wielkopolskie (Poznań)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa placów zabaw |
Data zamieszczenia: | 2023-09-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Pabianice reprezentowana przez Wójta Gminy Pabianice ul. Torowa 21 95-200 Pabianice powiat: pabianicki gmina@pabianice.gmina.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Pabianice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-10-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa placów zabaw w miejscowości Kudrowice i Porszewice Krótki opis przedmiotu zamówienia Budowa placu zabaw w miejscowości Kudrowice: 1. Ta część obejmuje w szczególności zamontowanie następujących elementów, urządzeń placu zabaw: - ogrodzenie panelowe - 47 mb; - furtka - 2 szt; - zestaw zabawowy wielofunkcyjny; - huśtawka; - bujak podwójny; - bujak; - ławka parkowa - 2 szt; - kosz na śmieci - 2 szt; - tablica regulaminowa - szt.1. - karuzela tarczowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części I znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ - dokumentacja projektowa. Składają się na niego m.in. następujące dokumenty: - Projekt zagospodarowania terenu; - propozycje urządzeń; - specyfikacja techniczna; - przedmiar; Budowa placu zabaw w miejscowości Porszewice: Ta część obejmuje w szczególności zamontowanie następujących elementów, urządzeń placu zabaw: - ogrodzenie panelowe - 72 mb; - furtka - 2 szt.; - zestaw zabawowy wielofunkcyjny; - karuzela tarczowa; - zestaw linowo-wspinaczkowy; - bujak; - ławka parkowa - 3 szt; - zestaw parkowy stolik+ławki; - kosz na śmieci - 3 szt; - huśtawka - tablica regulaminowa - szt.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części II znajduje się w załączniku nr 1 a do SWZ - dokumentacja projektowa. Składają się na niego m.in. następujące dokumenty: - Projekt zagospodarowania terenu; - propozycje urządzeń; - specyfikacja techniczna; - przedmiar; CPV: 45112723-9, 45236119-7, 45112710-5, 45342000-6, 45112723-9, 45223800-4 Dokument nr: 2023/BZP 00406901 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-10-06 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30f2153f-5855-11ee-9aa3-96d3b4440790 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). 4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. 8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). Szczegółowe informacje zawarte zostały w SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-10-06 10:00 Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Pabianicach Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025