wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
dolnośląskie (Wrocław)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie przebudowy instalacji gazu w budynkach |
Data zamieszczenia: | 2023-09-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowo-Budowlana "Imielin" ul. E. Malinowskiego 5 02-776 Warszawa powiat: Warszawa tel. 22 546 19 00, Tel: 22 641 59 95, Fax: 22 644 81 48, tel. 22 546 19 20 sekretariat@smbimielin.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | tel. 22 546 19 00, T |
Termin składania ofert: | 2023-09-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wykonanie przebudowy instalacji gazu w budynkach SMB Imielin przy Ul. Dereniowej 1 i Hawajskiej 6" II. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy instalacji gazowej w budynkach SMB ,,Imielin" przy Ul. Dereniowej 1 i Hawajskiej 6" wg. Opisu Przedmiotu Zamówienia; Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w załączniku nrl do Specyfikacji. Przedmiar robót zawarty jest w załącznikach nr2A i 2B do Specyfikacji. Dokument nr: 20/TTE/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 28.09.2023r. o godz. 10.00 8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.09.2023r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, pokój 22 - (sala konferencyjna). a. Otwarcie ofert jest jawne; termin otwarcia ofert jest ostatnim dniem składania ofert, Specyfikacja: Dokumentacja Techniczna - Projekty budowlane wykonawcze wymiany instalacji gazowej w budynkach przy Ul. Dereniowej 1 i przy Ul. Hawajskiej 6 są do wglądu w siedzibie Spółdzielni pok. Nr 10. Składanie ofert: 7. Ofertę należy złożyć się w odpowiedniej kopercie zamkniętej (zaklejonej lub zszytej) w sposób uniemożliwiający jej otwarcie bez jej rozerwania lub rozklejenia w sekretariacie Spółdzielni pokój nr 25, w Warszawie Ul. Malinowskiego 5, nie później niż do dnia 28 września 2023r. do godz. 9:30 Wymagania: Tryb zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ,,Regulaminem udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych, dostaw oraz świadczenia usług" obowiązującym w SMB ,,IMIELIN", sprawa nr. 20/TTE/2023 Zamawiający wymaga zadeklarowania okresu gwarancji na wykonane roboty nie krótszego niż 60 miesięcy. Zamawiający wymaga przed złożeniem oferty dokonania przez Oferenta wizji lokalnej. Ofertę należy przygotować na podstawie Opisu przedmiotu zamówienia, przedmiaru i niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Na podstawie wyżej wymienionych dokumentów należy złożyć ofertę na druku oferty cenowej (załącznik nr 3). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne budynki oddzielnie. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 15 grudnia 2023 r. III. Dokumenty wymagane od oferentów. 1. Dokumenty dotyczące firmy : a) aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji CEIDG - potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, b) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności c) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, d) zaświadczenie z banku Oferenta, że na jego rachunku bankowym nie jest prowadzone postępowanie zabezpieczające lub egzekucyjne oraz posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000 zł, (słownie: dwieście tysięcy zł.); e) Zaświadczenie Ubezpieczyciela lub Kopia Polisy Ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, potwierdzającej iż Oferent posiada aktualne ubezpieczenie na kwotę minimum: 200 000 zł. Dokumenty wymienione w punkcie ,,a", ,,b", ,,c" i ,,e", muszą być wystawione nie dawniej niż na trzy miesiące przed dniem ustalonym jako dzień otwarcia ofert. Dokument wymieniony w punkcie ,,d" jest ważny przez 30 dni licząc od daty wystawienia przez odpowiedni Bank. Oferenci składają oświadczenie, że po dniu wystawienia ww. dokumentów nie zaszły zmiany powodujące konieczność nowych wpisów. 