JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6951z ostatnich 7 dni
25928z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Przebudowa nawierzchni komunikacyjnych i parkingów wraz z rozbiórką budynku

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa nawierzchni komunikacyjnych i parkingów wraz z rozbiórką budynku

Data zamieszczenia: 2023-09-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Jeleniewo
Słoneczna 3
16-404 Jeleniewo
powiat: suwalski
875638551, faks 875638563
ug_jeleniewo@pro.onet.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Jeleniewo
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 875638551, faks 8756
Termin składania ofert: 2023-10-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa nawierzchni komunikacyjnych i parkingów wraz z rozbiórką budynku socjalno-administracyjnego przy Ul. Słonecznej w Jeleniewie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1)Inwestycja obejmuje przebudowę nawierzchni komunikacyjnych w sąsiedztwie rozbieranego budynku socjalno-administracyjnego (typu ,,Zębiec") w Jeleniewie. Inwestycja polega na budowie drogi wewnętrznej o szer. jezdni 5,0-6,0 m z kostki betonowej z posypką kamienną wraz z podłączeniem do istniejącego zjazdu z drogi gminnej (ul. Słoneczna) oraz budowie parkingów z kostki betonowej z posypką kamienną - 9 miejsc postojowych, w tym jedno dla niepełnosprawnych równolegle do Ul. Słonecznej w Jeleniewie, na działkach nr geod. 629/3 i 629/2. Powyższy zakres inwestycji pozwoli mieszkańcom miejscowości, w których funkcjonowały zlikwidowane przedsiębiorstwa gospodarki rolnej na łatwiejszy dostęp do obiektów użyteczności publicznej - szkoły, Urzędu Gminy.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w dokumentacji technicznej - projekt zagospodarowania terenu, szczegółowych specyfikacjach technicznych, przedmiarze robót stanowiącymi załączniki do niniejszego SWZ.
1) Inwestycja obejmuje rozbiórkę wyeksploatowanego budynku, wybudowanego pod koniec lat 70-tych XX w. na działce nr geod. 629/2 - obręb Jeleniewo, przy Ul. Słonecznej 5. Budynek był przeznaczony jako tymczasowe zaplecze socjalno-administracyjne dla potrzeb projektowanej kopalni rudy żelaza. Budynek jest trzytraktowy, oparty na planie prostokąta o wym. 12,41 x 61,66 m, wysokości 6,8 m, konstrukcji szkieletowej - stalowej obłożonej od zewnątrz blachą trapezową z dociepleniem wełną mineralną 8 cm, a od wewnątrz płytami gipsowo-kartonowymi. Budynek o dwóch kondygnacjach nadziemnych, bez podpiwniczenia, przykryty dachem płaskim. Rozbiórka budynku jest uzasadniona tym, iż jest on wyłączony z użytkowania ze względu na to, że wielkość budynku, jego program funkcjonalny oraz użyte do jego budowy materiały budowlane nie spełniają współczesnych standardów użytkowych i określonych przepisami wymagań technicznych stawianych takim obiektom. Remont budynku sprowadziłby się do zbyt dużych kosztów w stosunku do korzyści funkcjonalno-użytkowych. Mając powyższe na uwadze podjęto decyzję o rozbiórce. Roboty rozbiórkowe będą polegały na: demontażu wyposażenia obiektu, rozebraniu ścianek działowych; demontażu elementów poszycia ścian zewnętrznych i konstrukcji szkieletowej; rozbiórce ścian fundamentowych, rozbiórce betonowych warstw posadzkowych i zewnętrznych utwardzeń terenu, tj. schodów terenowych, chodników i dojazdu do budynku. Po zakończeniu robót materiały rozbiórkowe mają być złomowane i zutylizowane zgodnie z przepisami prawa. Teren ma zostać uporządkowany i splantowany. Dzięki rozbiórce budynku oraz przebudowie nawierzchni komunikacyjnych w sąsiedztwie zostanie przygotowany teren inwestycyjny pod budowę przedszkola i ewentualnie mieszkań komunalnych w przyszłości. Inwestycja pozytywnie wpłynie na sytuację mieszkańców miejscowości, w których funkcjonowały zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwa gospodarki rolnej, bowiem otrzymają oni szansę łatwiejszego dostępu do obiektów użyteczności publicznej oraz na możliwość budowy nowoczesnego przedszkola i mieszkań komunalnych.
2) Charakterystyczne parametry obiektu:
- powierzchnia zabudowy - 765,20 m2;
- powierzchnia całkowita - 1530,40 m2;
- powierzchnia użytkowa pomieszczeń - 1423,41 m2;
- kubatura brutto - 5203,30 m3.
3) Po zakończonych robotach rozbiórkowych Wykonawca zobowiązany jest do splantowania, uzupełnienia terenu ziemią, wyrównania terenu oraz zasiania trawy na miejscu wyburzonego obiektu.
4) Po zakończonych robotach rozbiórkowych Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w dokumentacji technicznej - projekt rozbiórki, szczegółowych specyfikacjach technicznych, przedmiarze robót stanowiącymi załączniki do niniejszego SWZ.

