wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja pasa rynnowego wraz z gzymsem na budynku internatu |
Data zamieszczenia: | 2023-09-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Zespół Szkół w Łopusznie ul. Kasztanowa 39 26-070 Łopuszno powiat: kielecki tel. 413914025 lub 661066945, 413914025, 797784324 pzs@pzslopuszno.edu.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Łopuszno |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 413914025 lub 6 |
Termin składania ofert: | 2023-10-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE Dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej kwoty określonej w art. 2, ust. 1, pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zapraszamy do złożenia oferty na wykonanie robót budowlanych oraz towarzyszących w ramach zadania pn.: ,,Modernizacja pasa rynnowego wraz z gzymsem na budynku internatu". 1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz towarzyszących w ramach zadania pn.: ,,Modernizacja pasa rynnowego wraz z gzymsem na budynku internatu". Szczegółowy zakres prac obejmuje: o uzyskanie zgody od zarządcy drogi (Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich) na zajęcie pasa drogowego celem ustawienia rusztowania na chodniku, na czas prowadzenia prac (w razie konieczności opracowanie i zatwierdzenie przez odpowiednie organy projektu organizacji ruchu); o montaż rusztowania zgodnie z obowiązującymi przepisami przez osoby uprawnione do wykonywania tego typu prac, odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie rusztowania, przekazanie Zamawiającemu stosownych protokołów potwierdzających prawidłowość montażu rusztowania; o wykonanie prac modernizacyjnych zgodnie z dokumentacją projektową pn. ,,Remont-modernizacja pasa rynnowego wraz z gzymsem na budynku internatu dz. nr ewd. 113/9 w Łopusznie, Ul. Konecka 1" w tym w szczególności: o oczyszczenie i odsolenie elementów gzymsu; o hydrofobizację elementów gzymsu; o wymianę kompletnego orynnowania poziomego o dł. ok. 62mb oraz rur spustowych o dł. ok. 42,5mb; o wymianę pasa podrynnowego i nadrynnowego na odcinku o dł. ok. 62mb; o naprawę, wzmocnienie gzymsu, tj. przemurowanie luźnych cegieł wraz z uzupełnieniem ubytków. Zakłada się wymianę ok. 50% cegieł obwodu gzymsu (dla każdej z warstw liczone oddzielnie); o demontaż rusztowania przez osoby uprawnione do wykonywania tego typu prac; o uporządkowanie terenu prowadzonych prac, utylizacja na koszt Wykonawcy powstałych podczas realizacji prac odpadów. Dokument nr: PZS 012/142/2023 Otwarcie ofert: 8. Termin otwarcia ofert: 16 października 2023r. godz. 12.00 Składanie ofert: 7. Sposób przygotowania i złożenia oferty: Wykonawca może złożyć ofertę w jednej z niżej wymienionych form: > osobiście w siedzibie Zamawiającego- w Sekretariacie Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie, Ul. Kasztanowa 39, 26-070 Łopuszno, w terminie do dnia 16.10.2023r. do godz. ll00 w postaci wypełnionego w języku polskim i podpisanego przez uprawnionego przedstawiciela firmy formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania. Ofertę należy złożyć w kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem napytanie ofertowe na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Modernizacja pasa rynnowego wraz Z gzymsem na budynku internatu- nie otwierać przed 16.10.2023r. godz. 12.00" > przesłać na adres Zamawiającego: Powiatowy Zespół Szkół w Łopusznie, Ul. Kasztanowa 39, 26-070 Łopuszno, w terminie do dnia 16.10.2023r. do godz. ll00. z dopiskiem napytanie ofertowe na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Modernizacja pasa rynnowego wraz z gzymsem na budynku internatu-nie otwierać przed 16.10.2023r godz. 12.00" w postaci wypełnionego w języku polskim i podpisanego przez uprawnionego przedstawiciela firmy formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania. Liczy się data wpływu do Zamawiającego. > elektronicznie, przesyłając ofertę na adres e-mail: pzs@pzslopuszno.edu.pl w terminie do dnia 16.10.2023r. do godz. ll00 z tytułem wiadomości: napytanie ofertowe na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Modernizacja pasa rynnowego wraz z gzymsem na budynku internatu" w postaci skanu wypełnionego w języku polskim i podpisanego przez uprawnionego przedstawiciela firmy formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 22 grudnia 2023r. Wymagania: 2. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1) w okresie ostatnich 5 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył min. dwa zamówienia polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego, którego wartość wyniosła minimum 50 000,00zł brutto- dla jednego zamówienia. 