wielkopolskie (Poznań)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup ręcznych narzędzi ogrodniczych |
Data zamieszczenia: | 2023-09-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zarząd Dróg i Mostów Smolenia 35 41-902 Bytom powiat: Bytom kmaczarowski@mzdim.bytom.pl https://mzdim-bytom.logintrade.net/zapytania_email,140946,0a0840b53c650499906b526f112827b1.html |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Bytom |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-09-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup ręcznych narzędzi ogrodniczych na potrzeby MZDIM Bytom Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup ręcznych narzędzi ogrodniczych na potrzeby pracowników Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu. 2. Zamówienie podzielone zostało na 3 zadania: - Zadanie 1 - zakup ręcznych narzędzi ogrodniczych; - Zadanie 2 - zakup grabi plastikowych do liści; - Zadanie 3 - zakup łopat z tworzywa do śniegu. 3. Zamawiający przewiduje wielkość przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Ogłoszenia o zamówieniu - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze Umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu. 5. Termin wykonania zamówienia: - Zadanie nr 1 - do 14 dni od dnia zawarcia umowy, - Zadanie nr 2 - do 14 dni od dnia zawarcia umowy, - Zadanie nr 3 - do 14 dni od dnia zawarcia umowy. 6. Termin płatności:do 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury VAT. 7. Zamawiający przewiduje dostawę jednorazową (dotyczy wszystkich trzech zadań). 8. W przypadku wszystkich zadań Wykonawca dostarczy zamówiony asortyment na własny koszt na Zaplecze Techniczne Zamawiającego znajdujące się przy Ul. Tarnogórskiej 1A w Bytomiu. 9. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o planowanej dostawie nie później niż 2 dni robocze przed tym faktem (telefonicznie albo mailowo) - dotyczy wszystkich zadań. 10.Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem i dostawą, w tym transport,załadunek i rozładunek przedmiotu dostawy. 11.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych oraz nie ogranicza zadań, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 12.Zamawiający nie dopuszcza produktów równoważnych. 13.Asortyment zaproponowany przez Wykonawcę musi posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego. Materiał opakowany musi być czysty, suchy, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniający właściwą jakość i trwałość wyrobu. 14.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przedmiot zamówienia w czasie transportu. O środkach transportu i sposobie transportu decyduje Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby w czasie przewozu przedmiotu zamówienia, nie doszło do ich uszkodzenia i pogorszenia jakości. 15.Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego podpisanego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy zgodnie z zapisami umowy, po dostarczeniu we wskazane przez Zamawiającego miejsce. 16.Braki jakościowe lub ilościowe Zamawiający zgłosi telefonicznie lub mailowo Wykonawcy. 17.Zamawiający wymaga, by dostarczone materiały nie miały uszkodzonych opakowań oraz nie posiadały pogorszonych standardów jakości - spowodowanych np. złym stanem przechowywania. 18.Okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji będzie zgodny z gwarancją udzieloną przez producentów poszczególnych narzędzi. Jeśli dany producent nie udziela gwarancji, to okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wynosi 12 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru przez Zamawiającego poszczególnych narzędzi. W okresie gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego usunięcia zgłoszonych mu wad. W razie powstania wady zmniejszającej wartość lub użyteczność, Wykonawca gwarantuje, że przedmiot objęty wadą zostanie bezpłatnie wymieniony na nowy, wolny od wad, w terminie 3 dni od dnia otrzymania reklamacji. Reklamacje będą zgłaszane elektronicznie, na adres e-mail Wykonawcy. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za wady powstałe wskutek postępowania Zamawiającego niezgodnie z przeznaczeniem przedmiotu Umowy. Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 19.Pozycja główna wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 44.51.12.00-7 narzędzia ogrodnicze, 16.16.00.00-4 różny sprzęt ogrodniczy. Pytania do postępowania "Zakup ręcznych narzędzi ogrodniczych na potrzeby MZDIM Bytom" Lp. Tytuł pytania Data wysłania pytania Status Brak wyników do wyświetlenia Dokument nr: Z121/12750 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://mzdim-bytom.logintrade.net/zapytania_email,140946,0a0840b53c650499906b526f112827b1.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-09-28 10:00 Miejsce i termin realizacji: Zadanie nr 1 - do 14 dni od dnia zawarcia umowy, Zadanie nr 2 - do 14 dni od dnia zawarcia umowy, Zadanie nr 3 - do 14 dni od dnia zawarcia umowy. Uwagi: Uwaga: 1. Wykorzystujemy platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z wykonawcami. 2. Rejestracja w bazie wykonawców, przeglądanie ogłoszeń oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne. 3. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade Zarejestruj się w bazie wykonawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto wykonawcy umożliwia otrzymywanie ogłoszeń od wielu Zamawiających. 4. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym. Kontakt: Osoba kontaktowa: Krzysztof Mączarowski tel: e-mail: kmaczarowski@mzdim.bytom.pl Zakup ręcznych narzędzi ogrodniczych na potrzeby MZDIM BytomOsoba kontaktowa: Krzysztof Mączarowski tel: e-mail: kmaczarowski@mzdim.bytom.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025