Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego i elektrycznego |
Data zamieszczenia: | 2023-09-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZWIĄZEK GMIN GÓR ŚWIĘTOKRZYSKICH ul. Suchedniowska 3 26-010 Bodzentyn powiat: kielecki 413025094 w. 209, faks 413026107 zggs@zggs.com.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/819399 |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Bodzentyn |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 413025094 w. 209, fa |
Termin składania ofert: | 2023-09-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego i elektrycznego dla projektu - Renowacja obiektów zabytkowych wraz z przebudową i wyposażeniem obiektów publicznej infrastruktury kulturalnej na obszarze... Krótki opis przedmiotu zamówienia Część nr 1 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania informatycznego: Zadanie 1 - dla Gminy Bieliny Zadanie 2 - dla Gminy Bodzentyn Zadanie 3 - dla Gminy Nowa Słupia Zakup i dostawa sprzętu AGD: Zadanie 1 - dla Gminy Bieliny Zadanie 2 - dla Gminy Bodzentyn Zakup i dostawa nagłośnienia i oświetlenia: Zadanie 1 - dla Gminy Bieliny Zadanie 2 - dla Gminy Bodzentyn Zadanie 3 - dla Gminy Nowa Słupia CPV: 30213000-5, 42962000-7,48514000-4,30233000-1,32420000-3, 39710000-2, 39711000-9,39711400-3, 39711340-4,39711310-5 Dokument nr: 2023/BZP 00400148, ZGGŚ-270.DE.10.2022 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-09-26 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/zggs 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej oraz poprzez pocztę elektroniczną. Kierowane do wszystkich Wykonawców informacje dotyczące odpowiedzi na zapytania, zmiany specyfikacji, w tym zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie zakupowej. 2. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na stronie prowadzonego postępowania. 3. Adres prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/zggs 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne dostępne w regulaminie korzystania z platformy zakupowej dostępnego na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przewodniczący Zarządu Związku Gmin Gór Świętokrzyskich, Ul. Partyzantów 17, 26-004 Bieliny. 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: zggs@zggs.com.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/819399 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-09-26 10:00 Miejsce składania ofert: 1) Ofertę należy złożyć z wykorzystaniem formularza ,,Złóż ofertę", który jest dostępny na platformie zakupowej na postępowanie na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1 do SWZ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025