-00-2146/20 - Opracowanie innowacyjnych urządzeń specjalnego przeznaczenia do zastosowania w budowie maszyn rolniczych, o wysokim udziale elektroniki i zaawansowanych systemów automatyzacji Część 1 ELEMENTY DO BUDOWY PROTOTYPU OWIJARKI (1 komplet) Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis ZAPYTANIE OFERTOWE NR 17/09/2023 będące powtórzeniem Zapytania ofertowego nr 15/06/2023 i Ogłoszenia w Bazie konkurencyjności nr 2023-31695-163362 niezrealizowanego z przyczyn losowych nie leżących po stronie zamawiającego dotyczące wyboru podwykonawcy części prac B+R projektu Usługi planowane w ramach Projektu realizowanego w ramach I osi priorytetowej ,,Wsparcie prowadzenia prac B+R", Działania 1.1 ,,Projekty B+R przedsiębiorstw", Podziałania 1.1.1 ,,Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa" Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 Konkurs 7/1.1.1/2020 Szybka ścieżka - Agrotech Tryb udzielania zamówienia: Zapytanie ofertowe w trybie zasady konkurencyjności Opis przedmiotu zapytania ofertowego: Usługa badawcza (kod CPV zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: 16810000-6 Części maszyn rolniczych ) dotycząca wykonania i sprzedaży loco magazyn Zamawiającego ELEMENTÓW DO BUDOWY PROTOTYPU OWIJARKI (1 komplet) z uwzględnieniem nanoszonych poprawek wynikających z prowadzonych przez Zamawiającego prac technicznych i badań przemysłowych. Powyższe prace będą dotyczyły zagadnień opisanych szczegółowo w Załączniku nr 3 Opis materiałów i elementów do Zapytania ofertowego nr 17/09/2023. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Okres gwarancji 24 miesiące CPV: 16810000-6 Dokument nr: 2023-31695-173081, 17/09/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-09-28 Data złożenia oferty: Oferty można składać do dnia 28.09.2023 r. Liczy się data wpłynięcia oferty do Zamawiającego. Oferta może być złożona pocztą lub elektronicznie na adres: elplant@elplant.pl Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data i godz. wpłynięcia oferty do firmy. Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-09 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo dolnośląskie Powiat kłodzki Gmina Kłodzko Miejscowość Mikowice Termin realizacji przedmiotu oferty: 4 tygodnie od dnia umowy Wymagania: Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie i z powodu: a) działania siły wyższej za które uważa się zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie zawarcia umowy i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie, b) zmian regulacji prawnych wprowadzonych po dniu podpisania umowy, c) zmiany wartości umowy tj. zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez wykonawcę przedmiotu zamówienia, d) przyczyn niezawinionych przez żadną ze stron, wykonanie umowy w terminie w niej przewidzianym nie jest możliwe, e) zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień podpisanej Umowy o dofinansowanie Zamawiającego z Instytucją Organizującą Konkurs, jeżeli umowa ta zostanie zmieniona po udzieleniu zamówienia, f) konieczności udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania wynikających m.in. z przyczyn: - zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, - zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, g) otrzymania decyzji Instytucji Organizującej Konkurs zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany mających wpływ na przedmiot zamówienia. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy w szczególności, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy i/lub wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony. Zmiany o których mowa powyżej mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia muszą być zawarte w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Potencjał techniczny Opis Zakup jest planowany w ramach projektu realizowanego w ramach I osi priorytetowej ,,Wsparcie prowadzenia prac B+R", Działania 1.1 ,,Projekty B+R przedsiębiorstw", Podziałania 1.1.1 ,,Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa" Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (konkurs 7/1.1.1/2020). Do udziału w postępowaniu uprawnione są podmioty, które: A) posiadają doświadczenie w wykonywaniu elementów i maszyn rolniczych, posiadają doświadczenie w korzystaniu z dokumentacji konstrukcyjnej 3D i 2D w systemie CAD. B) w okresie realizacji przedmiotu zamówienia zapewnią dysponowanie sprzętem odczytującym dokumentację 2D i 3D. