Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5891z ostatnich 7 dni
22422z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa materiałów do naprawy i budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa materiałów do naprawy i budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych

Data zamieszczenia: 2023-09-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Rucianem-Nidzie Sp. z o.o
ul. Leśna 10
12-220 Ruciane-Nida
powiat: piski
Nr telefonu: + 48 87 423 18 98
ksiegowosc@zgk-rucianenida.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ruciane-Nida
Wadium: ---
Nr telefonu: Nr telefonu: + 48 87
Termin składania ofert: 2023-10-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Ogłoszenie o zamówieniu
pn.: ,,DOSTAWA materiałów do naprawy i budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych"
Szczegółowe warunki zamówienia zostały opisane w załączniku do ogłoszenia
tj. w specyfikacji warunków zamówienia

ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ UDOSTĘPNIANE BĘDĄ ZMIANY I
WYJAŚNIENIA TREŚCI
SWZ
ORAZ
INNE
DOKUMENTY ZAMÓWIENIA
BEZPOŚREDNIO ZWIĄZANE Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Adres strony internetowej: www.zgk-rucianenida.pl

IV.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do naprawy i budowy sieci wodociągowych i
kanalizacyjnych na terenie gminy Ruciane-Nida prowadzonego przez Zakład Gospodarki
Komunalnej w Rucianem-Nidzie Sp. z o.o. w zakresie i ilości materiałów podanych w
szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz szczegółowym opisie warunków realizacji
zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia:
a) Wszystkie materiały, wyroby i systemy zastosowane do rozbudowy sieci wodociągowych
i kanalizacyjnych elementów armatury powinny być zgodne z odpowiednimi PolskimiNormami (PN i PN-EN). Wyroby, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy lub wyroby,
których właściwości użytkowe, odnoszące się do wymagań podstawowych, różnią się od
właściwości określonych w Polskiej Normie, winny posiadać aprobatę techniczną.
b) Materiały do rozbudowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych muszą posiadać
odpowiednie oznakowanie, zgodne z ustawą o wyrobach budowlanych (Ustawa z dnia 16
kwietnia 2004 r.) oraz trwałe opisy identyfikacyjne.
c) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany świadczenia Wykonawcy na
świadczenie tej samej lub lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu
zamówienia, w przypadku, gdy opisany w przetargu nieograniczonym (załączniku nr 1)
produkt z przyczyn niezależnych do Wykonawcy nie będzie dostępny na rynku (zakończenie
produkcji i brak produktu o tych parametrach na rynku). Zmiana ta nie będzie powodować
zmiany wynagrodzenia wykonawcy.
d) DOSTAWA materiałów (armatury) wodociągowej i kanalizacyjnej odbywać się będzie
w okresie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcy na 12 m-cy, zgodnie
z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
e) DOSTAWA będzie się odbywać transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko.
f) Termin dostawy Zamawiający określi według bieżących potrzeb, składając zamówienie
w formie telefonicznej lub e-mailowej.
g) Zamawiający wymaga, aby dostarczenie zamawianych materiałów przez Wykonawcę miało
miejsce nie później niż w ciągu 12 godzin od złożenia zamówienia telefonicznego lub
mailowego.
h) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia wielkości dostaw w
stosunku do zakładanego zapotrzebowania w przypadku okoliczności, na które Zamawiający
nie ma wpływu, np.: istotnych zmian w realizacji rozbudowy sieci wodociągu, napotkanych
problemów w trakcie realizacji projektu itp.
i) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej
ilości zapotrzebowania. Ilości materiałów określonych w załączniku nr 1 są orientacyjne i
mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie, w sytuacjach tego wymagających, prawo
rezygnacji z niektórych pozycji zamówienia lub odstąpienie od dalszego wykonania umowy.
j) Rozliczenia finansowe za dostarczone materiały będą odbywały się w systemie tygodniowym,
po otrzymaniu prawidłowo wystawionej Faktury Vat z 14-dniowym terminem płatności, po
cenie zgodnej z podaną w ofercie przez Wykonawcę. Całkowita cena zostanie ustalona na
podstawie wyliczenia zawartego w załączniku do zapytania ofertowego. W przypadku
zakupów towarów i usług powyżej 15.000 zł brutto Zamawiający dokona płatności zgodnie z
Mechanizmem Podzielonej Płatności ( MPP) jak wskazuje art. 108 a ust. 2 Ustawy o VAT,
zgodnie z załącznikiem nr 15. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia do 31.12.2023 r.
k) Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto
w Załączniku nr 3 do SWZ (Wzór umowy).
l) Załączniki stanowią integralną część SWZ.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dostarczanych materiałów na zasadach
wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów. W przypadku zaistnienia wad,
Zamawiający może żądać przywrócenia rzeczy do stanu umożliwiającego korzystanie z niej
zgodnie z umową, dostarczenie rzeczy wolnej od wad, bądź też odstąpić od umowy - w
przypadku jawnego i wyraźnego naruszenia przepisów gwarancyjnych. Jeśli Wykonawca udziela
gwarancji i nie przewiduje w tym zakresie szczegółowych unormowań, wówczas stosuje się
zasady ogólne określone w Kodeksie cywilnym (art. 577- 582 Kodeksu cywilnego).5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SWZ.
Dokonaną zmianę Zamawiający udostępnia na stronie internetowej.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda
wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której Wykonanie zamierza
powierzyć Podwykonawcom.

CPV: 44160000-9

Dokument nr: ZGK.ZP.03.2023

Składanie ofert:
TERMIN ORAZ SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1. TERMIN SKŁADANIA ofert
1) Ofertę należy złożyć: do dnia 09.10.2023 r. do godz. 10:00
2) Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
3) Do upływu terminu składania ofert Wykonawca może wycofać ofertę.
2. Sposób składania ofert
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć elektronicznie na adres
e-mail: ksiegowosc@zgk-rucianenida.pl (liczy się data wpływu korespondencji na adres skrzynki
elektronicznej.)

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą na 12 m-cy.
Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są w Projektowanych
postanowieniach umowy (Wzorze umowy) stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
VI.

Wymagania:
III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu
udzielania zamówień publicznych sektorowych obowiązujący w Zakładzie Gospodarki Komunalnej
w Rucianem - Nidzie Sp. z o.o.
Regulamin ma zastosowanie do zamówień udzielanych przez Zamawiającego, których wartość jest
równa lub przekracza kwotę 130 000 zł, a jednocześnie jest mniejsza niż kwoty określone
w przepisach wydanych na podstawie art. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019 ze zm.) - w odniesieniu do zamówień sektorowych.

VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERTY
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzoną kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.
3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
4. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru lub na podstawie udzielonego
pełnomocnictwa.
5. Oferta powinna zawierać:
1) Formularz ofertowy - wypełniony odpowiednio dla zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym
załącznik nr 2 do SWZ;
2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp potwierdzające brak podstaw
wykluczenia - załącznik nr 3 do SWZ;
3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp potwierdzające spełnienie warunków
udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a do SWZ;
4) Pełnomocnictwo - jeżeli zostało udzielone.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.