Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
514z dziś
5546z ostatnich 7 dni
24300z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa płyt drogowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa płyt drogowych

Data zamieszczenia: 2023-09-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Barwicach
ul. Zwycięzców 22
78-460 Barwice
powiat: szczecinecki
Tel. (94) 373-63-43,44,09 lub 608 574 597
m.tomska@um.barwice.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Barwice
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. (94) 373-63-43,
Termin składania ofert: 2023-09-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Dotyczy: Zamówienia publicznego pn. DOSTAWA płyt drogowych typu JOMB w ramach funduszy sołeckich: Borzęcino i Łeknica.

III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa płyt drogowych typu JOMB o wymiarach 100x75x12,5 cm, z otworami, pojedynczo zbrojonych, w ramach funduszy sołeckich: Borzęcino i Łeknica.
2. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć i rozładować zaoferowaną ilość płyt w m. Borzęcino i Łeknica, gm. Barwice (w miejsca wskazane przez Zamawiającego).
3. Zadanie finansowane jest ze środków funduszu sołeckiego. Zamawiający podaje kwotę, jaką dysponuje na realizację przedmiotowego zamówienia a Wykonawca określi w formularzu ofertowym ilość płyt, jaką jest w stanie w ramach tych środków finansowych dostarczyć do Zamawiającego.
4. DOSTAWA płyt, stanowiących przedmiot zamówienia będzie odbywać się w dni robocze w godz.ch od 8.00 do 15.00.
5. Zadanie zostało podzielone na dwie części:
Część 1 - DOSTAWA płyt drogowych typu JOMB w ramach funduszu sołeckiego Borzęcino:
Lp.
Miejscowość
rodzaj materiału
kwota brutto przeznaczona na realizację zadania
(w PLN)
1
Borzęcino
płyty drogowe typu JOMB
o wymiarach 100x75x12,5 cm,
z otworami, pojedynczo zbrojone
15 001,80

Część 2 - DOSTAWA płyt drogowych typu JOMB w ramach funduszu sołeckiego Łeknica:
Lp.
Miejscowość
rodzaj materiału
kwota brutto przeznaczona na realizację zadania
(w PLN)
1
Łeknica
płyty drogowe typu JOMB
o wymiarach 100x75x12,5 cm,
z otworami, pojedynczo zbrojone
10 000,00

Dokument nr: IN. 271.1.25.2023.MT

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.09.2023r. o godz. 10:10 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
VI. Miejsce i termin składania ofert:
1. Ofertę należy złożyć na załączonym druku formularza ofertowego pocztą elektroniczną na adres: m.tomska@um.barwice.pl w terminie do 26.09.2023r. do godz. 10.00.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
1. Termin wykonania zamówienia (dla każdej części): do dnia 10.11.2023r.

Wymagania:
II. Tryb postępowania:
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Zarządzenie Nr 219/2021 Burmistrza Barwic
z dnia 14 stycznia 2021 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej równowartości kwoty 130 000 zł.
2. Zapłata za wykonanie zamówienia nastąpi po dostarczeniu przedmiotu zamówienia
w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
3. Na każde zadanie zostanie wystawiona osobna faktura. Termin płatności faktur:
30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionych faktur do Zamawiającego.
V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy

VII. Kryteria wyboru ofert:
100% - oferowana ilość materiału.
Zamawiający określa kwotę brutto przeznaczoną na realizację zadania a za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą zaoferowaną ilością płyt drogowych typu JOMB. Wykonawca zobowiązany jest skalkulować ilość materiału tak, aby wartość zamówienia obejmowała wszystkie koszty i składniki związane
z wykonaniem zamówienia (w tym transport i rozładunek oraz koszt palet).

VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy.
IX. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy: Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do Zaproszenia.
X. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert.
XII. Postanowienia końcowe:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w każdym czasie z podaniem przyczyny,
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. W toku postępowania Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do uzupełnienia braków, korekty błędów lub wyjaśnień treści złożonej oferty wyznaczając zakres oraz termin uzupełnień. Niedotrzymanie zakresu lub terminu będzie skutkowało odrzuceniem przez Zamawiającego złożonej przez Wykonawcę oferty.
4. Zamawiający będzie poprawiał oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe oraz omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
5. Wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną powiadomieni o złożonych ofertach w przedmiotowym postępowaniu na e-mail podany w formularzu ofertowym.
6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

Uwagi:
XI. Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" Zamawiający informuje, że:
o administratorem Pani/Pana* danych osobowych jest Urząd Miejski w Barwicach, ul. Zwycięzców 22, 78-460 Barwice, e-mail: urzad@um.barwice.pl tel. (094) 373 63 09
o inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Barwicach jest Pan Sławomir Kozieł, e-mail: iod@um.barwice.pl, tel. 531 860 802.
o Pani/Pana* dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
o Pani/Pana* dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
o obowiązek podania przez Panią/Pana* danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
o w odniesieniu do Pani/Pana* danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
o posiada Pani/Pan*:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO **;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
o nie przysługuje Pani/Panu*:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
7. Osoba do kontaktu z ramienia Zamawiającego:
o Piotr Kikun, tel.: (094) 7137504, e-mail: p.kikun@um.barwice.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.