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Weryfikacja spełnienia warunku odbywa się na podstawie oświadczenia przesłanego przez Oferenta. Warunki udziału w postępowaniu Zakup jest planowany w ramach projektu realizowanego w ramach I osi priorytetowej ,,Wsparcie prowadzenia prac B+R", Działania 1.1 ,,Projekty B+R przedsiębiorstw", Podziałania 1.1.1 ,,Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa" Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (konkurs 7/1.1.1/2020). Do udziału w postępowaniu uprawnione są podmioty, które: A) posiadają doświadczenie w wykonywaniu elementów i maszyn rolniczych, posiadają doświadczenie w korzystaniu z dokumentacji konstrukcyjnej 3D i 2D w systemie CAD. B) w okresie realizacji przedmiotu zamówienia zapewnią dysponowanie sprzętem odczytującym dokumentację 2D i 3D. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Weryfikacja spełnienia warunku odbywa się na podstawie oświadczenia przesłanego przez Oferenta. Minimalny okres, w którym oferent będzie związany z ofertą: 3 miesiące od ustalonej daty składania ofert Czas wykonania usługi należy podać w tygodniach. UWAGA - ZA KAŻDY TYDZIEŃ PRZEKROCZENIA TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA ZAMAWIAJĄCY POTRĄCI 10% WARTOŚCI ZAMÓWIENIA. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert skrajnych cenowo lub terminowo. W ofercie należy odnieść się do wszystkich kryteriów wyboru oferty. W przypadku, gdy Oferent pominie, jedno lub więcej kryteriów jego oferta może zostać uznana za nieważną lub w ocenie zostanie przyznanych mu 0 pkt. w danym kryterium. Zamawiający po dokonaniu oceny nadesłanych ofert zaproponuje oferentowi, który uzyskał największą ilość punktów, zawarcie umowy na realizację przedmiotu zamówienia. Oferta musi zawierać następujące elementy - Pełne dane identyfikujące oferenta (nazwa, adres, nr NIP, nr KRS/EDG), - Informacje dotyczące typu podmiotu, - Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu, - Datę przygotowania i termin ważności oferty, - Zakres i szczegółowy opis oferowanych usług w ramach oferty, - Odniesienie się do każdego z zamieszczonych w zapytaniu ofertowym kryteriów wyboru oferty, - Cenę całkowitą netto i brutto, - Warunki i termin płatności, - Datę/okres realizacji przedmiotu oferty, - Dane osoby do kontaktu (imię nazwisko, numer telefonu, adres e-mail), - Podpis osoby upoważnionej do wystawienia oferty. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych elementów może skutkować odrzuceniem oferty. Zamawiający zweryfikuje oferty pod kątem spełnienia wymogów określonych w Zapytaniu Ofertowym. W przypadku stwierdzenia w ofercie braków lub nieścisłości oraz niedostarczenia wszystkich wymaganych dokumentów oferent zostanie powiadomiony o możliwości uzupełnienia oferty w wyznaczonym terminie. Oferenci mogą być również poproszeni o złożenie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Oferty niespełniające wymogów (niedające się uzupełnić lub nieuzupełnione) zostaną odrzucone. Sposób składania oferty: Wybór wykonawcy Zamawiający wybierze Oferenta, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z Oferentami, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu. Na podstawie wyników negocjacji Zamawiający wybierze Oferenta, z którym zawrze umowę na wykonanie przedmiotowego zamówienia. W ramach składania wniosku o dofinansowanie oferty mogą zostać przekazane w celu weryfikacji do właściwej instytucji publicznej. Postępowanie prowadzone jest w sposób jawny, zapewniający przejrzystość oraz zachowanie uczciwej konkurencji i równego traktowania wszystkich uczestników. Postępowanie może zostać odwołane lub unieważnione przez Zamawiającego na każdym jego etapie, bez podania przyczyny takiego odwołania lub unieważnienia. Oferentom nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku odwołania lub unieważnienia Postępowania. Zapytanie może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianego w Zapytaniu. Informacja o zmianie zostanie uwzględniona w Zapytaniu oraz przekazana niezwłocznie wszystkim Oferentom. Niniejsze zapytanie ofertowe zostało umieszczone na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-09-14 Data ostatniej zmiany 2023-09-14 11:59:05 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena - 50 pkt (50%). Liczba punktów wg wzoru: Pi=Cmin/Ci x 50 pkt, gdzie Pi - liczba punktów dla oferty nr ,,i' w kryterium ,,Cena" Cmin - najmniejsza cena całkowita ze wszystkich cen zaproponowanych przez wszystkich oferentów Ci - cena całkowita oferty nr ,,i" Czy kryterium cenowe NIE Opis Czas wykonania usługi - 50 pkt (50%). Liczba punktów wg wzoru: Vi=Rmin/Ri x 50 pkt, gdzie: Vi - liczba punktów dla oferty nr ,,i' , Rmin - najkrótszy czas realizacji usługi Ri - czas realizacji usługi oferty nr ,,i" ZA KAŻDY TYDZIEŃ PRZEKROCZENIA TERMINU ZAMAWIAJĄCY POTRĄCI 10% WARTOŚCI ZAMÓWIENIA Kontakt: Osoby do kontaktu KRZYSZTOF SOBOLEWSKI tel.: +48504262011 e-mail: krzysztof-sobolewski@wp.pl W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z niniejszym zapytaniem prosimy o kontakt - szczegółowych informacji na temat przedmiotu i warunków zamówienia udziela Pan Wojciech Cież: tel.: 509-724-789, e-mail: elplant@elplant.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025