Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | ,,Doposażenie przejść dla pieszych, doposażenie szkół podstawowych " |
Data zamieszczenia: | 2023-09-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA OLSZYNA ul. Wolności 20 59-830 Olszyna powiat: lubański 757212050 poczta@olszyna.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Olszyna |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 757212050 |
Termin składania ofert: | 2023-09-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Doposażenie przejść dla pieszych, doposażenie szkół podstawowych w gminie Olszyna i Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Biedrzychowicach w zakresie edukacji komunikacyjnej" Krótki opis przedmiotu zamówienia zęści I - Doposażenie i oznakowanie przejść dla pieszych (zakup, dostawa i montaż). 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż elementów doposażenia czterech przejść dla pieszych. o Dwa przejścia dla pieszych na Ul. Wolności w Olszynie tj. Droga Powiatowa nr 2425D każde z nich zostanie oznakowane dwoma znakami pionowymi D-6 z panelem świetlnym - dwie lampy ostrzegawcze o min. Fi 200 zasilane solarnie. Każde z przejść zostanie również oznakowane znakami poziomymi P-10 wykonanymi metodą grubowarstwową. Od stron najazdowych do przejść zostaną zainstalowane radarowe wyświetlacze prędkości rzeczywistej zasilane solarne. o Trzecie przejście zlokalizowane jest w miejscowości Biedrzychowice na 34.225km Drogi Krajowej nr 30. zostanie oznakowane dwoma znakami pionowymi D-6 z panelem świetlnym - dwie lampy ostrzegawcze o min. Fi 200 zasilane solarnie. Przejście zostanie również oznakowane znakami poziomymi P-10 wykonanymi metodą grubowarstwową. Od stron najazdowych do przejścia zostaną zainstalowane radarowe wyświetlacze prędkości rzeczywistej zasilane solarne. o Czwarte przejście zlokalizowane jest w Biedrzychowicach na Drodze Powiatowej nr 2464D zostanie oznakowane dwoma znakami pionowymi D-6 z panelem świetlnym - dwie lampy ostrzegawcze o min. Fi 200 zasilane solarnie. Przejście zostanie również oznakowane znakami poziomymi P-10 wykonanymi metodą grubowarstwową. Od stron wjazdowej do wioski zostanie zainstalowany radarowy wyświetlacz prędkości rzeczywistej zasilany solarne. Część II - Zakup i dostawa trzech mobilnych miasteczek ruchu drogowego. 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa trzech mobilnych miasteczek ruchu drogowego, w tym dwóch wielkości min. 10.5 m na 16 m oraz jednego o wymiarach min.16 m na 30 m. Mobilne miasteczko rowerowe składa się z zestawów obiektów przeznaczonych do nauki przepisów ruchu drogowego i praktycznego szkolenia w zakresie ruchu pieszych oraz do nauki jazdy na rowerze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dotyczący Części II znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. Część III - Zakup, dostawa i montaż trenażerów czasu reakcji. 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż trenażera czasu reakcji (4 szt.). Trenażer czasu reakcji - urządzenie przeznaczonego do sprawdzania i podnoszenia sprawności w zakresie czasu reakcji na bodźce świetlne i obserwacje otoczenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dotyczący Części III znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. Części IV - Zakup, dostawa i montaż symulatora zderzenia. 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa symulatora zderzenia (1 szt.). Symulator zderzenia jest to urządzenie, które ma uświadomić kierowcę i pasażerów jak ważne jest zapinanie pasów bezpieczeństwa podczas jazdy samochodem. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dotyczący Części IV znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ. CPV: 34928472-7, 45233290-8,45233221-4,38115100-5, 39162200-7, 34996000-5, 43327000-1,43329000-5,34922100-7,34150000-3 Dokument nr: 2023/BZP 00400582, ZP.271.13.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-09-26 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b3e6405-5603-11ee-a60c-9ec5599dddc1 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platforma e-zamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdz. 11 SWZ Ponadto: 11.1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu: 1) Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/) - dotyczy w szczególności złożenia oferty wraz z dokumentami składanymi wraz z ofertą przetargową, zadawanie pytań, składanie wyjaśnień, wzywanie do wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, uzupełnienie dokumentów itp. na zasadach określonych poniżej; 2) ePUAPu, dostępnego pod adresem: /7g6dx2nl02/skrytka (nie dotyczy składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), 3) poczty elektronicznej na adres: poczta@olszyna.pl (nie dotyczy składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) [Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1], dalej ,,RODO", informuję, że: 27.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Olszynie jest Burmistrz Olszyny. Sposoby kontaktu w sprawie ochrony swoich danych osobowych: a) adres korespondencyjny: Urząd Miejski w Olszynie, Ul. Wolności 20, 59-830 Olszyna, b) tel. 75 72 12 050, c) adres email: poczta@olszyna.pl 27.2. W Urzędzie Miejskim w Olszynie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych Osobowych, którym jest pracownik Urzędu Miejskiego, Pani Katarzyna Spanier. Sposoby kontaktu w sprawie ochrony swoich danych osobowych: a) adres korespondencyjny: Urząd Miejski w Olszynie, Ul. Wolności 20, 59-830 Olszyna, b) tel. 75 72 12 050 wewn. 36, adres email: iod@olszyna.pl 27.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art. 275 ust.1 PZP; 27.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp. 27.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 27.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy pzp, związanym z udziałem w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 27.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 27.8. posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty za-kończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pa-ni/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-09-26 09:00 Miejsce składania ofert: e-zamowienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025