2. Dokumenty dotyczące przetargu : a) Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności Oferenta (w przypadku osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą) lub osób upoważnionych do jego reprezentacji Oferenta (w przypadku spółek prawa handlowego); b) oświadczenie Oferenta o spełnieniu wymogów SIWZ, że posiada odpowiednią wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny i ekonomiczny umożliwiający realizację zamówienia i że spełnia wymogi SIWZ, jak również, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania -{zał. nr 4 do SIWZ); c) zaakceptowany projekt umowy lub oświadczenie o przyjęciu warunków umowy, (zał. nr 5 do SIWZ) d) oświadczenie Oferenta o spełnieniu wymogów przystąpienia do przetargu (zał. nr 6 do SIWZ), w którym Oferent potwierdzi, iż: - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania przetargowego, nie doszło do sytuacji w której - z przyczyn, za które ponosił odpowiedzialność - nie wykonał zamówienia, względnie wykonał je nienależycie lub nieterminowo; - nie wszczęto względem niego postępowania naprawczego, upadłościowego; - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; - nie znajduje się w sporze sądowym ze Spółdzielnią, jak również nie posiada wiedzy, jakoby takie postępowanie miało się toczyć; - Oferent, jak również osoby uprawnione do reprezentacji Oferenta, bądź posiadające w nim udziały (w przypadku spółek prawa handlowego) nie wchodzą w skład Zarządu oraz Rady Nadzorczej Zamawiającego. e) Oświadczenie o sytuacji finansowej Oferenta zapewniającej wykonanie zamówienia (zał. nr 4 do SIWZ); f) wykaz robót, w których oferent wykonywał remonty (lub nowe zadania), w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym charakterze i złożoności, lub wykaz realizacji w przypadku gdy firma istnieje krócej niż 3 lata, (druk własny składającego ofertę), g) referencje ze zrealizowanych (w ciągu ostatnich 3 lat oraz wymienionych w wykazie z pkt. f) robót o charakterze i złożoności nie mniejszej niż zadanie będące przedmiotem postępowania, h) upoważnienie dla Zamawiającego do zasięgania opinii o oferencie w firmach, które wydały stosowne referencje, (druk własny Oferenta). i) ofertę należy złożyć na druku oferty cenowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Dokumenty wymienione w punkcie ,,a", ,,b", ,,d" i ,,e" muszą być wystawione nie dawniej niż na trzy miesiące przed dniem ustalonym jako dzień otwarcia ofert. 3. Brak jakiegokolwiek dokumentu wymienionego powyżej (pkt. 1 i 2a, b, f, g) lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie powoduje odrzucenie oferty. 4. Załączniki muszą być opracowane w formie przekazanej przez Zamawiającego. 5. Wszystkie dokumenty wymienione w rozdziale ,,IM" muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez oferenta ,,za zgodność z oryginałem". 6. Zamawiający nie zwraca dokumentów złożonych w ofercie przetargowej. IV. Warunki udziału w postępowaniu. O zamówienie mogą się ubiegać Oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadają wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - na potwierdzenie wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga załączenia wykazu wykonywanych usług (co najmniej 3 usługi w ostatnich 3 latach) o podobnym charakterze i złożoności o wartości rocznie min. 150 tyś. zł. brutto, - na potwierdzenie zdolności technicznej zamawiający wymaga zatrudnienia do każdego zadania przez Wykonawcę odpowiedniej ilości osób na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia co najmniej 1 osoby do kierowania i nadzoru posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze w branży sanitarnej oraz opłacone ubezpieczenie OC wydane przez PUB; kopię uprawnień kierownika należy załączyć do oferty. Wykonawca przedłoży wykaz osób wraz z informacją dotyczącą kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie osób z nadzoru technicznego, lub pracowników może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - na potwierdzenie sytuacji finansowej Zamawiający wymaga załączenia do oferty zaświadczenia z Urzędu Skarbowego PIT/B za ostatni rok rozliczeniowy (kopia), lub oświadczenia finansowego (zał. nr 8 do SIWZ), O zamówienie nie mogą ubiegać się Oferenci: 1. którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania przetargowego nie wykonali zamówienia, względnie wykonali je nienależycie lub nieterminowo, z przyczyn, za które ponieśli odpowiedzialność 2. wobec, których wszczęto postępowanie naprawcze, upadłościowe, lub których upadłość ogłoszono, 3. oferenci, którzy zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4. oferenci, którzy znajdują się w sporze sądowym z SMB ,,IMIELIN" lub wobec, których przygotowywane jest takie postępowanie, 5. oferenci, których członkowie władz lub udziałowcy wchodzą w skład organów statutowych Spółdzielni. V. