wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
dolnośląskie (Wrocław)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Roboty budowlane polegające na modernizacji pomieszczeń |
Data zamieszczenia: | 2023-09-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
"ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ" W KŁODZKU ul. Szpitalna 1A 57-300 Kłodzko powiat: kłodzki kolodziej.kamil@zoz.klodzko.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Kłodzko |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-10-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przetarg krajowy na roboty budowlane polegające na modernizacji pomieszczeń w budynku Oddziału Psychiatrii Ogólnej w Kłodzku przy Ul. Szpitalnej 1. CPV: 45000000-7 Dokument nr: 2023/BZP 00405751, DZP.2510.14.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-10-05 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3780355e-5785-11ee-a60c-9ec5599dddc1 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały opisane w rozdziale VIII SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-10-05 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni Wymagania: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu wymaga wadium w wysokości: 3000 zł ( słownie: Trzy tysiące złotych) Wadium wykonawca może uiścić w formach przewidzianych w ustawie PZP. 1. Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej winien je wpłacić na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego we Wrocławiu 27 1130 1033 0018 7998 4020 0004 Uwaga! Wadium musi wpłynąć na konto Zamawiającego najpóźniej do wyzna-czonego terminu składania ofert SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.2510.14.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przetarg krajowy na roboty budowlane polegające na modernizacji pomieszczeń w bu-dynku Oddziału Psychiatrii Ogólnej w Kłodzku przy ul. Szpitalnej 1, 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu wymaga wadium w wysokości: 3000 zł ( słownie: Trzy tysiące złotych) Wadium wykonawca może uiścić w formach przewidzianych w ustawie PZP. 1. Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej winien je wpłacić na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego we Wrocławiu 27 1130 1033 0018 7998 4020 0004 Uwaga! Wadium musi wpłynąć na konto Zamawiającego najpóźniej do wyzna-czonego terminu składania ofert. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmiany umowy szczegółowo został opisany w § 14 wzoru umowy ( załącznik nr 3 do SWZ) 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2025