łódzkie (Głowno)
łódzkie (Konstantynów Łódzki)
małopolskie (Kraków)
łódzkie (Łódź)
łódzkie (Łódź)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie niskoseryjnych form wtryskowych do elementów z tworzyw sztucznych |
Data zamieszczenia: | 2023-09-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Findair Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Głogowa 26 31-235 Kraków powiat: Kraków 609029602, 530451246 tomasz.mikosz@findair.eu https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/174265 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 609029602, 530451246 |
Termin składania ofert: | 2023-10-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
[PL] ZAPYTANIE OFERTOWE nr 9_23_1.1.1_2097 z dnia 25 września 2023 r. na wykonanie niskoseryjnych form wtryskowych do elementów z tworzyw sztucznych na potrzeby realizacji projektu B+R, [ENG] REQUEST FOR OFFER No. 9_23_1.1.1_2097 of September 25, 2023 for low-volume injection molds for plastic elements for the purposes of the R&D project, Powstaje w kontekście projektu POIR.01.01.01-00-2097/20 - Opracowanie inteligentnego inhalatora monitorującego etapy podawania leku wraz z systemem monitorowania procesu leczenia astmy i pochp", poszukujemy wykonawcy ww. usługi badawczo - rozwojowej Część 1 Wykonanie niskoseryjn. form wtryskowych do elem. z tworz.szt Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis [PL] ZAPYTANIE OFERTOWE nr 9_23_1.1.1_2097 z dnia 25 września 2023 r. na wykonanie niskoseryjnych form wtryskowych do elementów z tworzyw sztucznych na potrzeby realizacji projektu B+R. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu niskoseryjnych form wtryskowych do elementów z tworzyw sztucznych, które będą wykorzystywane w pracach badawczych w ramach badań przemysłowych i prac rozwojowych w ramach projektu pn. ,,Opracowanie inteligentnego inhalatora monitorującego etapy podawania leku wraz z systemem monitorowania procesu leczenia astmy i pochp", którego celem jest opracowanie w ramach badań przemysłowych i prac rozwojowych elektronicznego Inhalatora pMDI do dozowania leku który jednocześnie może pełnić rolę urządzenia treningowego i weryfikacyjnego dotyczącego poprawności użycia leku w czasie rzeczywistym oraz systemu w celu edukacji pacjentów na temat popełnionych błędów w procesie inhalacji oraz przestrzeni biurowej do realizacji zadań administracyjnych Spółki. Zamówienie składa się z zadań OBLIGATORYJNYCH I OPCJONALNYCH. Ofertę należy przedstawić na całe zamówienie, wyceniając zadania obligatoryjne i opcjonalne. Zadania opcjonalne będą wykonywane jedynie w sytuacji zaakceptowania przez Zamawiającego produktów wykonanych w części obligatoryjnej. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy może zostać pomniejszone o zadania opcjonalne, jeżeli nie będzie konieczności ich realizacji. O realizacji zadań opcjonalnych Wykonawca zostanie poinformowany w trakcie realizacji zamówienia. Realizacja prac zleconych przez oferenta obejmuje wykonywanie niżej wymienionych czynności związanych z pracami badawczo rozwojowymi: Zadanie 1 - OBLIGATORYJNE 1. Wykonanie form wtryskowych dla 2 detali, części prototypu na podstawie przesłanych przez Zamawiającego projektów, zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) Żywotność narzędzia gwarantowana do minimum 50 000 jednostek, b) Utrzymanie tolerancji dla wymiarów kluczowych na poziomie +/-0,12 mm c) Wykończenie powierzchni według standardów SPI i VDI d) Narzędzie wykonywane wewnętrznie e) Doświadczenie w produkcji detali f) Doświadczenie w pracy zgodnie ze standardami jakości ISO 9001 g) Doświadczenie w pracy dla branży urządzeń medycznych h) Możliwość produkcji detali w palecie RAL 2. wykonanie i przesłanie do Zamawiającego, pierwszych 124 sztuk części prototypów ze sporządzonych form, w celu weryfikacji poprawności wykonania form. Zadanie 2 - OPCJONALNE 1. Wykonanie partii 500 sztuk urządzeń ze sporządzonej formy INFORMACJA DOTYCZĄCA OCHRONY TAJEMNICY PRZEDSIĘBIORSTWA Z uwagi na konieczność ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa tj. ochrona aspektów technologicznych ograniczono zakres opisu przedmiotu zamówienia. na podstawie art. 11 pkt 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2003 r. Nr 153 poz. 1503, z późn. zm.) 1. Wykonawcy, którzy decydują się złożyć ofertę powinni przed złożeniem oferty podpisać Umowę o zachowaniu poufności oraz wysłać jej skan na adres e-mail findair@bldg.pl. Umowa winna zostać podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Umowa o poufności stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego. Wraz ze skanem umowy Wykonawca zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu tj. dołączyć Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Oświadczenie o spełnianiu warunków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dostarczony zostanie Wykonawcom, którzy jednocześnie spełnią wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz podpiszą umowę o zachowaniu poufności. 2. Zamawiający niezwłocznie (najpóźniej do jednego dnia roboczego) od otrzymania skanu podpisanej Umowy o zachowaniu poufności oraz Załącznika nr 2 od Wykonawcy, zobowiązuje się odesłać skan podpisanej przez Zamawiającego umowy o zachowaniu poufności wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia na adres mailowy z którego Wykonawca wysłał podpisaną umowę o zachowaniu poufności. 