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami. 1. Adres do korespondencji zamieszczony jest w pkt. ,,I" SIWZ. Oferent może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z SIWZ, kierując swoje zapytanie na piśmie wyłącznie na adres Zamawiającego podając numer sprawy: 20/TTE/2023. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oferta, załączniki do oferty, umowa oraz załączniki do umowy wymagają formy pisemnej. Pozostała korespondencja może odbywać się pisemnie lub za pomocą faksu lub drogą elektroniczną, 3. Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z prowadzonym postępowaniem pod warunkiem, że zapytanie zostanie skierowane nie później niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert (liczy się data wpłynięcia zapytania do Zamawiającego), 4. Pisemna odpowiedź zostanie przesłana wszystkim uczestnikom postępowania bez wskazania źródła zapytania, 5. Brak zapytań do treści SIWZ jest równoznaczny z przyjęciem, iż wszyscy oferenci posiedli pełne i szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia i nie wnoszą do treści SIWZ żadnych uwag. Zmiany w dokumentach SIWZ. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść dokumentów składających się na SIWZ. O każdej ewentualnej zmianie Zamawiający powiadomi niezwłocznie każdego z uczestników postępowania. W przypadku, gdy zmiana powodować będzie konieczność modyfikacji oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Każda wprowadzona przez Zamawiającego zmiana stanie się częścią SIWZ. Sposób zgłaszania zmian przez Oferenta. Oferent może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych ofert lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek, itp. przed upływem terminu składania ofert. Powiadomienie o wprowadzaniu zmian musi być złożone według takich samych zasad i wymagań jak składana oferta tj. w kopercie oznakowanej identycznie jak oferta z dopiskiem ,,Zmiana" VI. Wadium. 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium uiszczonym w formie pieniądza, przelewem na wskazany poniżej rachunek bankowy w wysokości: a) Dla budynku Dereniowa 1-5 000,00 zł b) Dla budynku Hawajska 6 -15 000,00 zł. 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć w ofercie, lub złożyć w sekretariacie Zamawiającego, pod adresem 02-776 Warszawa, ul. Malinowskiego 5 pok. 25. 3. Wadium musi wpłynąć nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 4. Numer rachunku bankowego Zamawiającego : 60 1020 1169 0000 8102 0011 2151 5. Oferta nie zabezpieczona wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Zwrot wadium 1. Zwrot wadium na rzecz zwycięzcy przetargu nastąpi niezwłocznie po zawarciu umowy na wykonanie zamówienia i wniesieniu zabezpieczenia w formie kaucji, chyba że strony uzgodnią, że będzie zachowane w poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Zwrot wadium na rzecz oferentów, którzy nie zostali wybrani do realizacji zamówienia, nastąpi najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy na wykonanie zamówienia. 