wielkopolskie (Poznań)
warmińsko-mazurskie (Ełk)
śląskie (Mikołów)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
wielkopolskie (POZNAŃ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Drukarka etykiet, Stół do pakowania paczek, Nacinarka do kartonu, Waga elektroniczna oraz Skaner magazynowy |
Data zamieszczenia: | 2023-09-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
JAN NIERDZEWNY PANYŁO Spółka komandytowa Rzeszowska 39 39-200 Dębica powiat: dębicki 530 016 264 ewelina.godawska@jannierdzewny.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/174782 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Dębica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 530 016 264 |
Termin składania ofert: | 2023-10-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Kopia ZAPYTANIE OFERTOWE nr 5/1.2./2023 z dnia 28.09.2023 r. dotyczące dostawy środków trwałych Powstaje w kontekście projektu POPW.01.02.00-18-0051/22 - Internacjonalizacja firmy JAN NIERDZEWNY PANYŁO SPÓŁKA JAWNA na rynku niemieckim Część 1 A Drukarka etykiet Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Część A Drukarka etykiet Kod CPV 30174000-9 Maszyny produkujące etykiety Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy dostawy środka trwałego - drukarki etykiet o parametrach nie gorszych niż: ? drukowanie etykiet o szerokości do 104 mm z predkością min. 127 mm/s ? wyświetlacz LCD ? Pamięć flash min. 128 MB ? port USB 2.0 i szeregowy RS-232 ? gwarancja minimum 12 miesięcy Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostawą środka trwałego do miejsca siedziby Zamawiającego (ul. Rzeszowska 139, 39-200 Dębica). Wykonanie całego zamówienia zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego oraz Wykonawcę bez zastrzeżeń. Termin realizacji zamówienia: 25.10.2023r. Szczegółowa treść zapytania ofertowego w załączeniu - prosimy o zapoznanie się przed złożeniem oferty. Część 2 B Stół do pakowania paczek Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Część B Stół do pakowania paczek Kod CPV 39135000-7 Stoły sortownicze Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy dostawy środka trwałego - stołu do pakowania paczek o parametrach nie gorszych niż: ? wymiary: 200x80 cm (+/-10%) ? blat wykonany z aluminium ? stalowa, spawana konstrukcja ? rozdzielniki ? regulacja wysokości ? regulowane nóżki ? gwarancja minimum 12 miesięcy Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostawą środka trwałego do miejsca siedziby Zamawiającego (ul. Rzeszowska 139, 39-200 Dębica). Wykonanie całego zamówienia zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego oraz Wykonawcę bez zastrzeżeń. Termin realizacji zamówienia: 25.10.2023r. Szczegółowa treść zapytania ofertowego w załączeniu - prosimy o zapoznanie się przed złożeniem oferty. Część 3 C Nacinarka do kartonu Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Część C Nacinarka do kartonu Kod CPV 42800000-4 Maszyny do produkcji papieru i tektury Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy dostawy środka trwałego - nacinarki do kartonu o parametrach nie gorszych niż: ? Moc: max. 2,2 kW ? Maksymalna szerokość cięcia: min. 425 mm ? Rozmiar pudełka: min. 5 x 100 mm ? Materiał: 2-5 warstw ? Wysokość wlotu: 20 mm ? gwarancja minimum 12 miesięcy Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostawą środka trwałego do miejsca siedziby Zamawiającego (ul. Rzeszowska 139, 39-200 Dębica). Wykonanie całego zamówienia zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego oraz Wykonawcę bez zastrzeżeń. Termin realizacji zamówienia: 25.10.2023r. Szczegółowa treść zapytania ofertowego w załączeniu - prosimy o zapoznanie się przed złożeniem oferty. Część 4 D Waga elektroniczna Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Część D Waga elektroniczna Kod CPV 38311000-8 Wagi elektroniczne i akcesoria Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy dostawy środka trwałego - wagi elektronicznej o parametrach nie gorszych niż: ? dokładność: nie więcej niż 20 gram ? obciażenie minimalne: 20 gram ? obciążenie maksymalne: min. 300 kg ? wymiary platformy: 50 x 40 cm ? wyświetlacz LCD ? gwarancja minimum 12 miesięcy Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostawą środka trwałego do miejsca siedziby Zamawiającego (ul. Rzeszowska 139, 39-200 Dębica). Wykonanie całego zamówienia zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego oraz Wykonawcę bez zastrzeżeń. Termin realizacji zamówienia: 25.10.2023r Szczegółowa treść zapytania ofertowego w załączeniu - prosimy o zapoznanie się przed złożeniem oferty. Część 5 E Skaner magazynowy Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis Część E Skaner magazynowy Kod CPV 35126000-3 Urządzenia do skanowania kodów kreskowych Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy dostawy środka trwałego - skanera magazynowego o parametrach nie gorszych niż: ? odczytuje kody 1D oraz 2D ? bezprzewodowa praca ? ładowanie indukcyjne ? zapis do min. 100 000 odczytanych kodów ? bateria o pojemności 2200 mAh ? gwarancja minimum 12 miesięcy Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostawą środka trwałego do miejsca siedziby Zamawiającego (ul. Rzeszowska 139, 39-200 Dębica). Wykonanie całego zamówienia zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego oraz Wykonawcę bez zastrzeżeń. Termin realizacji zamówienia: 25.10.2023r. Szczegółowa treść zapytania ofertowego w załączeniu - prosimy o zapoznanie się przed złożeniem oferty. CPV: 30174000-9, 39135000-7, 42800000-4, 38311000-8, 35126000-3 Dokument nr: 2023-47621-174782, 5/1.2./2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-10-05 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-10 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat dębicki Gmina Dębica Miejscowość Dębica Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiany w umowie będą dopuszczalne w następujących przypadkach i zakresie: a) związanych ze zmianą terminu wykonania zamówienia w przypadku: - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, stan epidemii lub zagrożenia epidemicznego itp.). - niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy, - oczekiwania na konieczne decyzje administracyjne, decyzje urzędowe i władz samorządowych, zmiany obowiązującego prawa, wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp., - wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. b) zmiana terminu płatności: - w przypadku: ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych, - zmiana wynagrodzenia: zmiana urzędowej stawki podatku VAT. c) konieczności zmiany umowy w zakresie ograniczenia rzeczowego zamówienia do wysokości środków, którymi dysponuje Zamawiający, d) konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia lub terminów płatności będących następstwem zaistnienia siły wyższej; e) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy o zamówienie publiczne, spowodowanych działaniem osób trzecich; f) konieczności zmiany terminów związanych z zapewnieniem finansowania zamówienia; g) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; h) zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów w tym wniosku o dofinansowanie projektu, dokumentów