JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
323z dziś
7229z ostatnich 7 dni
28604z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zbiór nasion (żołędzi) dębu szypułkowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zbiór nasion (żołędzi) dębu szypułkowego

Data zamieszczenia: 2023-09-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Skarb Państwa - Nadleśnictwo Sokołów
ul. Kupientyńska 17 B
08-300 Sokołów Podlaski
powiat: sokołowski
tel. fax: 25 - 781-24-21, tel. 606-814-298, tel. 516-844-541
sokolow@warszawa.lasy.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Sokołów Podlaski
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. fax: 25 - 781-2
Termin składania ofert: 2023-10-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
w postępowaniu o wartości szacunkowej poniżej 130000 zł
na usługę pn.:
Zbiór żołędzi dębu szypułkowego na terenie Nadleśnictwa Srokowo wraz z transportem
zebranych nasion do Nadleśnictwa Sokołów w 2023 r. - II postępowanie
zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia na usługę
polegającą na zbiorze żołędzi dębu szypułkowego na terenie Nadleśnictwa Srokowo oraz transport
zebranych nasion do Nadleśnictwa Sokołów.
III.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest zbiór nasion (żołędzi) dębu szypułkowego na terenie Nadleśnictwa
Srokowo (RDLP w Olsztynie), Leśnictwa Poganowo oraz transport zebranych nasion do
Nadleśnictwa Sokołów na szkółkę leśną Holendernia.
2. Szacunkowa masa nasion do zbioru to 4000 kg.
4. Ostatecznie zebrana ilość nasion może być mniejsza, jeśli faktyczny urodzaj okaże się słabszy niż
przewidywany. Nie będzie to jednak podstawą do jakichkolwiek roszczeń Zleceniobiorcy.
5. Zbiór nasion będzie odbywał się w gospodarczych drzewostanach nasiennych (GDN)
udostępnionych przez Nadleśnictwo Srokowo, jako ręczny zbiór nasion z dna lasu.
6. Zleceniobiorca po dokonaniu zbioru przechowa nasiona w przewiewnym pomieszczeniu. Nasiona
mają być tak przechowywane, żeby nie dopuścić do rozwoju grzybów patogenicznych. Miejsce
przechowania nasion leży po stronie Zleceniobiorcy.
7. Zleceniobiorca będzie dostarczał na szkółkę leśną Holendernia przygotowane, zebrane w
przewiewne worki, nasiona partiami lub dostarczy całą zebraną ilość nasion najpóźniej w dniu końca
umowy.
8. Nadleśnictwo Sokołów posiada zgodę na zbiór nasion na terenie Nadleśnictwa Srokowo.

Dokument nr: SA.270.12.2023

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.10.2023 o godz.10:30.

Składanie ofert:
VI.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub dostarczona osobiście
na adres: Nadleśnictwo Sokołów, ul Kupientyńska 17B, 08-300 Sokołów Podlaski (pokój
nr 11 w przypadku dostarczenia osobistego), do dnia 09.10.2023 do godz. 10:00.
Decyduje dzień i godz. wpływu oferty.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin zakończenia realizacji zamówienia (tj. zakończenia zadań objętych zamówieniem wraz z
zrealizowanym transportem nasion na szkółkę leśną Holendernia Nadleśnictwa Sokołów):
31.10.2023r.

