Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1056z dziś
6088z ostatnich 7 dni
24842z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z pompą ciepła

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z pompą ciepła

Data zamieszczenia: 2023-09-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Radomszczański
Leszka Czarnego 22
97-500 Radomsko
powiat: radomszczański
446858944, faks 446834335
przetargi@radomszczanski.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/818089
Województwo: łódzkie
Miasto: Radomsko
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 446858944, faks 4468
Termin składania ofert: 2023-09-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z pompą ciepła dla budynku Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej ,,Kamil" w Strzałkowie przy Ul. Kolumba 62
Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy 19,575 kWp, składającej się z 45 sztuk monokrystalicznych modułów fotowoltaicznych o mocy znamionowej 435 W.
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
Na wykonanie przedmiotu zamówienia składa się następujący zakres prac:
a) Prace instalacyjne obejmujące m.in.:
- wykonanie podkonstrukcji stalowych przeznaczonych do montażu paneli fotowoltaicznych o fundamentach punktowych,
- montaż konstrukcji wsporczych pod moduły PV ze stali ocynkowanej ogniowo,
- montaż modułów fotowoltaicznych o mocy całkowitej 19,575 kWp na konstrukcjach wsporczych,
- ułożenie okablowania po stronie DC i AC instalacji,
- modernizację istniejącej rozdzielnicy elektrycznej w zakresie jej doposażenia w aparaturę niezbędną do przyłączenia mikroinstalacji PV,
- montaż inwertera fotowoltaicznego, beztransformatorowego o mocy 20,00 kW,
- montaż instalacji uziemiającej i odgromowej,
- wykonanie prób instalacji oraz prób sprawdzających prawidłowe działanie układu,
- wykonanie systemu zdalnego monitowania,
- szkolenie Użytkowników/Obsługi.
Mikroinstalacja fotowoltaiczna składa się w szczególności z następujących elementów:
- modułów fotowoltaicznych,
- konstrukcji wsporczej,
- inwertera DC/AC z wyświetlaczem elektronicznym,
- instalacji prądu stałego i przemiennego,
- układu pomiarowego dokonującego pomiaru produkowanej energii elektrycznej z instalacji fotowoltaicznej.
Wszystkie moduły oraz inwerter fotowoltaiczny wykorzystane do wykonania instalacji powinny być fabrycznie nowe (data produkcji nie później niż 12 miesięcy od daty montażu), nieużywane.
Zamawiający wymaga by moduły fotowoltaiczne posiadały gwarancję produktową producenta minimum 10 lat oraz gwarancję producenta w zakresie mocy początkowej na poziomie minimum 84% na okres minimum 25 lat.
Wykonawca w Formularzu ofertowym oświadcza, że dostarczy panele o parametrach zgodnych z dokumentacją projektową.
Inwerter fotowoltaiczny musi widnieć w wykazie certyfikowanych urządzeń PTPiREE oraz posiadać zgodność z kodeksem sieciowym NC RfG. Urządzenie musi posiadać funkcję monitorowania pracy online.
Wykonawca w formularzu ofertowym oświadcza, że dostarczy inwerter o parametrach zgodnych z dokumentacją projektową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz wymagania jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia określone zostały w Dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wszelkich niezbędnych dokumentów do zgłoszenia do sieci elektroenergetycznej lokalnemu OSD przyłączenia instalacji fotowoltaicznej. Wykonawca dokona zgłoszenia przyłączenia instalacji fotowoltaicznej do OSD w imieniu Zamawiającego.
2. Informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
- wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - 5 lat;
- wymagany okres gwarancji na materiały i urządzenia użyte do realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w Dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ;
Przez okresy gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszelkich czynności serwisowych wymaganych dla zamontowanych urządzeń (serwisy, przeglądy itp.) w celu utrzymania gwarancji producenta.
- realizacja przedmiotu zamówienia będzie nadzorowana przez Inspektora Nadzoru;
- ustalenia organizacyjne związane z realizacja przedmiotu zamówienia:
a) w obiekcie jest jeden punkt poboru energii elektrycznej,
b) moc przyłączeniowa PPE: 17kW,
c) Zamawiający dysponuje wolnym pomieszczeniem o powierzchni 5m2 w celu składowania materiałów, może też udostępnić teren na zewnątrz, przy czym zabezpieczenie materiałów i komponentów będzie po stronie Wykonawcy,
d) Zamawiający po godz.ch funkcjonowania POW dopuszcza przerwę w dostawie energii elektrycznej na czas prac instalacyjnych po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym,
e) dopuszczalne godz. pracy - 7.30 - 20.00,
f) Zamawiający posiada agregat, zlokalizowany poza budynkiem, podłączany do PPE w awaryjnych sytuacjach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 9 do SWZ, która obejmuje projekty budowlano-wykonawcze, przedmiary robót;
- szczegółowa specyfikacja techniczna stanowiąca Załącznik nr 10 do SWZ.
4. W przypadku użycia w dokumentacji będącej załącznikami do SWZ odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszy wyraz ,,lub równoważne". Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp. W przypadku, gdy w dokumentacji zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów.
5. Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej i projekcie umowy.
DOSTAWA, montaż i uruchomienie pompy ciepła.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie pompy ciepła.
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
Na realizację tej części przedmiotu zamówienia, składa się m.in. następujący zakres prac:
- montaż powietrznej pompy ciepła,
- zainstalowanie aparatów elektrycznych i zabezpieczeń,
- wykonanie prób instalacji oraz prób sprawdzających prawidłowe działanie układu,
- wykonanie próby ciśnieniowej instalacji na zimno i na gorąco,
- zabezpieczenie antykorozyjne rur,
- izolacja cieplna rur,
- uruchomienie układu i regulacje,
- szkolenie Użytkowników/Obsługi.
Zgodnie z założeniami projektowymi źródłem ciepła dla budynku będzie powietrzna, elektryczna inwerterowa pompa ciepła o mocy grzewczej min. 14 kW. Jako źródło szczytowe pozostawiono istniejący kocioł gazowy o mocy 24 kW.
Elektryczna pompa ciepła przygotowywać będzie również ciepłą wodę. Ciepła woda przygotowana będzie w podgrzewaczu o pojemności 192 dm3. Instalacja c.o. będzie wyposażona w bufor ciepła o pojemności 300 litrów. Zasilanie z pompy ciepła będzie włączone do istniejącej instalacji za pomocą zaworu trójdrogowego przełączającego z siłownikiem.
Wykonawca w formularzu ofertowym oświadcza, że dostarczy pompę ciepła o parametrach zgodnych z dokumentacją projektową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz wymagania jakościowe, odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia określone zostały w Dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 11 do SWZ.
2. Informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
- wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - 5 lat;
- wymagany okres gwarancji na materiały i urządzenia użyte do realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w Dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 11 do SWZ (jeżeli gwarancja producenta przewiduje okres krótszy niż 5 lat obowiązuje gwarancja Wykonawcy na wykonany przedmiot zamówienia - 5 lat);
Przez okresy gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszelkich czynności serwisowych wymaganych dla zamontowanych urządzeń (serwisy, przeglądy itp.) w celu utrzymania gwarancji producenta.
- realizacja przedmiotu zamówienia będzie nadzorowana przez Inspektora Nadzoru;
- ustalenia organizacyjne związane z realizacja przedmiotu zamówienia:
a) w obiekcie jest jeden punkt poboru energii elektrycznej,
b) moc przyłączeniowa PPE: 17kW,
c) Zamawiający dysponuje wolnym pomieszczeniem o powierzchni 5m2 w celu składowania materiałów, może też udostępnić teren na zewnątrz, przy czym zabezpieczenie materiałów i komponentów będzie po stronie Wykonawcy,
d) Zamawiający po godz.ch funkcjonowania POW dopuszcza przerwę w dostawie energii elektrycznej na czas prac instalacyjnych po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym,
e) dopuszczalne godz. pracy - 7.30 - 20.00,
f) Zamawiający posiada agregat, zlokalizowany poza budynkiem, podłączany do PPE w awaryjnych sytuacjach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik 11 do SWZ, która obejmuje przedmiar robót, projekt budowlano-wykonawczy;
- szczegółowa specyfikacja techniczna stanowiąca Załącznik nr 12 do SWZ.
4. W przypadku użycia w dokumentacji będącej załącznikami do SWZ odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszy wyraz ,,lub równoważne". Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp. W przypadku, gdy w dokumentacji zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów.
5. Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej i projekcie umowy.

CPV: 09331200-0, 45310000-3,44112000-8,45315300-1, 42511110-5, 45330000-9-,45232150-8,45332200-5

Dokument nr: 2023/BZP 00405805, WP.272.23.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-09-29 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/818089
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/818089
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/818089. Korzystanie z platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Zamawiający dopuszcza opcjonalnie korzystanie z komunikacji elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@radomszczanski.pl z zastrzeżeniem sposobu i formy składania oferty.
2.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z https://platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu https://platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w Rozdziale 8 SWZ dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/818089.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca RODO została szczegółowo określona w Rozdziale 28 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja dotycząca RODO została szczegółowo określona w Rozdziale 28 SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/818089
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-09-29 09:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/818089

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.