dolnośląskie (Legnica)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2023-09-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Przyszłość" w Opolu ul. Katowicka 23 45-061 Opole powiat: Opole tel. 77 453 86 01 wew. 4, tel. 77 453 86 01 centrum@osm.opole.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | 2.500 zł |
Nr telefonu: | tel. 77 453 86 01 we |
Termin składania ofert: | 2023-10-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie prac budowlanych 2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową robót instalacyjno-budowlanych wymiany instalacji elektrycznej w zakresie WLZ i oświetlenia klatki schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, przy Ul. 11 Listopada 12 w Opolu. Zakres prac: zgodnie z dokumentacją techniczną dostępną na stronie www.osm.opole.pl. Uwagi: - projekt budowlano-wykonawczy jest podstawą do sporządzenia oferty cenowej (prace ujęte w projekcie, a nie wycenione w ofercie nie będą podlegały dodatkowej wycenie. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym dołączonym do SIWZ wyłącznie celem ułatwienia wykonawcy obliczenia ceny oferty. Podane w przedmiarach podstawy wyceny należy traktować jako orientacyjne. Cena ofertowa winna uwzględniać wszystkie wymagania SIWZ. Jeżeli wykonawca uznaje, że dana pozycja powinna zawierać inną ilość lub jakaś pozycja została wg niego nie uwzględniona powinien to uwzględnić w swojej wycenie). - Dodatkowo w wycenie należy uwzględnić wymianę istniejącego przycisku sterującego głównym wyłącznikiem przeciwpożarowym prądu na przycisk z certyfikatem wyposażony w diody, sygnalizacyjny zadziałanie i gotowość zgodnie z aktualnymi przepisami np: PPWP-1s A/4 2 tory prądowe 12 A NC-NO, samoczynny diody czerw/ziel. 230VAC producent Elektromet lub inny o podobnych parametrach. (projekt nie uwzględnia w/w pozycji); - roboty należy prowadzić w sposób nie utrudniający przemieszczania się lokatorom, - należy uzupełnić ubytków tynków i wymalowań powstałych wskutek prowadzonych prac; - połączenia tynków istniejących i uzupełniających nie mogą być zauważalne, - kolory farb wymalowań należy dobrać w taki sposób aby nie odróżniały się od istniejących - należy codzienne sprzątać po robotach klatki schodowe i korytarze na sucho i mokro celem uniknięcia przenoszenia na obuwiu gruzu i kurzu do mieszkań, - każdorazowe wyłączenia prądu winne być poprzedzone pisemną informacją wywieszoną co najmniej 48 godzin przed terminem wyłączenia, - należy przestrzegać regulaminu porządku domowego obowiązującego w Spółdzielni (hałas, sprzątanie, nie niszczenie mienia Spółdzielni itp.). Otwarcie ofert: 9. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT 1) Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 12.10.2023 o godz. 10.00 w siedzibie OSM ,,Przyszłość" przy Ul. Katowickiej 23, pok. nr 4. Specyfikacja: Dokumentacja projektowa wraz z przedmiarami do pobrania ze strony www.osm.opole.pl. Składanie ofert: 7. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni Opole Ul. Katowicka 23 pok. 1 w terminie do dnia 11.10.2023 r do godz. 14.00. Miejsce i termin realizacji: 3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamawiający planuje wykonać zadanie w terminie do: 15.01.2024r. Wymagania: 4. WARUNKI ZAMÓWIENIA W przetargu mogą brać udział Oferenci, którzy: a) złożą oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) opracują ofertę zgodnie z pkt. 6 i złożą ważną ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami w terminie i miejscu wskazanym w pkt. 7 c) płatność w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, po wykonaniu i odbiorze całości prac. d) wniosą wadium w wysokości i w sposób wskazany w pkt. 5. 5. WADIUM Każdy Oferent winien dokonać wpłaty wadium w kwocie 2.500 zł na konto Spółdzielni nr 19 1020 3668 0000 5802 0010 2541 w PKO BP S.A. Oddział Opole lub przedstawić gwarancję zapłaty wadium do dnia i godziny złożenia oferty. Wadium podlega zwrotowi w ciągu 5 dni po ogłoszeniu wyników przetargu a Oferentowi, który został wybrany w przetargu, po podpisaniu z nim umowy. W przypadku gdy Oferent, którego oferta została wybrana w przetargu uchyli się od podpisania umowy, wadium przepada na rzecz OSM ,,Przyszłość". 