wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa instalacji fotowoltaicznej |
Data zamieszczenia: | 2023-09-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Koszęcin ul. Sobieskiego 1 42-286 Koszęcin powiat: lubliniecki 343524525, faks 343576259 koszecin@katowice.lasy.gov.pl https://josephine.proebiz.com/pl/tender/47121/summary |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Koszęcin |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 343524525, faks 3435 |
Termin składania ofert: | 2023-10-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp, nie mniejszej jak 49,6 kWp, na potrzeby pokrycia zapotrzebowania energetycznego budynku biurowego nadleśnictwa wraz z zapleczem socjalnym Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-montażowe pod nazwą: ,,Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp, nie mniejszej niż 49,6 kWp, na potrzeby pokrycia zapotrzebowania energetycznego budynku biurowego nadleśnictwa wraz z zapleczem socjalnym" - na dachach budynków gospodarczych (nieruchomościach), stanowiących własność Zamawiającego, zlokalizowanych w Koszęcinie przy Ul. Sobieskiego 1 na dz.ewid.1381/701 oraz 2778/705 obręb ewidencyjny KOSZĘCIN. Roboty będą realizowane zgodnie z projektem budowlanym, STWiOR, przedmiarem robót oraz opinią Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Katowicach Delegatura w Częstochowie w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów. Przedmiot zamówienia obejmuje zainstalowanie paneli fotowoltaicznych przeznaczonych do wytwarzania energii elektrycznej, o łącznej mocy znamionowej do 50 kWp. Instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z 124 szt. monokrystalicznych modułów fotowoltaicznych o mocy 400 Wp każdy, połączonych szeregowo za pomocą przewodów solarnych. Panele fotowoltaiczne będą montowane na aluminiowych konstrukcjach wsporczych na dachu budynku biurowogospodarczego (48 szt.), gospodarczo-garażowego (28 szt.), garażu (24 szt.) oraz wiacie drewnianej (24 szt.) kotwionych do elementów nośnych więźby dachowej lub układanych bezpośrednio na połaci dachowej, dociążonych obciążnikami betonowymi. Wysokość konstrukcji wsporczej łącznie z panelami nie może przekraczać 3,0 metrów ponad połać dachu. Zaprojektowano 3-fazowe falowniki (inwertery) o mocach na wyjściu 2 x 20 kVA oraz 1 x 15 kVA, - przekształcające napięcie stałe z modułów fotowoltaicznych na napięcie przemienne sieciowe o częstotliwości 50 Hz.. Dla projektowanych instalacji, wymagane jest również m.in.: - zapewnienie ochrony odgromowej, poprzez dostosowanie istniejącej instalacji odgromowej do wymogów ochrony elektrowni fotowoltaicznych, - zastosowanie środków chroniących przez ewentualnymi przepięciami, - zapewnienie ochrony p. pożarowej, - Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie przyłącza oraz linii kablowej w ziemi, pomiędzy budyniem garażowo-gospodarczym, a budynkiem biurowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ. CPV: 09331200-0, 09332000-5,45311000-0,45261215-4,45223200-8,45311200-2,45315100-9 Dokument nr: 2023/BZP 00403808, SA.270.15.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-10-04 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-koszecin/zamowienia-publiczne2 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/profile/5750008913 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy JOSEPHINE stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ. Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Wydanym na podstawie art. 70 ustawy PZP. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Koszęcin ul. Sobieskiego 1, 42-286 Koszęcin tel. 34 3524525 do 7, fax 34 3576259 e-mail: koszecin@katowice.lasy.gov.pl Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Łukasz Sobusiak, tel.: +48 504 343 235, e-mail: l.sobusiak@aventum-kancelaria.pl. 2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. 5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. 6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP. 7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Niezależnie od postanowień pkt 7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, 10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. - ciąg dalszy informacji w kolejnym polu - 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): - ciąg dalszy informacji z poprzedniego pola - 11. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo: 1) dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2) do sprostowana swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; 3) do żądania od Zamawiającego - jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO. 12. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP. 13. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje: 1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 14. