Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1012z dziś
6044z ostatnich 7 dni
24799z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie prac pielęgnacyjnych w drzewostanie, poprawienie stanu ścieżki...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac pielęgnacyjnych w drzewostanie, poprawienie stanu ścieżki pieszo-rowerowej, wykonanie elementów małej architektury oraz wykonanie ścieżki edukacyjnej

Data zamieszczenia: 2023-09-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi
ul. Retkińska 41
94-004 Łódź
powiat: Łódź
telefon: (0 42) 628 72 00
sekretariat@zzm.lodz.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon: (0 42) 628
Termin składania ofert: 2023-09-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1. Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest :
Wykonanie prac pielęgnacyjnych w drzewostanie (cięcia sanitarne), poprawienie stanu
ścieżki pieszo-rowerowej, wykonanie elementów małej architektury oraz wykonanie
ścieżki edukacyjnej na terenie Uroczyska Ustronie - oddziały 50 a i 50 b. - Projekt Budżetu
Obywatelskiego - Park Leśny ,,Ustronie" oraz Ścieżka edukacyjno-przyrodnicza w parku
leśnym ,,Ustronie".
2.2. Zamawiający dopuszcza / nie dopuszcza* możliwości składania ofert częściowych.

Składanie ofert:
Ofertę wraz z załącznikami w formie pisemnej należy złożyć w sekretariacie Zarządu Zieleni
Miejskiej w Łodzi, Ul. Retkińska 41, 94-004 Łódź, od poniedziałku do piątku w godz.ch 7:30
- 15:30.
8.2. Ofertę w postaci elektronicznej należy przesłać na adres sekretariat@zzm.lodz.pl
8.3. Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie:
do dnia 30.09.2023 r. do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 10 grudnia 2023 r.

Wymagania:
4. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW,
A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA
SIĘ Z WYKONAWCAMI
4.1. W niniejszym postępowaniu oferty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne
informacje mogą być przekazywane przez Strony pisemnie lub drogą elektroniczną*.
W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji
drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt
ich otrzymania.
4.2. Korespondencję do Zamawiającego, powołując się w tytule na nr sprawy postępowania
(uzupełnić wykropkowane pole) ................................................ należy kierować w jednej
z form:
a) pisemnie na adres:
Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi
94-004 Łódź, ul. Retkińska 41 lub
b) drogą elektroniczną na adres: sekretariat@zzm.lodz.pl
4.3. Korespondencja w niniejszym postępowaniu prowadzona jest w języku polskim. Oznacza
to, że wszelka korespondencja w innym języku niż język polski winna być złożona wraz
z tłumaczeniem na język polski.
5. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
5.1. Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni.
5.2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3
6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PODSTAWY WYKLUCZENIA (określić,
jeśli Zamawiający przewiduje warunki udziału w postępowaniu i/lub podstawy wykluczenia):
6.1. Warunek zdolności technicznej
Warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż:
a. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie:
o co najmniej jedną usługę na prace w zakresie gospodarki leśnej związanej
z pozyskaniem i zrywką drewna, hodowlą lasu i zagospodarowaniem lasu o łącznej
wartości min. 100 000 zł.
b. dysponuje:
o co najmniej 1 pilarką spalinową,
o co najmniej 1 ciągnikiem rolniczym,
o co najmniej 1 przyczepą samo-załadowczą do zrywki drewna,
o co najmniej jednym rozdrabniaczem do gałęzi o wydajności min. 5 m3/h i średnicy
rozdrabnianych gałęzi minimum 7 cm,
c. dysponuje:
o co najmniej 3 osobami, z co najmniej rocznym doświadczeniem w zakresie realizacji
prac w gospodarce leśnej w tym 1 osoba z ukończonym kursem dla drwali i operatorów
pilarek spalinowych.
7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
7.1. Zamawiający przewiduje złożenie oferty w formie pisemnej oraz dopuszcza złożenie oferty
w postaci elektronicznej* za pomocą poczty email (*niewłaściwe skreślić).
W przypadku dopuszczenia składania ofert w postaci elektronicznej:
7.1.1. poniższe postanowienia stosuje się odpowiednio do dokumentów składanych
przed zawarciem umowy,
7.1.2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim z zachowaniem postaci elektronicznej
w szczególności w formacie danych .doc, .docx, .xlsx lub .pdf i podpisana
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione pod rygorem nieważności.
7.1.3. Wszystkie dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub
kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osoby
uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem".
7.2. Wykonawca może złożyć jedną ofertę zgodnie z wymaganiami OWZ. Jeżeli Wykonawca złoży
więcej niż jedną ofertę, Zamawiający odrzuci wszystkie oferty złożone przez tego Wykonawcę.
7.3. Oferta, oświadczenia oraz dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie
załączników do niniejszego OWZ, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści
oraz opisu kolumn i wierszy.
7.4. Oferta musi zostać złożona wraz z wypełnionym formularzem cenowym. Wszystkie szare pola
w formularzu cenowym podlegają wycenie.
7.5. Oferta powinna być podpisana zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym
rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli oferta, załączniki zostaną podpisane
przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego
pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
4
7.6. Pełnomocnictwo lub umocowanie prawne musi zostać złożone na wezwanie Zamawiającego
w oryginale lub kopii poświadczonej przez wykonawcę. W przypadku pełnomocnictwa
złożonego w innym języku niż język polski winno być ono złożone wraz z przysięgłym
tłumaczeniem na język polski.
7.7. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę
sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem
na język polski. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
7.8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

9. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY
9.1. Cena powinna być podana cyfrowo i słownie w złotych polskich i wyrażona z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku.
9.2. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
9.3. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w ,,Formularzu ofertowym".
9.4. Cena oferty brutto obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia,
zgodnie z przedmiotem zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty (i nie podlega
zmianie przez cały okres trwania umowy - zapis fakultatywny).
9.5. Cena oferty musi zostać obliczona z uwzględnieniem obowiązujących przepisów
podatkowych.
10. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY
WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW
I SPOSOBU OCENY OFERT
10.1. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów (nazwa kryterium,
waga, sposób punktowania).
L.p. Nazwa kryterium Waga
Maksymalnie ilość punktów jakie
może otrzymać oferta za dane
kryterium
1. Cena wraz z podatkiem VAT 100 % 100 punktów
RAZEM 100 % 100 punktów
5
10.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów
przyznanych w ramach ustalonego kryterium. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium
zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Przyznanie ilości punktów ofertom
będzie odbywać się wg poniższej zasady:
Cp = Cn / Cb x ......pkt
gdzie:
Cp - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie
Cn - cena najniższej oferty wraz podatkiem VAT
Cb - cena badanej oferty wraz z podatkiem VAT
Inne kryterium: brak
10.3. Zamawiający przy obliczaniu oceny punktowej oferty dla kryterium ,,Cena" w celu oceny
dokona zaokrąglenia wyniku do dwóch miejsc po przecinku - jeżeli trzecia cyfra
po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli
cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.
10.4. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać Wykonawca wynosi - 100 pkt.
10.5. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę
punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie
odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie
traktowany jako wartość punktowa oferty.
10.6. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez
Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
10.7. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, informując o tym
niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Przez oczywistą omyłkę
pisarską w szczególności należy rozumieć widoczne, wbrew zamierzeniu niewłaściwe
użycie wyrazu, widocznie mylną pisownię wyrazu, ewidentny błąd gramatyczny,
niezamierzone opuszczenie wyrazu (ów) lub jego części.
10.8. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji
rachunkowych dokonanych poprawek, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę,
którego oferta została poprawiona.
10.9. Zamawiający poprawi inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią
OWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, informując o tym niezwłocznie
Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
10.10. Jeżeli zaoferowana cena lub jej istotne części składowe, będą się wydawać rażąco niskie
w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić wątpliwości zamawiającego
co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami
określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający
może wezwać do udzielenia wyjaśnień, w tym złożenia dowodów, dotyczących wyliczenia
ceny lub kosztu.
10.11. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający zastosuje odpowiednio przepisy
art. 26 ust. 3 oraz 87 ust. 1 ustawy Pzp.
10.12. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadkach określonych w art. 89 ustawy
Pzp oraz dodatkowo jeżeli udzielenie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
10.13. Wykonawca związany będzie ofertą przez 30 dni od upływu terminu otwarcia ofert.
6
11. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA
UMOWY1
11.1. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy
12. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO
WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA
PUBLICZNEGO
12.1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące
dokumenty:
12.1.1. polisę ubezpieczeniową wraz z opłaconymi składkami,
12.1.2. harmonogram robót i skrócony kosztorys ofertowy2,
12.1.3. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób biorących udział w realizacji zamówienia
oraz dysponowania odpowiednim sprzętem.
12.2. Nie złożenie dokumentów, o których mowa w pkt. 12.1 będzie traktowane jako uchylenie
się przez Wykonawcę od zawarcia umowy.
13. Zamawiający przewiduje / nie przewiduje* możliwości przeprowadzenia negocjacji
z wykonawcami po złożeniu przez nich ofert. (decyzja taka może być podjęta na każdym etapie
postępowania)
15. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego zamówienia
w każdym czasie bez podania przyczyny.

Uwagi:
14. Klauzula Informacyjna RODO3
14.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zieleni Miejskiej z siedzibą
w Łodzi, 94-004 Łódź, ul. Retkińska 41, tel. 42 628 72 00,
14.2. We wszelkich sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można kontaktować się
z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: dane.osobowe@zzm.lodz.pl
14.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Świadczenie usług z
zakresu gospodarki leśnej na terenie lasów komunalnych we władaniu Leśnictwa Miejskiego
w Zarządzie Zieleni Miejskiej w Łodzi oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich
przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania
zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym.
14.4. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP. Ponadto odbiorcą danych
zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być
podmioty z którymi Zamawiający zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie
z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub
archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak
wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług
wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula
1 Zapis fakultatywny. W przypadku nie wymagania zabezpieczenia należytego wykonania umowy powyższy
zapis można wykreślić.
2 Wykreślić jeżeli zamówienie nie dotyczy robót budowlanych
3 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej
,,RODO"
7
zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym
danych osobowych.
14.5. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane dotyczące
wyroków skazujących i naruszeń prawa), w celu umożliwienia korzystania ze środków
ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu na ich wniesienie.
14.6. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia
w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
14.7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
14.8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem określonym
w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
14.9. W trakcie przetwarzania Państwa danych osobowych nie dochodzi do wyłącznie
zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22
ust. 1 i 4 RODO.
14.10. Posiada Pani/Pan:
14.10.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
14.10.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych
osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
14.10.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.
18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony
prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a
także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia; W przypadku gdy wniesienie żądania
dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie
przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach
do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
14.10.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
14.11. Nie przysługuje Pani/Panu:
14.11.1. prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
14.11.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
14.11.3. prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
14.12. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku
informacyjnym wynikającym z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, których
dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że
ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
8
Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne względem osób fizycznych, od których
dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie
zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte
w Formularzu ofertowym.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.