Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5891z ostatnich 7 dni
22422z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup i dostawa wyposażenia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa wyposażenia

Data zamieszczenia: 2023-09-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZWIĄZEK GMIN GÓR ŚWIĘTOKRZYSKICH
ul. Suchedniowska 3
26-010 Bodzentyn
powiat: kielecki
41 302 50 94 w. 209, faks 41 302 61 07
zggs@zggs.com.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/819021
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Bodzentyn
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 41 302 50 94 w. 209,
Termin składania ofert: 2023-09-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup i dostawa wyposażenia dla projektu ,,Renowacja obiektów zabytkowych wraz z przebudową i wyposażeniem obiektów publicznej infrastruktury kulturalnej na obszarze Gór Świętokrzyskich"
Krótki opis przedmiotu zamówienia

DOSTAWA wyposażenia ozdobnego, tj, antyramy, flichpart, lustro naścienne dla Centrum Kultury i Turystyki w Bodzentynie

DOSTAWA wyposażenia kuchennego, tj, zastawy stołowej, sztućców oraz dystrybutora na wodę dla Centrum Kultury i Turystyki w Bodzentynie.

DOSTAWA sprzętu gimnastycznego i estradowego dla Centrum Kultury i Turystyki w Bodzentynie.

dostawa namiotów na wyposażenie Centrum Tradycji, Turystyki i Kultury Gór Świętokrzyskich w Bielinach

DOSTAWA materiałów reklamowych dla Centrum Tradycji, Turystyki i Kultury Gór Świętokrzyskich w Bielinach oraz dla Centrum Kultury w Bodzentynie.

CPV: 39290000-1, 39298200-9, 30195913-5, 39299300-7, 39220000-0, 39221200-9, 44613500-5, 44212300-2, 37426000-0, 39136000-4

Dokument nr: 2023/BZP 00398812, ZGGŚ-270.WR.13.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-09-25 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zggs
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: a) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
1) platformy zakupowej Zamawiającego dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/zggs (dalej: platforma zakupowa),
2) lub - wyłącznie w przypadku awarii platformy zakupowej oraz z zastrzeżeniem, że złożenie oferty jest możliwe wyłącznie z wykorzystaniem platformy zakupowej:
3) poczty elektronicznej:
a) Zamawiającego - dostępnej pod adresem: zggs@zggs.com.pl
b) Wykonawcy - umożliwiającej Zamawiającemu identyfikację Wykonawcy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje dot. funkcjonalności i korzystania z platformy zakupowej dostępne są pod adresami:
o https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin - Regulamin Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl określający wymagania techniczne
i organizacyjne,
o https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje - Instrukcje tekstowe i instrukcje video, w tym Pełna instrukcja tekstowa składania ofert i wysyłania wiadomości.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przewodniczący Zarządu Związku Gmin Gór Świętokrzyskich, e-mail: zggs@zggs.com.pl;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych Związku jest za pomocą adresu e-mail: zggs@zggs.com.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/819021
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-09-25 09:00
Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za za pośrednictwem Platformy zakupowej

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.