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-10-04 08:00 Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl/profile/5750008913 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące Wymagania: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BNP Paribas Bank Polska S.A. oddział w Częstochowie, numer rachunku: 80 2030 0045 1110 0000 0190 8110, z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu ,,Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp na potrzeby pokrycia zapotrzebowania energetycznego budynku biurowego nadleśnictwa wraz z zapleczem socjalnym". Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją /poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia c) kwotę gwarancji /poręczenia, d) zobowiązanie gwaranta /poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1-5 PZP SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.15.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 274643,96 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-montażowe pod nazwą: ,,Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp, nie mniejszej niż 49,6 kWp, na potrzeby pokrycia zapotrzebowania energetycznego budynku biurowego nadleśnictwa wraz z zapleczem socjalnym" - na dachach budynków gospodarczych (nieruchomościach), stanowiących własność Zamawiającego, zlokalizowanych w Koszęcinie przy ul. Sobieskiego 1 na dz.ewid.1381/701 oraz 2778/705 obręb ewidencyjny KOSZĘCIN. Roboty będą realizowane zgodnie z projektem budowlanym, STWiOR, przedmiarem robót oraz opinią Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Katowicach Delegatura w Częstochowie w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów. Przedmiot zamówienia obejmuje zainstalowanie paneli fotowoltaicznych przeznaczonych do wytwarzania energii elektrycznej, o łącznej mocy znamionowej do 50 kWp. Instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z 124 szt. monokrystalicznych modułów fotowoltaicznych o mocy 400 Wp każdy, połączonych szeregowo za pomocą przewodów solarnych. Panele fotowoltaiczne będą montowane na aluminiowych konstrukcjach wsporczych na dachu budynku biurowogospodarczego (48 szt.), gospodarczo-garażowego (28 szt.), garażu (24 szt.) oraz wiacie drewnianej (24 szt.) kotwionych do elementów nośnych więźby dachowej lub układanych bezpośrednio na połaci dachowej, dociążonych obciążnikami betonowymi. Wysokość konstrukcji wsporczej łącznie z panelami nie może przekraczać 3,0 metrów ponad połać dachu. Zaprojektowano 3-fazowe falowniki (inwertery) o mocach na wyjściu 2 x 20 kVA oraz 1 x 15 kVA, - przekształcające napięcie stałe z modułów fotowoltaicznych na napięcie przemienne sieciowe o częstotliwości 50 Hz.. Dla projektowanych instalacji, wymagane jest również m.in.: - zapewnienie ochrony odgromowej, poprzez dostosowanie istniejącej instalacji odgromowej do wymogów ochrony elektrowni fotowoltaicznych, - zastosowanie środków chroniących przez ewentualnymi przepięciami, - zapewnienie ochrony p. pożarowej, - Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie przyłącza oraz linii kablowej w ziemi, pomiędzy budyniem garażowo-gospodarczym, a budynkiem biurowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 45223200-8 - Roboty konstrukcyjne 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: - [C] Cena - 60%, - [G] Gwarancja - 40%. Ocena oferty będzie sumą powyższych kryteriów: Ocena oferty = [C] + [G] Sposób obliczania punktów: 1) w ramach kryterium ,,Cena" - ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: Cn C = ---------------- x 100 pkt x 60% Co gdzie: C - liczba punktów w ramach kryterium ,,Cena"; Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych; Co - cena oferty ocenianej. Ocenie w ramach kryterium ,,Cena" podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ). Oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 2) w ramach kryterium "Gwarancja" ocena oferty zostanie dokonana w następujący sposób: a) gwarancja na wykonane przedmiotu zamówienia - waga kryterium 20% (20 pkt), z zastrzeżeniem, że minimalny okres gwarancji wynosi 5 lat, okres gwarancji to czas liczony od dnia oddania elektrowni do użytkowania do dnia wygaśnięcia gwarancji. Jeżeli w ofercie Wykonawca wpisze okres gwarancji krótszy niż wskazany powyżej to Zamawiający uzna, że oferta jest niezgodna z SWZ, co skutkować będzie jej odrzuceniem. W przypadku nie wypełnienia w formularzu ofertowym stosownej rubryki Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 5 letni okres gwarancji. Ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: Gob Pg = ------------ x 100 pkt x 20% Gon Gdzie: Pg - oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium: ,,Gwarancja wykonania przedmiotu zamówienia"; Gon - oznacza najdłuższą gwarancję (liczoną w latach) spośród ofert niepodlegających odrzuceniu; Gob - oznacza gwarancję (liczoną w latach) oferty badanej. b) gwarancja producenta na moduły fotowoltaiczne - waga kryterium 15% (15 pkt), z zastrzeżeniem, że minimalny okres gwarancji producenta na produkt wynosi 10 lat, natomiast gwarancja producenta na moc wynosi 25 lat. Jeżeli w ofercie Wykonawca wpisze okres gwarancji krótszy niż wskazany powyżej to Zamawiający uzna, że oferta jest niezgodna z SWZ, co skutkować będzie jej odrzuceniem. W przypadku nie wypełnienia w formularzu ofertowym stosownej rubryki Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 10 letni okres gwarancji na produkt i 25 lat okresu gwarancji na moc. