dolnośląskie (Legnica)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja i utrzymanie sygnalizacji świetlnych |
Data zamieszczenia: | 2023-09-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zarząd Dróg w Toruniu ul. Grudziądzka 159 87-100 Toruń powiat: Toruń tel. 056-66 93-100, fax. 056-66-12-109, tel. 056- 66-93-135 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Toruń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 056-66 93-100, |
Termin składania ofert: | 2023-09-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. Określenie przedmiotu zamówienia: na konserwację i utrzymanie sygnalizacji świetlnych na terenie Miasta Torunia na okres 3 miesięcy od 01.10.2023 r. do 31.12.2023 r. Dokument nr: MZD-EU.4231.003.2023.JW Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Miejskiego Zarządu Dróg, Ul. Grudziądzka 159 (pokój nr 6) 27 września 2023 r. o godz. 10:15. Składanie ofert: 8. Miejsce i termin składania ofert Oferty na wykonanie zadania, na formularzach pobranych u Zamawiającego należy składać do dnia 28 września 2023 r. do godz. 10:00 w Miejskim Zarządzie Dróg w Toruniu, Ul. Grudziądzka 159 (pokój nr 6). Miejsce i termin realizacji: 3. Termin wykonania zamówienia: do 31.12.2023 roku Wymagania: 4. Wymagania stawiane Wykonawcom a) prowadzenie działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, b) Informację o osobach odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie: ? uprawnień SEP - - uprawnienia elektryczne grupa G1 dozór oraz eksploatacja - min. 1 osoba. ? autoryzacja serwisową producenta sterowników do prac przy mikroprocesorowych sterownikach sygnalizacji świetlnych w zakresie obsługi, bieżącej eksploatacji oraz wymiany oprogramowania odpowiedzialnymi za realizację przedmiotu zamówienia - min. 1 osoba. 5. Dokumenty, które należy złożyć w niniejszym postępowaniu a) Formularz ,,Oferta z godnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego, b) aktualny odpis z właściwego rejestru o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) informacja o osobach odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie: ? uprawnienia SEP Grupa G1 min. do 1 kV dozór i eksploatacja - min. 1 osoba ? Autoryzacja serwisową producenta sterowników do prac przy mikroprocesorowych sterownikach sygnalizacji świetlnych w zakresie obsługi, bieżącej eksploatacji oraz wymiany oprogramowania odpowiedzialnymi za realizację przedmiotu zamówienia - min. 1 osoba. 6. Forma dokumentów Dokumenty, tj. formularz ,,Oferta", ,,Informację o osobach odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia" oraz ,,Informację o doświadczeniu" podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, należy złożyć w oryginale. Pozostałe dokumenty można złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Oferty będą oceniane według kryterium: cena 100%. Liczba punktów uzyskanych w kryterium cena będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem: liczba punktów badanej oferty = (Cmin /C bad) x 100 % , przy czym 1% odpowiada 1 pkt gdzie: Cmin - najniższa cena spośród badanych ofert, Cbad - cena oferty badanej. Kontakt: Dodatkowych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzielają: Jarosław Wojtczak - tel. 056- 66-93-135. |
© eurobudowa.pl 2004-2025