3. Wykonawca od momentu otrzymania szczegółowej specyfikacji przedmiotu zamówienia złoży formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego oraz Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań. 4. Wykonawcy, którzy decydują się złożyć ofertę powinni wysłać podpisaną Umowę o zachowaniu poufności i podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu najpóźniej dwa dni robocze przed dniem składania ofert. [ENG] REQUEST FOR OFFER No. 9_23_1.1.1_2097 of September 25, 2023 for low-volume injection molds for plastic elements for the purposes of the R&D project, The subject of the Request for Offer is the production of low-volume injection molds for plastic elements which will be used in a research and development project entitled: "Development of an intelligent inhaler monitoring the stages of drug administration together with a system for monitoring the treatment of asthma and COPD". The project aims to develop, as part of industrial research and development, an electronic pMDI inhaler for dosing the drug, which at the same time may work as a training and verification device for the correctness of the use of the drug in real-time and a system to educate patients about mistakes made in the inhalation process, as well as office space for the performance of the Company's administrative tasks. The order consists of MANDATORY and OPTIONAL tasks. The offer should be presented for the entire order, pricing the mandatory and optional tasks. The optional tasks will be performed only if the products made in the obligatory part are accepted by the Ordering Party. The Contractor's final payment may be reduced by the optional tasks if there is no need to perform them. The Contractor will be informed about the implementation of optional tasks during the execution of the contract. The execution of the work commissioned by the offerer includes the performance of the following research and development activities: Task 1 - MANDATORY 1. Making an injection mold for a 2 details of a part of the inhaler prototype based on the design documents sent by the Ordering Party, in accordance with the following requirements: a) Mold lifetime guaranteed to a minimum of 50,000 units b) Maintaining tolerances on crucial dimensions of +/-0.12 mm c) Surface finish according to SPI and VDI standards d) Internally developed tool e) Experience in the production of details f) Experience of working to ISO 9001 quality standards g) Experience of working for the medical device business h) Possibility of producing details in RAL 2. Production and sending to the Ordering Party, the first 24 pieces of inhaler parts from the prepared mold, in order to verify the correctness of the mold Task 2 - OPTIONAL 1. Production of a batch of 500 pieces of equipment from the prepared mold. INFORMATION ON THE PROTECTION OF TRADE SECRET Due to the need to protect business secrets, i.e. protection of technological aspects, the scope of the description of the subject of the contract was limited. based on Article. 11 point 4 of the Act of 16 April 1993 on combating unfair competition (Journal of Laws of 2003, No. 153, item 1503, as amended) 1. Contractors who decide to submit a offer should sign a Confidentiality Agreement before submitting their offer and send its scan to the e-mail address: findair@bldg.pl. The Agreement should be signed by a person authorized to represent the Contractor. The Agreement constitutes Appendix No. 4 to this Inquiry. Along with the scan of the contract, the Contractor is obliged to meet the conditions for participation in the procedure, i.e. attach Appendix No. 2 to the request for proposals. A detailed description of the subject of the contract will be provided to Contractors who will meet all the conditions for participation in the procedure and sign a confidentiality agreement. 2. The Ordering Party immediately (no later than one working day) after receiving the scan of the signed Confidentiality Agreement and Appendix No. 2 from the Contractor, undertakes to send back the scan of the Confidentiality Agreement signed by the Ordering Party along with a detailed description of the subject of the order to the e-mail address from which the Contractor sent signed confidentiality agreement. 3. Upon receipt of the detailed specification of the subject of the contract, the Contractor shall submit the offer form constituting Appendix No. 1 to the Request for Proposals and Appendix No. 3 - Statement of no connections 4. Contractors who decide to submit an offer should send a signed Confidentiality Agreement and a signed Declaration of compliance with the conditions for participation in the procedure no later than two working days before the date of submission of offers. CPV: 43415000-5 Dokument nr: 2023-33587-174265, 9_23_1.1.1_2097 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-10-03 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-10 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo małopolskie Powiat Kraków Gmina Kraków-Krowodrza Miejscowość Kraków Planowany termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 30.11.2023 r. Wymagania: Warunki zmiany umowy [PL] Planowany termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 30.11.2023 r. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia w wyniku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie publikacji niniejszego Zapytania ofertowego oraz w momencie zawierania umowy. W związku z realizacją projektu B+R obciążonego ryzykiem badawczym i zmieniającym się zapotrzebowaniem w trakcie jego trwania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego wydłużenia lub skrócenia terminu realizacji usługi oraz wypowiedzenia umowy w czasie jej trwania. