Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1244z dziś
6276z ostatnich 7 dni
25030z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych oraz budowa wyniesionego przejścia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych oraz budowa wyniesionego przejścia

Data zamieszczenia: 2023-09-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Sejneński
ul. 1 Maja 1
16-500 Sejny
powiat: sejneński
tel.: 87 5 173 922
zamowieniapubliczne@powiat.sejny.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Sejny
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 87 5 173 922
Termin składania ofert: 2023-10-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie
Do złożenia oferty na wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych oraz budowę wyniesionego przejścia na Ul. Mickiewicza w Sejnach
Przedmiot zamówienia:
Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych oraz budowę wyniesionego przejścia na Ul. Mickiewicza w Sejnach.
Zadanie jest realizowanie w ramach Rządowego Programu Ograniczania Przestępczości i Aspołecznych Zachowań RAZEM BEZPIECZNIEJ im. Władysława Stasiaka na lata 2022 - 2024 (2023r.)
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa dwóch przejść dla pieszych na ulicy Mickiewicza Nr 2588B w Sejnach. Przejście Nr 1 - ( w km 0+688) wykonane w poziomie jezdni zostanie przebudowane na przejście wyniesione, Przejście Nr 2 - ( w km 0+937) wykonane w poziomie jezdni nadal pozostanie w poziomie jezdni. Ponadto przy obu przejściach wykonane zostanie doświetlenie przejść, a na dojazdach zostanie wykonana nowa nawierzchnia jezdni.
Stan istniejący
Nawierzchnia jezdni asfaltowa szer. ok. 5,lm + poszerzenie (0,3m) przy krawężniku z kostki granitowej, spadki poprzeczne nienormatywne. Chodnik jednostronny szer. 2,10m wykonany z betonowej kostki brukowej. W miejscach zmiany lokalizacji chodnika na drugą stronę ulicy wykonane są przejścia dla pieszych w poziomie jezdni, szerokość całkowita jezdni przy przejściach 5,7m (5,lm+2x0,3m), krawężnik przy przejściach dla pieszych obniżony. Przed i za przejściem Nr 1 wykonane progi zwalniające z betonowych prefabrykatów o wymiarach 0,5mxl,0mx0,3m (szer. x dł. x gr.) wtopionych w nawierzchnię jezdni.
Roboty przygotowawcze
Roboty rozbiórkowe. Realizacja zadania wymaga rozebrania istniejącego chodnika na szerokości przebudowywanych przejść dla pieszych.
Nawierzchnia jezdni na dojazdach do przejść wymaga ułożenia nowej warstwy ścieralnej. W celu nadania prawidłowych spadków poprzecznych nawierzchni jezdni oraz połączeń z istniejącą nawierzchnią należy wykonać korekcyjne frezowanie nawierzchni jezdni na dojazdach do przejść dla pieszych. Długość dojazdów Przejście Nr 1: 61,5m , Przejście Nr 2: 50. Przyjęto frezowanie na poziomie 100% całej powierzchni przy przejściu nr 1 i 60% przy przejściu nr 2.
Występujące przy przejściu nr 1 progi zwalniające z betonowych prefabrykatów o wymiarach 0,5mx 1,0m x 0,3m (szer. x dł. x gł.) wtopione w nawierzchnię jezdni zostaną sfrezowane do poziomu jezdni. Całkowita długość progów wynosi :przed przejściem szerokość progu 4m (8 prefabrykatów), za przejściem szerokość progu 3m (6 prefabrykatów).
W celu wykonania prawidłowej nawierzchni chodnika przy projektowanych przejściach należy rozebrać istniejący chodnik i ułożyć ponownie z nowych materiałów łącznie z płytkami ostrzegawczymi dla osób niewidomych dostosowując poziom do poziomu nowego krawężnika.
Na dojazdach od obu przejść zostanie ułożona nowa nawierzchnia asfaltowa gr. 5cm. W celu zwiększenia bezpieczeństwa na tych odcinkach jezdnia zostanie poszerzona do 6m.
Przy przejściu nr 1, które zostanie wykonane jako wyniesione niezbędne jest wykonanie upustów wody przed i za przejściem. W tym celu z prawej strony przejścia zostanie wykonany upust podchodnikowy z gotowych
prefabrykatów, natomiast z lewej strony przejścia wykonane zostanie odwodnienie liniowe przy zastosowaniu gotowych korytek odwodnienia liniowego dla obciążenia klasy średniej.
Oznakowanie pionowe i poziome
Po wykonaniu robót związanych z przebudową chodnika i dojazdów do przejść należy wykonać oznakowanie przejść w technologii grubowarstwowej (gładkie), oraz ustawić nowe znaki pionowe zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu.
Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 3 do zaproszenia. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy do sporządzenia oferty. Kosztorys ofertowy, będzie podstawą do obliczenia wynagrodzenia w przypadku zmiany umowy, odstąpienia od umowy oraz rozliczenia robót. Wykonawca sporządzając ofertę uwzględni w kosztorysie ofertowym wszystkie roboty niezbędne do wykonania zamówienia. Obliczone wynagrodzenie będzie wynagrodzeniem ryczałtowym.

Dokument nr: OR.272.28.2023

Składanie ofert:
Ofertę zawierającą cenę ostateczną wraz z załącznikami można dostarczyć osobiście, przesłać na adres:
Starostwo Powiatowe w Sejnach, Ul. 1 Maja 1,16-500 Sejny (sekretariat) lub e-mailem na:
zamowieniapubliczne@powiat.sejny.pl do dnia 09.10.2023r. godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania: od dnia zawarcia umowy Data zakończenia: do 15.12.2023r.

Wymagania:
Płatność: w terminie 14 dni od zakończenia i rozliczenia robót.
Oferta która wpłynie po terminie nie będzie rozpatrywana.
Kryteria oceny ofert: 100% cena
Termin związania ofertą do dnia 08.11.2023r.
Wykonawca do oferty dołączy następujące dokumenty:
1. Formularz oferty wypełniony zgodnie z załącznikiem do zaproszenia
2. Kosztorysy ofertowe (wg branży)
3. Oświadczenia

Uwagi:
Brak jednego z powyższych dokumentów skutkować może odrzuceniem oferty ! RODO
-- Zgodniezart.13ust.li 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679z dnia27kwietnia2016r.wsprawieochronyosóbfizycznychw związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenieoochroniedanych)(Dz.Urz.UEL119z04.0S.2016,str.l),dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest danych osobowych jest Starosta Sejneński, ul. 1 Maja 1, kod pocztowy 16-500, e-mail: starosta@powiat.sejny.pl, tel. (87)-5173910;
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: kontrola@powiat.sejny.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego OR.272.28.2023 pn. ,,Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych oraz budowę wyniesionego przejścia na ul. Mickiewicza w Sejnach.", prowadzonym w trybie Art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez czas z zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
o Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Wykonawcy zostaną poinformowany o wyniku postępowaniu na stronie BIP Powiatu Sejneńskiego oraz e-mailem podanym w ofercie po wyborze najkorzystniejszej oferty przez Zamawiającego lub unieważnieniu postępowania.

Kontakt:
Ewentualne zapytania należy kierować: Bogdan Kowalewski, tel. - 87 5173922

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.