CPV: 45233140-2, 45111200-0,45233220-7, 45111300-1, 45111000-8, 45111220-6,45111291-4

Dokument nr: 2023/BZP 00407602, PFE.271.7.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-10-06 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db2dd503-579d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl tj. strona prowadzonego postępowania na platformie e-Zamówienia, e-mail.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, zgodnie z art. 63 ust.2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia sporządza się pod rygorem, nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Uwaga: Podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny i nie jest tym samym, co podpis własnoręczny.
Informacje o podpisie zaufanym można uzyskać na stronie: https://www.gov.pl/web/gpov/podpisz-dokument-elektroniczny-wykorzystaj-podpis-zaufany.
Informacje o podpisie zaufanym można uzyskać na stronie: https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty.
2) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej - zaleca się sporządzenie oferty i oświadczeń w formie PDF i podpisanie podpisem w formie PadES. W przypadku zastosowania innego formatu Zamawiający może nie mieć możliwości zapoznania się z ofertą, co może spowodować jej odrzucenie.
3) Wykonawca przygotuje ofertę w oparciu o edytowalny wzór ,,Formularza ofertowego" - stanowiący załącznik do SWZ (dla część I i części II zamówienia), udostępniony na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe" - ,,Pozostałe dokumenty postępowania". Zamawiający nie udostępnia tzw. Formularza systemowego generowanego przez platformę.
7) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku ,,Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drog (,,przeciągnij" i ,,upuść") służące do dodawania plików.
9) Formularz ofertowy (PDF) podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym dla pliku PDF formatem podpisu jest PADES. Można także podpisać typem podpisu wewnętrznym (otaczającym). Podpisanie formularza ofertowego podpisem zewnętrznym jest także możliwe. W tym przypadku, powstały oddzielny plik podpisu dla tego formularza należy załączyć w polu ,,Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę."
Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, są opatrzone przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego (otaczającego).
Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej RODO, informujemy:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Jeleniewo jest: Wójt Gminy Jeleniewo, Ul. Słoneczna 3, 16-404 Jeleniewo, tel. 87/568-30-22, adres e-mail: ug_jeleniewo@pro.onet.pl zwany dalej Administratorem.
2) Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych z panią: Iwona Malczyk kontakt: malczyk@togatus.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak: PFE.271.7.2023 pn. ,,Przebudowa nawierzchni komunikacyjnych i parkingów wraz z rozbiórką budynku socjalno-administracyjnego przy Ul. Słonecznej w Jeleniewie", prowadzonym w trybie podstawowym.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a następnie 5 lat, albo 10 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane jako najkorzystniejsze.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO
8) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**. Wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przy czym skorzystanie z ww. uprawnień nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-10-06 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.