wielkopolskie (Poznań)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
zachodniopomorskie (Szczecin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup, dostaw i montaż pieca gazowego C.O. oraz dostosowani instalacji |
Data zamieszczenia: | 2023-09-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Scanmed Spółka Akcyjna ul. Stefana Okrzei 1A 03-715 Warszawa powiat: Warszawa +48 734 120 768 dotacje@scanmed.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/174478 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 734 120 768 |
Termin składania ofert: | 2023-10-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe 23/2023 dotyczące zakupu, dostawy i montażu pieca gazowego C.O. oraz dostosowania instalacji w Centrum Medycznym Scanmed w Pabianicach Powstaje w kontekście naboru POPT.21.27.00-IZ.00-00-001/21 - Brak Część 1 Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa i montaż pieca gazowego C.O. oraz dostosowanie instalacji w Centrum Medycznym Scanmed w Pabianicach. 2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest Centrum Medyczne Scanmed w Pabianicach, Ul. Mariańska 5a, 5-200, Pabianice. 3. Nazwa i kod CPV: 44621200-1 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1 do Zapytania ofertowego. 5. Przedstawione w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego cechy techniczne przedmiotu zamówienia określają typ wymaganego przez Zamawiającego produktu, narzędzi lub innego wyposażenia medycznego (przykład produktu spełniającego oczekiwania). Oznacza to, iż oferowany produkt musi spełniać określone w załączniku parametry techniczne. Parametry oferowanych produktów mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w zapytaniu ofertowym. Ewentualne użycie w dokumentacji określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości towaru. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe, techniczne i eksploatacyjne nie gorsze niż określone w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w/w produktu lub równoważnego. Niespełnienie choćby jednego z wymogów technicznych czy minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania potwierdzenia wiarygodności przedstawionych przez Wykonawcę danych we wszystkich dostępnych źródłach, w tym u producenta. Uwaga: Parametry stanowią wymagania - nie spełnienie choćby jednego z w/w wymogów spowoduje odrzucenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest do podania parametrów w jednostkach wskazanych w tabeli załącznika. 6. Zamawiający wymaga, aby: a. Wykonawca dokonał demontażu i utylizacji istniejącego pieca gazowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami; b. montaż kotła został realizowany w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu grzewczego w budynku, w szczególności: ? strażnika poziomu wody w kotłach z blokadą elektryczną - 1 szt. ? pomp obiegowych elektronicznych - 3 szt. ? sprzęgła hydraulicznego - 1 szt. ? czujnika temperatury - 1 szt. ? automatyki pogodowej regulacji temperatury, ? orurowania hydraulicznego kotłów z zabezpieczeniem i połączeniem z istniejącą instalacją c. o, - okablowanie automatyki sterującej i zabezpieczającej kotłów, ? inne elementy wyposażenia niezbędne do prawidłowego funkcjonowania kotłów c. Wykonawca dostosował połączenia do istniejących instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania pieca; d. Rurociągi technologiczne w obrębie kotłowni wykonane były z rur stalowych bez szwu wg PN-80/H-74219 łączonych przez spawanie. Połączenia z armaturą winny być wykonane za pomocą króćców i łączników gwintowanych. Jako uszczelnienia połączeń gwintowanych należy stosować taśmę teflonową. Odcinki poziome rurociągów należy prowadzić ze spadkiem 3? w kierunku źródła ciepła. Rurociągi należy mocować do ścian za pomocą uchwytów lub na specjalnych wspornikach. Instalację należy zabezpieczyć antykorozyjnie poprzez pomalowanie farbą podkładową miniową i dwukrotne farbą powierzchniową ogólnego stosowania. Przed malowaniem rurociągów należy je oczyścić do 2-go stopnia czystości wg PN-70/H-97050. e. Przed oddaniem kotłowni do eksploatacji rurociągi technologiczne zostały dokładnie przepłukne a następnie instalacja musi zostać poddana próbie szczelności na zimno i gorąco. Płukanie należy przeprowadzić kilkukrotnie, aż do stwierdzenia czystości wody. Wartość ciśnienia próbnego powinna być o 50% większa od ciśnienia roboczego, lecz nie mniejsza niż 0,4 MPa. Po stwierdzeniu szczelności połączeń należy przeprowadzić próbę na gorąco. Badanie należy przeprowadzić wyłącznie