wielkopolskie (Poznań)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup, dostawę oraz montaż monitoringu |
Data zamieszczenia: | 2023-09-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kolejowa 2a 58-520 Janowice Wielkie powiat: karkonoski Telefon: +48 75 75 15 124, tel. 75 75 15 574. gops@janowicewielkie.eu |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Janowice Wielkie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: +48 75 75 1 |
Termin składania ofert: | 2023-09-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE zaprasza do złożenia oferty cenowej na zakup, dostawę oraz montaż monitoringu w Gminie Janowice Wielkie II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż: 1. Centrali monitoringu zlokalizowanej w Urzędzie Gminy w Janowicach Wielkich składającej się z serwera oraz osprzętu umożlwiającego podgląd na miejscu oraz zdalny poprzez np. telefon. Zdalny podgląd ma umożliwiać oglądanie materiału na żywo oraz historycznych nagrań. Centrala ma posiadać możliwość podłączenia 32 kamer. Dodatkowo w centrali należy zamontować zasilacz awaryjny typu UPS wszystko powinno być zamknięte w szafce zamykanej na klucz. Specyfikacja: 1. Dysk 6 T HDD rodzaj CCTV format 3,5", pojemność pamięci podręcznej 256 MB 2. Monitor minimum 32" wraz z dedykowanym uchwytem 3.Rejestrator z możliwością podłączenia 2 dysków prędkości 25kl/s maksymalna obsługiwana rozdzielczość 12 Mpx, HDMI Onivit Całość ma mieć możliwość komunikacji bezprzewodowej z punktami w których będą zlokalizowane Kamery (LTE) tj. anteny. 2 Punkty z kamerami 1. Skwer naprzeciwko Dino w Janowicach Wielkich, ul Wojska Polskiego Zasilanie z ulicznej lampy (należy dołączyć akumulator który będzie ładował się w ciągu nocy) łączność LTE 3 kamery: 1 chroniąca + ujęcie w lewo a druga w prawo. Uwaga! Wraz z zbudowaniem przez Tauron stałego przyłącza Kamery będą zasilane ze stałego źródła energii. Sprzęt musi być przystosowany do przełączenia. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przełączenia w ramach oferowanej ceny. 2. Okolice Placu zabaw, świetlicy oraz Biblioteki w Trzcińsku (Trzcińsko 71) 3 kamery (jedna motozum) Jedna chroniąca oraz ujęcie na plac zabaw oraz sklep. Zasilanie stałe, komunikacja LTE Wykonawca zobowiązuję się do świadczenia darmowego serwisu technicznego przez 36 miesięcy od montażu. II.l Obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca zrealizuje roboty będące przedmiotem umowy z materiałów własnych. b) Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: ochrony mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, nadzoru nad bhp, ustalania i utrzymywania porządku, odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, dostarczenia atestów zastosowanych materiałów dotyczących realizowanego zamówienia. Wykonanie robót powinno się odbywać zgodnie z przepisami Ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021 poz. 11 ze zmianami.) Dokument nr: GOPS.ZP.25.251.1.2023 Składanie ofert: V. Miejsce i termin składania ofert: Komplet dokumentów można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego, przesłać pocztą tradycyjną, bądź pocztą elektroniczną na adres e-mail gops@janowicewielkie.eu lub za pośrednictwem kuriera (decyduje data wpływu) do dnia 27.09.2023 r. do godz. 10.00 na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowicach Wielkich, 58-520 Janowice Wielkie, Ul. Kolejowa 2a, oferta rx)winna być oznaczona" Zakup i montaż monitoringu w Gminie Janowice Wielkie" wraz z nr referencyjnym zamawiającego GOPS.ZP.25.251.1.2023 Oferta musi wpłynąć do Zamawiającego przed terminem składania ofert. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą podlegały ocenie. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 27.09.2023 r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: III. Termin realizacji zamówienia: a) termin wykonania: do 15.12.2023 r. b) termin płatności - do 14 dni od zakończenia realizacji zamówienia IV Wymagania stawiane oferentom: Wymagania: 1. Oferent musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Oferent musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wybrane zadania. 5. Oferent ponosi wszystkie koszty przygotowania oferty oraz przeprowadzenia wizji lokalnej. VI Oferta powinna zawierać : - Dane teleadresowe wykonawcy, - Dane osób prawnie upoważnionej do reprezentowania wykonawcy, - Dane teleadresowe osoby upoważnionej do kontaktu, - Ceny netto i brutto, za jaką wykonawca jest gotów wykonać zamówienie. - Cenę oferty należy podać w walucie polskiej (PLN) wraz z należnym podatkiem VAT. VIII Szczegółowe warunki zamówienia. 1 .Nie przewiduje się wpłat wadium. 2.Warunkiem płatność jest dokonanie pozytywnego odbioru robót przez Zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru. 3.Wykonaca składając ofertę oświadcza że dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie prac, oraz doświadczeniem umożliwiającym sprawną realizację inwestycji. 4.Wykonawca w terminie 7 dni od ogłoszenia wyboru najkorzystniejszej oferty zobowiązuje się do podpisania umowy. 