Wymagania:
II.
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego. Postępowanie wyłączone z
obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.
U. z 2022r., poz. 1710 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp", w związku z treścią art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy
- Przepisy ustawy stosuje się do udzielania zamówień klasycznych oraz organizowania
konkursów, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 złotych, przez
zamawiających publicznych.
2. W postępowaniu stosuje się obowiązujące przepisy prawa, w szczególności przepisy ustawy z
dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 1360 ze zm.).
IV.
PRZESŁANKI WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
1. Z postępowania wyklucza się wykonawców, którzy:
1) w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania nie wykonali z należytą starannością
zamówień udzielonych przez Zamawiającego.
2) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 129 ze zm.) czyli:
2o
wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593
ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym
od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust.
1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217 ze zm.)
jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia
24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW WARUNKI,
KTÓRYCH SPEŁNIENIE JEST WYMAGANE OD WYKONAWCÓW
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
o Posiadają potencjał techniczny, osobowy oraz umiejętności do wykonania przedmiotu
zamówienia opisanego w rozdziale III.
2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa dokumenty
wymienione w pkt VIII.
3. W postępowaniu uczestniczy Wykonawca, który złoży w wymaganym terminie ofertę, na
załączonym formularzu, wraz z załącznikami.
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi obejmować cały zakres czynności,
stanowiących przedmiot zamówienia. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5. Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu
cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Pzp, otrzymanie w jego
konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze udzieleniem zamówienia przez Zamawiającego i nie
stanowi podstawy do roszczenia sobie prawa ze strony Wykonawcy do realizacji zamówienia.
6. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują
im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego.
7. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert.
8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania
ofertowego, do 3 dni przed terminem składania ofert. Zapytanie należy przesłać drogą
elektroniczną na adres e-mail: sokolow@warszawa.lasy.gov.pl. Jeżeli zapytanie wpłynie po
wskazanym terminie, Zamawiający pozostawi je bez odpowiedzi.
10. W korespondencji dotyczącej niniejszego postępowania zaleca się wskazywać znak sprawy
postępowania nadany przez Zamawiającego lub nazwę zamówienia nadaną przez
Zamawiającego. Znak sprawy nadany przez Zamawiającego SA.270.12.2023
11. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, lecz nie później niż na 2 dni przed terminem
składania ofert.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
Oferta na wykonanie usługi: ,,Zbiór nasion dębu szypułkowego na terenie Nadleśnictwa
Srokowo oraz transport zebranych nasion do Nadleśnictwa Sokołów w 2023 r. - II
postępowanie"
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wcześniejsze otwarcie ofert nie oznaczonych
wyraźnie i niezaadresowanych zgodnie z warunkami określonymi w ust. 2 i 3.
VII.
KRYTERIA I ZASADY OCENY OFERT
1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający przyjął następujące kryterium:
o Cena [C] - waga kryterium 100%
Ocena ofert, dokonywana będzie wg. następującego wzoru
P= Cmin / C [pkt]
P - ilość punktów przyznanych w ocenianej ofercie,
Cmin - najniższa cena brutto oferty spośród ocenianych ofert,
C - cena brutto ocenianej oferty
- maksymalna możliwa do uzyskania suma punktów [100pkt]
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska
największą liczbę punktów.
VIII.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ DOKUMENTY I
OŚWIADCZENIA, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ PRZEDŁOŻYĆ WYKONAWCY
1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z Załącznikiem nr 1,
2) pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik określające zakres umocowania
podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - oryginał lub kopia
(odpis) poświadczona(-y) przez Wykonawcę,
3) oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (załącznik 2),
4) oświadczanie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3),
42. Obliczona cena musi być podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
3. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej
ofertę.
4. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy i
zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. W przypadku podpisania
oferty przez pełnomocnika należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo,
5. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że
uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty
wymagają zachowania formy pisemnej w wersji papierowej.
6. Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budzić
wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z
wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów,
Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów dotyczących
elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie
zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy.
IX.
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Zamawiający w toku wyboru najkorzystniejszej oferty, dokona następujących czynności:
1) Zamawiający ustali pozycję rankingową ofert zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert,
2) Zamawiający dokona badania oferty w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została
oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej) w
zakresie:
a) spełnienia warunków udziału określonych w pkt V, niepodlegania wykluczeniu z
postępowania (pkt IV) oraz kompletności złożonych dokumentów (Zamawiający może
wezwać Wykonawcę do uzupełnienia lub wyjaśnienia dokumentów potwierdzających
warunki udziału oraz żądać wyjaśnień treści złożonej oferty),
b) poprawności wyliczenia ceny ofertowej oraz rażąco niskiej ceny (Zamawiający może
żądać wyjaśnień treści złożonej oferty),
3) W przypadku, gdy oferta oceniona jako najkorzystniejsza podlegać będzie odrzuceniu,
Zamawiający dokona badania oferty następującej w kolejności rankingowej,
4) Zamawiający dokona wybory najkorzystniejszej oferty spełniającej warunki udziału i
kryteria wyboru,
5) Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty przysyłając informację na
adres poczty elektronicznej wskazany w ofercie, o wyborze najkorzystniejszej oferty.
6) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający upubliczni informacje o
wyborze najkorzystniejszej oferty podając:
a) nazwę albo imię i nazwisko oraz siedzibę lub miejsce prowadzonej działalności
gospodarczej albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy,
b) cenę (wynagrodzenie) za wykonanie zamówienia,
c) przyznaną punktację.
2. Przy złożeniu jednakowych ofert, które będą najkorzystniejsze, Zamawiający wezwie do
złożenia ofert dodatkowych, w wyznaczonym terminie.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert,
jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza uchyli się od
zawarcia umowy.
54. O miejscu i terminie podpisania umowy, Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
X.
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego jeżeli:
1) nie złożono lub nie wybrano żadnej oferty,
2) złożone oferty nie spełniają kryteriów jakościowych,
3) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na
sfinansowanie zmówienia, chyba że może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej
oferty,
4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej
przewidzieć,
5) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy.
2. O unieważnieniu postępowania zamawiający niezwłocznie informuje wykonawców, którzy
złożyli oferty.
XI.
WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązuje się do
wykonania zamówienia zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia i złożoną ofertą, na
warunkach realizacji umowy, określonych we wzorze umowy - załącznik nr 4. Postanowienia
ustalone we wzorze nie podlegają negocjacjom.

