Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5891z ostatnich 7 dni
22422z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup środków trwałych do zapewnienia ciągłości działalności i odporności na...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup środków trwałych do zapewnienia ciągłości działalności i odporności na przyszłe kryzysy

Data zamieszczenia: 2023-09-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Firma Handlowo-Usługowa Bożena Kuśmierczyk-Przystupa
Wilimy 5
11-300 Biskupiec
powiat: olsztyński
795 498 044
fh-u.przystupa@wp.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/174772
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Biskupiec
Wadium: ---
Nr telefonu: 795 498 044
Termin składania ofert: 2023-10-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Postępowanie znak ZO/BKP/4/2023 - Zakup środków trwałych do zapewnienia ciągłości działalności i odporności na przyszłe kryzysy w Bożena Kuśmierczyk-Przystupa Firma Handlowo-Usługowa.
Powstaje w kontekście projektu
RPWM.13.01.00-28-0421/22 - Zakup środków trwałych do zapewnienia ciągłości działalności i odporności na przyszłe kryzysy w firmie Bożena Kuśmierczyk-Przystupa Firma Handlowo-Usługowa

Część 1
część 1 - urządzenie do diagnostyki biorezonansowej

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1) część 1 - urządzenie do diagnostyki biorezonansowej:
a) przedmiot zamówienia w części 1 obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego urządzenia do diagnostyki biorezonansowej do analizy stanu i funkcjonowania organizmu - 1 szt.,
b) szczegółowy opis potrzeb zamawiającego oraz minimalne parametry techniczne zostały zawarty w załączniku nr 3 do ZO tabela nr 1,
c) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne, 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii,
Okres gwarancji
min. 60 miesięcy

Część 2
2) część 2 - urządzenia sieci IT oraz system CCTV

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Sprzęt IT
Opis
2) część 2 - urządzenia sieci IT oraz system CCTV:
a) przedmiot zamówienia w części 2 obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowych urządzeń do wykonania sieci IT oraz systemu CCTV w oparciu o infrastrukturę LAN/IP - 1 kpl. Przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie, montaż, konfigurację i uruchomienie dostarczonych urządzeń oraz wykonanej sieci.
b) szczegółowy opis potrzeb zamawiającego oraz minimalne parametry techniczne zostały zawarty w załączniku nr 2 do ZO tabela nr 2,
c) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa, 35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa, 32421000-0 - Okablowanie sieciowe, 32413100-2 - Rutery sieciowe, 32420000-3 - Urządzenia sieciowe, 34964000-2 - Dopplerowska dookólna antena VHF (DVOR), 31644000-2 - Różne rejestratory danych
Okres gwarancji
min. 24 miesiące

Część 3
część 3 - balia zewnętrzna

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
3) część 3 - balia zewnętrzna :
a) przedmiot zamówienia w części 3 obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowej balii zewnętrznej - 1 szt.,
b) szczegółowy opis potrzeb zamawiającego oraz minimalne parametry techniczne zostały zawarty w załączniku nr 3 do ZO tabela nr 3,
c) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii, 37416000-7 - Sprzęt wypoczynkowy.
Okres gwarancji
min. 24 miesiące

Część 4
część 4 - sauna owalna

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
4) część 4 - sauna owalna:
a) przedmiot zamówienia w części 4 obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowej zewnętrznej sauny owalnej - 1 szt.,
b) szczegółowy opis potrzeb zamawiającego oraz minimalne parametry techniczne zostały zawarty w załączniku nr 3 do ZO tabela nr 4,
c) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii, 37416000-7 - Sprzęt wypoczynkowy
Okres gwarancji
min. 24 miesiące

CPV: 33124100-6, 33150000-6, 31644000-2, 32413100-2, 32420000-3, 32421000-0, 34964000-2, 35120000-1, 35125300-2, 33150000-6

Dokument nr: 2023-50131-174772, ZO/BKP/4/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-10-09

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-10

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
olsztyński
Gmina
Biskupiec
Miejscowość
Wilimy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
olsztyński
Gmina
Biskupiec
Miejscowość
Wilimy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
olsztyński
Gmina
Biskupiec
Miejscowość
Wilimy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
olsztyński
Gmina
Biskupiec
Miejscowość
Wilimy

