JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
7701z ostatnich 7 dni
30679z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostarczenie i montaż kotłów gazowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostarczenie i montaż kotłów gazowych

Data zamieszczenia: 2023-09-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sejnach
ul. Strażacka 2
16-500 Sejny
powiat: sejneński
tel. 47 711 83 10fax: 47 711 83 09
kppspse@straz.bialystok.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Sejny
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel. 47 711 83 10fax
Termin składania ofert: 2023-09-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sejnach zwraca się z prośbą o przedstawienie Państwa oferty w postępowaniu dotyczącym udzjelenia zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1605), na: Modernizacja kotłowni w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w
Sejnach.

II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Modernizacja kotłowni polegała będzie na: dostarczeniu i montażu 2 kotłów gazowych kondensacyjnych o mocy jednostkowej do 115 kW i o łącznej mocy nie mniejszej niż 220 kW wraz automatyką sterującą kotłami i obiegami wodnymi, dostarczeniem i montażem przewodu kominowego współpracującego z urządzeniem gazowym, podłączeniem do istniejącej instalacji CO. oraz wymianą zużytych elementów w kotłowni olejowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej Zapytania ofertowego.
3. Wszystkie opisy materiałów i urządzeń oraz przyjęte technologie użyte w Dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie minimalnych wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie oraz wycenę materiałów, technologii i urządzeń równoważnych materiałom, technologiom i urządzeniom opisanym w przedstawionej przez Zamawiającego Dokumentacji technicznej. Urządzenia, materiały i technologie te muszą posiadać co najmniej parametry techniczne i eksploatacyjne materiałów, technologii i urządzeń szczegółowo opisanych w w/w dokumentacji, a także spełniać ich funkcje użytkowe. Wykazanie, że materiały równoważne spełniają standardy wskazane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy.
4. Przedmiar robót został dołączony do Zapytania ofertowego wyłącznie pomocniczo i nie może stanowić jedynej podstawy wyceny oferty, co oznacza, że przy wykonywaniu zamówienia Wykonawca nie może powoływać się na braki (ilościowe, rodzajowe) w przedmiarze robót i na tej podstawie żądać dodatkowej zapłaty za roboty konieczne do wykonania, których nie przewidywał przedmiar robót. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia,
wszystkie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia roboty zapewniające właściwe i efektywne jego funkcjonowanie. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty. Zamawiający oczekuje wykonania w ramach wynagrodzenia za realizację zamówienia wszystkich robót koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia, w szczególności w sytuacji, gdy w którymkolwiek z dokumentów roboty te zostały przewidziane lub ich wykonanie wynika z przyjętej technologii albo z innych powodów jest niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia.
4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. Wszystkie roboty budowlane winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, Ppoż.
5. Zamawiający zobowiązuję Oferenta przed złożeniem oferty do wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone prace, w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami prae objętych przedmiotem zamówienia oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. W czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał wiążących odpowiedzi na pytania Wykonawcy. Wnioski o wyjaśnienie treści przedmiotu zamówienia należy składać w trybie określonym w niniejszej zapytaniu.
6. Osoba do kontaktu, w celu ustalenia terminu wizji lokalnej: kpt. Kamil Okulanis; nr tel.: 698 634 012.
7. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować niniejszy przedmiot zamówienia z zachowaniem należytej staranności, z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej działalności, na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej Zapytaniu oraz załącznikach, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie ewentualne szkody na osobie i/lub mieniu powstałe w wyniku niewykonywania lub nienależytego wykonywania przedmiotu zamówienia.
9. Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości za wykonany przedmiot zamówienia. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
10. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR).
11. Wszystkie dostarczane produkty, materiały oraz wyposażenie będą nowe i pochodzące z bieżącej produkcji.
12. Wykonanie zamówienia rozliczane będzie w formie wynagrodzenia ryczałtowego, co powoduje, że Zamawiający nie jest zobowiązany do ponoszenia kosztów robót dodatkowych, których konieczność wykonania wynika w trakcie realizacji umowy. Jeżeli w trakcie realizacji przez Wykonawcę robót budowlanych, o których mowa w Zapytaniu zaistnieje konieczność wykonania dodatkowych prac, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, czy też będących konsekwencją wprowadzenia koniecznych zmian w dokumentacji technicznej, Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania bez prawa do żądania od Zamawiającego dodatkowego wynagrodzenia.
13. Wykonawca zobowiązany będzie w okresie 24 miesięcy od momentu uruchomienia i przekazania do użytkowania kotłowni gazowej do jej bezpłatnego serwisu i przeglądu.

Dokument nr: PT.2370.01.2023.OK

Otwarcie ofert: XIII. Otwarcie ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 września 2023 r. o godz. 12:30
Osoba uprawniona do kontaktów w zakresie zagadnień proceduralnych związanych z przedmiotem zamówienia jest:
kpt. Kamil Okulanis, tel. 47 711 83 40, e-mail: k.okulanis@straz.bialystok.pl.

Składanie ofert:
XII. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Ofertę wypełnioną na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik do niniejszego zapytania ofertowego wraz z załącznikami należy przesłać pocztą elektroniczną (podpisany elektronicznie skany dokumentów) lub złożyć osobiście bądź listownie na adres Zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sejnach, Ul. Strażacka 2, 16-500 Sejny, email: kppspse@straz.bialystok.pl, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 września 2023 r. do godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu wynosi maksymalnie 30
dni od daty zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą
Zamówienie należy wykonać w terminie: do 31 października 2023 r.

