Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
702z dziś
5734z ostatnich 7 dni
24488z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie placów zabaw

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie placów zabaw

Data zamieszczenia: 2023-09-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: URZĄD GMINY BIAŁOGARD
ul. Wileńska 8
78-200 Białogard
powiat: białogardzki
Tel. 94 312 44 01 Fax. 94 312 78 44, tel. 94 312 04 54 lub 692-882-314
sekretariat@gmina-bialogard.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Białogard
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 94 312 44 01 Fa
Termin składania ofert: 2023-09-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do złożenia ofert cenowych na:
Zadanie: Wykonanie placów zabaw w ramach funduszu sołeckiego
Rozdział III. Opis i zakres przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 5 placów zabaw w poszczególnych sołectwach:
a. Wykonanie placu zabaw, składającego się z huśtawki, zjeżdżalni, wspinaczki, domku w miejscowości Buczek, na działce nr 304/2.
b. Wykonanie placu zabaw składającego się ze zjeżdżalni, domku i wspinaczki w miejscowości Czarnowęsy na działce nr 13/23.
c. Wykonanie placu zabaw składającego się z toru przeszkód, huśtawki, zjeżdżalni, sprężynowca oraz ścianki wspinaczkowej z drążkami w miejscowości Nasutowo na działce nr 6/25.
d. Wykonanie placu zabaw składającego się ze zjeżdżalni, huśtawki podwójnej oraz huśtawki równoważnej w miejscowości Lulewiczki na działce nr 106/2.
e. Wykonanie placu zabaw składającego się ze zjeżdżalni, domku oraz zamontowanie samego stelaża huśtawki podwójnej (Sołectwo posiada siedziska) w miejscowości Stanomino na działce nr 22/27.
2. Zamówienie jest podzielone na części, Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części.
3. Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
1) wykonanie dokumentacji projektowej, dokonanie zgłoszenia robót wraz z uzyskaniem zaświadczenia organu administracji architektoniczno-budowlanej o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu;
2) Wykonanie placu zabaw wraz z wykonaniem i zamontowaniem tablicy z regulaminem placu zabaw.
4. Zamawiający prosi by wraz z ofertą Wykonawca przedstawił zdjęcia poglądowe/opisy proponowanych urządzeń.
Uwaga: Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie z najwyższą starannością zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, nowoczesnością rozwiązań technologicznych i budowlanych, obowiązującymi normami, obowiązującymi przepisami oraz wytycznymi i wymogami Zamawiającego.

Składanie ofert:
Rozdział VIII. Termin i sposób składania ofert.
1. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 26.09.2023r. do godz. 12:00. Ofertę wraz z załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie, uniemożliwiającej odczytanie jej zawartości, oznaczonej nazwą i adresem
Wykonawcy. Koperta powinna być zaadresowana:
Nazwa i adres Wykonawcy: Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Białogard Ul. Wileńska 8 78-200 Białogard
OFERTA CENOWA
na zadanie: ,,Wykonanie placów zabaw w ramach funduszu sołeckiego"
Nie otwierać przed: .....godz.......(należy podać datę i godzinę otwarcia ofert)
2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty osobiście poprzez biuro podawcze Urzędu Gminy Białogard Ul. Wileńska 8, 78-200 Białogard w godz.ch urzędowania tj. od poniedziałku do piątku w godz.ch od 7:00-15:00 lub listownie na adres:
Urząd Gminy Białogard Ul. Wileńska 8 78-200 Białogard
3. Zamawiający wyraża zgodę na składanie ofert pocztą elektroniczną na adres sekretariat@gmina-bialogard.pl
w terminie wskazanym w pkt. 1.

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział VII. Termin wykonania zamówienia.
1. Usługa wykonana zostanie do 20.11.2023 r.