w sezonie grzewczym przy temperaturze nie mniejszej niż 0 °C. f. Realizacja przedmiotu zamówienia z materiałów nowych, wysokiej jakości i wysokiej odporności, spełniających normy do zastosowania w budynkach użyteczności publicznej. Wykonawca udostępni Zamawiającemu świadectwa potwierdzające odpowiednią jakość materiałów. g. Wykonawca wykonał próby z dokonaniem regulacji instalacji pieca gazowego; h. Wykonawca uruchomił piec oraz przeszkolił personel Zamawiającego (do 4 osób) w zakresie jego obsługi; i. Wykonawca uzyskał i przekazał opinie kominiarską po wykonaniu prac; j. Wykonawca przekazał Zamawiającemu kompletnej dokumentacji dotyczącej pieca ( instrukcja obsługi kotła oraz osprzętu, karty gwarancyjne); k. Wykonawca zapewnił dostęp do usługi serwisu pieca i dostępu do części naprawczych przez cały okres gwarancji. l. Wykonawca udzielił gwarancji na wykonane roboty: min. 36 miesiące. 7. Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem oferty Oferent uczestniczył w wizji lokalnej na miejscu inwestycji w Centrum Medyczne Scanmed w Pabianicach, Ul. Mariańska 5a, 5-200, Pabianice. Zgłoszenie chęci uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy zgłaszać na adres: Krzysztof Pietras: +48 734-120-768, adres e-mail:krzysztof.pietras@scanmed.pl min. 2 dni robocze przed planowanym terminem. 8. Oferowane przez Wykonawcę urządzenia muszą : 1) spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym, w szczególności warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego. Niespełnienie choćby jednego z warunków granicznych określonych w załączniku nr 1 spowoduje odrzucenie oferty. 2) być fabrycznie nowe, w pełni sprawne, 3) odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia, 4) być wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych, fizycznych i prawnych, 5) nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich. 9. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia gwarancji oraz usługi serwisowej zgodnie ze złożoną ofertą. 10. Roboty wykonać należy zgodnie z: a. Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.). b. Warunkami Technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych cz. II - Roboty instalacji sanitarnych. 11. Koszty transportu i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka utraty i uszkodzenia w trakcie dostawy do miejsca realizacji przedmiotu zamówienia (łącznie z załadunkiem i rozładunkiem) obciążają Wykonawcę. CPV: 44621200-1 Dokument nr: 2023-44150-174478, 23/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-10-10 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo łódzkie Powiat pabianicki Gmina Pabianice Miejscowość Pabianice 12. Termin realizacji zamówienia: do 31 października 2023 roku. Wymagania: Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, po uzyskaniu zgodnej woli obu stron. 2. Poza przesłankami zmian umowy określonymi w wytycznych horyzontalnych, dopuszczalna jest zmiana umowy w następujących przypadkach: 1) konieczności wykonania zamówień dodatkowych, niezbędnych dla wykonania przedmiotu Umowy. Nie stanowi zmiany w Umowie udzielenie przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy zamówień na dodatkowe dostawy, usługi polegających na częściowej wymianie dostarczonego Sprzętu, a zmiana Wykonawcy prowadziłaby do nabycia materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu Sprzętu. Możliwość zastosowania tego postanowienia będzie każdorazowo oceniana przez Zamawiającego w świetle postanowień wytycznych horyzontalnych, 2) wystąpienia siły wyższej; przez siłę wyższą Zamawiający będzie rozumiał dowolną nieprzewidywalną, wyjątkową sytuację lub takie zdarzenie będące poza kontrolą Stron , które uniemożliwiają którejkolwiek z nich wywiązanie się ze swoich obowiązków na podstawie Umowy i które nie były wynikiem błędu lub zaniedbania po ich stronie, i których nie można było uniknąć przez postępowanie z odpowiednią i uzasadnioną należytą starannością, 3) przekroczenia określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji stosownych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, 4) konieczności uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych decyzji administracyjnych, pozwoleń i uzgodnień, 5) ustalenia, że wykonanie Umowy zgodnie z załącznikami do zapytania ofertowego nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w takim przypadku, Umowa zostanie zmieniona w ten sposób, by opowiadała obowiązującym regulacjom prawnym. 