Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa urządzeń budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2023-09-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - Rzeszów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Staszica 24 35-051 Rzeszów powiat: Rzeszów tel. 17/ 87 53 102 przetargitt@mpecrzeszow.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | 500,00 zł |
Nr telefonu: | tel. 17/ 87 53 102 |
Termin składania ofert: | 2023-09-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
III. OPIS PRZEDMIOTU I ZAKRES ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,DOSTAWA urządzeń budowlanych" z podziałem na dwie części. Część 1: DOSTAWA zamiatarki do ciągnika rolniczego Termin gwarancji jakości na oferowane urządzenie: 12 miesięcy, licząc od daty protokolarnego odbioru. Część 2: DOSTAWA agregatu prądotwórczego do zamontowania na przy czepce Termin gwarancji jakości na urządzenie 12 miesięcy, na silnik oferowanego urządzenia: 36 miesięcy, licząc od daty protokolarnego odbioru. 2. Szczegółowe dane przedmiotu zamówienia i jego zakres określają: - Dla Części 1: Załącznik nr 1A (Formularz ,,Oferta Część 1") oraz Załącznik nr IB (Formularz ,,Specyfikacja/Opis") do SWZ. - Dla Części 2: Załącznik nr 2A (Formularz ,,Oferta Część 1") oraz Załącznik nr 2B (Formularz ,,Specyfikacja/Opis") do SWZ. 3. Pierwszy obowiązkowy przegląd techniczny urządzenia wymagany przez Producenta w okresie trwania gwarancji, który powinien wykonać autoryzowany serwis, odbywa się na koszt Wykonawcy. Obejmuje to również koszty robocizny, dojazdów lub dostarczenia urządzenia do serwisu, materiałów - dotyczy Części 2 4. Wykonawca na swój koszt przeprowadzi instruktaż, co najmniej dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi codziennej urządzenia oraz wystawi dokumenty potwierdzające ten instruktaż - dotyczy Części 1 i Części 2. 5. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą: a) wolne od wad, fabrycznie nowe, nieużywane, tj. wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 r. b) posiadać wszystkie wymagane prawem certyfikaty, deklaracje w tym deklarację CE, charakterystyki produktu oraz instrukcje obsługi w języku polskim, c) posiadać dokumentację techniczno-ruchową i dokumentację gwarancyjną w języku polskim. d) posiadać dokumentację gwarancyjną i serwisową. 6. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania przewidziane w: - Ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r., poz. 215), - Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla urządzeń używanych na zewnątrz pomieszczeń w zakresie emisji hałasu do środowiska (Dz. U. 2005 nr 263 poz. 2202), - Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn (Dz. U. 2008 nr 199 poz. 1228). CPV: 34921000-9, 31122000-7 Dokument nr: KZP-1/253/TTZ/134/23 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w 28.09.2023 r. o godz. 1100 w siedzibie Zamawiającego (w MPEC - Rzeszów Sp. z o. o., przy Ul. Staszica 24 w Rzeszowie). Składanie ofert: Oferty sporządzone ściśle wg wymagań określonych w Rozdziale VII SWZ, należy przesłać formie oryginału w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na adres e-mail: przetargitt@mpecrzeszow.pl lub złożyć pisemnie na adres MPEC - Rzeszów Sp. z o.o. Ul. Staszica 24, 35-051 Rzeszów. Termin wpływu ofert do siedziby Zamawiającego (niezależnie od wybranej przez Wykonawcę, wymienionej wyżej, formy składania) upływa 28.09.2023 r. o godz. 10.00 Miejsce i termin realizacji: 1. Termin realizacji zamówienia: do 60 dni od daty zawarcia umowy - dotyczy obu Części. 2. Miejsce dostawy: Baza Transportu i Sprzętu Zamawiającego w Rzeszowie przy Ul. ks. Józefa Son dc ja 15, w dni robocze od poniedziałku - piątku, w godz.ch od 8-- do 14--, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu. Wymagania: II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie zostanie udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Do prowadzenia niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 wraz z późn. zm.), zwaną dalej ,,Ustawą". Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem wewnętrznym MPEC - Rzeszów Sp. z o.o. na dostawy, usługi i roboty budowlane, wprowadzony Zarządzeniem Prezesa Zarządu nr 5/2008, zwaną dalej ,,Regulaminem" oraz zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia zw. dalej SWZ. Ww. Regulamin zamieszczony jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem wskazanym w Rozdziale I. HA. NEGOCJACJE: Zamawiający może przeprowadzić negocjacje z Wykonawcą/ami, który/rzy złożyli ofertę w postępowaniu na zasadach określonych w §30 ust. 6-8 Regulaminu. V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1 Spełniają warunki udziału w postępowaniu. 