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
VI. §.... Zmiana umowy
1. Umowa może zostać zmieniona w sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 9 lub jeżeli zmiana jest dopuszczalna na podstawie zapisów Wytycznych.
2. Każda ze Stron umowy może zawnioskować o jej zmianę. W celu dokonania zmiany umowy Strona
o to wnioskująca zobowiązana jest do złożenia drugiej Stronie propozycji zmiany w terminie 7 dni od dnia zaistnienia okoliczności będących podstawą zmiany.
3. Wniosek o zmianę umowy powinien zawierać co najmniej:
1) zakres proponowanej zmiany;
2) opis okoliczności faktycznych stanowiących podstawę do dokonania zmiany;
3) podstawę dokonania zmiany, to jest podstawę prawną wynikającą z postanowień umowy;
4) informacje potwierdzające, że zostały spełnione okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany umowy.
4. Strona wnioskująca o zmianę terminu wykonania umowy lub poszczególnych świadczeń zobowiązana jest
do wykazania, że ze względu na zaistniałe okoliczności- uprawniające do dokonania zmiany- dochowanie pierwotnego terminu jest niemożliwe.
5. W przypadku złożenia wniosku o zmianę druga Strona jest zobowiązana w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku do ustosunkowania się do niego. Przede wszystkim druga Strona może:
1) zaakceptować wniosek o zmianę;
2) wezwać Stronę wnioskującą o zmianę do uzupełnienia wniosku lub przedstawienia dodatkowych wyjaśnień wraz ze stosownym uzasadnieniem takiego wezwania;
3) zaproponować podjęcie negocjacji treści umowy w zakresie wnioskowanej zmiany;
4) odrzucić wniosek o zmianę. Odrzucenie wniosku o zmianę powinno zawierać uzasadnienie.
6. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7. Z negocjacji treści zmiany umowy Strony sporządzają notatkę przedstawiającą przebieg spotkania i jego ustalenia.
8. W przypadku sporu pomiędzy Stronami co do treści wniosku o zmianę lub zasadności jej dokonania-
w szczególności w odniesieniu do wpływu okoliczności będących podstawą do zmiany na realizację umowy- Strony mogą powołać eksperta lub zespół ekspertów w celu uzyskania niezależnej opinii na temat spornych zagadnień. Ekspert lub zespół ekspertów jest powoływany za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy. Koszt opinii eksperta lub zespołu ekspertów ponosi Strona wnioskująca o zmianę, chyba że z treści opinii wynikać będzie jednoznacznie, że stanowisko Strony wnioskującej o zmianę umowy było prawidłowe- w takim przypadku koszty opinii ponosi druga Strona. Koszty związane z opinią eksperta lub zespołu ekspertów nie uprawniają do zmiany wynagrodzenia umowy.
9. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany w szczególności::
1) terminu wykonania zamówienia w szczególności w przypadku:
a) wstrzymania dokonania dostawy przez zamawiającego, o czas wstrzymania,
b) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
c) zmiany terminu na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia,
d) w sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie w stanie odebrać przedmiotu umowy, np. ze względu na okoliczności organizacyjne, o czas trwania tych okoliczności,
e) jeżeli dochowanie terminu przewidzianego w umowie stało się niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. z uwagi na przerwanie łańcucha dostaw, opóźnienia dostawy od producenta itp.
f) zamiany terminu realizacji umowy w związanej z COVID-19, tj. w szczególności braku dostępności towaru, transportu itd., mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostaw, w takim przypadku Wykonawca musi przedstawić uzasadnienie potwierdzające, iż zmiana terminu nie wynika z okoliczności, za które odpowiada Wykonawca,
g) utrzymania stanu zagrożenia epidemicznego i, o którym mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi, jego zaostrzenia lub wprowadzenia przez uprawnione organy państwowe innego stanu nadzwyczajnego, który ma na celu podjęcie określonych działań przeciwepidemicznych i zapobiegawczych dla zminimalizowania skutków epidemii, który znacząco uniemożliwia lub utrudnia realizację przedmiotu zamówienia
h) wystąpienia warunków siły wyższej, które uniemożliwiły wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie;
i) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
j) zaistnienia innych okoliczności prawnych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z jej postanowieniami,
k) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
l) zmiana zasad dokonywania odbioru dostaw lub poszczególnych jej elementów, jeśli nie spowoduje to zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego,
m) zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji Umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy,
2) sposobu wykonania Przedmiotu umowy zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, zmiany zakresu Przedmiotu umowy, zmiany terminu płatności poszczególnych faktur, sposobu rozliczenia w szczególności w przypadku:
a) konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia,
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tej sekcji ogłoszenia szczegółowy opis zmian umowy został określony Projektowanych Postanowieniach Umownych (załącznik nr 4 do ZO) stanowiącym integralny załącznik do niniejszego ogłoszenia
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia (w przypadku składania ofert poprzez bazę konkurencyjności co najmniej skany poniższych dokumentów):
1) formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1A do ZO,
2) oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym oraz braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do ZO - w przypadku podmiotów składających ofertę wspólną przedmiotowe oświadczenie składa każdy wykonawca oddzielnie we własnym imieniu,
3) pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości do załączonego pełnomocnictwa zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedstawienia oryginału udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię,
4) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości do załączonego pełnomocnictwa zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedstawienia oryginału udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które powiązane są z Zamawiającym (beneficjentem) lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego (beneficjenta) lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego (beneficjenta) czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
1) uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawanie w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 2 do ZO, o którym mowa w §VI ust. 1 pkt 2 ZO.
2. Zgodnie z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity Dz.U.2023.129 ze zm.) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, ze zm.; dalej: rozporządzenie 765) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz.UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, ze zm.; dalej: rozporządzenie 269) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 129 ze zm.; dalej: ustawa sankcyjna);
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej,
3. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności, o których mowa w ust. 2.
4. Ocena braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w ust. 2 nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do ZO oraz na podstawie rejestrów, o których mowa w ust. 2
5. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 2, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-09-28
Data ostatniej zmiany
2023-09-28 19:14:54