programowych Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014 - 2020, mających wpływ na realizację umowy i realizację projektu. i) zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O realizację zamówienia mogą się ubiegać wszystkie podmioty, które spełniają poniższe wymogi: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy bądź inne regulacje prawne nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Opis weryfikacji spełnienia warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1; b) nie są powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; - posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji; - pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; - pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Zgodnie z art. 6c ust. 1 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2080, 2185) ,,Podmiot, który ubiega się o udzielenie wsparcia przeznaczonego na zakup towarów lub usług lub otrzymał od Agencji takie wsparcie i nie jest zobowiązany do wyboru wykonawcy z zastosowaniem przepisów o zamówieniach publicznych, dokonuje wyboru wykonawcy z zachowaniem zasad przejrzystości i uczciwej konkurencji". Zgodnie z art. 6c ust. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2080, 2185) ,,Podmiot, o którym mowa w ust. 1, nie może dokonać zakupu towarów lub usług od podmiotów, które bezpośrednio lub za pośrednictwem innych podmiotów są z nim powiązane osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się powiązania między podmiotem, o którym mowa w ust. 1, lub członkami organów tego podmiotu, a wykonawcą lub członkami organów wykonawcy, polegające na: 1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; 2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; 4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli". Opis weryfikacji spełnienia warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, wspólnicy spółek cywilnych) wymagane jest przedstawienie ww. dokumentu indywidualnie dla każdego podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną odrzuceni. Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego; b) Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych - na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do postępowania ofertowego; c) Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO- na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do postępowania ofertowego; d) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) - na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do postępowania ofertowego; e) szczegółowy opis środka trwałego pozwalający dokonać oceny zgodności oferowanego środka trwałego z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w pkt. I ppk.4 i inne istotne informacje - dokument samodzielnie opracowany przez Wykonawcę f) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. a. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. c. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. g) w przypadku, gdy oferta wraz z załącznikami podpisywana jest przez pełnomocnika, tj. osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę nie wynika z właściwego Rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelnionej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 5. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia był wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, ma być kompletny, tj. powinien znajdować się w stanie umożliwiającym jego użytkowanie bez ograniczeń, zgodnie z przeznaczeniem. 6. Środki trwałe muszą spełniać obowiązujące normy i standardy, w tym odpowiednie zasadnicze wymagania w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa. 7. Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania przedmiotu zamówienia pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę. 8. Wszelka dokumentacja do zamówienia powinna być przygotowana w języku polskim. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 12. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostawą oraz pierwszym uruchomieniem przedmiotu zamówienia. Koszty transportu do siedziby Zamawiającego i ubezpieczenia pokrywa Wykonawca. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę i pierwszy raz uruchomiony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (ul. Rzeszowska 139, 39-200 Dębica). 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia przeprowadził instruktaż obsługi przedmiotu zamówienia dla osób wskazanych przez Zamawiającego, który zawierać będzie m.in. zagadnienia związane z jego obsługą i konserwacją. 14. Wykonanie przedmiotu zamówienia przez danego Dostawcę potwierdzone zostanie protokołem odbioru bez zastrzeżeń, podpisanym przez Zamawiającego. 15. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji jakości i wykonywanie przez Wykonawcę świadczeń z niej wynikających. 16. Bieg okresu gwarancyjnego, rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. 17. W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia (nazw producentów.) Zamawiający zezwala na stosowanie technologii, materiałów czy urządzeń równoważnych, tj. takich, które spełniają wymagania techniczne, funkcjonalne oraz użytkowe określone przez Zamawiającego. Użycie nazw własnych lub znaków towarowych służyć ma jedynie sprecyzowaniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Każdy z Oferentów może zastosować technologie równoważne i/lub równorzędne odpowiadające parametrom technicznym zawartym w opisie przedmiotu zamówienia określonym w niniejszym przetargu. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-09-28 Data ostatniej zmiany 2023-09-28 21:12:31 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena - 100 % Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru: (Najniższa zaproponowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia/ cena badanej oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia) x 100 punktów. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena - 100 % Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru: (Najniższa zaproponowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia/ cena badanej oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia) x 100 punktów. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena - 100 % Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru: (Najniższa zaproponowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia/ cena badanej oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia) x 100 punktów. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena - 100 % Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru: (Najniższa zaproponowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia/ cena badanej oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia) x 100 punktów. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena - 100 % Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru: (Najniższa zaproponowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia/ cena badanej oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia) x 100 punktów. Kontakt: Osoby do kontaktu Ewelina Godawska tel.: 530 016 264 e-mail: ewelina.godawska@jannierdzewny.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025