3. Wadium zostanie zwrócone najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy na wykonanie zamówienia oferentowi: a) którego oferta nie została wybrana jako najkorzystniejsza, b) którego oferta uznana została za nieważną (wykluczenie z postępowania), c) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania oferty, d) jeżeli upłynie termin związania z ofertą, e) jeżeli Zamawiający unieważni przetarg. Zwycięzca przetargu utraci wadium jeżeli: 1. odmówi podpisania umowy (załącznik nr 5 do SIWI) na warunkach określonych w ofercie, 2. z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność, nie przystąpi do podpisania umowy w terminie do 14 dni, licząc od daty powiadomienia go o udzieleniu mu zamówienia, 3. odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4. przedstawił w ofercie dane nieprawdziwe. VII. Termin związania ofertą. Termin związania ofertą wynosi 45 dni od dnia wyznaczonego w SIWZ jako termin składania ofert. VIII. Opis sposobu przygotowania ofert, miejsca i terminu składania ofert oraz otwarcia ofert 1. Oferta powinna zostać przygotowana na formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, i podpisana przez: a) Przedstawiciela(li) firmy wymienionego(ych) w krajowym rejestrze sądowym, lub osoby wymienione w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, b) Inne osoby upoważnione na piśmie do reprezentowania firmy (upoważnienie - w oryginale podpisane przez osoby wymienione w podpunkcie ,,a" należy dołączyć do oferty) 2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę, 3. Oferent zobowiązany jest do obliczenia ceny oferty w ten sposób, że zsumuje koszty wszelkich czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, 4. Oferent ma możliwość (po wcześniejszym powiadomieniu) przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie przyszłych prac, w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy, 5. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne budynki; każdy budynek będzie rozpatrywany oddzielnie. 6. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: a) Ofertę składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności. b) Formularz oferty wraz z całą Specyfikacją są do pobrania na stronie Spółdzielni (www.smbimielin.pl/współpraca/przetargi). c) Oferta musi być złożona na kolejno ponumerowanych stronach, a numeracja stron powinna rozpoczynać się od numeru 1 umieszczonego na pierwszej stronie oferty, d) Każda zapisana strona oferty musi być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty, e) Każda poprawka w ofercie musi być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty, f) Oferta wraz z załącznikami powinna być spięta w sposób trwały uniemożliwiający zdekompletowanie oferty. g) Oferty nie podpisane przez uprawnioną osobę oraz niezgodne z wymaganiami SIWZ zostaną odrzucone. h) Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone oferentom bez otwierania. a) Koperta ma być zaadresowana według poniższego wzoru <Dokładana nazwa i adres Zamawiającego> Przetarg na <przedmiot zamówienia /numer sprawy> cnie otwierać przed terminem otwarcia ofert>. b. Otwarcie ofert zostanie dokonane przez Komisję Przetargową powołaną przez Zarząd Spółdzielni. IX. Ocena ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada zasadom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, i zgodnie z kryteriami oceny komisji przetargowej SMB ,,IMIELIN" uzyskała najwyższą ocenę. 1. Waga oferowanej ceny będzie ustalona na podstawie porównania cen poszczególnych oferentów, 2. Waga oceny gwarancji będzie ustalona na podstawie porównania czasookresu gwarancji poszczególnych oferentów, 3. Waga wiarygodności technicznej będzie ustalona na podstawie danych zawartych w rozdziale III pkt.le, pkt. 2 a), f), g). 4. Najkorzystniejsza suma punktów Co stanowić będzie o wyborze oferty i może wynosić maksymalnie 100 punktów. W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzjelenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. W przypadkach wyjątkowych Zamawiający zastrzega sobie prawo zawieszenia postępowania przetargowego do czasu zakończenia wyjaśnień. X. Kryteria wyboru oferty. Przy wyborze ofert Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami: Gdzie: Kc - kryterium ceny (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) Cmin - cena oferowana minimalna Coc - cena ocenianej oferty Ad.2 Kryterium wiarygodności technicznej (Kw) oferenta. Waga oceny tego kryterium ustalana jest na podstawie indywidualnych ocen poszczególnych członków Komisji w oparciu o żądane dokumenty zawarte w rozdziale III pkt.l, 2 a), f), g), Ad. 3 Obliczenie wagi kryterium gwarancji w nast. sposób: Kg = (Goc/Gmax)* 10 Gdzie: Kg - kryterium gwarancji (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) Gmax- gwarancja oferowana najkorzystniejsza Goc-gwarancja ocenianej oferty Wyliczenie wartości oceny punktowej oferty Co będzie sumą wag kryteriów: Co = Kc + Kg + Kw Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, każdy oferent może przedłożyć tylko jedną ofertę. XI. Sposób zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy 1. Zamawiający wymaga ustanowienia zabezpieczenia należytego wykonania warunków umowy poprzez wpłatę kaucji. 2. Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy poprzez wpłatę kaucji pieniężnej przelanej na konto Zamawiającego przed podpisaniem umowy na realizację robót. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany formy zabezpieczenia umowy na gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowa, o którą Wykonawca może wystąpić pisemnie do Zamawiającego po 3 miesiącach obowiązywania umowy. 3. Rozliczenie zabezpieczenia, o którym mowa w ust. 1 nastąpi po zakończeniu okresu gwarancji. XII. Formalności jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy. 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w Specyfikacji i została uznana za najkorzystniejszą. 2. Zamawiający powiadomi pisemnie o wynikach przetargu wszystkich Oferentów. Ogłoszenie o wynikach przetargu zostanie umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie spółdzielni oraz na stronie internetowej. W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy którego oferta została wybrana, Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy. 3. Umowa zostanie podpisana wyłącznie na warunkach określonych w projekcie umowy -zał. Nr 5 XIII. Protesty i odwołania W przypadku odrzucenia oferty, unieważnienia przetargu lub jego zawieszenia wszelkie roszczenia, w szczególności protesty i odwołania oferentom nie przysługują. XIV. Unieważnienie przetargu Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn. Przetarg unieważnia się w przypadku: 1. Jeśli nie złożono co najmniej jednej ważnej oferty spełniającej wymagania Specyfikacji dla trybu przetargu nieograniczonego i co najmniej jednej ważnej oferty dla trybu ograniczonego, 2. Złożenia mniej niż dwie ważne oferty spełniające wymagania Specyfikacji dla trybu zapytania o cenę, 3. Jeśli oferty przekraczają kwotę przeznaczoną na realizację zadania. Uwagi: Przetwarzanie danych osobowych. Administratorem przetwarzanych danych osobowych uczestników niniejszego postępowania ofertowego jest Spółdzielnia Mieszkaniowo-Budowlana ,,Imielin" z siedzibą w Warszawie (02-776 Warszawa) ul. Malinowskiego 5. Z administratorem można skontaktować drogą elektroniczną pisząc na adres e-mail: sekretariati&smbimielin.pl, lub w sposób tradycyjny wysyłając korespondencję na adres wskazany powyżej z dopiskiem Ochrona Danych Osobowych. Dane osobowe przetwarzane są w związku z prowadzonym postępowaniem ofertowym na ,,wykonanie przebudowy instalacji gazu w budynkach SMB Imielin przy ul. Dereniowej 1 i Hawajskiej 6", oraz w związku z zachowaniem niezbędnych informacji w związku z obroną przed lub dochodzeniem roszczeń wynikających z dokonanego wyboru oraz udzieleniem odpowiedzi na złożone pisma i reklamacje (prawnie usprawiedliwiony interes Administratora). Mają Państwo prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych, uzyskania kopii danych, do sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec innych celów przetwarzania danych, wycofania zgody w sytuacji przetwarzania danych na jej podstawie oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych. Wszelkie niezbędne informacje o przetwarzaniu danych osobowych w ramach niniejszego postępowania ofertowego uzyskasz: https://www.smbimielin.pl/211_ochrona_danych_osobowych. Kontakt: Osoby uprawnione do kontaktów z Oferentami. W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: inspektor nadzoru ds. sanitarnych - w siedzibie SMB IMIELIN w Warszawie przy ul. Malinowskiego 5, pok. 10 tel. 22 546 19 20 |
© eurobudowa.pl 2004-2025