Wymagania:
IV. Wykonawcy wykluczeni z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1.
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę:
1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;
3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3

V. Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:
1. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące: o posiadania doświadczenia
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty i prawidłowo, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remoncie, modernizacji, budowie bądź przebudowie kotłowni gazowej o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy 00/100) każda.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, ma potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać, w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane/usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

UWAGA:
Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
6. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy (określone w pkt. IV).
7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
8. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą,
4
który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
9. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

VI. Informacja o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz sposobie udzielania wyjaśnień treści niniejszego Zapytania.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: kppspse@straz.bialystok.pl
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania.
3. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 3, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert.
5. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 3, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
6. Przedłużenie terminu składania ofert, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści.

VII. Wymagania dotyczące wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

VIII. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

IX. Termin związania ofertą:
1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. W przypadku, gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą, zwraca się jednokrotnie do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni. Przedłużenie terminu związania ofertą, wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.

X. Wykonawca składając ofertę, składa następujące dokumenty:
a) Formularz ofertowy (załącznik do Zapytania),
b) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - (załącznik do Zapytania),
c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego (załącznik do Zapytania),
d) Wykaz robót budowlanych (załącznik do Zapytania),
e) Klauzula informacyjna (załącznik do Zapytania),
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje ich odrzucenie.
2. Ceny oferty muszą zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść Wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością oraz ewentualne rabaty.
3. Oferta winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej lub upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątką imienną.
4. Wykonawca przedstawi w ofercie cenę netto oraz brutto za całość przedmiotu zamówienia, podając je w zapisie liczbowym i słownie. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
5. Wykonawca przedstawi w ofercie okres gwarancji i rękojmi.

XIV. Wyjaśnienia ofert, poprawa omyłek:
1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzjelenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń, zgodnie z art. 223 oraz, z uwzględnieniem treści art. 223 ust. 2iart. 187,
dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
2. Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
Zamawiający przyjmie, że:
- prawidłowo podano cenę ryczałtową bez względu na sposób jej obliczenia,
-jeśli cena ryczałtowa podana liczbą nie odpowiada cenie ryczałtowej podanej słownie, prawidłowa
jest cena ryczałtowa podana słownie,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące
7
istotnych zmian w treści oferty.
- Zamawiający niezwłocznie zawiadamia o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. W przypadku, o którym mowa w lit. c Zamawiający wyznacza odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia.

XV. Informacje o formalnościach jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
1. Zamawiający o wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomi wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu oraz zamieści informację na https://www.gov.pl
2. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało wysłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
3. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 2, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożono tylko jedną ofertę.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu albo unieważnić postępowanie.

XVI. Inne informacje
1. Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania jeżeli środki publiczne, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie nie zostaną mu przyznane.

Uwagi:
XI. Kryterium oceny ofert:
1. Zamawiający przy ocenie ofert posłuży się następującymi kryteriami:
a) Cena -85%;
b) Gwarancja - 15%,
2. Zamawiający dokona oceny oferty wg następujących wzorów:
Kryterium Waga kryterium [%] Maksymalna liczba punktów za dane kryterium Sposób oceny wg wzoru
Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia C" 85 % 85 C = (Cn / Co) x 85 pkt gdzie: C - ocena punktowa za oceniane kryterium ceny; Cn - najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert; Co - cena oferty ocenianej (brutto). 85 % - waga procentowa ocenianego kryterium (85% = 85 pkt); Maksymalna ilość punktów, jaką Zamawiający może przyznać w tym kryterium to 85. Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego załącznika pn. ,,Oferta Wykonawcy" i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy.
Gwarancja ,,G" 15% 15 Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty za wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane: Wykonawca otrzyma 0 pkt jeśli zaoferuje 24 miesiące gwarancji, Wykonawca otrzyma 5 pkt jeśli zaoferuje 36 miesięcy gwarancji, Wykonawca otrzyma 10 pkt jeśli zaoferuje 48 miesięcy gwarancji, Wykonawca otrzyma 15 pkt jeśli zaoferuje 60 miesięcy gwarancji. Maksymalna ilość punktów, jaką Zamawiający
może przyznać w tym kryterium to 15. Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego załącznika pn. ,,Oferta Wykonawcy" i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy. Brak wpisu lub zaznaczenia, wpis inny niż wskazane opcje w odpowiedniej rubryce Zamawiający przyzna 0 punktów
Łączna ilość 100% 100
3. Zamawiający dokona całkowitej oceny końcowej ofert według poniższego wzoru: Op = C + G
Op - suma punktów uzyskana za wszystkie kryteria wymienione wyżej;
C - ocena punktowa uzyskana za kryterium cena;
G - ocena punktowa uzyskana za kryterium gwarancja
4. Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
5. Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów jako sumę za wszystkie kryteria oceny ofert.
XVII. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych wykonawców
1. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, każdy Wykonawca - z uwzględnieniem postanowień zawartych w powyżej, zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do Zapytania.
2. Niezależnie od powyższego Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 ust. ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Sejnach (16-500 Sejny, ul. Strażacka 2, tel./fax 47 711 83 10/47 711 83 09, e-mail: kppspse@straz.bialystok.pl)
2. W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sejnach wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, (15-062 Białystok, ul. Warszawska 3, tel.47 711 70 76, fax. 85 653 72 16, e-mail: iod@straz.bialystok.pl)
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO w związku z przepisami ustawy PZP, w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy o zamówienie oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu realizacji umowy;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP,
- podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w stosunku do danych osobowych
8
wskazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - przez okres trwania umowy o zamówienie, ale nie krócej niż 4 lata, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych Administratora Danych;
6. Obowiązek podania danych osobowych przez Panią/Pana jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku Wykonawcy, którego oferta została wybrana - do zawarcia i realizacji umowy. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7. W odniesieniu do tych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych;
Nie przysługuje Pani/Panu
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.

4.71 / 5 Opinie: 42