wielkopolskie (Poznań)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
zachodniopomorskie (Szczecin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych oraz budowa wyniesionego przejścia |
Data zamieszczenia: | 2023-09-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Sejneński ul. 1 Maja 1 16-500 Sejny powiat: sejneński tel.: 87 5 173 922 zamowieniapubliczne@powiat.sejny.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Sejny |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 87 5 173 922 |
Termin składania ofert: | 2023-10-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie Do złożenia oferty na wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych oraz budowę wyniesionego przejścia na Ul. Mickiewicza w Sejnach Przedmiot zamówienia: Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych oraz budowę wyniesionego przejścia na Ul. Mickiewicza w Sejnach. Zadanie jest realizowanie w ramach Rządowego Programu Ograniczania Przestępczości i Aspołecznych Zachowań RAZEM BEZPIECZNIEJ im. Władysława Stasiaka na lata 2022 - 2024 (2023r.) Przedmiotem inwestycji jest przebudowa dwóch przejść dla pieszych na ulicy Mickiewicza Nr 2588B w Sejnach. Przejście Nr 1 - ( w km 0+688) wykonane w poziomie jezdni zostanie przebudowane na przejście wyniesione, Przejście Nr 2 - ( w km 0+937) wykonane w poziomie jezdni nadal pozostanie w poziomie jezdni. Ponadto przy obu przejściach wykonane zostanie doświetlenie przejść, a na dojazdach zostanie wykonana nowa nawierzchnia jezdni. Stan istniejący Nawierzchnia jezdni asfaltowa szer. ok. 5,lm + poszerzenie (0,3m) przy krawężniku z kostki granitowej, spadki poprzeczne nienormatywne. Chodnik jednostronny szer. 2,10m wykonany z betonowej kostki brukowej. W miejscach zmiany lokalizacji chodnika na drugą stronę ulicy wykonane są przejścia dla pieszych w poziomie jezdni, szerokość całkowita jezdni przy przejściach 5,7m (5,lm+2x0,3m), krawężnik przy przejściach dla pieszych obniżony. Przed i za przejściem Nr 1 wykonane progi zwalniające z betonowych prefabrykatów o wymiarach 0,5mxl,0mx0,3m (szer. x dł. x gr.) wtopionych w nawierzchnię jezdni. Roboty przygotowawcze Roboty rozbiórkowe. Realizacja zadania wymaga rozebrania istniejącego chodnika na szerokości przebudowywanych przejść dla pieszych. Nawierzchnia jezdni na dojazdach do przejść wymaga ułożenia nowej warstwy ścieralnej. W celu nadania prawidłowych spadków poprzecznych nawierzchni jezdni oraz połączeń z istniejącą nawierzchnią należy wykonać korekcyjne frezowanie nawierzchni jezdni na dojazdach do przejść dla pieszych. Długość dojazdów Przejście Nr 1: 61,5m , Przejście Nr 2: 50. Przyjęto frezowanie na poziomie 100% całej powierzchni przy przejściu nr 1 i 60% przy przejściu nr 2. Występujące przy przejściu nr 1 progi zwalniające z betonowych prefabrykatów o wymiarach 0,5mx 1,0m x 0,3m (szer. x dł. x gł.) wtopione w nawierzchnię jezdni zostaną sfrezowane do poziomu jezdni. Całkowita długość progów wynosi :przed przejściem szerokość progu 4m (8 prefabrykatów), za przejściem szerokość progu 3m (6 prefabrykatów). W celu wykonania prawidłowej nawierzchni chodnika przy projektowanych przejściach należy rozebrać istniejący chodnik i ułożyć ponownie z nowych materiałów łącznie z płytkami ostrzegawczymi dla osób niewidomych dostosowując poziom do poziomu nowego krawężnika. Na dojazdach od obu przejść zostanie ułożona nowa nawierzchnia asfaltowa gr. 5cm. W celu zwiększenia bezpieczeństwa na tych odcinkach jezdnia zostanie poszerzona do 6m. Przy przejściu nr 1, które zostanie wykonane jako wyniesione niezbędne jest wykonanie upustów wody przed i za przejściem. W tym celu z prawej strony przejścia zostanie wykonany upust podchodnikowy z gotowych prefabrykatów, natomiast z lewej strony przejścia wykonane zostanie odwodnienie liniowe przy zastosowaniu gotowych korytek odwodnienia liniowego dla obciążenia klasy średniej. Oznakowanie pionowe i poziome Po wykonaniu robót związanych z przebudową chodnika i dojazdów do przejść należy wykonać oznakowanie przejść w technologii grubowarstwowej (gładkie), oraz ustawić nowe znaki pionowe zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 3 do zaproszenia. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy do sporządzenia oferty. Kosztorys ofertowy, będzie podstawą do obliczenia wynagrodzenia w przypadku zmiany umowy, odstąpienia od umowy oraz rozliczenia robót. Wykonawca sporządzając ofertę uwzględni w kosztorysie ofertowym wszystkie roboty niezbędne do wykonania zamówienia. Obliczone wynagrodzenie będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Dokument nr: OR.272.28.2023 Składanie ofert: Ofertę zawierającą cenę ostateczną wraz z załącznikami można dostarczyć osobiście, przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Sejnach, Ul. 1 Maja 1,16-500 Sejny (sekretariat) lub e-mailem na: zamowieniapubliczne@powiat.sejny.pl do dnia 09.10.2023r. godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania: od dnia zawarcia umowy Data zakończenia: do 15.12.2023r. Wymagania: Płatność: w terminie 14 dni od zakończenia i rozliczenia robót. Oferta która wpłynie po terminie nie będzie rozpatrywana. Kryteria oceny ofert: 100% cena Termin związania ofertą do dnia 08.11.2023r. Wykonawca do oferty dołączy następujące dokumenty: 1. Formularz oferty wypełniony zgodnie z załącznikiem do zaproszenia 2. Kosztorysy ofertowe (wg branży) 3. Oświadczenia Uwagi: Brak jednego z powyższych dokumentów skutkować może odrzuceniem oferty ! RODO -- Zgodniezart.13ust.li 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679z dnia27kwietnia2016r.wsprawieochronyosóbfizycznychw związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenieoochroniedanych)(Dz.Urz.UEL119z04.0S.2016,str.l),dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest danych osobowych jest Starosta Sejneński, ul. 1 Maja 1, kod pocztowy 16-500, e-mail: starosta@powiat.sejny.pl, tel. (87)-5173910; 2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: kontrola@powiat.sejny.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego OR.272.28.2023 pn. ,,Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych oraz budowę wyniesionego przejścia na ul. Mickiewicza w Sejnach.", prowadzonym w trybie Art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez czas z zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. o Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wykonawcy zostaną poinformowany o wyniku postępowaniu na stronie BIP Powiatu Sejneńskiego oraz e-mailem podanym w ofercie po wyborze najkorzystniejszej oferty przez Zamawiającego lub unieważnieniu postępowania. Kontakt: Ewentualne zapytania należy kierować: Bogdan Kowalewski, tel. - 87 5173922 |
© eurobudowa.pl 2004-2025