7) Zmian, które zostały przewidziane w zapytaniu ofertowym w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian 8) zmiany dotyczącej realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% Ceny brutto Sprzętu wskazanej w Umowie, 9) zmiany, która nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% Ceny brutto Sprzętu wskazanej w Umowie, 10) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy, a także nie ma na celu uniknięcia zasady stosowania konkurencyjności podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; w przypadku zmiany podwykonawcy, Zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac, 11) zmiany, która nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 140 000 EUR w przypadku dostaw i usług i jednocześnie jest mniejsza od 10% Ceny brutto Sprzętu określonej pierwotnie w Umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy. 3. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Istotne postanowienia umowy oraz kary umowne: 1. Niezależnie od wskazanych w treści Zapytania ofertowego warunków, jakie będzie zawierała umowa zawarta z Wykonawcą, Zamawiający wskazuje, że umowa ta będzie odwoływała się do następujących postanowień: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa. 2) Wykonawca będzie uprawniony do wystawienia faktury/faktur po sporządzeniu przez strony umowy protokołu odbioru wykonanych dostaw. 3) Zamawiający dokona zapłaty na podstawie faktury, wystawionej przez Wykonawcę, na rachunek przez niego wskazany. Faktura musi odwoływać się do 30-dniowego terminu płatności. 2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne: 1) za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu Umowy, w tym w dostawie Sprzętu - w wysokości 1% Ceny brutto za każdy dzień opóźnienia; 2) za opóźnienie w przystąpieniu do usunięcia wad Sprzętu w wysokości 1% Ceny brutto, za każdy dzień opóźnienia liczony od upływu terminu wskazanego w § 5 ust. 5 Umowy; 3) za opóźnienie w usunięciu wad Sprzętu stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji w wysokości 1% Ceny brutto, za każdy dzień opóźnienia liczony od upływu terminów wskazanych w § 5 ust. 6 Umowy; 4) z tytułu odstąpienia od Umowy z przyczyn występujących po stronie Wykonawcy w wysokości 10% Ceny brutto. 5) Kary umowne mogą się sumować ale łączna wysokość nałożonych kar umownych nie może przekraczać 30% Ceny brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia, Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia: Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy dot. Spełniania wymagań - wg zał. nr 2 do Zapytania ofertowego Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy: b. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia, Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia: Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy dot. Spełniania wymagań - wg zał. nr 2 do Zapytania ofertowego Typ Wiedza i doświadczenie Opis 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy: c. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia: Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy dot. Spełniania wymagań - wg zał. nr 2 do Zapytania ofertowego Typ Potencjał techniczny Opis 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy: d. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia: Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy dot. Spełniania wymagań - wg zał. nr 2 do Zapytania ofertowego Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy: e. dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia: Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy dot. Spełniania wymagań - wg zał. nr 2 do Zapytania ofertowego Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 2. Z udziału w postępowania wykluczeni zostaną Oferenci powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a Oferentem. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia: Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy dot. braku powiązań - wg zał. nr 3 do Zapytania ofertowego. 3. Z udziału w postępowania wykluczeni zostaną również Oferenci wobec których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia: Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy- wg zał. nr 3 do Zapytania ofertowego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-09-26 Data ostatniej zmiany 2023-09-26 17:41:32 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena brutto - 100% Kontakt: Osoby do kontaktu Radosław Kucharczyk tel.: e-mail: dotacje@scanmed.pl Krzysztof Pietras tel.: +48 734 120 768 e-mail: krzysztof.pietras@scanmed.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025