Wymagania:
Rozdział II. Tryb udzjelenia zamówienia.
1. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą konkurencyjności.
2. Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych ,zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy, albowiem wartość zamówienie nie przekracza 130.000 zł.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert oraz do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
4. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.
5. Złożenie oferty przez wykonawcę nie jest jednoznaczne z jej zaakceptowaniem przez Zamawiającego i nie stanowi automatycznie podstawy do ewentualnego zawarcia umowy co do zasady.
UWAGA: Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia - w terminie określonym przez Zamawiającego - ofert dodatkowych. Wykonawcy
składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
Rozdział V. Warunki ustalone przez Zamawiającego
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. W przypadku nie wybrania Wykonawcy (np. brak ofert, odrzucenie ofert niespełniających warunków), Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert.
Rozdział VI. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie, danego kryterium oceny ofert
1. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z formularzem ofertowym.
2. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część należy przy części na którą składana jest oferta wpisać proponowaną cenę.
3. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN lub w innej walucie. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty związane z terminowym i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego, odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku wyrażenia ceny w innej walucie niż PLN zostanie ona przeliczona na PLN wg średniego kursu NBP obowiązującego w dniu publikacji zapytania.
5. Cena dla przedmiotu zamówienia może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen. Wszelkie upusty, rabaty, winny być od razu ujęte w obliczaniu ceny, tak by wyliczona cena za realizację przedmiotu
zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń i innych działań w celu jej określenia.
6. Cena oferty jest ceną brutto za realizacją przedmiotu zamówienia.
7. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
9. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez wykonawców.
10. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów.
4. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data wysłania przesyłką pocztową, kurierską czy elektronicznie.
5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
6. Ofertę złożoną po terminie Zamawiający zwróci Wykonawcy bez jej otwarcia.
Rozdział IX. Informacje na temat zakresu wykluczenia (w odniesieniu do podmiotów powiązanych)
1. Zamawiający zobowiązuje się do ponoszenia wydatków w sposób zapewniający uniknięcie konfliktu interesów. Przyjmuje się, że konflikt interesów istnieje wówczas, gdy bezstronne i obiektywne rozstrzygnięcie procedury wyboru najkorzystniejszej oferty jest zagrożone z uwagi na względy rodzinne, emocjonalne, sympatie polityczne, interes gospodarczy lub jakiekolwiek inne interesy wspólne z oferentem.
2. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia udzielane przez Zamawiającego, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Ocena wystąpienia powiązań osobowych lub kapitałowych prowadzona jest na podstawie orzecznictwa oraz praktyki decyzyjnej Komisji Europejskiej, odwołujących się do treści zalecenia Komisji 2003/361/WE z dnia 6 maja 2003 r. dotyczącego definicji mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy:
1) są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się także wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b. posiadaniu, co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządczego, prokurenta, pełnomocnika;
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835).
Rozdział X. Zmiana Umowy
1. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w zakresie terminu wykonania umowy, sposobu wykonania umowy przez Wykonawcę w razie zaistnienia jednej z poniższych okoliczności:
1) nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 357 kodeksu cywilnego,
2) zaistnienia nieprzewidywalnych warunków fizycznych,
3) zaistnienia nieprzewidywalnych okoliczności faktycznych,
4) zaistnienia siły wyższej,
5) zmiany przepisów prawa,
6) trwających lub przedłużających procedur związanych z prowadzonymi w związku z realizacją niniejszej umowy postępowaniami administracyjnymi i innymi postępowaniami przed organami administracji publicznej.
2. Umowa może ulec zmianie tylko w zakresie, w jakim okoliczności określone powyżej będą pozostawały w adekwatnym związku przyczynowym z terminem wykonania umowy, sposobem wykonania umowy lub wysokością wynagrodzenia Wykonawcy.
3. Niezależnie od powyższego, w razie przedłużenia robót w ramach zadania inwestycyjnego ponad terminy wykonania usługi zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy i konieczności dalszego wykonywania usługi przez Wykonawcę strony mogą postanowić o przedłużeniu terminu realizacji niniejszej umowy o okres równy okresowi przedłużenia robót na zadaniu inwestycyjnym powiększony o okres niezbędny do przygotowania dokumentacji Wykonawcy.
4. Wykonawca, jeśli uważa, się za uprawnionego do wystąpienia z żądaniem zmiany umowy w związku z wystąpieniem okoliczności, o których mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć pisemny wniosek o zmianę umowy. Wniosek winien zawierać podanie podstawy prawnej żądania z przywołaniem właściwych postanowień umowy, oraz zawierać uzasadnienie wniosku w oparciu o te podstawy. We wniosku Wykonawca powinien precyzyjnie określić, w jakim zakresie domaga się zmiany umowy, przedstawiając w tym zakresie stosowne kalkulacje i obliczenia, jeśli ich wykonanie jest niezbędne do należytej oceny wniosku o zmianę umowy przez Zamawiającego.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności poprzez sporządzenie i podpisanie przez obie strony aneksu do umowy.
6. Wszystkie wskazane zapisy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiana postanowień umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron.
Rozdział XI. Wykaz dokumentów oraz oświadczeń niezbędnych do złożenia wraz z ofertą
1. Oferta Wykonawcy powinna zawierać:
- Załącznik nr 1- formularz ofertowy;
- Załącznik nr 2 - wzór umowy;
- Załącznik nr 3 - oświadczenie o braku powiązań;
- Załącznik nr 4 -oświadczenie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
Rozdział XII. Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego
1. Każdy Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie zapytania ofertowego. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, chyba, że prośba o wyjaśnienie wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 2 dni przed terminem składania ofert. Jeżeli prośba o wyjaśnienie wpłynęła na mniej niż 2 dni przed terminem otwarcia ofert Zamawiający nie będzie udzielał wyjaśnień.
2. Pytania dotyczące wyjaśnień treści zapytania ofertowego należy kierować na adres e-mail Zamawiającego:
sekretariat@gmina-bialogard.pl

Kontakt:
3. Osoby uprawnione do porozumienia się z wykonawcami:
- Joanna Czupreta tel. 94 312 04 54 lub 692-882-314 e-mail: oswiata@gmina-bialogard.pl
- Adrianna Marszał tel. 94 312 04 54, e-mail: a.marszal@gmina-bialogard.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.