6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY Oferta powinna być napisana w języku polskim, w czytelny sposób. Oferta musi być w całości spięta lub zszyta w sposób trwały, uniemożliwiający jej przypadkowe zdekompletowanie. Oferty należy składać w nieprzejrzystych kopertach. Koperta zewnętrzna winna być zaadresowana na adres - OSM ,,Przyszłość" 45-061 Opole ul. Katowicka 23, oznaczona nazwą i dokładnym adresem oferenta oraz oznakowana: ,,Oferta - wymiana WLZ -11 listopada 12". Wszystkie strony oryginału oferty powinny być ponumerowane oraz podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta. Wszelkie poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone datą i podpisem osoby uprawnionej. Ceny ofertowe powinny być podane cyfrowo i słownie, (bez podatku VAT). OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. - oferowaną cenę wykonania zamówienia; - kosztorys ofertowy opracowany na podstawie dokumentacji technicznej dostępnej na stronie www.osm.opole.pl z podaniem składników cenotwórczych; - potwierdzenie wykonania prac w terminie określonym w pkt. 3 specyfikacji lub informację w jakim terminie licząc od dnia podpisania umowy Oferent wykona przedmiot zamówienia; - aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dokument potwierdzający status prawny Oferenta i dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie obejmującym zamówienie; -' polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej wartości składanej oferty; - referencje (przygotowane zgodnie z kryteriami wyboru ofert), - przynajmniej jedna referencja na wykonane prace elektryczne na kwotę co najmniej 50 tys. zł jest warunkiem koniecznym udziału w postępowaniu przetargowym; - imienne wskazanie kierownika robót oraz kserokopie uprawnień - oświadczenia zawarte w załączniku nr 2. - oświadczenie o minimum pięcioletnim okresie udzielanej gwarancji. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. / 8. KRYTERIA WYBORU OFERT I ICH ZNACZENIE OCENA OFERT: a. Cena - 91 % b. Wiarygodność Oferenta - 9 % 9 % - referencje za zrealizowane prace o podobnym charakterze z ostatnich 3 lat, pod warunkiem załączenia referencji na zrealizowane prace na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł (kwoty wynikające z referencji nie będą sumowane w celu spełnienia postawionego warunku, maksymalnie po 3% za każdą referencję za zrealizowane prace na kwotę niemniejszą niż 100 tys. zł, maksymalnie 9%). Pod uwagę będą brane wyłącznie referencje podmiotów, prowadzących działalność z zakresu zarządzania nieruchomościami lub będące właścicielami nieruchomości, które zostały wystawione i podpisane przez osoby lub organy uprawnione do podpisywania umów. Referencie winny obejmować informacje o należytym wykonaniu prac (bez usterek) oraz wykonaniu prac w terminie zgodnym z zawartą umową. Minimum jedna referencja na wykonane prace elektryczne na kwotę co najmniej 50 tys. zł jest warunkiem koniecznym udziału w postępowaniu przetargowym. 2) Otwarcie kopert, podanie nazw i adresów oferentów oraz oferowanych cen wykonania zamówienia odbędzie się publicznie z udziałem oferentów. 3) Po otwarciu kopert z ofertami Zamawiający ma uprawnienia do odrzucenia oferty: z powodu braku lub niewłaściwego przygotowania oferty lub któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt.6, z powodu braku wymaganych podpisów, z powodu braku proponowanej ceny wynagrodzenia. 4) Informacja o wynikach postępowania przetargowego zostanie zamieszczona na stronie internetowej Spółdzielni oraz na tablicy ogłoszeń OSM ,,Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23. 10.ZAWARCIE UMOWY Z Oferentem, którego oferta zostanie przyjęta w postępowaniu przetargowym, zostanie podpisana umowa wg wzoru, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 12.ZAMAWIAJĄCEMU PRZYSŁUGUJE PRAWO: - unieważnienia zamówienia bez podania przyczyn, - wybrania oferty, której cena w sposób znaczący odbiega od cen pozostałych Oferentów, - wybrania oferty, której termin jest niezgodny ze specyfikacją, - ograniczenia zakresu robót objętych zamówieniem, bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Oferentów. Kontakt: 11. UDZIELANIE WYJAŚNIEŃ Wszelkich szczegółowych wyjaśnień udzielają pracownicy: - Działu ds. Obsługi Technicznej i Eksploatacji OSM. "Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23 pok. 10, 9, 8, 7 tel. 77 453 86 01 wew. 4. e-mail dzialtechniczny@osm.opole.pl - Administracji Osiedla ,,Centrum" Opole ul! Kośnego 31B - tel. 77 453 86 01; e-mail: centrum@osm.opole.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025