dolnośląskie (Legnica)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów |
Data zamieszczenia: | 2023-09-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Pszczew Ul. Rynek 13 66-330 Pszczew powiat: międzyrzecki tel. 95 749 23 18 sekretariat@pszczew.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Pszczew |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 95 749 23 18 |
Termin składania ofert: | 2023-09-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych przy Ul. Kuligowskiej i Ul. Żurawiej w obrębie Pszczew, gmina Pszczew. 3. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest opracowani miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych przy Ul. Kuligowskiej i Ul. Żurawiej w Pszczewie - uchwała intencyjna Rady Gminy Pszczew nr LIX.473.2023 z dnia 27 kwietnia 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - powierzchnia terenu objętego planem ok. 37,70 ha. Dla części terenu obowiązują ustalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, przyjętego uchwałą nr X/76/2003 z dnia 09 października 2023 r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Pszczew w obrębach: Borowy Młyn, Pszczew, Silna, Stołuń i Szarcz. W planie tym, teren działek nr 1292/1 - 1292/7, przeznaczony jest pod tereny zabudowy letniskowej, oznaczone symbolem ML. W obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego zatwierdzonym uchwałą Rady Gminy Pszczew nr LV.425.2022 z dnia 29 grudnia 2022 r., dla terenu objętego uchwałą o przystąpieniu do sporządzenia planu , przyjęto funkcję terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, terenów leśnych oraz w części tereny gruntów rolnych, terenów zabudowy rekreacji indywidualnej. Dla pojedynczych działek znajdujących się na przedmiotowym terenie wydano decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, głównie pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną. Na analizowanym terenie nie przewiduje się konieczność zmiany przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze. Analizowany obszar położony jest w granicach obszaru Natura 2000 - Jeziora Pszczewskie i Dolina Obry, Rynna Jezior Obrzańskich oraz w granicach Pszczewskiego Parku Krajobrazowego. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami: Ustawy z dnia 27 marca 2003 r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 póz. 977 ze zmianami); Ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 r., póz. 1688); Ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. póz. 2409 ze zmianami); Rozporządzeniami Ministra Rozwoju i Technologii z 17 grudnia 2021 r., w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2021 r., póz. 2404) oraz w przypadku wystąpienia zmian legislacyjnych, w zależności od potrzeb, zgodnie z wymogami nowego rozporządzenia; Ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. póz. 1094); Pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia. 4. Zakres prac obejmuje: a) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z art. 72 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2022 r. póz. 2022 ze zmianami), oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 Nr 155, póz. 1298), b) sporządzenie prognozy skutków finansowych - na etapie projektu planu oraz niezbędne aktualizacje wynikające ze zmian projektu planu, c) przeanalizowanie wniosków od mieszkańców do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, d) przygotowanie propozycji sposobu rozpatrzenia składanych wniosków i przedstawienie jej Wójtowi Gminy Pszczew, e) sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie niezbędnym do zachowania zgodności z przepisami prawa, f) przygotowanie prognozy oddziaływania na środowisko, g) wystąpienie i uzyskanie pozytywnej opinii o projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego od Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej w tym prezentacje projektu mpzp na posiedzeniu Komisji, h) wystąpienie i uzyskanie niezbędnych uzgodnień i opinii przewidzianych w obowiązujących przepisach prawa, i) wprowadzenie niezbędnych zmian i korekt do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wynikających z uzyskania opinii i dokonanych uzgodnień, j) w zależności od potrzeb przygotowanie wniosków o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne oraz wystąpienie z tymi wnioskami do odpowiednich organów, k) przygotowanie do wyłożenia do publicznego wglądu projektu mpzp wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, a także udział w dyskusjach publicznych w tym: niezbędne ogłoszenia i obwieszczenia, l) przygotowanie protokołu z dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, m) przeanalizowanie uwag wniesionych do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w tym przedłożenie Wójtowi Gminy propozycji sposobu ich rozpatrzenia, n) wprowadzenie zmian do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, wynikające z rozpatrzenia wniesionych uwag, o) przygotowanie i przekazanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w wersji gotowej do przedstawienia Radzie Gminy (w tym: projekt uchwały, uzasadnienie oraz rozstrzygnięcia o sposobie rozpatrzenia uwag wraz z uzasadnieniem), p) zaprezentowanie projektu MPZP władzom gminy i uczestnictwa w publicznej dyskusji na temat przyjętych w projekcie rozwiązań; prezentacji projektu MPZP podczas posiedzeń Komisji Rady Gminy, prezentacji projektu MPZP podczas sesji Rady Gminy- w zależności od potrzeb, q) opracowanie dokumentacji formalno - prawnej z przeprowadzonego postępowania planistycznego w celu przekazania planu wraz z dokumentacją do oceny zgodności z prawem przez służby Wojewody Lubuskiego - również w wersji elektronicznej, r) sporządzenie uzasadnienia oraz podsumowania, o którym mowa w art. 55 ust 3. oraz art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., póz. 1094 ze zmianami), s) przedstawienie tekstu i rysunku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w wersji wektorowej (dane GIS) z nadaną georeferencją zgodnie z standardami zapisu danych oraz dane przestrzenne, o których mowa w art. 67 a-c ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (Dz. U. z 2023 r., póz. 977 ze zmianami, w tym ze zamianą wynikającą z ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw), t) opracowanie stanowiska merytorycznego w przypadku wniesienia skargi do sądu administracyjnego wobec uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub w przypadku zapytań służb Wojewody Lubuskiego na etapie kontroli planu i dokumentacji planistycznej, u) wykonanie innych czynności nie wymienionych w umowie, a przewidzianych przepisami prawa w celu uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z niezbędną dokumentacją zgodnie z przepisami prawa. Wykonawca zobowiązuje się wykonać i przekazać do siedziby Zamawiającego kompletne opracowanie: a) projekt uchwały miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu wymienionego w § 1 pkt. 1: o w formie papierowej - 3 egz w skali 1:1000 oraz 3 egz. w formacie A3 lub A4 (w zależności od potrzeb), o w wersji elektronicznej (nagranej na płycie CD lub DVD) - 2 egz., o pliki w formacie PDF lub JPG - 2 egz., o do przedłożenia Radzie Gminy oraz do publikacji w wersji XML np. LEGISLATOR kompatybilny z wersją obsługiwaną przez Urząd; dostarczenie plików rysunkowych w formacie pdf, jpg, .tiff). Część tekstowa i graficzna miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego powinny być zapisane w formacie danych przestrzennych z nadaną georeferencją, posiadać metadane oraz być sporządzone zgodnie z standardami zapisu danych oraz dane przestrzenne, o których mowa w art. 67 a-c ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. oraz zmianami wynikającymi z ustawy zmieniającej. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ścisłej współpracy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia. CPV: 71410000-5 -5 Składanie ofert: 9. Sposób złożenia oferty a) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy przesłać na adres e-mail: sekretariat@pszczew.pl lub złożyć osobiście bądź przesłać do siedziby Zamawiającego na adres Urząd Gminy Pszczew Ul. Rynek 13, 66-330 Pszczew z dopiskiem w tytule: ,,Oferta na sporządzenie MPZP -- Ul. Kuligowska i Ul. Żurawia", do upływu terminu składania ofert. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 26 września 2023 r. o godz. 14.00. Miejsce i termin realizacji: 5. Warunki realizacji zamówienia. a) Wymagany termin realizacji zamówienia: - do 14 miesięcy, licząc od daty podpisania umowy Wymagania: dla postępowania prowadzonego z wyłączeniem przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych o wartości do 130 000 PLN 2. Podstawa prawna. Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych, na podstawie przepisu art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy - Prawo zamówień publicznych - dotyczy zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł. Zamówienie prowadzone jest w trybie § 1 ust. 1 i § 8 ust. 1 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130 000,00 zł netto wprowadzonego Zarządzeniem nr 120.262.2022 Wójta Gminy Pszczew z dnia 26 września 2022 roku. b) Termin gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu 3 letniej pisemnej gwarancji jakości na wykonane MPZP stanowiące przedmiot umowy c) Warunki płatności: Przelewem na konto w terminie 14 dni po otrzymaniu faktury, poprzedzonej protokołem zdawczo -odbiorczym wykonania poszczególnych etapów zlecenia. d) Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług - nie przewiduje się. 6. Warunki udziału w postępowaniu. a) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. b) Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków w oparciu o: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 7. Opis kryteriów oceny ofert. Kryterium - Cena. Waga kryterium - 100%. W cenie oferty uwzględnić należy wszystkie czynności, które muszą być wykonane w celu należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia. W ofercie należy przedstawić cenę netto i brutto oddzielnie na wykonanie przedmiotowego planu. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną wśród złożonych ofert. 8. Opis sposobu przygotowania ofert. a) Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę zamówienia, zgodnie z wypełnionym formularzem, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.. b) Ofertę należy przedstawić w języku polskim i przesłać elektronicznie na adres e-mail: sekretariat@pszczew.pl bądź dostarczyć w formie papierowej do siedziby Urzędu Gminy w Pszczewie ul. Rynek 13,66-330 Pszczew c) Oferta oraz wszystkie oświadczenia składane przez wykonawcę w toku postępowania winny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich przepisów prawnych bądź umowy, uchwały lub prawidłowo spisanego pełnomocnictwa. d) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) -należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę). b) Oferty przesłane pocztą elektroniczną powinny być chronione hasłem, które zostanie przez Oferenta udostępnione Zamawiającemu osobnym mailem lub telefonicznie w dniu 26 września 2023 r. po godzinie 14:00 (początkowy termin przekazania hasła). Hasło do złożonej oferty Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu do dnia 26 września 2023r. do godz. 15:00 (ostateczny termin przekazania hasła). Przekazanie hasła do złożonej oferty przed terminem początkowym przekazania hasła wyznaczonym na dzień 26 września 2023 r. godz. 14:00 bądź też po ostatecznym terminie przekazania hasła wyznaczonym na dzień 26 czerwca 2023r. godz. 15:00 skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z niniejszym ogłoszeniem. c) Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę wpływu do Zamawiającego. d) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 10. Opis sposobu obliczenia ceny. a) Na załączonym formularzu cenowo - ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową za wykonanie przedmiotu zamówienia: cenę brutto, cenę netto, wysokość należnego podatku VAT. b) Wskazana w formularzu cenowo - ofertowym stawka podatku VAT ma charakter przykładowy. Ryzyko ustalenia właściwej stawki podatku VAT na moment składania oferty obciąża Wykonawcę. c) Wartość cenową należy podać w złotych polskich liczbą (zapis liczbowy) - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie (zapis słowny). d) W przypadku rozbieżności pomiędzy zapisem liczbowym ceny a zapisem słownym ceny, Zamawiający związany będzie ceną wpisaną liczbowo (zapis liczbowy). e) Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. f) Wszelkie rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. g) Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium cena brutto : 100 %. h) Zamawiający planuje zawarcie umowy z Wykonawcą do 30 października 2023 roku. 11. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie ww. dokument składa każdy z wykonawców). b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg zał. nr 4. 12. Informacje o formalnościach. a) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania. b) Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcy środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. odwołanie, skarga. c) Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. d) Oferty niekompletne, złożone po terminie lub też niezgodne z innymi warunkami ogłoszenia podlegać będą odrzuceniu. Kontakt: Osoby upoważnione do kontaktu: Zofia Pluskota - inspektor ds. budownictwa, gospodarki przestrzennej i zamówień publicznych, e-mail: pluskota@pszczew.pl tel. 95 749 23 18 - osoba uprawniona do kontaktowania się z Wykonawcami, udzielania wyjaśnień, w szczególności w sprawach związanych z zakresem opracowania oraz w sprawach formalnych związanych z udzieleniem zamówienia |
© eurobudowa.pl 2004-2025