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: Gob Pgmf = -------- x 100 pkt x 15% Gon Gdzie: Pgmf - oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium: ,,Gwarancja producenta na moduły fotowoltaiczne"; Gon - oznacza najdłuższą gwarancję (liczoną w latach) spośród ofert niepodlegających odrzuceniu; Gob - oznacza gwarancję (liczoną w latach) oferty badanej. c) gwarancja producenta na falownik (inwerter) - waga kryterium 5% (5 pkt), z zastrzeżeniem, że minimalny okres gwarancji producenta na produkt wynosi 5 lat. Jeżeli w ofercie Wykonawca wpisze okres gwarancji krótszy niż wskazany powyżej to Zamawiający uzna, że oferta jest niezgodna z SWZ, co skutkować będzie jej odrzuceniem. W przypadku nie wypełnienia w formularzu ofertowym stosownej rubryki Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 5 letni okres gwarancji na produkt. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: Gob Pgi = -------- x 100 pkt x 5% Gon Gdzie: Pgi - oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium: ,,Gwarancja producenta na falownik (inwerter)"; Gon - oznacza najdłuższą gwarancję (w latach) spośród ofert niepodlegających odrzuceniu; Gob - oznacza gwarancję (liczoną w latach) oferty badanej. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 200 000,00 zł. 2) zdolności technicznej lub zawodowej. a) warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): wykonał co najmniej trzy tożsame zamówienia dla podmiotu publicznego, polegające na dostawie i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachach budynków o mocy min. 40 kWp każda. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku, Wykonawca przedkłada wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających wymogom sformułowanym powyżej oraz dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie, tj. referencje lub inne równoważne dokumenty. b) warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: - jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami własnymi tj. osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydanych podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021 poz. 2351 tekst jedn.) oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018 r., poz. 2271 ze zm.) z potwierdzoną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. oraz posiada doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy przy wykonaniu co najmniej w trzech robót związanymi z wykonaniem kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 40 kWp na dachach budynku/ach publicznych, - kierownika robót, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021 poz. 2351 tekst jedn.) oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 poz. 78) z potwierdzoną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy przy wykonaniu co najmniej w trzech robót związanymi z wykonaniem kompletnej. instalacji fotowoltaicznej na dachach budynku/ach o mocy min. 40 kWp. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: - oświadczenie w zakresie wskazanym w załącznikach nr 3 i 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. - oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia w zakresie, o którym mowa w art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. [...] załącznik nr 11 do SWZ), [...]. - oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia w zakresie, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) - [...] załącznik nr 10 do SWZ), [...]. Podmiotowe środki dowodowe: - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem; [...] - informację z Krajowego Rejestru Karnego o braku skazania za przestępstwo określone: (a) w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP, (b) w art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, a także braku orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, oraz o braku skazania za przestępstwa lub wykroczenia wskazane w art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a) PZP, i art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b) PZP, art. 109 ust. 1 pkt 3 PZP, w zakresie wskazanym w ww. przepisach; - oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej [...] załącznik nr 9 do SWZ); - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; - zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, [...]; - odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Podmiotowe środki dowodowe: - wykaz robót budowlanych porównywalnych z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych robót budowlanych), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji) i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 7 do SWZ). Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami informacje, o których mowa wyżej dotyczą robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych. - dowody, że wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BNP Paribas Bank Polska S.A. oddział w Częstochowie, numer rachunku: 80 2030 0045 1110 0000 0190 8110, z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu ,,Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp na potrzeby pokrycia zapotrzebowania energetycznego budynku biurowego nadleśnictwa wraz z zapleczem socjalnym". Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją /poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia c) kwotę gwarancji /poręczenia, d) zobowiązanie gwaranta /poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1-5 PZP. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 PZP. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): a) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; c) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej; d) dokumenty, o których mowa w pkt 9.1. lit. e-j obowiązany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; e) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy; f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów; g) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: - [C] Cena - 60%, - [G] Gwarancja - 40%. Ocena oferty będzie sumą powyższych kryteriów: Ocena oferty = [C] + [G] Sposób obliczania punktów: 1) w ramach kryterium ,,Cena" - ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: Cn C = ---------------- x 100 pkt x 60% Co gdzie: C - liczba punktów w ramach kryterium ,,Cena"; Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych; Co - cena oferty ocenianej. Ocenie w ramach kryterium ,,Cena" podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ). Oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 2) w ramach kryterium "Gwarancja" ocena oferty zostanie dokonana w następujący sposób: a) gwarancja na wykonane przedmiotu zamówienia - waga kryterium 20% (20 pkt), z zastrzeżeniem, że minimalny okres gwarancji wynosi 5 lat, okres gwarancji to czas liczony od dnia oddania elektrowni do użytkowania do dnia wygaśnięcia gwarancji. Jeżeli w ofercie Wykonawca wpisze okres gwarancji krótszy niż wskazany powyżej to Zamawiający uzna, że oferta jest niezgodna z SWZ, co skutkować będzie jej odrzuceniem. W przypadku nie wypełnienia w formularzu ofertowym stosownej rubryki Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 5 letni okres gwarancji. Ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: Gob Pg = ------------ x 100 pkt x 20% Gon Gdzie: Pg - oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium: ,,Gwarancja wykonania przedmiotu zamówienia"; Gon - oznacza najdłuższą gwarancję (liczoną w latach) spośród ofert niepodlegających odrzuceniu; Gob - oznacza gwarancję (liczoną w latach) oferty badanej. b) gwarancja producenta na moduły fotowoltaiczne - waga kryterium 15% (15 pkt), z zastrzeżeniem, że minimalny okres gwarancji producenta na produkt wynosi 10 lat, natomiast gwarancja producenta na moc wynosi 25 lat. Jeżeli w ofercie Wykonawca wpisze okres gwarancji krótszy niż wskazany powyżej to Zamawiający uzna, że oferta jest niezgodna z SWZ, co skutkować będzie jej odrzuceniem. W przypadku nie wypełnienia w formularzu ofertowym stosownej rubryki Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 10 letni okres gwarancji na produkt i 25 lat okresu gwarancji na moc. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: Gob Pgmf = -------- x 100 pkt x 15% Gon Gdzie: Pgmf - oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium: ,,Gwarancja producenta na moduły fotowoltaiczne"; Gon - oznacza najdłuższą gwarancję (liczoną w latach) spośród ofert niepodlegających odrzuceniu; Gob - oznacza gwarancję (liczoną w latach) oferty badanej. c) gwarancja producenta na falownik (inwerter) - waga kryterium 5% (5 pkt), z zastrzeżeniem, że minimalny okres gwarancji producenta na produkt wynosi 5 lat. Jeżeli w ofercie Wykonawca wpisze okres gwarancji krótszy niż wskazany powyżej to Zamawiający uzna, że oferta jest niezgodna z SWZ, co skutkować będzie jej odrzuceniem. W przypadku nie wypełnienia w formularzu ofertowym stosownej rubryki Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 5 letni okres gwarancji na produkt. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: Gob Pgi = -------- x 100 pkt x 5% Gon Gdzie: Pgi - oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium: ,,Gwarancja producenta na falownik (inwerter)"; Gon - oznacza najdłuższą gwarancję (w latach) spośród ofert niepodlegających odrzuceniu; Gob - oznacza gwarancję (liczoną w latach) oferty badanej. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-11-02 |
© eurobudowa.pl 2004-2025