wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Złotoryja)
warmińsko-mazurskie (Braniewo)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
mazowieckie (Ciechanów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Kompleksowa realizacja prac związanych z budową nowych jednostek wytwórczych ciepła i energii elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2023-09-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zakład Energetyki Cieplnej Ekoterm UL. FOLWARK 14 34-300 ŻYWIEC powiat: żywiecki tel 33 860 23 55 ekoterm@ekoterm.ig.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | ŻYWIEC |
Wadium: | 1.000.000 zł |
Nr telefonu: | tel 33 860 23 55 |
Termin składania ofert: | 2023-10-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot zamówienia na Generalnego Wykonawcę obejmuje: 1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja prac związanych z budową nowych jednostek wytwórczych ciepła i energii elektrycznej w ramach zadania pod nazwą ,,Przebudowa kotłowni Rejonowej ,,Pod Grapą" dla potrzeb wysokosprawnej kogeneracji i nowych jednostek wytwórczych zasilanych gazem". Inwestycja będzie realizowana w dwóch lokalizacjach tj. na terenie Miejskiego Zakładu Energetyki Cieplnej ,,EKOTERM" Sp. z o.o. przy Ul. Folwark 14 oraz na terenie Zakładu ,,Śrubena Unia" Sp. z o.o. przy Ul. Grunwaldzkiej 5. Dla lokalizacji przy Ul. Folwark 14 wykonano projekt budowlany i uzyskano Pozwolenie na budowę nr WB.6740.599.2023. z dnia 12.07.2023, jednakże z uwagi na fakt, iż w stosunku do pierwotnego zamienia inwestycyjnego odstąpiono od likwidacji kotłów węglowych na terenie kotłowni Rejonowej ,,Pod Grapą" przy jednoczesnej realizacji pozostałej części zadania w zakresie kogeneracji i kotłowni biomasowej docelowy zakres prac przedstawiono w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PF11). Dla lokalizacji przy Ul. Grunwaldzka 5 wykonano również projekt budowlany i uzyskano Pozwolenie na budowę nr WB.6740.1655.2020 z dnia 19.04.2023 ale z uwagi na niewielkie zmiany w stosunku do pierwotnego zamierzenia inwestycyjnego opracowano Program Funkcjonalno-Użytkowy. Inwestycja będzie zlokalizowana na działkach nr 2988/19, 2988/18, 2988/20, obręb 0007 w Żywcu przy Ul. Folwark 14 oraz 6453/7; 6453/2; 6453/9; 6453/10; 6453/20; 6453/21 ;6453/23; 6453/26; 6529/1 6453/5, obręb 0007 w Żywcu przy ul. Grunwaldzka 5. W lokalizacji przy Ul. Folwark 14 inwestycja polega na budowie budynku, w którym przewiduje się lokalizację układu kogeneracyjnego oraz stacji transfonnatorowej wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem instalacyjnym, budowie budynku kotłowni dla instalacji produkcji ciepła z biomasy wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu, z instalacjami, urządzeniami i wyposażeniem, budowie akumulatorów ciepła oraz przebudowie istniejącego budynku ciepłowni, wraz ze sterownią, polegającą na reorganizacji źródła ciepła i pomieszczenia sterowni wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi oraz zmianami w zagospodarowaniu terenu polegającymi na zmianie lokalizacji składu węgla, składu żużla oraz przebudowie systemu nawęglania dla ciepłowni w lokalizacji przy Ul. Folwark 14. Ponadto istniejący budynek ciepłowni należy przebudować w części związanej z pomieszczeniem sterowni oraz dostosować do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej. W lokalizacji przy Ul. Grunwaldzka 5 niniejsza inwestycja obejmuje budowę w obrębie Zakładu ,,Śrubena Unia" Sp. z o.o. budynku jednostek kogeneracyjnych wraz z budową prefabrykowanej, kontenerowej stacji transformatorowej, instalacją urządzeń sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1,2 i 4, art. 109 ust, pkt 4 PZP, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach art. 118 ustawy PZP, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowienia XXVII pkt 7 SWZ stosuje się odpowiednio. 8. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej dopuszczonych w SWZ, w zakresie i sposób określony w przepisach rozporządzenia wydanego na podstawie art. 70 ustawy PZP. Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym musząbyć złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Otwarcie ofert: XXXII. TERMIN OTWARCIA OFERT 1. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. 31 października 2023 r. godz. 10:00. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert. Otwarcie ofert jest niejawne. Składanie ofert: 8. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 30 października 2023 roku o godz. 23:59. Wymagania: 2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://www.ekoterm.ig.pl/index.php/przebudowa-kotlowni-rejonowej-pod-grapa 3. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą załączniki do SWZ, zmiany i wyjaśnienia treści specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://www.ekoterm.ig.pl/index.php/przebudowa-kotlowni-rejonowej-pod-grapa https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 4. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 378 oraz art. 132 - 139 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), w związku z art. 5 ust. 1 pkt 1) i ust. 4 pkt 3) oraz przepisami Działu V - Zamówienie sektorowe, ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r., póz. 2019 ze zm.), zwanej dalej ,,PZP", oraz aktów wykonawczych do niej, o wartości zamówienia równej progowi unijnemu lub większej. 2. Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 PZP, tj. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3. Zgodnie z art. 257 PZP, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. XXVIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1.000.000 zł (słownie jeden milion złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. 30 października 2023 roku do godz. 23:59 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 93 8140 0009 0002 9610 2000 0030 z adnotacją: ,,Wadium -Przebudowa kotłowni Rejonowej ,,Pod Grapą". W przypadku wnoszenia wadium 5. Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku gdy pełnomocnictwo do złożenia oferty lub oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone podpisem kwalifikowanym, potwierdzającym zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej. Odwzorowanie cyfrowe pełnomocnictwa powinno potwierdzać prawidłowość umocowania na dzień złożenia oferty lub oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP. 6. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu 1 zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Sposób złożenia oferty, oprócz informacji w niniejszym rozdziale zawarty jest także w XXIII oraz XXX SWZ. . Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP. 10. Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert może zmienić lub wycofać ofertę - zgodnie z informacjami zawartymi w XXIII SWZ. 11. Wykonawca nie może skutecznie wycofać oferty, ani wprowadzić zmian w treści oferty, po upływie terminu składania ofert. 12. Zamawiający poprawia omyłki w ofercie omyłki zgodnie z art. 223 ustawy PZP przy założeniu, że w sytuacji, w której wykonawca w treści formularza ofertowego zamieści cenę słownie inną niż cenę cyfrową, Zamawiający dokona stosownej korekty i uzna za wiążącą cenę podaną słownie. 2. Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 3. Jeżeli otwarcie ofert następuje przy użyciu systemu teleinfonnatycznego, w przypadku awarii tego systemu, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania. |
© eurobudowa.pl 2004-2025