wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
dolnośląskie (Wrocław)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup usługi transmisji danych |
Data zamieszczenia: | 2023-09-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego Piękna 20 00-549 Warszawa powiat: Warszawa zamowienia@knf.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-10-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup usługi transmisji danych w technologii xWDM pomiędzy dwoma ośrodkami CPD (łącze podstawowe oraz łącze zapasowe) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi transmisji danych w technologii xWDM pomiędzy dwoma ośrodkami CPD (łącze podstawowe oraz łącze zapasowe). 2. Zamówienie zostało podzielone na części, zwane dalej ,,Częściami", tj: 2.1. Część nr I - ,,Zakup usługi transmisji danych w technologii xWDM pomiędzy dwoma ośrodkami CPD - łącze podstawowe"; Przedmiotem zamówienia podstawowego jest świadczenie usługi transmisji danych w technologii xWDM pomiędzy dwoma ośrodkami CPD przez okres 36 miesięcy od dnia 30.07.2024 roku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia i zasady realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy w sprawie zamówienia, stanowiącym: 3.1. Załącznik nr 2A do SWZ dla Części I; 4. Warunkiem obligatoryjnym jest, aby łącza dla Części nr I i Części nr II pochodziły od dwóch niezależnych operatorów. Zgodnie art. 91 ust. 1 i 3 oraz 4 Ustawy Pzp Wykonawca nie może składać jednocześnie oferty na Część nr I i Część nr II zamówienia (jednemu Wykonawcy, może być udzielone zamówienie tylko dla jednej części zamówienia (w odniesieniu do Części nr I oraz Części II). W przypadku, gdy Wykonawca złoży najkorzystniejszą ofertę na obie wskazane powyżej Części zamówienia, zostanie z nim podpisana umowa w zakresie Części I. W zakresie Części II umowa zostanie podpisana z kolejnym Wykonawcą, który uzyska drugą w kolejności punktację zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w pkt 11 SWZ. W przypadku, gdy w zakresie Części I i II złożona zostanie tylko jedna oferta tego samego Wykonawcy niepodlegająca odrzuceniu Zamawiający podpisze umowę w zakresie Części I, a postępowanie w zakresie Części II zamówienia podlegać będzie unieważnieniu. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi transmisji danych w technologii xWDM pomiędzy dwoma ośrodkami CPD (łącze podstawowe oraz łącze zapasowe). 2. Zamówienie zostało podzielone na części, zwane dalej ,,Częściami", tj: 2.1. Część nr II - Zakup usługi transmisji danych w technologii xWDM pomiędzy dwoma ośrodkami CPD - łącze zapasowe" Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transmisji danych w technologii xWDM pomiędzy dwoma ośrodkami CPD przez okres 36 miesięcy od dnia 21.03.2024 roku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia i zasady realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy w sprawie zamówienia, stanowiącym: 3.1. Załącznik nr 2B do SWZ dla Części II. 4. Warunkiem obligatoryjnym jest, aby łącza dla Części nr I i Części nr II pochodziły od dwóch niezależnych operatorów. Zgodnie art. 91 ust. 1 i 3 oraz 4 Ustawy Pzp Wykonawca nie może składać jednocześnie oferty na Część nr I i Część nr II zamówienia (jednemu Wykonawcy, może być udzielone zamówienie tylko dla jednej części zamówienia (w odniesieniu do Części nr I oraz Części II). W przypadku, gdy Wykonawca złoży najkorzystniejszą ofertę na obie wskazane powyżej Części zamówienia, zostanie z nim podpisana umowa w zakresie Części I. W zakresie Części II umowa zostanie podpisana z kolejnym Wykonawcą, który uzyska drugą w kolejności punktację zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w pkt 11 SWZ. W przypadku, gdy w zakresie Części I i II złożona zostanie tylko jedna oferta tego samego Wykonawcy niepodlegająca odrzuceniu Zamawiający podpisze umowę w zakresie Części I, a postępowanie w zakresie Części II zamówienia podlegać będzie unieważnieniu. CPV: 72318000-7, 72700000-7 Dokument nr: 2023/BZP 00414962, DZA-DZAZZP.2610.48.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-10-12 13:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02785bbf-5928-11ee-a60c-9ec5599dddc1 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja odbywa się w języku polskim, przy użyciu Platformy e-Zamówienia lub ePUAPu lub poczty elektronicznej. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu >>Wykonawca<< na Platformie e-Zamówienia. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na Platformy e-Zamówienia w zakładce >>Komunikacja<< lub ePUAPu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: zamowienia@knf.gov.pl https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-02785bbf-5928-11ee-a60c-9ec5599dddc1 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy >>Formularza ofertowego<< udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia. Zalogowany Wykonawca, jest zobowiązany do zweryfikowania poprawności danych automatycznie pobranych przez system z jego konta i uzupełnienia pozostałych informacji dotyczących wykonawcy /wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx lub .pdf i podpisana podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Sposób złożenia Oferty, w tym zaszyfrowania Oferty opisany został w Regulaminie Platformy e-Zamówienia dostępnym oraz w ,,Instrukcji interaktywnej" pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca może przed upływem terminu składania oferty zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem formularza do ,,złożenia", ,,zmiany", ,,wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na Platformie e-Zamówienia. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Regulaminie Platformy e-Zamówienia dostępnym oraz w ,,Instrukcji interaktywnej" pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): : 1.Administratorem danych osobowych jest UKNF. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, na adres siedziby lub pocztą elektroniczną na adres:knf@knf.gov.pl 2.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (,,IOD"). Kontakt z IOD na adres Administratora. Z IOD można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych. 3.Podstawą prawną i celem przetwarzania danych osobowych jest:a)art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. niezbędność przetwarzania do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 11.09.2019 ustawa Pzp w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, a także udokumentowania postępowani ; b)art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. niezbędność przetwarzania do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z koniecznością archiwizacji dokumentacji; c)art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na konieczności ustalania, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami. 4.Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp, a także Prezes UZP, jako administrator danych osobowych użytkowników platformy e-zamówienia, na której UKNF prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Może udostępniać dane osobowe także podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie odrębnych przepisów prawa lub umowy zawartej z Administratorem, w szczególności podmiotom świadczącym usługi z zakresu informatycznego oraz w ramach przesyłanej korespondencji. 5.Administrator nie planuje przekazywać danych osobowych odbiorcom w państwach trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego) lub organizacjom międzynarodowym.6.Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zarządzeniami wewnętrznymi określającymi czas przechowywania dokumentacji w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego. Dane osobowe zawarte w protokole postępowania i załącznikach do niego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli czas obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.7.Osobie, której dane dotyczą przysługuje: a)na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do swoich danych osobowych; b)na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; c)na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od Administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;d)na podstawie art. 21 RODO - prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,w przypadku przetwarzania opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą; e)prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO - prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Obowiązek podania przez Wykonawców danych osobowych bezpośrednio ich dotyczących oraz innych wymaganych danych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-10-12 10:00 Miejsce składania ofert: Platforma eZamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025