Uwagi:
XII.
INFORMACJA
O
POSIADANYCH
DANYCH
OSOBOWYCH
I
ICH
PRZETWARZANIU
Zgodnie z postanowieniami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję,
że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Nadleśnictwo Sokołów reprezentowane przez
Nadleśniczego, ul. Kupientyńska 17b, 08-300 Sokołów Podlaski, tel. 25 781 24 21, e-mail:
sokolow@warszawa.lasy.gov.pl
2. Informujemy że na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony
Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Z IOD
można kontaktować się pod adresem e-mail: iod.rodo@epoczta.pl
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w zw. z
,,Regulaminem udzielania zamówień na usługi, dostawy i roboty budowlane, których wartość jest
niższa od kwoty, powodującej obowiązek stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych" wprowadzonym zarządzeniem Nr 2/2023 Nadleśniczego
Nadleśnictwa Sokołów z dnia 27.01.2023 r. w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwoty obligującej do stosowania ustawy z
dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Dane osobowe osoby upoważnionej do
reprezentowania będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu ułatwienia kontaktu
w sprawach związanych ze złożoną ofertą.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy o dostępie do informacji publicznej, a także
6podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz administratorzy systemów informatycznych i
sieci komputerowych.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany przepisami prawa, w tym
przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu
działania archiwów zakładowych.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
warunkiem niezbędnym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonego w
trybie zapytania ofertowego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
? w zakresie danych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu - na
podstawie
art. 21 RODO prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
8. Decyzje w Pani/Pana sprawie nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie
profilowania, a także nie będą przekazywane do państw trzecich oraz organizacji
międzynarodowych.

Kontakt:
9. Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami w sprawach związanych z przedmiotem
zamówienia jest w sprawie:
o zbioru nasion,
? Maciej Wójcicki - Zastępca Nadleśniczego Nadleśnictwa Sokołów
e-mail: maciej.wojcicki@warszawa.lasy.gov.pl
tel. 606-814-298
o składania ofert, spraw zw. z przeprowadzeniem postępowania
3?
Piotr Krasnodębski - Specjalista ds. zamówień publicznych
e-mail: piotr.krasnodebski@warszawa.lasy.gov.pl
tel. 516-844-541

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.