wielkopolskie (Poznań)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej |
Data zamieszczenia: | 2023-09-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Koluszki ul. 11 Listopada 65 95-040 Koluszki powiat: łódzki wschodni tel. (44) 725-67-00, (44) 725-67-10 um@koluszki.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Koluszki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (44) 725-67-00, |
Termin składania ofert: | 2023-09-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY / ZAPYTANIE OFERTOWE (postępowanie poniżej kwoty 130 000 PLN) na Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 4 kWp w budynku świetlicy wiejskiej w Wierzchach w ramach zadania ,,Montaż fotowoltaiki na dachu świetlicy wiejskiej w Wierzchach" Przedmiot zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 4 kWp w budynku świetlicy wiejskiej w Wierzchach w ramach zadania ,,Montaż fotowoltaiki na dachu świetlicy wiejskiej w Wierzchach" . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do zaproszenia. Dokument nr: GII.272.1.36.2023, GIZ.271.101.2023 Otwarcie ofert: 10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 września 2023 r. o godz. 10.15 w Urzędzie Miejskim w Koluszkach przy Ul. 11 Listopada 65, w pokoju nr 202 (II piętro). Składanie ofert: 7. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Oferta powinna być umieszczona w kopercie oznakowanej w następujący sposób: Urząd Miejski w Koluszkach, Ul. 11 Listopada 65, 95 - 040 Koluszki Oferta na: ,,Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 4 kWp w budynku świetlicy wiejskiej w Wierzchach w ramach zadania ,,Montaż fotowoltaiki na dachu świetlicy wiejskiej w Wierzchach." oraz ,,Nie otwierać przed dniem 29 września 2023 r. do godz. 10.15" 8. Ofertę można składać w kancelarii Urzędu Miejskiego w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65. 9. Oferty można składać w terminie do dnia 29 września 2023 r. do godz. 10.00 Miejsce i termin realizacji: 4. Wymagany termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy. Wymagania: 3. Dodatkowe informacje: a) Zamawiający dopuszcza, aby na etapie składania oferty i przy realizacji zadania Wykonawca zastosował rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Projektanta i Zamawiającego. b) Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych, to jest ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót będą zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi, to jest takimi, których parametry techniczno - użytkowe odpowiadają lub przewyższają parametry urządzeń lub materiałów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. c) Ewentualne wskazane znaki towarowe, patenty, lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę wskazujące na producenta lub pochodzenie określają jedynie klasę produktu, materiałów lub urządzeń, systemów technologii itp. i są tylko nazwami przykładowymi wynikającymi ze specyfiki przedmiotu zamówienia, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny" i nie są dla Wykonawców wiążące. W ofercie Wykonawca może przyjąć materiały oraz urządzenia, systemy i technologie innych producentów o parametrach technicznych, jakościowych i użytkowych odpowiadającym opisanym. d) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. e) Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszym zaproszeniu. II. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji. 1. Dokumentacja projektowa w swej treści nie może zawierać wskazań na znaki towarowe, patenty lub pochodzenia. W przyjętych rozwiązaniach projektowych muszą być użyte wyroby budowlane (materiały, urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. W przypadku powoływania się podczas przyjętych rozwiązań na konkretne nazwy własne gotowych produktów lub gotowe rozwiązania systemowe producentów Wykonawca ma obowiązek określić parametry techniczne i jakościowe danego rozwiązania oraz umieścić informację o możliwościach zastosowania rozwiązania równoważnego spełniającego wymagania wskazanych parametrów technicznych i jakościowych. 2. Do Wykonawcy należy przygotowanie wniosku zgłoszenia instalacji wraz z wymaganą dokumentacją przyłączenia do sieci elektroenergetycznej oraz złożenie wniosku zgłoszenia w imieniu Zamawiającego do właściwego Zakładu Energetycznego.3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca instalacji legitymował się certyfikatem instalatora OZE w zakresie instalacji fotowoltaicznych oraz ważnym świadectwem kwalifikacyjnym typu ,,E" oraz ,,D" w odniesieniu do instalacji elektrycznych. IV. Opis sposobu przygotowania ofert. 1. Oferta powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim. 4. Jeżeli któryś z wymaganych dokumentów składanych przez Wykonawcę jest sporządzony w języku obcym, dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę. 5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6. W przypadku, gdy wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (zaleca się, aby Wykonawca na każdej zapisanej stronie kserokopii złożył własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem ,,za zgodność"). Jeżeli do reprezentowania wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby. V. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy jeżeli zostało ustanowione bądź do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. VI. Płatność: 1. Należność zostanie uregulowana ze środków budżetowych Gminy Koluszki. 2. Należność będzie zapłacona w terminie do 21 dni od daty należytego wykonania przedmiotu zamówienia i otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku. VIII. Postanowienia końcowe: 1. Do niniejszego zaproszenia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Uwagi: III. Opis kryteriów oceny oferty - cena 100% Kontakt: VII. Do kontaktów z oferentami upoważnieni są: 1. Pan Michał Adamusiak - tel. (44) 725-67-45/41 2. Informacje udzielane są w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Koluszkach. poniedziałek, środa, czwartek: w godz.8.00 - 16.00 wtorek: w godz. 8.00 - 17.00 piątek: w godz. 8.00 - 15.00 |
© eurobudowa.pl 2004-2025