5.Wykonawca jest związany z ofertą 30 dni. 6. W sprawach nieuregulowanych niniejszą IWZ stosuje się przepisy wewnętrznego regulaminu zamawiającego oraz Kodeksu Cywilnego. 7.Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenie negocjacji w celu ulepszenia oferty w przypadku przekroczenia przez oferty kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia lub innych sytuacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do Zapytania Ofertowego. Uwagi: VII Kryterium oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany niezwłocznie Przy ocenie ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny: Cena brutto =100%. Minimalny okres gwarancji dla sprzętu wynosi 36 miesięcy, 0 wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów, drogą e-mailową lub telefonicznie. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W RAMACH ZAMÓWIENIA BEZ STOSOWANIA PRZEPISÓW USTAWY Z DNIA 11 WRZEŚNIA 2019 R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Wykonawca składając ofertę, wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie przez Zamawiającego, uczestników postępowania oraz inne uprawnione podmioty, danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (DZ.U.UE.L.2016.119.1.) zawartych w ofercie oraz jej załącznikach. Zamawiający informuje, że dane osobowe, przetwarzane będą do celów przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy z wybranym wykonawcą, rozliczeń płatności pomiędzy stronami umowy, ewentualnych działań kontrolnych czy też udostępniania dokumentacji z postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej. Zamawiający informuje, w rozumieniu art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE( Dz. U. UE L 119 z dnia 04.05.2016 r.) tzw. ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, informujemy, że: 1. Administratorem Państwa danych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Janowicach Wielkich ul. Kolejowa 2a, 58-520 Janowice Wielkie, 2. Mogą się Państwo kontaktować w sprawie zasad przetwarzania danych osobowych z wyznaczonym pracownikiem ochrony danych osobowych za pomocą, poczty elektronicznej e-mail: gops@janowicewielkie.eu. 3. Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu, w jakim administrator je od Pani /Pana pozyskał i w zakresie: a) przetwarzanie jest niezbędne do wykonywania zadania zgodnie z art. 6 ust. 1 lit.C RODO realizowanego w interesie publicznym w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie zapytania cenowego pn: "Zakup, dostawę oraz montaż monitoringu w Gminie Janowice Wielkie" b) przetwarzanie jest niezbędne do wykonywania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy i instytucje, którym administrator zobowiązany jest lub może przekazywać Pani/Panu dane osobowe na mocy przepisów prawa zgodnie z art. 18 oraz art.74 ustawy z dnia 11 września 2019 r - Prawo Zamówień Publicznych (DZ.U. z 202lr. poz.1129 z póżń.zm) jak również inne podmioty zewnętrzne wspierające administratora w wypełnieniu ciążącego na nim obowiązku prawnego, poprzez świadczenie usług informatycznych, doradczych, konsultacyjnych, audytowych, pocztowych, finansowych, windykacyjnych oraz pomocy prawnej oraz podmioty przetwarzające, z którymi administrator zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych. 5. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej przez administratora w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa Zamówień Publicznych zgodnie z art. 78 ust. 1 przez okres 4 lat od daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy. 7. Posiada Pani/Pan prawo do: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do treści swoich danych b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych i ograniczenia przetwarzania swoich danych. c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, ul. Stawki 2, 00-192 Warszawa, w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. 9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, w przypadku, kiedy cel, w jaki Pani/Pan je podaje, skutkuje koniecznością wypełnienia przez administratora obowiązku prawnego ciążącego na administratorze lub koniecznością wykonania przez administratora zadania realizowanego w interesie publicznym lub na ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi. W takim przypadku jest Pani/Pan zobowiązana/zobowiązany do ich podania, a ewentualne ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości przeprowadzenia oceny złożonej przez Panią/Pana oferty oraz oświadczeń i dokumentów złożonych przez Panią/Pana w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia. 10.W oparciu o zebrane dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. Kontakt: Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 75 75 15 574. XIX Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami ze strony Zamawiającego: - Małgorzata Gajewicz - Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowicach Wielkich tel. 75 75 15 533, e-mail: gops@janowicewielkie.eu - Hubert Tyndyk - Podinspektor ds. przetargów, przygotowania i realizacji inwestycji gminnych i gosp. mieszkaniowej -tel. 75 75 15 124 wew. 117, e-mail: inwestycje@janowicewielkie.eu |
© eurobudowa.pl 2004-2025