1.2 Nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w § 7 ust. 1 i 2 Regulaminu. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilnej, konsorcjum) i w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt 1.1. winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy wspólnie. Warunki określone w pkt 1.2 winien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. VI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 500,00 zł dla każdej Części. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu: przelew na konto MPEC - Rzeszów Sp. z o.o., ul. Staszica 24, 35-051 Rzeszów, Bank Pekao S.A. w Warszawie 05 1240 6292 1111 0010 5014 9475, z opisem identyfikującym niniejsze postępowanie, z podaniem znaku sprawy (znak sprawy - KZP-1/253/TTZ/134/23). Warunkiem uznania wpłaty wadium będzie wpływ przekazanych środków na rachunek MPEC - Rzeszów Sp. z o.o. przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się dołączyć do oferty dokument potwierdzający wpłatę wadium. b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3. W przypadku, gdy Wykonawca wybierze wadium w postaci niepieniężnej, wymienionej w pkt 2 ppkt b d. oryginał dokumentu wadium wystawionego na rzecz Zamawiającego należy złożyć wraz z ofertą. 4. przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać co najmniej następujące elementy: a. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib. b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c. kwotę gwarancji, d. termin ważności gwarancji, e. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku gdy Wykonawca którego ofertę wybrano: o odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, o nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Treść gwarancji/poręczenia nie może zawierać żadnych dodatkowych ograniczeń w tym w zakresie: o doręczania wezwania do zapłaty do Wykonawcy, tj. np. za pośrednictwem banku ani też z poświadczonymi podpisami notarialnie lub przez bank. o podpisu na zgłoszeniu żądania wypłaty z gwarancji/poręczenia, tj. podpisu poświadczonego notarialnie lub przez bank, czy też potwierdzenia przez bank, że podpisy zostały złożone przez osoby upoważnione do reprezentacji Zamawiającego. o terminu realizacji wypłaty z gwarancji/poręczenia, który nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania wypłaty. Z dokumentów, których Gwarant może wymagać od Zamawiającego w związku z realizacją przez Zamawiającego uprawnień z gwarancji, Zamawiający dopuszcza wyłącznie złożenie odpisu z KRS lub Informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców pobranej na podstawie art. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 685 z późn. zm.), celem wykazania, że osoby które podpisały żądanie zapłaty w imieniu Zamawiającego, są uprawnione do jego reprezentowania. 5. Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie innej niż pieniężna, musi być wystawione na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (czyli nie na jednego, ani kilku spośród nich). 6. Postanowienia pkt 4 stosuje się również do poręczeń określonych w pkt 2b). 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub w innej niż dopuszczalna formie, zostanie odrzucona. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 12. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia; 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3 3) którego oferta została odrzucona. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.3. Celem zapewnienia poufności Wykonawca składający ofertę poprzez jej wysłanie drogą elektroniczną na adres e-mail przetargitt@mpecrzeszow.pl jest zobowiązany do wysłania na ten sam adres e-mail odrębnej wiadomości po terminie składania ofert (Rozdział XI ust 1.2 SWZ), a przed terminem otwarcia ofert (Rozdział XI ust 2.1 SWZ) w której wskaże klucz do odszyfrowania pliku z ofertą. W przypadku braku przekazania klucza lub przekazania błędnego klucza lub przekazania Zamawiającemu klucza po terminie otwarcia ofert, oferta Wykonawcy zostanie pominięta jako złożona nieprawidłowo. 2.2. W trakcie otwarcia ofert Zamawiający odczyta: nazwę (firmę), adres Wykonawcy oraz cenę oferty. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 2.3. Informacje, o których mowa w pkt 2.2. Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej. |
© eurobudowa.pl 2004-2025