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium ,,Cena" (C) - waga 90%.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tej sekcji ogłoszenia szczegółowy opis kryteriów oceny i opis sposobu przyznawania punktacji zostały określone w §X Zapytania Ofertowego stanowiący integralny załącznik do ogłoszenia
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium ,,Okres gwarancji" (Ogr) - waga 10%.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tej sekcji ogłoszenia szczegółowy opis kryteriów oceny i opis sposobu przyznawania punktacji zostały określone w §X Zapytania Ofertowego stanowiący integralny załącznik do ogłoszenia

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium ,,Cena" (C) - waga 90%.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tej sekcji ogłoszenia szczegółowy opis kryteriów oceny i opis sposobu przyznawania punktacji zostały określone w §X Zapytania Ofertowego stanowiący integralny załącznik do ogłoszenia
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium ,,Okres gwarancji" (Ogr) - waga 10%.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tej sekcji ogłoszenia szczegółowy opis kryteriów oceny i opis sposobu przyznawania punktacji zostały określone w §X Zapytania Ofertowego stanowiący integralny załącznik do ogłoszenia

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium ,,Cena" (C) - waga 90%.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tej sekcji ogłoszenia szczegółowy opis kryteriów oceny i opis sposobu przyznawania punktacji zostały określone w §X Zapytania Ofertowego stanowiący integralny załącznik do ogłoszenia
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium ,,Okres gwarancji" (Ogr) - waga 10%.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tej sekcji ogłoszenia szczegółowy opis kryteriów oceny i opis sposobu przyznawania punktacji zostały określone w §X Zapytania Ofertowego stanowiący integralny załącznik do ogłoszenia

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium ,,Cena" (C) - waga 90%.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tej sekcji ogłoszenia szczegółowy opis kryteriów oceny i opis sposobu przyznawania punktacji zostały określone w §X Zapytania Ofertowego stanowiący integralny załącznik do ogłoszenia
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium ,,Okres gwarancji" (Ogr) - waga 10%.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tej sekcji ogłoszenia szczegółowy opis kryteriów oceny i opis sposobu przyznawania punktacji zostały określone w §X Zapytania Ofertowego stanowiący integralny załącznik do ogłoszenia

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Bożena Kuśmierczyk-Przystupa
tel.: 795 498 044
e-mail: fh-u.przystupa@wp.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.