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy dotyczących: a) spowodowanych między innymi epidemią, uniemożliwiających prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia (np. spowodowanych decyzją władz państwowych, samorządowych, służb sanitarnych, itp.) oraz w przypadku wystąpienia innych niezależnych okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć w chwili podpisania umowy z Wykonawcą. b) przesunięcia okresu realizacji zamówienia w przypadku zmiany terminu realizacji projektu; c) wydłużenia okresu realizacji zamówienia, jeżeli strony dojdą do zgodnego wniosku, że jest to konieczne dla osiągnięcia celu badań; d) wprowadzenia zmian w przyjętych założeniach dotyczących przedmiotu zamówienia, na wniosek Wykonawcy uzasadniony względami merytorycznymi, technicznymi, funkcjonalnymi, wizualnymi i tylko za zgodą Zamawiającego; e) w przypadku braku dostępności materiałów niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia lub wydłużony czas oczekiwania ze względu na sytuacje rynkową będącą następstwem np. wystąpienia epidemii lub pandemii i wprowadzonymi w ich efekcie obostrzeniami lub sytuacją gospodarczo-polityczną; f) jeśli się to okaże konieczne, ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa, po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa; g) konieczności dostosowania warunków Umowy do postanowień Umowy o dofinansowanie; h) zaistnienia niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnych, ekonomicznych, technicznych lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem. Zmiany w treści umowy muszą zostać uzgodnione i zaakceptowane przez obie strony umowy. [ENG] Planned term of the service: from the date of signing the contract to November 30, 2023. The Contracting Party shall authorise a change to the contract completion date as a result of circumstances that could not have been foreseen at the stage of publication of this Request for Offer and at the time of signing the contract. Due to the implementation of an R&D project with research risks and changing demands during the course of the project, the Contracting Party reserves the right to possibly extend or reduce the term of the service and to terminate the contract during its term. The Ordering Party allows for the possibility of changing the contract performance date in the event of circumstances beyond the control of the Ordering Party and the Contractor regarding: a) caused, inter alia, by an epidemic, preventing proper and timely execution of the subject matter of the contract (e.g. caused by a decision of state authorities, local authorities, sanitary services, etc.) and in the event of other independent circumstances which the Ordering Party, acting with due diligence, could not foresee at the time of signing the contract with the Contractor. b) postponement of the contract implementation period in the event of a change in the project implementation date; c) extending the contract performance period, if the parties agree that it is necessary to achieve the purpose of the research; d) make changes to the assumptions regarding the subject of the order, at the Contractor's request justified by substantive, technical, functional, and visual reasons and only with the consent of the Ordering Party; e) if it turns out to be necessary due to a change in the provisions of generally applicable law, after the conclusion of the Agreement, to the extent necessary to adapt the Agreement to changes in the provisions of generally applicable law; f) the need to adapt the terms of the Agreement to the provisions of the Co-financing Agreement; g) the occurrence of unforeseeable legal, economic or technical circumstances at the time of concluding the contract or force majeure for which neither party to the contract is responsible, resulting in the inability to properly perform the contract in accordance with the order. Changes to the content of the contract must be agreed upon and accepted by both parties to the contract. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis [PL] Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu prosimy o wypełnienie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. [ENG] Offerers meeting the following conditions will be admitted to the procedure: They are authorized to perform specific activities or activities if the law imposes an obligation to have them. In order to confirm the fulfillment of the above condition for participation in the procedure, please fill in the statement attached as Appendix 2 to the Request for Proposal. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis [PL] Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu prosimy o wypełnienie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. [ENG] Offerers meeting the following conditions will be admitted to the procedure: They are in an economic and financial situation that ensures the proper execution of the order. In order to confirm the fulfillment of the above condition for participation in the procedure, please fill in the statement attached as Appendix 2 to the Request for Proposal. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-09-25 Data ostatniej zmiany 2023-09-25 13:37:01 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Wartość punktowa kryterium wartość zamówienia netto [C] będzie wyliczana według wzoru: C= (C min: C n) x 85 pkt. gdzie: C min - najniższa wartość zamówienia netto spośród ofert nie odrzuconych C n - wartość zamówienia netto ocenianej oferty Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium proekologicznym [E] Maksymalna liczba punków - 15 pkt. Opis skrócony 1. Certyfikaty - 4 pkt. 2. SEDEX - 3 pkt. 3. Efekt.energetyczna - 4 pkt. 4. Ograniczenia zużycia zasobów - 4 pkt. Szczegółowy opis kryterium znajduje się z załączniku Zapytanie ofertowe nr 9_23_1.1.1_2097 Kontakt: Osoby do kontaktu Tomasz Mikosz tel.: 609029602 e-mail: tomasz.mikosz@findair.eu Małgorzata Niedźwiecka tel.: 530451246 e-mail: malgorzata.niedzwiecka@bldg.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.