2) dysponuje osobą, skierowaną do realizacji zamówienia, wraz z informacjami dotyczącymi jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez tę osobę czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą następujące kwalifikacje: o uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (osoba, która będzie pełnić funkcje Kierownika budowy). o wskazana osoba powinna posiadać aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić w formularzu ofertowym (pkt nr 7) w formie oświadczenia posiadane doświadczenie oraz, że dysponuje osobą posiadającą wymagane kwalifikacje, którą wskazał do wykonania zamówienia, będącą podstawą do spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie potwierdzenia w formularzu ofertowym ww. informacji, oferta zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. Dodatkowo Wykonawca może dołączyć referencje, potwierdzające posiadane doświadczenie oraz kopię uprawnień osoby wskazanej do wykonania zamówienia (Kierownika budowy) wraz z aktualnym potwierdzeniem przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, poświadczone ,,za zgodność z oryginałem". Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu kopię uprawnień osoby wskazanej do wykonania zamówienia wraz z aktualnym potwierdzeniem przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, poświadczone ,,za zgodność z oryginałem". 3) Nie podlega wykluczeniu w sytuacjach wykazanych w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023r. poz. 1497 z późn. zm.) Spełnienie niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić w formularzu ofertowym (pkt nr 8) w formie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Okres gwarancji wynosi: 36 miesięcy. 6. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną spełniającą wymagania określone w niniejszym zapytaniu. Do oferty należy dołączyć: > wydruk KRS/ CEDiG; > pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje osoba, która nie jest upoważniona w KRS/ CEDiG. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych ofert oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie. Z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza zostanie zawarta umowa na warunkach określonych we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 9. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: o jest niekompletna; o jest niepodpisana; o jest podpisana przez nieuprawnione osoby; o wpłynęła po terminie; o nie została złożona w formie wymaganej przez Zamawiającego; o jest niezgodna z przedmiotem zamówienia; o zawiera rażąco niską cenę; o zawiera błędy nie będące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi. 11. Postanowienia końcowe. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zapytaniu ofertowym, mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisy Kodeksu cywilnego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewyłonienia Wykonawcy po przeprowadzeniu niniejszego zapytania ofertowego. Uwagi: 12. Klauzule informacyjne o ochronie danych osobowych. W zawiązku z faktem, że realizacja przedmiotu zamówienia związana jest z dostępem do danych osobowych na podstawie oraz w związku z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia, w celu wywiązania się z obowiązku udzjelenia informacji o przetwarzaniu danych osobowych wynikającego z realizacji wymogów art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO"), Administrator informuje: a) Administratorem danych osobowych jest Powiatowy Zespół Szkół w Łopusznie z siedzibą przy ul. Kasztanowej 39, 26-070 Łopuszno, reprezentowany przez Dyrektora Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie. b) Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail: zsp51opuszno@o2.pl. c) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora do celów realizacji zadań związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny. d) Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z ww. podstawy prawnej jest niezbędne, aby Podmiot przetwarzający mógł uczestniczyć w realizacji zadań związanych z zawarciem i zrealizowaniem przedmiotowego zamówienia. e) Dane osobowe będą przetwarzane w celu właściwej realizacji zadań związanych z zawarciem i zrealizowaniem przedmiotowego zamówienia. f) Osobom, których dane dotyczą, przysługuje prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, kopii danych oraz ich usunięcia po okresie nie krótszym niż przewidują przepisy prawa. g) Dane osobowe będą przetwarzane nie dłużej niż do końca zakończenia realizacji zadań związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia, z zastrzeżeniem iż okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przewidziany przez przepisy prawa. h) Dane osobowe zgromadzone w celu realizacji zadań związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa wynikającymi z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt. i) W przypadku powzięcia informacji o niewłaściwym przetwarzaniu danych osobowych przez Administratora przysługuje osobom, których dane dotyczą prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania do Administratora. j) Odbiorcami danych osobowych mogą być instytucje uprawnione na podstawie przepisów prawa lub podmioty upoważnione na podstawie wyrażonej przez osoby, których dane dotyczą zgody. Dane osoby której dotyczą, będą publikowane na stronie BIP Wykonawcy zgodnie z przepisami prawa. W związku z powyższym, Wykonawca w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik do dokumentacji postępowania, składa stosowne oświadczenie. Kontakt: 10. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: Agnieszka Prędota - Gad - Dyrektor Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie - tel. 413914025 lub 661066945; Donata Nalepa - główny księgowy tel. 413914025 lub 797784324. |
© eurobudowa.pl 2004-2025